ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от GEORGIEV » 18 Яну 2018, 0:56

rottweiler написа:За какво се използва и къде се включва бял с черна ивица кабел излизащ от релето за ел.стъклата?

Благодаря!

Включва се в това гнездо ,от там се захранва релето на стъклата с + от контакт.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.05.2015

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от TouchTheSword » 23 Яну 2018, 12:38

Пичове попрегледах коментарите, но да ви попитам за лично мение, тези които имат наблюдения - колата ми има хидравлична рейка в момента, и искам да я направя малко по-директна - знам, че варианта с 36цовата е правен многократно, но доколкото разбрах от 46ца е по-директна, а преправянето не е много повече, или се бъркам? Като цяло коя бихте избрали, ако има някой който е карал и двата варианта :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от M10 » 24 Яну 2018, 8:39

Имал съм и двете, от е46 по ми харесва. Преправяне няма, все едно слагаш е36 рейка.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.05.2015

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от TouchTheSword » 25 Яну 2018, 19:16

M10 написа:Имал съм и двете, от е46 по ми харесва. Преправяне няма, все едно слагаш е36 рейка.


Eвала луд :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от TukBaTa » 26 Яну 2018, 9:51

Ами според мен всичко опира до цена и състояние на рейката, която намериш, тъй като до колкото знам:
е46 е 15,4:1
е36 е 15,6:1

ако едната дава 3,2 завъртания другата трябва да е 3,16, в смисъл ако застанеш зад волана няма да можеш да ги различиш по никакъв начин :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 4.05.2015

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от TouchTheSword » 26 Яну 2018, 20:01

TukBaTa написа:Ами според мен всичко опира до цена и състояние на рейката, която намериш, тъй като до колкото знам:
е46 е 15,4:1
е36 е 15,6:1

ако едната дава 3,2 завъртания другата трябва да е 3,16, в смисъл ако застанеш зад волана няма да можеш да ги различиш по никакъв начин :winky:


Полезно, мерси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от host » 26 Яну 2018, 20:35

Цената на нова с гаранция е близка до тва да си купите стара , да я сложите, да текне и да я рециклирате.

Аз си дадох парите за нова за да рециклирам с незнайно качество стара (6м още не е текла).

Просто казвам, някой ако си цени парите. Ricambi мисля бяха.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от tontoni » 04 Фев 2018, 21:23

При ревизия на м20б27 ета сменят ли се лагерите на буталните болтове? Старите майстори ме съветват да не пипам там ако не е нужно за това питам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от michev » 05 Фев 2018, 1:46

Процедира се спрямо износването. Хлабината на буталния болт във втулката е в хилядни! Мери се и хлабината на болта в самото бутало. Ако опре до подмяна, се сменят самите втулки в горната глава на биелата, след подмяната обаче е нужна допълнителна обработка с цел постигане оптималната хлабина. Проблемът е, че са малко майсторите, които могат качествено да го направят.
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 11.10.2006
Пол: Мъж
Кара: E30 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от stefo007 » 24 Мар 2018, 17:27

Привет.

В момента имам mtech 2 спойлер. Колата е купена така, но искам да го сменя с mtech 1.

Въпросът ми е съвпадат ли отворите или трябва да се прави допълнителна модификация. за да се монтира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от KPETEH » 26 Мар 2018, 11:26

мтех 1 е като оригиналния лип. При положение, че мтех 2 се закача със скоби отстрани, много е вероятно да са еднакви отворите. Ти по добре го махни тоя спойлер да видиш на какво дередже са отворите, че и там тръгва ръжда.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от tontoni » 04 Май 2018, 17:34

На м42б18 е30 мотор може ли да се монтира колектор от е36 м42б18 за да се продупчи за газ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от tontoni » 02 Юни 2018, 8:31

След като смених хидравличната рейка на е30ката с такава от е36 волана стана много по труден за въртене. Това нормално ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от KPETEH » 04 Юни 2018, 7:15

Взел си обрана рейка.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от methaman » 16 Юли 2018, 9:19

Привет на всички факири и разбирачи, моля за помощ със спирачките. Карам с двойно серво и помпа от Алфа 156. Още, когато бе сложено нещата не бяха ОК, защото педала потъва твърде много и спира малко преди пода на колата.

Когато колата е загасена педала е твърд и на нормалната си позиция, но ако си оставя крака отгоре и запаля колата педала потъва, но не малко, а пада на сантиметър от пода и там спирачките почват да сработват...

Има ли някой идея къде да търся проблема. Обезвъдушавал съм 1200 пъти, не съм видял теч, помпата е ревизирана. Това, което ще направя е да взема друго серво и ако това не стане ще търся да сменявам клапана на сервото за вакуума

Има ли някой идея какво може да е решението на проблема?? Мерси предварително.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook