Скъпо е30

Продажба на автомобили и мотоциклети с марка BMW. Всяка обява е валидна за срок от 30 дни, след което се изтрива.

Модератор: Търговски модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Скъпо е30

Мнение от Andronoff » 21 Дек 2015, 2:20

Цена: 14,000лв

Технически данни: 328i
Марка: BMW
Модел: E30
Пробег: 94,000km
Дата производство: 01/1985
Дата първа регистрация: 01/1985
Тип двигател: M52B28
Кубатура: 2800
Коне: 193+
Скоростна кутия: Ръчна
Дирекция: Лява
Категория: Седан
Цвят: Бежов

Особености:
*врати - 4
*Airbag - не
*Автопилот - не
*ABS - не
*Газова уредба - не
*Метан - не
*Ел. стъкла - да, 4
*Ел. огледала - да
*Климатик - да
*Климатроник - не
*Кожен салон - не
*Ксенонови фарове - не
*Лети джанти - да, 17"
*Навигация - не
*Парктроник - не
*Нов внос - не
*Халогени - да
*Аларма - да
*Централно заключване - да
*Шибидах - не

Данни за връзка: Николай Андронов
Телефон: 0878749024
Скаип:
Електронна поща: andronov@gmail.com
Място, на което може да се види колата: Стара Загора

Допълнителна информация:
Колата е напълно променена е30-ка в перфектно техническо състояние. Двигателят е подменен с М52Б28, който преди влизането си в коша, беше напълно обслужен, като под това имам предвид биелни и основни лагери, сегменти, нови болтове, нови шпилки, нови гарнитури, нова верига, нови обтегачи, нова маслена помпа. Всичко закупено от БМВ, с фактура. Главата полирана и обслужена напълно с нови гумички, както и качествена гарнитура. Маслото е Liqui Moly 10W60 и е сменяно 2 пъти, като първият път беше 1000км след събирането на двигателя. Въздушният филтър е чисто нов конусен K&N, водният радиатор е чисто нов, закупен от БМВ, за е30 324тд, тъй като е най-големият за е30. Разширителният съд е чисто нов, също купен от БМВ. Двигателят е с изпускателни колектори от с50б30, а крайното гърне е чисто ново, от неръждаема стомана, 2х76мм, правено по поръчка Eisenmann. Алтернаторът и компресорът на климатика са рециклирани.
Амортисьорите са чисто нови KONI Sport, а пружините са H&R. Всички гумени съединения, шарнири и други дреболии по окачването са подменени с нови такива. Отпред има и разпънка Sparco. Преден и заден мост са песъкоструени и прахово боядисани.
Спирачките отпред са от е36 м3, чисто нови дискове и накладки, а отзад са от е46 330д, също чисто нови дискове и накладки.
Джантите са BBS RC090 8" отпред и 9" отзад, като отпред са на 215/40/17, а отзад на 235/40/17. И предните и задните гуми са чисто нови KUMHO KU39 Ecsta. Джантите са с полирани бордове и боядисани центрове. Капачките, както и специалният ключ за развиването им са чисто нови, от БМВ.
Интериорът е като нов, колата беше на 94к км като я купих, та няма протрито, изгорено, захабено, изцапано и т.н., всичко е свежо. Четирите стъкла са електрически, има и централно заключване, като 5-тте моторчета за централното и 6-тте бутона за ел стъклата са закупени чисто нови, от БМВ. Радиаторът на парното и електромагнитният клапан също са чисто нови. Колата е с климатик, управлението е от е30м3, напълно рециклирано с нови уплътнения, крепежни елементи, кондензационен радиатор и тръбни пътища. Има прекарана инсталация за подгрев на седалките, бутоните са си на място и работят. Пищялките са чисто нови, оригинални, но колоните във вратите и отзад ги замених с DLS от серията им с копринена мембрана. Звукът идва от нов mp3 плеър Alpine 9880, който се и връзва на интериора нощем, защото свети в същия цвят. Скоростният лост има оригинална, нова, светеща М-топка, а ръчната е с кожен М-маншон, воланът е Мтех 1, прясно тапициран. Интериорното огледало е от е30 м3, с лампички.
Колата се продава заедно със стария си двигател, с още 2 гуми, 1 резервна джанта (същата), много дребни и едри части.
Цената мога да я коментирам в рамките на разумното, но на подаръци не се надявайте, колата ми е струвала повече от написаното, но съм разумно мислещ човек и знам, че никой не би платил реалната й цена.
Бартер мога да приема за дизелово е60 LCI или е90 LCI със съответното доплащане от моя страна.
За последните 2 години съм ходил с нея на БМВ феста в Приморско, както и на една сбирка малко извън Стара Загора, общо по-малко от 500км.
Откакто е станала кола, е направила около 4к км, което значи, че купето й все още е под 100к км. Единствената ръжда, която намерих беше под акумулатора и пребоядисах цялия кош.
Тук можете да прочетете историята на тоя проект, 30 страници.http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=6&t=206315
Тук можете да разгледате снимките от проекта през годините. Доста липсват, особено последните. Хубави снимки никога не съм й правил. https://goo.gl/photos/athHAj51gWgZcHtp7
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Andronoff на 16 Дек 2017, 13:52, променена общо 1 път
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6033
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Re: Скъпо е30

Мнение от B U L L I » 16 Дек 2017, 13:54

много истина има тук,
с кеф прочетох всичко от написаното,защото в повечето случаи съм бил страничен наблюдател на случващото се.
успех с продажбата андромеда ,ще ни липсва Хосе ако се намери истински ценител.
сори за спама колеги,но нямаше как да се сдържа :kuku:
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.

Назад към Продава - Автомобили, Мотоциклети

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook