кои са слабите места на е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- RAFF
- младши ентусиаст
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
кои са слабите места на е 30
какво трябва да се гледа преди да се купува?
отг::кои са слабите места на е 30
Znam za slabo miasto v zadnite spira4ki i po-to4no barabanite - originalnoto ferodo e dosta tvurdo i iznosva silno barabana. V rezultat pove4eto spira4ni barabani na 3-kite na pove4ko kilometri sa dosta izsturgani. Moge da se poznae po ruba koito se obrazuva po periferiata na barabana -no tova moge da se razbere samo kato se svali. Ina4e e iasno 4e se razbira po spiraneto - kolata she se 'zabiva' pove4ko napred ili zadnicata she zanasia pri riazko spirane.
Enjoy The True Spirit:-)
Enjoy The True Spirit:-)
- KoolyO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 27.04.2002
- Местоположение: Dubai, UAE
- Пол: Мъж
- Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
- Мечтае да кара: 612
отг::кои са слабите места на е 30
Auspusi i garneta -> tova go znam i ot specialisti i ot lichen opit.
Chuval sam i che ruchnata spirachka i se kusalo jiloto (Zashto li )
Drugo mai nqma
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!
Chuval sam i che ruchnata spirachka i se kusalo jiloto (Zashto li )
Drugo mai nqma
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!
отг::кои са слабите места на е 30
Ако мога да внеса една поправка в горните две мнения.
1.Барабанните спирачки нв са слабо място на е30.Те се износват в следствие на дълъг пробег.И се налага обслужване разбира се.Просто невероятно е да се наложи такъв ремонт на кола под 150-200 хил.км.Протичат също и спирачните цилиндърчета.
Така че е важно да се прави разлика между амортизация и слаби места.
2. Автомобилите БМВ са с най-здаравата ръчна спирачка.Въжетата (те са две),са така умно измислени ,че надживяват ламарината на колата.Просто не съм виждал при други автомобили такова чудо.
Самото въже има 3-на защита в сектора ,където е подложен на външни условия.1-слой тънка прозрачна тефлонова обвивка 0.5 мм.,втори слой дебела зелена също тефлонова обвивка 1мм. и трети слой бронята на жилото-много дебел.Ето защо просто е невъзможно клеясване на жилото както става при другите коли.Самото въже е към 3мм. сплетени пружинни влакна и се трие само в една 6 см. дъга от окръжност , горе при самият лост.Предполагам ,че там е възможно скъсване ,в следствие протриване , но не и при е30.За толкова години съм виждал само 1 скъсано въже и то на една дърта е21-ца.
Мога смело да заявя ,че няма друга кола в света с толкова здрави въжета и така добре изпълнена ръчна.
За мен ,тъй като съм пушач , слабо място на колата е пепелника.Много тъпо е измислен и е неудобен за тръскане.
Ако колата е със sport suspention и и сложиш и нископрофилни гуми , шанса да затвориш бомбетата или да изкривиш макферсон по нашите пътища и огромен,но и това не е слабо място.
Седалките са определено слаби,протрива се плата след 200-250 хил.км. , измятатат се пружините им итн.
Абе има си места , който определено сдават багажа след 10-12 години каране-амортисьори,помпи и тн.Но това е в следствие на сложноста на конструкцията с цел удобство,комфорт и др. неща който гъделичкат задволанното устройство.
Съвсем ясно е че при БМВ-то с тези дви помпи на амбреажа , след определен пробег едната от двете ще се се опикае,докато при една чикийка с жило на съединителя,просто такова събитие не може да се случи.Но това не прави чикийката,по-добър автомобил ,защото срещу тези две помпи ти получаваш нужната доза комфорт и удоволствие.
Абе ако смяташ ,че ще вземеш един дурако устойчив автомобил ,да го спарваш яко и той да не се разваля, общо взето грешиш.Трявва да си готов да поемеш тежеста на обслужването в предвид по-усложнената конструкция и факта ,че купуваш стара кола.
1.Барабанните спирачки нв са слабо място на е30.Те се износват в следствие на дълъг пробег.И се налага обслужване разбира се.Просто невероятно е да се наложи такъв ремонт на кола под 150-200 хил.км.Протичат също и спирачните цилиндърчета.
Така че е важно да се прави разлика между амортизация и слаби места.
2. Автомобилите БМВ са с най-здаравата ръчна спирачка.Въжетата (те са две),са така умно измислени ,че надживяват ламарината на колата.Просто не съм виждал при други автомобили такова чудо.
Самото въже има 3-на защита в сектора ,където е подложен на външни условия.1-слой тънка прозрачна тефлонова обвивка 0.5 мм.,втори слой дебела зелена също тефлонова обвивка 1мм. и трети слой бронята на жилото-много дебел.Ето защо просто е невъзможно клеясване на жилото както става при другите коли.Самото въже е към 3мм. сплетени пружинни влакна и се трие само в една 6 см. дъга от окръжност , горе при самият лост.Предполагам ,че там е възможно скъсване ,в следствие протриване , но не и при е30.За толкова години съм виждал само 1 скъсано въже и то на една дърта е21-ца.
Мога смело да заявя ,че няма друга кола в света с толкова здрави въжета и така добре изпълнена ръчна.
За мен ,тъй като съм пушач , слабо място на колата е пепелника.Много тъпо е измислен и е неудобен за тръскане.
Ако колата е със sport suspention и и сложиш и нископрофилни гуми , шанса да затвориш бомбетата или да изкривиш макферсон по нашите пътища и огромен,но и това не е слабо място.
Седалките са определено слаби,протрива се плата след 200-250 хил.км. , измятатат се пружините им итн.
Абе има си места , който определено сдават багажа след 10-12 години каране-амортисьори,помпи и тн.Но това е в следствие на сложноста на конструкцията с цел удобство,комфорт и др. неща който гъделичкат задволанното устройство.
Съвсем ясно е че при БМВ-то с тези дви помпи на амбреажа , след определен пробег едната от двете ще се се опикае,докато при една чикийка с жило на съединителя,просто такова събитие не може да се случи.Но това не прави чикийката,по-добър автомобил ,защото срещу тези две помпи ти получаваш нужната доза комфорт и удоволствие.
Абе ако смяташ ,че ще вземеш един дурако устойчив автомобил ,да го спарваш яко и той да не се разваля, общо взето грешиш.Трявва да си готов да поемеш тежеста на обслужването в предвид по-усложнената конструкция и факта ,че купуваш стара кола.
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::кои са слабите места на е 30
Мисля че Роската ти е дал добър отговор аз също не съм видял Е30 с проблем в жилото на ръчната спирачка! Виж след 10 - 15г. всички гумени неща ще се скапат като на всяка друга кола така че това да протечат помпите на съединителя и цилиндърчетата на задните спирачки при моделите с барабани е нормално.
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
- D-A-L-G-I-A
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.09.2002
- Местоположение: Ruse
отг::кои са слабите места на е 30
dalgia:of kvo da ti kaja az imam BMW ot 8 godini i blizo 100 000 km probeg,kato izkliu4im smqnata na masloto za tiq godini edinstvenoto koeto sam pravil po nego e smqna na dvata predni amortisiora i to vsledstvie na udar(na amortisiorite v sledstvie hubavite BG pati6ta),i smqna na prednite nakladki.E vqrno e ,4e ve4e ima malko rajda po neq ama vse pak kolata e na ve4e 16 godini i dori e s originalnata si boq,t.e. toq koli4ki sa si dosta dobri i dori estesveno bih kazal nai-dobrite kato marka!Imat mnogo qka prednica,kazvam go i ot li4en opit!!!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани