Един ниско бюджетен проект по студентски
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
И аз харесвам немските инженери, но в случая "устройството" им не е най-удачния вариант. Правено е във времената, кога е нямало АБС и спирането в завой, особено на мокро и хлъзгаво е било тегаво.
Тъпите руснаци са слагали "кантарче', което е замислено перфектно, но в повечето случаи не работеше или поне не, както трябва. При тях се мереше надигането/натоварването на задницата и от там налягането към задните спирачки.
Когато нарушиш баланса на спирачките в полза на предните, махането на тъпото клапанче е задължително.
Карам евридейка от доста време така и при спиране, даже в завой блокират първо предните, поради съотношението 302/258 и голямата помпа.
Който не знае, какво прави и няма избор за опити, по-добре да не пипа там или просто да прехвърли всичко от по-мощен модел.
Тъпите руснаци са слагали "кантарче', което е замислено перфектно, но в повечето случаи не работеше или поне не, както трябва. При тях се мереше надигането/натоварването на задницата и от там налягането към задните спирачки.
Когато нарушиш баланса на спирачките в полза на предните, махането на тъпото клапанче е задължително.
Карам евридейка от доста време така и при спиране, даже в завой блокират първо предните, поради съотношението 302/258 и голямата помпа.
Който не знае, какво прави и няма избор за опити, по-добре да не пипа там или просто да прехвърли всичко от по-мощен модел.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Малко уПдеЙт След точно 4 минутно возене в една 540-ка е34 вече знам какво ще правя с 30-ката.Ше тряа да права корекции в заглавието на темата щото сичко бюджетно излита през прозореца.В8 ще се слага и това е.Що се отнася до турбо М40-ката имам готов Кит без изпускателен колектор с СМТ8 и смукател преправен за втори ред дюзи ако някой има интерес да свирка.Очакваха се около 180-200 коне ама майната му на тва. Сега знам че има доооооста хора дето карат 30-ки с над 300 коне.Искам малко помощ да реша какво да права със спирачките - тоест вариантите са следните - Сток апарати с афтърмаркет дискове и накладки (най-лесния вариант и най-евтин, дали ще са достатъчни обаче? ) или минаване на 5 болта с М3 спирачки отпред и такива от е39 540 отзад.Това са ми вариантите просто щото имам сичко без носачи и главини от м3 ево а те са като пари колкото да взема висок клас афтърмаркет глезотийки за стоковите.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
е то ако се качиш на м5 39ка,пак ще сменяш матора
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
Ако цените бяха като на м60-тките най-вероятно е така
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Един ниско бюджетен проект по студентски
днес поръчах водна помпа 1000лв колкото едно форумно м60
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани