хелп м50б25 от е34 в е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
хелп м50б25 от е34 в е30
ще садя м50б25 в е30 , мотора е от е34 и трябва да се смени и попреправи генерацията. Криво ляво ставало с такава от е36 обаче намирам само от б20. Та въпроста е знае ли някой дали на б25 е с по голямо Ф от на б20 ? Някакви жокери нещо , съвети . Ако не ще правиме нова нея с какво Ф евентуално да я направиме ?
Още жокер ако има какво се случва след скоростите от е34 като ги кача в е30ката , май от е36 скорости са по удачни но мотора си е комплект. С карданите как ще станат нещата ?
То като се почне всичко ще стане , но жокери , жокери да има лошо нема
Още жокер ако има какво се случва след скоростите от е34 като ги кача в е30ката , май от е36 скорости са по удачни но мотора си е комплект. С карданите как ще станат нещата ?
То като се почне всичко ще стане , но жокери , жокери да има лошо нема


- Strabex
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 5.07.2005
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: '09 E60 535d
генерацията на б25 върви от край до край с 2 тръби а тая на 20-ката е единична така че трябва да импровизираш 


Strabex написа:генерацията на б25 върви от край до край с 2 тръби а тая на 20-ката е единична така че трябва да импровизираш
аз ще импровизирам на зад, но става въпрос за ф-тата на изпускателите - на главата дето са . че ако на б20 са с по малко Ф ще запуша мотора в самото начало още



- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Митак на мене цялата генерация ми излезе 230 лв + 140 лв за фамозно гърне
Как я направихме от колекторите тръгват ф51 мм 2 тръби слагат се два резонатора 40см дължина и след тях тръбите се събират в една ф63 до отзад /от тия 230лв 110 са резонаторите така че ако имаш двойно гърне си спестяваш доста / - та мисълта ми е направи си нова от край до край не се занимавай с глупости
а звука е басов, чист без дране и резонанси, и при отпускане на газта на скорост се чува леко приглушено припукване когато се гасят дюзите
трябва да чуеш всички харесаха как звучи
Как я направихме от колекторите тръгват ф51 мм 2 тръби слагат се два резонатора 40см дължина и след тях тръбите се събират в една ф63 до отзад /от тия 230лв 110 са резонаторите така че ако имаш двойно гърне си спестяваш доста / - та мисълта ми е направи си нова от край до край не се занимавай с глупости
а звука е басов, чист без дране и резонанси, и при отпускане на газта на скорост се чува леко приглушено припукване когато се гасят дюзите
трябва да чуеш всички харесаха как звучи
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
ми зимаи генерацията от е34ката става с леко преправяне
скоростите си ги остави от е34ката вземаш карданче от 324тд
и караш
скоростите си ги остави от е34ката вземаш карданче от 324тд

alex_matrix написа:Митак на мене цялата генерация ми излезе 230 лв + 140 лв за фамозно гърне
това - ОК , проблема е тръбите от главата , вие сте ги коригирали лесно , ама тука - чугун , на зад генерация не я мисля .
Като свалиме тея дни моторетките от 2те коли ще се види ...
prostia ако е прав съм упекъл работата

това искам да каже някой че скорости от е34 влизат в е30 , поне скоростида не купувам , че се прескачам от скорости вече , имам и от м52б28 от е39 , тея от м40б16 остават , от м20б20 имам но са не добре нещо от към синхронизатори и не ми се занимава с тях ...

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Опашката на ск. кутия(ако е от Е34 не пасва на Е30-ковия кардан и трябва да се сменя)
Лостовата система(ск. лост е от Е30 , а другите работи от Е36)
Това са частите които взех за да направя всичко:
Шест пистов ремък 1415 за динамото(махнах хидравликата и се наложи да сложа по-къс ремък)
Воден радиатор от Е30 323
Горивна помпа от Е30 325 (работи на 3.5 бара)
Кардан от Е30 325 (само предната част защото е по-къса)
Диф от Е30 3.45 (такъв е оригинално на Е36-цата)
Лапите на мотора
Тампон за мотора от Дясно - Е34 М50 Б20 (ексцентричен и висок 9.6см.)
Тампон за мотора от Ляво - Е30 М20 Б23 (центриран , но по-нисък и се подлага около 4см.)
Крайно гърне от Е30 323 оригинално
Монтаж:
Смяна на картера и гърловината на маслената помпа с такива от Е34 (маха се стойката на старата гърловина и ламаринената подложка под коляновия вал защото на новия картер е вградена)
Ползва се оригиналната щека но се измисля някаква стойка която да я държи в изправено положение и наче се удря в динамото
Ползва се Е30-ковата стойка за ск. кутия и нейните си тампони
Изрязват се около 6см. от стойката на акумулатора за щото опира в мотора
Ползва се оригиналния колектор (трябва да е монтиран предварително защото после е невъзможно - няма място) като се преправя изхода от първите 3 цилиндъра (трябва да е по-остро извит назад иначе идва точно на 2 см. над моста и неможе да продължиш генерацията) и от там нататък следва въображението като единственото нещо с което трябва да се съобразяваш е растоянието в см. от двигателя до ламбда сондата (иначе нема да отчита точно и ще бърка компютъра)
Изпиляват се първите 6 ребра на всмукателния колектор защото иначе опират в спирачния апарат
Изрязват се 3-4см. от входящата тръба на парното (горната) защото опират в колектора
Изходящия маркуч (долния) се модифифицира за да не е прекалено остро извит , че неможе да циркулира водата
За да стане с виско трябва само да монтираш оригиналната перка на гърба на виско съединителя (без да я обръщаш естествено)
Първо се монтира виското с перката и тогава се слага радиатора , като се режат около2см. от всички маркучи иначе се прегъват много остро
Ако запазваш оригиналния въздушен филтър с кутията(Е36) трябва само леко да преправиш стойката и заспива
Запазваш оригиналното жило на газта(Е30) , като внимаваш на не го прегънеш прекалено остро за да не става трудно подвижно (твърд педал или задържане)
Компютъра си се монтира на оригиналното място (в жабката) без проблем кабела стига
Тестовата букса се монтира на мястото на бобината (до казанчето за чистачките)
Останалата част от жиците си ги наместваш в оригиналната кутия над мотора
За свързването на кабелите ще ти трябва от Е36-цата кръглата букса (мъжкото и женското) като я отрежеш непосредствено преди бушоните
Не гледай цвета на кабелите а номерата им по буксите (7 със 7 , 14 с 14 и т.н.) Ако номер 7 на Е36 е черен , а номер 7 на Е30 е бял , значи връзваш черен с бял примерно
Смени датчика на температурата с такъв от М40 иначе не отчита вярно уреда
Смени цялото табло с такова от Е30 323 защото от 320 нестава (незнайно и за мен защо но след многократни проби се оказа така) Нестава и да смениш само чип-а на оборотомера
Държа да подчертая че на написаното не съм автор просто искам да помогна!!!
Лостовата система(ск. лост е от Е30 , а другите работи от Е36)
Това са частите които взех за да направя всичко:
Шест пистов ремък 1415 за динамото(махнах хидравликата и се наложи да сложа по-къс ремък)
Воден радиатор от Е30 323
Горивна помпа от Е30 325 (работи на 3.5 бара)
Кардан от Е30 325 (само предната част защото е по-къса)
Диф от Е30 3.45 (такъв е оригинално на Е36-цата)
Лапите на мотора
Тампон за мотора от Дясно - Е34 М50 Б20 (ексцентричен и висок 9.6см.)
Тампон за мотора от Ляво - Е30 М20 Б23 (центриран , но по-нисък и се подлага около 4см.)
Крайно гърне от Е30 323 оригинално
Монтаж:
Смяна на картера и гърловината на маслената помпа с такива от Е34 (маха се стойката на старата гърловина и ламаринената подложка под коляновия вал защото на новия картер е вградена)
Ползва се оригиналната щека но се измисля някаква стойка която да я държи в изправено положение и наче се удря в динамото
Ползва се Е30-ковата стойка за ск. кутия и нейните си тампони
Изрязват се около 6см. от стойката на акумулатора за щото опира в мотора
Ползва се оригиналния колектор (трябва да е монтиран предварително защото после е невъзможно - няма място) като се преправя изхода от първите 3 цилиндъра (трябва да е по-остро извит назад иначе идва точно на 2 см. над моста и неможе да продължиш генерацията) и от там нататък следва въображението като единственото нещо с което трябва да се съобразяваш е растоянието в см. от двигателя до ламбда сондата (иначе нема да отчита точно и ще бърка компютъра)
Изпиляват се първите 6 ребра на всмукателния колектор защото иначе опират в спирачния апарат
Изрязват се 3-4см. от входящата тръба на парното (горната) защото опират в колектора
Изходящия маркуч (долния) се модифифицира за да не е прекалено остро извит , че неможе да циркулира водата
За да стане с виско трябва само да монтираш оригиналната перка на гърба на виско съединителя (без да я обръщаш естествено)
Първо се монтира виското с перката и тогава се слага радиатора , като се режат около2см. от всички маркучи иначе се прегъват много остро
Ако запазваш оригиналния въздушен филтър с кутията(Е36) трябва само леко да преправиш стойката и заспива
Запазваш оригиналното жило на газта(Е30) , като внимаваш на не го прегънеш прекалено остро за да не става трудно подвижно (твърд педал или задържане)
Компютъра си се монтира на оригиналното място (в жабката) без проблем кабела стига
Тестовата букса се монтира на мястото на бобината (до казанчето за чистачките)
Останалата част от жиците си ги наместваш в оригиналната кутия над мотора
За свързването на кабелите ще ти трябва от Е36-цата кръглата букса (мъжкото и женското) като я отрежеш непосредствено преди бушоните
Не гледай цвета на кабелите а номерата им по буксите (7 със 7 , 14 с 14 и т.н.) Ако номер 7 на Е36 е черен , а номер 7 на Е30 е бял , значи връзваш черен с бял примерно
Смени датчика на температурата с такъв от М40 иначе не отчита вярно уреда
Смени цялото табло с такова от Е30 323 защото от 320 нестава (незнайно и за мен защо но след многократни проби се оказа така) Нестава и да смениш само чип-а на оборотомера
Държа да подчертая че на написаното не съм автор просто искам да помогна!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани