Проблем с новата кола
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с новата кола
Здравейте колеги.
Фен съм на марката от 15 годишен (сега съм на 28)
Купих си Е36, след това еде Е46 ци и накрая както гласи лафа който всеки знаете един истински фен рано или късно си взима Е30.
Колата ми е уникална както на повечето колеги тук, но за жалост и аз като вас имам някой дреболийки които искам да ви попитам как да оправя.
1-Стрелката на резервоара почти винаги показва, че е до горе а то не е така (лампата работи коректно), понякога работи коректно но рядко
2- Когато включвам 1-ва се чува тупкането и малко трудно влиза 2 и 3-та усещам зъбите в скоростите как се напасват при вкарване на 2-ра и 3-та.
3- При пускане на парното на 1,2,3 степен се чува едно кофти виене, предполагам нещо трябва да се смаже но какво и къде
Колата е карана от италянец 8г. след това от пенсионер 15г. в България който я е гледал като дете (гараж и одеяло зимата, лятото по 2000км. и пак гараж)
Благодаря ви за отделеното време.
п.п. търсих не 1-час а 40мин. отговори не горните дреболийки но не намерих, имам идея какво може да е, но реших да попитам патило а не старило както казва баба ми.
Фен съм на марката от 15 годишен (сега съм на 28)
Купих си Е36, след това еде Е46 ци и накрая както гласи лафа който всеки знаете един истински фен рано или късно си взима Е30.
Колата ми е уникална както на повечето колеги тук, но за жалост и аз като вас имам някой дреболийки които искам да ви попитам как да оправя.
1-Стрелката на резервоара почти винаги показва, че е до горе а то не е така (лампата работи коректно), понякога работи коректно но рядко
2- Когато включвам 1-ва се чува тупкането и малко трудно влиза 2 и 3-та усещам зъбите в скоростите как се напасват при вкарване на 2-ра и 3-та.
3- При пускане на парното на 1,2,3 степен се чува едно кофти виене, предполагам нещо трябва да се смаже но какво и къде
Колата е карана от италянец 8г. след това от пенсионер 15г. в България който я е гледал като дете (гараж и одеяло зимата, лятото по 2000км. и пак гараж)
Благодаря ви за отделеното време.
п.п. търсих не 1-час а 40мин. отговори не горните дреболийки но не намерих, имам идея какво може да е, но реших да попитам патило а не старило както казва баба ми.
- saleene
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Проблем с новата кола
Въпрос 1-Стрелката на резервоара почти винаги показва, че е до горе а то не е така (лампата работи коректно), понякога работи коректно но рядко
най-вероятно нивомера (приятно гмуркане в резервоара)
Въпрос 2- Когато включвам 1-ва се чува тупкането и малко трудно влиза 2 и 3-та усещам зъбите в скоростите как се напасват при вкарване на 2-ра и 3-та.
смени маслото на скоростната кутия и виж тампоните и в какво състояние са
Въпрос 3- При пускане на парното на 1,2,3 степен се чува едно кофти виене, предполагам нещо трябва да се смаже но какво и къде
моторчето на парното и зависи дали е то или перките не трият в кожуха
най-вероятно нивомера (приятно гмуркане в резервоара)
Въпрос 2- Когато включвам 1-ва се чува тупкането и малко трудно влиза 2 и 3-та усещам зъбите в скоростите как се напасват при вкарване на 2-ра и 3-та.
смени маслото на скоростната кутия и виж тампоните и в какво състояние са
Въпрос 3- При пускане на парното на 1,2,3 степен се чува едно кофти виене, предполагам нещо трябва да се смаже но какво и къде
моторчето на парното и зависи дали е то или перките не трият в кожуха
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с новата кола
Не е зле да си кажеш/покажеш колата.
1. Нивомерите може да са два. Може просто да блокират, извади ги и ги почисти.
2. Виж с кви скорости си, че в някои случаи е по-евтино да си вземеш направо други отколкото да наливаш пари в масло и тампони.
3. Там едни втулки има дето се износват, може и само със смазване да не стане, ама при всяко положение тряя се свали прасето цялото, тоест да обърнеш половината интериор.
Успех.
1. Нивомерите може да са два. Може просто да блокират, извади ги и ги почисти.
2. Виж с кви скорости си, че в някои случаи е по-евтино да си вземеш направо други отколкото да наливаш пари в масло и тампони.
3. Там едни втулки има дето се износват, може и само със смазване да не стане, ама при всяко положение тряя се свали прасето цялото, тоест да обърнеш половината интериор.
Успех.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- burov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 323i
- Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo
Re: Проблем с новата кола
KPETEH написа:Не е зле да си кажеш/покажеш колата.
1. Нивомерите може да са два. Може просто да блокират, извади ги и ги почисти.
2. Виж с кви скорости си, че в някои случаи е по-евтино да си вземеш направо други отколкото да наливаш пари в масло и тампони.
3. Там едни втулки има дето се износват, може и само със смазване да не стане, ама при всяко положение тряя се свали прасето цялото, тоест да обърнеш половината интериор.
Успех.
По т. 3 не мисля, че трябва да се вади цялото прасе. Поне при мен мотора на парното си излиза откъм двигателния отсек само той. Малко е гърч докато се разкачат пластмасите дето покриват турбинките, но си излиза. И като излезе нови втулки и по обратния ред влиза и оооо чудо вече няма стържене на нито една от степените
Re: Проблем с новата кола
Благодаря ви много. В събота отварям резервоара и ще почистя ако има нещо по нивомера. Ще си взема един спрей течна грес и ще гледам да смажа без разглобяване.
Ще сменя маслото и ще се надявам да е от това понеже никога не е било пипано, въпреки че когато смених маслото на Е46 цата скоростите започнаха да влизат по-меко и като стана зима ми станаха по-тегави при първо местене от преди.
Ще сменя маслото и ще се надявам да е от това понеже никога не е било пипано, въпреки че когато смених маслото на Е46 цата скоростите започнаха да влизат по-меко и като стана зима ми станаха по-тегави при първо местене от преди.
Re: Проблем с новата кола
Да споделя какво направих по въпроса.
1.Разглобих отзад (никога не беше разглобявано) изчистих гняста от нивомера и всичко се оправи.
2. Нищо не съм правил по скоростите просто ги вкарвам по-нежно и (по-бавно) всичко работи добре.
3. Купих си един спрей на "Нигрин" течна силиконова смазка на два пъти. След час тествах и всичко беше тихо и прекрасно.
Въпроса ми сега е следния.
Желая да мина на хидравлична рейка понеже ми е трудно при паркиране с тази механична. Колата ми е М40Б18 Е30 троен стоп.
Какво ми е необходимо за да извърша ъпгрейда и нещо специфично трябва ли да знам при този ремонт?
1.Разглобих отзад (никога не беше разглобявано) изчистих гняста от нивомера и всичко се оправи.
2. Нищо не съм правил по скоростите просто ги вкарвам по-нежно и (по-бавно) всичко работи добре.
3. Купих си един спрей на "Нигрин" течна силиконова смазка на два пъти. След час тествах и всичко беше тихо и прекрасно.
Въпроса ми сега е следния.
Желая да мина на хидравлична рейка понеже ми е трудно при паркиране с тази механична. Колата ми е М40Б18 Е30 троен стоп.
Какво ми е необходимо за да извърша ъпгрейда и нещо специфично трябва ли да знам при този ремонт?
- p0wEr
- младши ентусиаст
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
Re: Проблем с новата кола
maxi-mix написа:Желая да мина на хидравлична рейка понеже ми е трудно при паркиране с тази механична. Колата ми е М40Б18 Е30 троен стоп.
Какво ми е необходимо за да извърша ъпгрейда и нещо специфично трябва ли да знам при този ремонт?
Трябва ти рейка,помпа+стойките и обтегача,шайба за кол.вал,каре за хидравлична рейка по късо е от оригиналното и трябва да се смени ако искаш да слагаш и Е36-цова която е с по къс ход трябва да подлагаш на болтовете на рейката шайби или втулки защото Е36-цовата е по тясна от Е30-ковата
П.п 50кг съм и карам с механична нямам проблем с паркирането не знам колега какви трудности виждаш
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили...
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...
Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...
Re: Проблем с новата кола
p0wEr написа:maxi-mix написа:Желая да мина на хидравлична рейка понеже ми е трудно при паркиране с тази механична. Колата ми е М40Б18 Е30 троен стоп.
Какво ми е необходимо за да извърша ъпгрейда и нещо специфично трябва ли да знам при този ремонт?
Трябва ти рейка,помпа+стойките и обтегача,шайба за кол.вал,каре за хидравлична рейка по късо е от оригиналното и трябва да се смени ако искаш да слагаш и Е36-цова която е с по къс ход трябва да подлагаш на болтовете на рейката шайби или втулки защото Е36-цовата е по тясна от Е30-ковата
П.п 50кг съм и карам с механична нямам проблем с паркирането не знам колега какви трудности виждаш
Трудностите могат да се изчерпят с една дума, глезотия
Иначе благодаря ти много, ще пусна тема, че търся целия комплект и ако изпадне взимам ако не ще свикна.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с новата кола
То и да изпадне, ще е от порядъка на 300 лева. Стойката на помпата става само от м40/м42 - да си знаеш... Таа глезотия не си струва на четири цилиндровото, освен по-късия ход на рейката. Ама за тфа има и други приоми, като да намериш е36 рейка с проблем и да я ползваш като механична - имало варианти...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Проблем с новата кола
Купих още една Е30 ка 324тд заради халогените два спойлера и хидравличната рейка, та май ми трябва само една стойка. Тази стойка мога ли да я взема от всяко едно БМВ с м40б18?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с новата кола
НЕ, стои отпред на картера, който е друг при е36.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани