320d филтър?

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: sofia

320d филтър?

Мнение от ralliart_vs_nismo » 27 Авг 2009, 13:59

Някои свалял ли е филтъра за твърди частици на 320д е90?И има ли някъкъв проблем с електрониката след демонтажа?Не видях сонда след него.е46 320д работеше чувствително по добре след замяна на катализатора с резонаторно гърне.Колата (е90) е на 161 000 като 140 000 са минати в Германия.Но взе да се появява сериозен лаг и няма нищо общо с вървежа и разхода в момента в които я купих. :?: :idea: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: каквото набара....
Мечтае да кара: BMW e**

Мнение от SLav_Bs » 27 Авг 2009, 15:39

Може би проблема идва от хубавата ни нафта :)
Лудва само когато не си пие апчето навреме... :D :)
Изображение <=-Температура/час в Бургас
Изображение
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 27 Авг 2009, 15:54

А как се отразява на димността след замяната на катализатора с гърне?
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: sofia

Мнение от ralliart_vs_nismo » 27 Авг 2009, 16:25

Ако питаш за е46-цата колега при нормално каране нищо,но при яко настъпване пропушва(150к.с. +чип така си доиде от Германия)

А че е от нафтата то е ясно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Мнение от lusienk » 27 Авг 2009, 17:02

В София франс Ауто ги отпушват с някякви химикали , вместо да ги сменят. Предполагам , че и в сервизите на БМВ има такава практика. Според мен това е по добра алтернатива вместо да го сваляш и да слагаш резонансно гърне.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 27 Авг 2009, 18:06

E46-цата ми е бензинова, питам за е90-ката. При WV DPF- се чисти като го свалиш и го изпереш с пароструйката, при мен не е точно DPF ами някъв дизелов катализатор понеже дпф-а има температурни сонди и след него,а на Е90 320д 2005 нямам никакъв сензор след катализатора.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 27 Авг 2009, 18:21

щом няма можеш да го махнеш , повече пушек няма да има , но остава един леко дрънчащ звук - толкова присъш за 4ри цилиндровия комонрейл :D В Англия гледам ги рециклират срещу 250 паунда, какво точно правят не казват обаче ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: 320d филтър?

Мнение от RuM6n » 28 Авг 2009, 16:09

[Колата (е90) е на 161 000 като 140 000 са минати в Германия.Но взе да се появява сериозен лаг и няма нищо общо с вървежа и разхода в момента в които я купих. :?: :idea: :?:[/quote]
Кога за последно си сменял въздушен филтър. Моята след смяна на възд. филтер се поотпуши чувствително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 29 Авг 2009, 7:44

V-max написа:щом няма можеш да го махнеш , повече пушек няма да има , но остава един леко дрънчащ звук - толкова присъш за 4ри цилиндровия комонрейл :D В Англия гледам ги рециклират срещу 250 паунда, какво точно правят не казват обаче ...


За Е46 в ОЕМ каталога излизат remanufactured двата катализатора така или иначе :winky: Този до турбината никой не се наема да го пипа, защото не им издържа ламарината на високата температура, само го избушват, а малкия се заменя с резонатор без проблем. Резултата е малко повече пушек. Предполагам, че при Е90 е подобна ситуацията. Все пак си мисля, че поне малкия можеш да го замениш с афтърмаркет катализатор, който е около 300 лв. Аз лично не съм доволен от ефекта само с резонатор и мисля началото на следващата година да сложа катализатор, а за този до турбината ще мисля някакъв пълнеж, че remanufactured е 1300 лв...
Never mistake motion for action...

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook