Трансплантация на М52Б28 в Е30!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от GEORGIEV » 06 Апр 2011, 0:16

sharkvn написа:бензиновата помпа чува ли се дали работи на рейла за бензина провери ли дали има налягане примерно от цевката, бушоните гледал ли си освен тея на купето на инсталацията на мотора ако има и там бушони, пробва ли да размърдаш ключа в антената или ако е само чипчето да го преместиш по някога прави проблеми, заслушай се в ЕВС-а някой да даде контакт ако работи цъка веднъж като реле


бензиновата помпа се чува,на рейката има налягане,бушоните са здрави,имам само чипа местих го всякак.....цял ден тва правя всякви проби резултат никакъв ....... :roll:
все си мисля че проблема е в ЕВС-а , прекъснал е дюзите и бобините
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 31.07.2009
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: e46 compact320тd/e30 318is
Мечтае да кара: е30 m62b48is

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от ssound » 06 Апр 2011, 9:32

измери си датчика на коляновия вал и виж дали "чука импулси" като въртиш на стартер.
ако датчика изпраща импулси към еку-то значи евс-а е ок.
ако няма импулси провери самия датчик(доста често дава фира)около 500-1000 ома трябва да е стойноста.
ако и датчика е ок,тогава се насочи към евс-а
успех!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от GEORGIEV » 17 Апр 2011, 6:12

ново шест... :shock:

колата засега пали,върви ,но изникнаха два проблема веднага.

първия е съединителя,буксува и то много.Буксува от най-малкото,примерно на 4-та с 40 като и смажа газта и буксува.Мотора беше автомат и аз го сложих с кутията на М20-ката +съединителя,който е на няколко хиляди км. и като го прехвърлях беше като сложен вчера,а маховик сложих един 6кг. пак от М20 . :roll: :roll: :roll:

Втория проблем е че понякога на върви,в един момент ускоряваш а тя почва да тъпче ,ускорява но като 20-ката преди :mhihi: ,в друг момент пък се изтрелва..........но тва немога и да го обясня ще видя на диагностика дали ще излезе.
Съединителя немога да си обясня защо буксува,почвам да си мисля че лагера опира в кутията като се върне и държи притискателя под напрежение,друго обяснение нямам :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 17 Апр 2011, 10:19

и аз доста време бях с кутия маховик и съединител от м20 при мен започна да буксува понеже ми текна кутията от вътрешната семеринга и хвърчеше масло върху феродото и отделно една от пружините се беше счупила пак на феродото не знам дали и това е от значение
да не би помпата на съединитела нещо да се е затлачила и да не работи добре
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от ///Явор » 17 Апр 2011, 10:52

то не случайно Гюнтер е извадил 28цата от завода с 240мм
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 17 Апр 2011, 11:17

съединитела ми беше от стария мотор не нов може би на половина и проблема при мен дойде след година и половина а не веднага след слагането а за гюнтер си прав от оригиналното по хубаво няма каквото и да сложиш подобряваш едно влошаваш друго вече съм с оригиналната кутия маховик и нов съединител
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от ///Явор » 17 Апр 2011, 11:32

не бре,става и мунинг ама си взимаш комплектче с маховик от вънка :winky:
Изображение
Изображение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 17 Апр 2011, 11:54

:mhihi: :yes: седнал съм кажи цена ако не е тайна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от tZv3t0zAr » 17 Апр 2011, 12:00

sharkvn написа::mhihi: :yes: седнал съм кажи цена ако не е тайна


започват от $500 за комплект без доставката до колкото си поискаш ...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от sharkvn » 17 Апр 2011, 12:34

да предполагах че струва колкото мотора ми
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от GEORGIEV » 17 Апр 2011, 19:38

Явор написа:то не случайно Гюнтер е извадил 28цата от завода с 240мм


не бе човек,тва е ясно ,но все пак правя разлика от едното и другото....
разбирам да буксува от много повер,да я запъна примерно на спирачка на място да удари прекъсвач на 1-ва ,да й набия втора и да се омаче съединителя.....примерно,или да я кълва по завоите ,примерно.Тва е съвсем друго ,буксува на 1000 оборота само да й смажа газта,разбираш ли при съвсем нормално каране и при съвсем нормално ускорение и смяна на скоростите....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от щирлиц » 02 Май 2011, 10:20

Обяснението е просто....Нютони,дори и в ниските,с диф 3.25 сьм и прави бьрнаут от 2000оборота..не се чуди че 228ммсьеднинител от М20 не дьржи
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от GEORGIEV » 04 Май 2011, 12:42

обяснението при мен е просто,маховика който сложих е стоял мноого дълго без да се ползва,съответно имаше ръжда по повърхноста по която ляга феродовия.Отделно може и да съм го пооомазал докат го слагах.....И така ,както писах проблема при мен не беше от мнооооооогото нютони дет има тва м52 ,защото буксуваше постоянно .....а както и да е ,покарах 100-тина км градско и проблема изчезна ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.12.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: MINI

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от stoichoandreev » 15 Май 2011, 9:22

Ето нещо и от мен за тази много добра тема (вижте дългото мнение на BIMMER) http://www.e30tech.com/forum/archive/index.php/t-21481.html

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 2.06.2011
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е30
Мечтае да кара: Добре подготвена дрифтачка
Детайли за колата: Е30 40Б16, без хидравлика, без ръжди

Re: Трансплантация на М52Б28 в Е30!

Мнение от palominoo » 03 Юни 2011, 8:31

Здравейте, аз съм нов в тези начинания но много запален и ентусиазиран. Бих искал да попитам тази ли е най-подходящата и лесна трансплантация или бихте ми препоръчали и нещо друго. Само да поясня че началния ми бюджет е около 6000лв, с който ще започна да събирам частите. Работата по самата кола ще си я изжършваме ние с брат ми и с ваша помощ надявам се. Благодаря на всички предварително.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook