От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bolreflex
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е39 99`
От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Здравейте колеги.Поради възникнали проблеми с маховика се налага смяната му с друг.И понеже нов е доста скъп, а също така и с краткотраен живот, съм се насочил към подмяната му с плътен.
Като гледах в ОЕМ-а маховик от м20 на 228мм + комплект съединител 228мм би трябвало да ми свършат работа нали?
Питането ми е отностно евентуални проблеми със стартера, дали болтовете на маховика на м20 и м21 са еднакви и евентуален проблем с аксиалния лагер и дължината му.Прегледах из нета, но няма информация по този въпрос.
Проблема е стържене като на метал при ниски обороти и натоварване на двигателя ( при изкачване например).При празен ход и при движение няма такива проблеми.Съмнява ме аксиален луфт на маховика и износване на демпферните пружини, но имам и леки съмнения в лагери на първичен вал на скорости. Съвети?
Като гледах в ОЕМ-а маховик от м20 на 228мм + комплект съединител 228мм би трябвало да ми свършат работа нали?
Питането ми е отностно евентуални проблеми със стартера, дали болтовете на маховика на м20 и м21 са еднакви и евентуален проблем с аксиалния лагер и дължината му.Прегледах из нета, но няма информация по този въпрос.
Проблема е стържене като на метал при ниски обороти и натоварване на двигателя ( при изкачване например).При празен ход и при движение няма такива проблеми.Съмнява ме аксиален луфт на маховика и износване на демпферните пружини, но имам и леки съмнения в лагери на първичен вал на скорости. Съвети?
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Стартера май няма разлика,като захващане,даже има нещо като мит ,че със стартер от M21 ,М20 пали по-бързо.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
По е мощен стартера, ама харчи друг ток, + друг акумулатор, + друг алтернатор.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4039
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
SPEED_GABROVO написа:Стартера май няма разлика,като захващане,даже има нещо като мит ,че със стартер от M21 ,М20 пали по-бързо.
не е мит, стартера е 2.1кв, ръгаш пета и си се движиш направо
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- bolreflex
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е39 99`
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
добре де и все пак на въпроса - маховик и комплект съединител за м20б20 23 или 25 т.е на 228 мм трябва да паснат нали така?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Ако никой не ти дава отговор, начи не се знае. Ще чакаме да споделиш. Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Two weights of flywheel were fitted to M21 engines. The standard single mass flywheel is 12.1kg, fitted to to the 324d and early 324td models. Later turbo models were fitted with a slightly lighter dual-mass unit of 11.9kg. This latter flywheel was also fitted to diesel versions of the E34 fitted with the later M51 diesel engine.
- bolreflex
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е39 99`
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Явно че да.Най вероятно ще се прави на принцип проба-грешка.
Друг въпрос - на маховик за 228мм ако се сложи комплект 215мм евентуални проблеми ?
И още един - на гетраг 240 с 215мм съединител , 228 мм съединител комплект за гетраг 260 влиза ли ?
Друг въпрос - на маховик за 228мм ако се сложи комплект 215мм евентуални проблеми ?
И още един - на гетраг 240 с 215мм съединител , 228 мм съединител комплект за гетраг 260 влиза ли ?
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
bolreflex написа:Явно че да.Най вероятно ще се прави на принцип проба-грешка.
Друг въпрос - на маховик за 228мм ако се сложи комплект 215мм евентуални проблеми ?
И още един - на гетраг 240 с 215мм съединител , 228 мм съединител комплект за гетраг 260 влиза ли ?
Трябва да стане...Обаче болтовете на маховика от демпферния няма да станат на плътния...почти двойно по-дълги са
- bolreflex
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е39 99`
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
Колега, кое трябва да стане - малкия съединител на по големия маховик или големия съединител на гетраг 240?Че както е тръгнало май 260ката ще се сменя с 240 и не знам дали ще стане работата с 228 съединител в нея :?
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
bolreflex написа:Колега, кое трябва да стане - малкия съединител на по големия маховик или големия съединител на гетраг 240?Че както е тръгнало май 260ката ще се сменя с 240 и не знам дали ще стане работата с 228 съединител в нея :?
Може да сложиш 240ка когато си 228мм съединител
- bolreflex
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бмв е39 99`
Re: От демпферен маховик към плътен 2.4тд
мерси колега, това ме интересуваше по повод какъв съединител да си поръчам
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани