Черен дим
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Черен дим
Здравейте момчета, по принцип не пиша често в форума а повече чета и до сега само полезна информация съм намирал се обръщам към вас за съвет и помощ защото от Камор и от Дару кар се отчаях. От 6-7 месеца имам 730д 2004 година и колата си е перфектна почти от всякъде само където има един сериозен проблем, след като натисна педала на газта над половината изкарва черен дим а ако я натисна повече направо ме хваща срам от черния облак който оставям отивам в Камор правят ми всякакви там тестове и ми казват че двигателя ми е перфектен и понеже бях чувал от някъде че Дару кар повече разбират отидох и при тях след като и те ми взеха 500 лв и направиха абсолютно същите тестове(те не бяха само за двигателя а си бяха общи за ходова част и тн) и те ми казаха че двигателя ми работи перфектно и няма никакви проблеми с него. Така де ама един приятел има същата седмица 2002 година и неговата не изкарва дим отзад. Минават няколко месеца дойде време да сменям накладки отивам пак в Дару кар и им казвам пак "Така и така колата при газ изкарва много черен дим това не е нормално" на следващия ден идвам да си я взема и след като им оставих една кола пари за тия накладки ми казват че са направили тестове (СЪЩИТЕ ТЕСТОВЕ) че двигателя си е перфектен че е нормално за дизелова кола да изкарва малко дим и че дизела в България е много лош и сигурно е заради това. Тогава ми кипнаха нервите обясних му че дизели имам и карам от много време и му дадох пример с седмицата на приятелчето и с на баща ми 530д които не изкарват никакъв дим при което той нищо не можа да ми отговори. Та след като си излях мъката на вас ви моля да ми препоръчате добър сервиз или майстор на БМВ който да разбира от дизел и да може да се справи с такава кола и веднъж за винаги да приключа с тоя проблем! Благодаря ви предварително!
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Предполагам , че нямаш или е премахнат филтъра за дребни частици към генерацията за отработени газове и от там ти идва проблема с пушека.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- eMotion
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Колега, сравнете двете коли на вървеж (твойта и на твоя приятел) - ако твойта върви доста по-малко имаш спукан маркуч след кулера.
Si non confectus, non reficiat.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Zagy написа:Колега, сравнете двете коли на вървеж (твойта и на твоя приятел) - ако твойта върви доста по-малко имаш спукан маркуч след кулера.
Това би трябвало да се види на диагностиката ,която е правил.
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
той маркуча може и преди купера да е спукан. не е задължително да е след кулера. имаче или грешно смята въздух/гориво или някой е свалил катализатора.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
И аз се мъчих с този дим няколко месеца. Какви ли не диагнози чух, спукан маркуч на турбо пътищата, катализатор, дебитомер, клапана на геометрията, т.н. и нищо не се оказа вярно. В Дару и на мен ми казаха, че двигатела работел перфектно и било от горивото. В крайна сметка след смяната на дюзите с нови пушека изчезна.
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Освен дали върви повече, сравни дали гори повече. Това също е много насочващо, макар че ако от сервиза при диагностика са ти казали, че всичко е наред остава проблема да е там дето няма как да диагностицират, дето казват колегите катализатор примерно, макар че катализатора не убира черния пушек, друга му е работата...
Колега аз имам две 730д едната 2004 и другата януари 2005... и двете коли като ги докарахме от Германия не пушеха...след 6-8 месеца каране в БълХария започнаха да пропушват...ОБАЧЕ има една подробност кога се случва това! Значи ако по-продължително време караш колата нормално(на едни обороти горе-долу без да я форсираш много) и изведнъж настъпиш педалът до дупка ще пуши към 15-20сек. и ще спре...до колкото съм питал това става в следствие на абсолютно лошата нафта и в следствие на лошото изгаряне (не непълното такова) се получавало и този ефект. Имам приятели с чисто нови от Б-я купувани БМВ-та и Туарег-и на по 30 000км и пушат повече от моята.
pironkov написа:Колега аз имам две 730д едната 2004 и другата януари 2005... и двете коли като ги докарахме от Германия не пушеха...след 6-8 месеца каране в БълХария започнаха да пропушват...ОБАЧЕ има една подробност кога се случва това! Значи ако по-продължително време караш колата нормално(на едни обороти горе-долу без да я форсираш много) и изведнъж настъпиш педалът до дупка ще пуши към 15-20сек. и ще спре...до колкото съм питал това става в следствие на абсолютно лошата нафта и в следствие на лошото изгаряне (не непълното такова) се получавало и този ефект. Имам приятели с чисто нови от Б-я купувани БМВ-та и Туарег-и на по 30 000км и пушат повече от моята.
Да и при мене го има това като карам на едни обороти известно време и след това я натисна пуши бая повече, ама и иначе си пуши и много почва да ме дразни.
Иначе колата върви и харчи колкото на моя приятел това още от началото го проверихме(даже понякога се чудя как е възможно толкова тежка кола да харчи толкова малко).
15 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани