Много голям проблем с шпер диференциал-Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- D.Devito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
Много голям проблем с шпер диференциал-Е30
Моля знаещите да помагат
Значи проблема е следният купих си шпер голямото прасе от Е-34 2,64 от някъкъв TDS
купих си заден капак за E-30 голямо прасе,купих си главно предаване от обикновено голямо прасе с предавателно число 4,10
купих и нови лагери+семеринги,ново масълце MOTUL плътен тъмпон за заден къпак+нови болтове.След голямият пазар дойде момента на зглобяването.
Получи се следният проблем има много голямо разтояние между зъбното колело на короната и зъбното колело на пиньона хлабината между тях е около 6мм ниякой знае ли от къде идва разликата.
дали от шпер касетъта,дъли от дебелината на короната,или вероятно корпуса на дифа,кво става подяволите.Моля помагайте с идей........
Значи проблема е следният купих си шпер голямото прасе от Е-34 2,64 от някъкъв TDS
купих си заден капак за E-30 голямо прасе,купих си главно предаване от обикновено голямо прасе с предавателно число 4,10
купих и нови лагери+семеринги,ново масълце MOTUL плътен тъмпон за заден къпак+нови болтове.След голямият пазар дойде момента на зглобяването.
Получи се следният проблем има много голямо разтояние между зъбното колело на короната и зъбното колело на пиньона хлабината между тях е около 6мм ниякой знае ли от къде идва разликата.
дали от шпер касетъта,дъли от дебелината на короната,или вероятно корпуса на дифа,кво става подяволите.Моля помагайте с идей........

- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Aми трябват ти едни шайби които са по точен размер и се подлагат на пиниона. За по лесно да беше извадил само короната и дифа на 4,10ката и да беше сложил шпера на тая корона и обратно, без да пипапш пиниона. Щот тва регулиране на пиниона не е никак лесно !

- D.Devito
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
с тези шайби се регулира до стотна аз говаря за недостик от 6мм.Няма как да го компенсирам с шайбите.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90
хаха
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
мислил ли си да се направи подложка между короната и касетата за да се компенсира разликата в дебелините на короните
няма невазможни неща 


- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
E30_M_Tech_ll написа:ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90хаха

Всеки прави грешки!

- changalov
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 325
- Мечтае да кара: BMW E30 TURBO
ХАХАХА КОЛЕГАТА ПИшЕ АМИ ОТ ЦЯЛАТА РАБОТА СИ СЕ НАБУТАЛ НЕ СЕ Е НАБУТАЛ ВООБщЕ САМО МАНИ ТОЗИ МОТУЛ ЗЕМИСИ САВХИСДЖЕИ 2 ЛИТРА И ПОМИСЛИ МАЛКО И СИ ПУшКА ПОСЛЕ ДАЙ КЛИП МАЛКО КОЛЕГА УСПЕХ
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
crazy_d написа:E30_M_Tech_ll написа:ами от цялата работа май си се набутал...
то има един лаф евтиното излзиа скъпо... най вроятно си го взел ефтино тоя шпер за дизел ама на.... сега ще тряя наарпво цял диф да си купуваш или да караш с 2.6... което си е пълна простотия щото на първа ще дигаш към 80-90хаха
Стана ли ти по добре от това което написа,почувства ли се по добре че колегата има някакъв проблем?
Всеки прави грешки!
не не ми стана по добре... затова е този форум първо да питаш... а не да купуваш и след това да се чудиш що не става и да се чудиш кво да правиш... просто си спестяваш излини нерви...

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
При всеки случай когато някой от юзерите с по малко мнениа или по скоро регистриран реши да попита нещо винаги се появява един или няколко превъзбудени БМВ-исти който се опитват да се подиграят с него . То не беше хихикащи се човечета то не бяха дебелашки шеги и най вероятно тава ще продължи за съжаление.
Основният проблем е че някой от "превъзбудите" не могат да се съгласят със собственият си размер. Който и както иска да ме разбира.
Едно огромно благодаря и на малкото от всички ВАС които сте обективни и толерантни.
колегата D.Devito ако си от София с удоволствие ще ти помогна да си събереш диференциала .
Основният проблем е че някой от "превъзбудите" не могат да се съгласят със собственият си размер. Който и както иска да ме разбира.
Едно огромно благодаря и на малкото от всички ВАС които сте обективни и толерантни.
колегата D.Devito ако си от София с удоволствие ще ти помогна да си събереш диференциала .
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Няма да се плашиш колега не ги слушаи не си се набутал аз съм си го преправил шпера от 3 45 на 3 91 и срещнах същите трудности като теб и го направих по същия начин като Хахо даваи смело няма страшноhaho написа:Аз съм със дизелов шпер преправен на 3.45 и съм подложил 5мм. обръч между касетата и короната и нови болтове на 12.9 , финната настройка е вече с шайбите на капаците.
Вече е на 60000км. як тормоз и досега не е имало никакви проблеми

- Гост
-
Motul 90PA е минерално масло което доста влошава качествата си при продължителни и жестоки натоварвания, докато CASTROL SAF-xj e 100% синтетика която няма този проблем и е специялно създадено да покрива изискванията на БМВ лимитет слиповете. Особенно за отрециклация на шпер е краино препорачително. Понеже съм видял един два шпера и смея да го твърдя това.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Любак, Motul 90PA не е за шперове на БМВ. Маслото на Мотул, което е специално за БМВ шперове е Hypo Synt LS 75W-90 

38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани