Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Imam pitane veroiatno kum Roskata,no ako niakoi drug znae neka kaje.Vuzmojno li e da se prepravi motor 318i/87/M10 na 318is? i ako da kakvo e neobhodimi?Mersi predvaritelno
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
na toz vapros moga i az da ti otgovoria. sas sigurnost M10 moje da se modificira na M42 ne vazmojni neshta na dneshno vreme sa malko :-) Drug e vaprosa kakva izgoda shte imash ti ot cialata rabota... Za da napravish M42 ot M10 to mai samo bloka shte ostane ot M10-kata, za vremeto rabotata nervite i parite koito shte poharchish (nova maslena pompa za M42 e 900lv v daru) shte si kupish moje bi 2 oborudvani dvigatelia M42 ili daje cialo BMW 318is... :-) S 2 dumi spored men ne si zaslujava.
DaWolf
'91 E30 318is '83 E28 520iA
DaWolf
'91 E30 318is '83 E28 520iA
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Mersi za infoto i az taka go vijdah che shte e po-dobre napravo cial motor da si kupia,no se chudia skorosti,diff i t.n. dali shte stanat ot moia motor?
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
spored men vsichko moje da si ostane, no tova si e lichno mnenie
DaWolf
'91 E30 318is '83 E28 520iA
DaWolf
'91 E30 318is '83 E28 520iA
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Колегата те е посъветвал правилно!
Освен блока ,ще си запазиш доста неща , обаче окомплектована двувалкова глава с инсталацията на мотора и компютъра ще ти излезне доста скъпо!
Иначе скоростната кутия си остава старата ти от м10.Става без проблем ,защото двувалката е изградена на базата на м10.
Друг е въпроса и защо да го правиш!Да не би М42 да е толкова по-хубав?Запомни ,че М10 е възможно най-изчистения и удобен за българи двигател.На него няма да се наложи да му сменяш веднага щом го купиш хидравлични повдигачи,няма да му трепериш за ангренажен ремък,а и пауъра му изобщо не е лош!
И понеже те усещам ,защо те влече толкова новия мотор ,ще ти препоръчам нещо ,което ще ти помогне да направиш бърлива всяка 318is и същевременно ,ще е екстриймли евтинко и дуракоустойчиво.Аз лично съм го правил доста пъти.
Ето за какво става въпрос:
1.Отиваш в най-близката морга и си купуваш за около 100-150 лв. Вал с бутала от 4 цилиндрова е21 320 или е12 520.
Сега вече се сещаш за какво става въпрос,човече говоря ти за ЧЕТИРИ ЦИЛИНДРОВА ДВОИКА М10!
Много сериозно животно!!!!
2.Главата си остава на 1.8-то (с големите клапани),но разпределителният вал се сменя с такъв от М10 Б16 ,за да даде по-дълъг ход на клапана!
3....И като я накичиш с твоя L Jetronic,ела да ти кажа за какво точно става въпрос!
Казвам ти ,че в 2-ката има много пауър,понякога повече и от М20 Б23.И всичко това само с едни бутала и един колянов вал.Разпределителен вал аз имам и ако решиш да деистваш ,направо ще ти го подаря.Естествено можеш да си останеш и с твоя от Б18.
Ако не ми вярваш ,питай стари драивери за е21 320 ,да видиш какво ще ти кажат ,хем от тях с инжекций няма.
The Ultimate HONDA Ass Kicker!
Освен блока ,ще си запазиш доста неща , обаче окомплектована двувалкова глава с инсталацията на мотора и компютъра ще ти излезне доста скъпо!
Иначе скоростната кутия си остава старата ти от м10.Става без проблем ,защото двувалката е изградена на базата на м10.
Друг е въпроса и защо да го правиш!Да не би М42 да е толкова по-хубав?Запомни ,че М10 е възможно най-изчистения и удобен за българи двигател.На него няма да се наложи да му сменяш веднага щом го купиш хидравлични повдигачи,няма да му трепериш за ангренажен ремък,а и пауъра му изобщо не е лош!
И понеже те усещам ,защо те влече толкова новия мотор ,ще ти препоръчам нещо ,което ще ти помогне да направиш бърлива всяка 318is и същевременно ,ще е екстриймли евтинко и дуракоустойчиво.Аз лично съм го правил доста пъти.
Ето за какво става въпрос:
1.Отиваш в най-близката морга и си купуваш за около 100-150 лв. Вал с бутала от 4 цилиндрова е21 320 или е12 520.
Сега вече се сещаш за какво става въпрос,човече говоря ти за ЧЕТИРИ ЦИЛИНДРОВА ДВОИКА М10!
Много сериозно животно!!!!
2.Главата си остава на 1.8-то (с големите клапани),но разпределителният вал се сменя с такъв от М10 Б16 ,за да даде по-дълъг ход на клапана!
3....И като я накичиш с твоя L Jetronic,ела да ти кажа за какво точно става въпрос!
Казвам ти ,че в 2-ката има много пауър,понякога повече и от М20 Б23.И всичко това само с едни бутала и един колянов вал.Разпределителен вал аз имам и ако решиш да деистваш ,направо ще ти го подаря.Естествено можеш да си останеш и с твоя от Б18.
Ако не ми вярваш ,питай стари драивери за е21 320 ,да видиш какво ще ти кажат ,хем от тях с инжекций няма.
The Ultimate HONDA Ass Kicker!
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Roska strashno mnogo ti blagodaria.Usetil si mnogo pravilno zashto pitam kak stava M10 na 318is,prosto veche mi e mnogo slabichka moiata kolica:)Imam samo edin posleden vupros imash li predstava (priblizitlno razbira se) kolko shte mi struva tova udovolstvie kato vkluchvam vsichki chasti,trud,garnituri i t.n.?I pri tebe mogat li da se nameriat?Blagodaria ti oshte vednuj
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
87'318i FIRES ON ALL CYLINDERS
отг::Prerabotvane na E30 318i/M10 kum 318is?????????
Ами цените са горе долу такива:
1.Вал и бутала 100-150-200 лв.-задължителна подмяна!
2.Сегменти комлект-80 лв.Те са по желание,защото твойте може да са хубави(съмнявам се)
3.Основни и биелни лагери-140лв.Само ако твойте са много зле,преценява се намясто след детайлен оглед,замервания и сверки.
4.Гарнитура глава-35 Лв.Задължително!
5.Фрезоване и препасване на клапани-профилактично,но не задължително,но все пак е добре най-малкото заради обновяване гумичките на клапаните.Те са 15лв.
6.Гарнитура картер + 2-та семеринга на коляновия вал-5+25лв.Също профилактично.
Значи единствените наложителни неща са гарнитурата на главата,вала и буталата,но така и така мотора се разпарчосва си е добре да си го обновиш целия.Останалото си го знаеш-масло,филтър и тн.
Абе горе-долу с 500 лв,може да стане работата,само да не разбереш покрай тази работа ,че и на скоростите имаш нещо за подмяна,че и висящия ти лагер на кардана е остарял,че отдавна не си си сменял еди коя си течност или има гнили тръби на гънетата за подмяна и тн.,сметката ти може да стигне 1000 лв.
И това е само ако си го правиш сам!Иначе ще ти резнат главата и ще си оставят ръцете!
Иначе 500лв. си важи супер яко за такъв проект и ако си обичаш колата(тунинговал си я по свой вкус) ,изобщо не е оправдано да си купуваш 318 is,за който нищо не знаеш.
И както вече ти казах за мен новия мотор е по-балансиран,по-плавен,по-икономичен,но в никой случай не е по-надежден от М10.
1.Вал и бутала 100-150-200 лв.-задължителна подмяна!
2.Сегменти комлект-80 лв.Те са по желание,защото твойте може да са хубави(съмнявам се)
3.Основни и биелни лагери-140лв.Само ако твойте са много зле,преценява се намясто след детайлен оглед,замервания и сверки.
4.Гарнитура глава-35 Лв.Задължително!
5.Фрезоване и препасване на клапани-профилактично,но не задължително,но все пак е добре най-малкото заради обновяване гумичките на клапаните.Те са 15лв.
6.Гарнитура картер + 2-та семеринга на коляновия вал-5+25лв.Също профилактично.
Значи единствените наложителни неща са гарнитурата на главата,вала и буталата,но така и така мотора се разпарчосва си е добре да си го обновиш целия.Останалото си го знаеш-масло,филтър и тн.
Абе горе-долу с 500 лв,може да стане работата,само да не разбереш покрай тази работа ,че и на скоростите имаш нещо за подмяна,че и висящия ти лагер на кардана е остарял,че отдавна не си си сменял еди коя си течност или има гнили тръби на гънетата за подмяна и тн.,сметката ти може да стигне 1000 лв.
И това е само ако си го правиш сам!Иначе ще ти резнат главата и ще си оставят ръцете!
Иначе 500лв. си важи супер яко за такъв проект и ако си обичаш колата(тунинговал си я по свой вкус) ,изобщо не е оправдано да си купуваш 318 is,за който нищо не знаеш.
И както вече ти казах за мен новия мотор е по-балансиран,по-плавен,по-икономичен,но в никой случай не е по-надежден от М10.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани