Проблем с зацепване на Е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.04.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 с пластмасов мотор :)
Мечтае да кара: E30 с чугунен мотор :)
Детайли за колата: Е46 318и М43Б19.

Проблем с зацепване на Е30

Мнение от autohristev » 07 Окт 2015, 22:41

Здравейте! Ако не бъркам нещо с това каде да публикувам темата, искам да попитам дали може някои да ми пообясни как да си зацепя ангренажа на М21Б24 че нещо не ми е видно. Значи за коляновият вал чета чета и разбрах че има под стартера дупка за ф8 дорник кам маховика. Нафтовата помпа и тя има за дорник ф8 ама на едни схеми е дава в 8часа на други в 4часа положението и. Разпределителният вал пак хич не мога да знам уж на горе трябвало да сочи шпонката и когато първи силиндър е в ГМТ, клапаните на същият да са свободни от гърбицата на Разпределителният вал ама без белези след като му натрясках нови биели , лагери , клапани и всичко друго ме е страх да експериментирам. Мерси предварително.

П.П Проблема не е да дам 20лв и отсрещният сервиз да ми е зацепи за 2 минути, проблема е че искам аз да си е зацепя ама нямя инфо за тоз мотор.
AUTOHRISTEV AH ///

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.04.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 с пластмасов мотор :)
Мечтае да кара: E30 с чугунен мотор :)
Детайли за колата: Е46 318и М43Б19.

Re: Проблем с зацепване на Е30

Мнение от autohristev » 09 Окт 2015, 1:27

Благодаря на двамата колеги от София за бързата реакция, но уви не сам от там. Колата е зацепена вече върти и не среща клапаните значи бива ОБАЧЕ :D нямам нафта на рейката след помпата и сега още проблеми. Ако все пак някой има снимки със зацепването нека пише. Мерси предварително.
AUTOHRISTEV AH ///

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook