Много голям проблем с шпер диференциал-Е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.11.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 E36
Мечтае да кара: Кабрио с харттоп

Много голям проблем с шпер диференциал-Е30

Мнение от D.Devito » 29 Яну 2009, 19:01

Моля знаещите да помагат
Значи проблема е следният купих си шпер голямото прасе от Е-34 2,64 от някъкъв TDS
купих си заден капак за E-30 голямо прасе,купих си главно предаване от обикновено голямо прасе с предавателно число 4,10
купих и нови лагери+семеринги,ново масълце MOTUL плътен тъмпон за заден къпак+нови болтове.След голямият пазар дойде момента на зглобяването.
Получи се следният проблем има много голямо разтояние между зъбното колело на короната и зъбното колело на пиньона хлабината между тях е около 6мм ниякой знае ли от къде идва разликата.
дали от шпер касетъта,дъли от дебелината на короната,или вероятно корпуса на дифа,кво става подяволите.Моля помагайте с идей........ :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Мнение от tZv3t0zAr » 29 Яну 2009, 19:10

Aми трябват ти едни шайби които са по точен размер и се подлагат на пиниона. За по лесно да беше извадил само короната и дифа на 4,10ката и да беше сложил шпера на тая корона и обратно, без да пипапш пиниона. Щот тва регулиране на пиниона не е никак лесно !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.11.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 E36
Мечтае да кара: Кабрио с харттоп

Мнение от D.Devito » 29 Яну 2009, 19:18

с тези шайби се регулира до стотна аз говаря за недостик от 6мм.Няма как да го компенсирам с шайбите.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 29 Яну 2009, 19:38

ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90 :) хаха
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 29 Яну 2009, 20:24

мислил ли си да се направи подложка между короната и касетата за да се компенсира разликата в дебелините на короните ;) няма невазможни неща :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 29 Яну 2009, 20:29

E30_M_Tech_ll написа:ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90 :) хаха

:OT: Стана ли ти по добре от това което написа,почувства ли се по добре че колегата има някакъв проблем?
Всеки прави грешки! :winky:

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 31 Яну 2009, 23:50

Аз съм със дизелов шпер преправен на 3.45 и съм подложил 5мм. обръч между касетата и короната и нови болтове на 12.9 , финната настройка е вече с шайбите на капаците.
Вече е на 60000км. як тормоз и досега не е имало никакви проблеми ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW E30 325
Мечтае да кара: BMW E30 TURBO

Мнение от changalov » 10 Фев 2009, 19:56

ХАХАХА КОЛЕГАТА ПИшЕ АМИ ОТ ЦЯЛАТА РАБОТА СИ СЕ НАБУТАЛ НЕ СЕ Е НАБУТАЛ ВООБщЕ САМО МАНИ ТОЗИ МОТУЛ ЗЕМИСИ САВХИСДЖЕИ 2 ЛИТРА И ПОМИСЛИ МАЛКО И СИ ПУшКА ПОСЛЕ ДАЙ КЛИП МАЛКО КОЛЕГА УСПЕХ


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 10 Фев 2009, 20:21

crazy_d написа:
E30_M_Tech_ll написа:ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90 :) хаха

:OT: Стана ли ти по добре от това което написа,почувства ли се по добре че колегата има някакъв проблем?
Всеки прави грешки! :winky:

не не ми стана по добре... затова е този форум първо да питаш... а не да купуваш и след това да се чудиш що не става и да се чудиш кво да правиш... просто си спестяваш излини нерви... :)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 10 Фев 2009, 21:15

При всеки случай когато някой от юзерите с по малко мнениа или по скоро регистриран реши да попита нещо винаги се появява един или няколко превъзбудени БМВ-исти който се опитват да се подиграят с него . То не беше хихикащи се човечета то не бяха дебелашки шеги и най вероятно тава ще продължи за съжаление.

Основният проблем е че някой от "превъзбудите" не могат да се съгласят със собственият си размер. Който и както иска да ме разбира.


Едно огромно благодаря и на малкото от всички ВАС които сте обективни и толерантни.

колегата D.Devito ако си от София с удоволствие ще ти помогна да си събереш диференциала .
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 3.09.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от RONI » 11 Фев 2009, 5:32

haho написа:Аз съм със дизелов шпер преправен на 3.45 и съм подложил 5мм. обръч между касетата и короната и нови болтове на 12.9 , финната настройка е вече с шайбите на капаците.
Вече е на 60000км. як тормоз и досега не е имало никакви проблеми ;)
Няма да се плашиш колега не ги слушаи не си се набутал аз съм си го преправил шпера от 3 45 на 3 91 и срещнах същите трудности като теб и го направих по същия начин като Хахо даваи смело няма страшно ;)

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 11 Фев 2009, 19:02

Вече станаха 70000 и още не се е появил проблем , нито от зглобката , нито от маслото ("Мотул" е ;) ) :idea: :arrow:

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 11 Фев 2009, 22:23

Motul 90PA е минерално масло което доста влошава качествата си при продължителни и жестоки натоварвания, докато CASTROL SAF-xj e 100% синтетика която няма този проблем и е специялно създадено да покрива изискванията на БМВ лимитет слиповете. Особенно за отрециклация на шпер е краино препорачително. Понеже съм видял един два шпера и смея да го твърдя това.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 11 Фев 2009, 22:32

Любак, Motul 90PA не е за шперове на БМВ. Маслото на Мотул, което е специално за БМВ шперове е Hypo Synt LS 75W-90 ;)

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 11 Фев 2009, 23:08

Нека си кажат кои кво ползва. Аз залагам на 98,5% 90PA щот е по тънкана и пише че е за шперове там и тн.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook