E30 история

3-та серия ('83-'94)

Модератори: ///Явор, ge_a, GEORGIEV, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E30-ската да се мръщи
Мечтае да кара: E30 М3

Мнение от TERMINATOR » 22 Окт 2008, 22:37

TERMINATOR написа:
bega4ka_ написа:Чакайте малко сега,нещо се обърках...мойта е30-ка е 91-92г 318ис е и е 115киловата това са 152 коня това какъв мотор се води :uups:


Мотора ти е M40-ска.Зависи, ако е оригиналния. :mhihi: :drinking:


Благодаря колеги! И аз така си мислех, 4е двигатела ми е М 40-ска. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Мнение от dichodichev3 » 29 Окт 2008, 10:31

Форума наистина е много добре барнат и инфото вътре е интересно.
Темата е много изчерпателно написана 10х :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Sf City
Кара: другите да се усмихват :)

Мнение от JENATA NA 6EFA » 01 Фев 2009, 1:12

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

НЕ! ИМА САМО ЕДНА!diamantshwarz-metallic,троен стоп :winky:
Последна промяна JENATA NA 6EFA на 02 Фев 2009, 2:21, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 01 Фев 2009, 10:39

Темата наистина е направена много добре и доста интересно ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Е30

Мнение от doctoragsxr » 11 Фев 2009, 12:21

Едно уточнение по темата...все питат защо има 325 171 коня и 170 коня просто когато излиза двоен стоп М20Б25 е с по висока степен на сгъстяване и от там идва разликата от 1 кон и 2 нютона във въртящия момент...решили са да разтоварят малко двигателя явно за да изкара повечко време... :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5738
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Messerschmitt & E65E39E36

Мнение от ares2 » 20 Май 2009, 13:12

колега браво. аз и без това от скоро придобих една 30 ка към колекцията и тази тема ми доиде много добре. все повече започвам да и се кефя. в последния месец я карам само нея :) 36 цата хвана прах нещо

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Мнение от NeedHead » 09 Юли 2009, 14:42

Изображение
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2492
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Re: E30 история

Мнение от BAYRON » 11 Ное 2009, 0:01

Нека и аз направя едно уточнение!
Първия дизел е М21 от конвейра слиза с турбо,
после излиза без турбо и в крайна сметка
турбото се връща, защото колата става доста мудна дори и за онези времена и продажбите наистина спадат.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.06.2009
Местоположение: Sofia
Кара: E 36 Compakt

Re:

Мнение от Milushkata » 11 Май 2010, 12:05

имах Е30 преди време и наистина съм много много доволен от този автомобил. В момента карам Е36 и наистина разликата в двата автомобила е страхотна.
Добър шофьор не този които кара бързо, а този които спира бързо ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотика
Детайли за колата: .... `90 E30`00 E39 `08 E61

Re: E30 история

Мнение от Convertible » 24 Май 2010, 11:07

http://e30world.com/specifications/BMW-E30-specs-table
няма 20ка :mhihi: ма може да е полезно...
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.09.2006
Кара: осем цилиндрови

Re: E30 история

Мнение от .::Братоев::. » 05 Ное 2010, 16:48

браво жорка мн полезно инфо :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: E30 история

Мнение от doctoragsxr » 08 Ное 2010, 17:18

http://www.e30club.ru/index.php?id=207

Допълвам историята на модела с нещо не популярно :mhihi: 204 бройки все пак:mhihi: зверска гад...М30 надут до 450 коня,за 705 нютона неам думи... :driving: добре звучи 290 км/ч максимална скорост и 5 сек 0/100 км/ч ...333i...двойно стопче от южна африка... :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5249
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: E30 история

Мнение от павката » 08 Ное 2010, 23:33

и тегло 1400кг :shock: ,бая му натежава моторчето
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19398
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: E30 история

Мнение от ///Явор » 08 Ное 2010, 23:50

м30 за Бога :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: E30 история

Мнение от remaka » 09 Ное 2010, 23:09

има го тва ама само вариант м тех 1 и то за топлите страни и наистина са много малко бройки а м30 е спасил много пунктове за вторични от фалит така че за него не се коментира е те такава баш и на мене ми се кара да ти е.а и М-ките всеки втори иска м3 аз искам 333i ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook