Проблем Е90
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем Е90
Значи от няколко месеца ме мъчат няколко проблема и рових рових и така и не намерих...
1.Единия ми ринг на бухалските очи спря да свети.Реших да взема от тук бели крушки около 90-100лв. бяха,но от там идва пиниза,че грам не знам как се сменят.Рових рових и няма и няма в търсачката.Намерих тема за смяна на крушка за друго там отклонени потребители казаха и по някоя дума за габарити,че трябвало да се сваля подкалника и от там ставало.Завивало се курмилото на дясно за ляв калник и обратно и така ли е и как се сменя?
2.Клаксона ми просто спря да работи ... бушон ли ще да е не знам,но най-вероятно имам изгорял бушон.Кой номер е и къде се намират бушоните на Е90.Гледах под капака - не ги намерих.Гледах около волана - същия резултат..Погледнах и в жабката да не са като при Е46 и там сякаш ги нямаше.Къде се намират и ако има преведена схема на бушоните ще съм ви благодарен или поне на английски па ще я превеждам някак и ще я споделям с вас.
3.На единия стоп габаритната светлина явно е изгоряла и не свети,но от там сякаш е включил на нещо като "Авариен режим" на стоповете и се е пуснала самичка друга светлина на същия стоп - дефакто заместител.Най-вероятно това е за заднни стопове за мъгла-тази секция която стои точно под фабричната ... Грешки не ми дава за игорели крушки нито за ангелските очи нито за стопа а не може борда да няма чек.Като на Е36 ли е отзад с капак и си се сменя обикновенно или е по-сложно,че не съм заглеждал.
това е за сега ако има проблем нещо друго пак ще питам в същата тема да не отварям 100 теми.
1.Единия ми ринг на бухалските очи спря да свети.Реших да взема от тук бели крушки около 90-100лв. бяха,но от там идва пиниза,че грам не знам как се сменят.Рових рових и няма и няма в търсачката.Намерих тема за смяна на крушка за друго там отклонени потребители казаха и по някоя дума за габарити,че трябвало да се сваля подкалника и от там ставало.Завивало се курмилото на дясно за ляв калник и обратно и така ли е и как се сменя?
2.Клаксона ми просто спря да работи ... бушон ли ще да е не знам,но най-вероятно имам изгорял бушон.Кой номер е и къде се намират бушоните на Е90.Гледах под капака - не ги намерих.Гледах около волана - същия резултат..Погледнах и в жабката да не са като при Е46 и там сякаш ги нямаше.Къде се намират и ако има преведена схема на бушоните ще съм ви благодарен или поне на английски па ще я превеждам някак и ще я споделям с вас.
3.На единия стоп габаритната светлина явно е изгоряла и не свети,но от там сякаш е включил на нещо като "Авариен режим" на стоповете и се е пуснала самичка друга светлина на същия стоп - дефакто заместител.Най-вероятно това е за заднни стопове за мъгла-тази секция която стои точно под фабричната ... Грешки не ми дава за игорели крушки нито за ангелските очи нито за стопа а не може борда да няма чек.Като на Е36 ли е отзад с капак и си се сменя обикновенно или е по-сложно,че не съм заглеждал.
това е за сега ако има проблем нещо друго пак ще питам в същата тема да не отварям 100 теми.
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
e ча па 90-100лв за тия белите маркери де ги дават на толкоз, аз на 65 ги давах като имах май съм се минал
Кво да мисля за официалните сервизи - веднага ще ти кажа .....
Когато карах из града и един бакшиш ми се натресе в задната броня и ми я сгъна на две барабар с гредата ми излезна 2300лв. като от тези пари бронята ми беше 900лв. демонтажа ( който беше точно 3 мин и аз присъствах когато Любо,един от майсторите във ВиА Интеркар Плевен я и същия той я изскъбна с ръце и ми взе точно 350лв.) за останали 1950лв. са ми сменили бронята и гредата с доядисването ... боядисването е максимум 100лв. бронята ми е около 300 в повечето интернет магазини и гредата около 100. ако ти имаш по 1500лв. за работа за 1 ден,аз нямам ... като имам в предвид техните цени за смяна на бушон ще ми вземат 150лв. а за смяна на крушка - 200 .... толкова ли е трудно да си смени сам човек бушона и ти такъв баровец ли си,че си караш колите за най-малкото в сервиза .... ми нали ако кажа някъде,че съм си карал колата за смяна на бушон или крушка в сервиза и съм дам 100-200лв ще ми се изплюят в очите .... на приказки е лесно,на практика нещата са други...
Ако някой има конкретен отговор на въпросите ми да каже,ако няма да си трупа мнения другаде...А ако съм му такива неадекватни направо да се въздържи от тях.
Когато карах из града и един бакшиш ми се натресе в задната броня и ми я сгъна на две барабар с гредата ми излезна 2300лв. като от тези пари бронята ми беше 900лв. демонтажа ( който беше точно 3 мин и аз присъствах когато Любо,един от майсторите във ВиА Интеркар Плевен я и същия той я изскъбна с ръце и ми взе точно 350лв.) за останали 1950лв. са ми сменили бронята и гредата с доядисването ... боядисването е максимум 100лв. бронята ми е около 300 в повечето интернет магазини и гредата около 100. ако ти имаш по 1500лв. за работа за 1 ден,аз нямам ... като имам в предвид техните цени за смяна на бушон ще ми вземат 150лв. а за смяна на крушка - 200 .... толкова ли е трудно да си смени сам човек бушона и ти такъв баровец ли си,че си караш колите за най-малкото в сервиза .... ми нали ако кажа някъде,че съм си карал колата за смяна на бушон или крушка в сервиза и съм дам 100-200лв ще ми се изплюят в очите .... на приказки е лесно,на практика нещата са други...
Ако някой има конкретен отговор на въпросите ми да каже,ако няма да си трупа мнения другаде...А ако съм му такива неадекватни направо да се въздържи от тях.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
хаха да иде на сервиз да си смени крушката извинявай ама не на всички ръцете им са заврени у г*за има и сръчни хора ще пита ще почете форуми и ще си я смени .. хората основен ремонт си правят сами
SLav_Bs написа:Колега значи бушоните са ти там в жабката ето тук едно видео намерих Тука
До тук единственото адекватно мнение,което ще му свърши някаква работа.Крушки не съм си взел още,тия дни ще поръчам от някой от форума който продаваше бели-бум бум ли инаше не помня ще прегледам платените обяви и ще намеря.
Alexi
МнениеПуснато на: 21 Юли 2009, 10:42 Заглавие:
хаха да иде на сервиз да си смени крушката извинявай ама не на всички ръцете им са заврени у г*за има и сръчни хора ще пита ще почете форуми и ще си я смени .. хората основен ремонт си правят сами"
Боли ме г*за пичове ,като имате свободно време занимаваите се с основен ремонт на "москвичите"
МнениеПуснато на: 21 Юли 2009, 10:42 Заглавие:
хаха да иде на сервиз да си смени крушката извинявай ама не на всички ръцете им са заврени у г*за има и сръчни хора ще пита ще почете форуми и ще си я смени .. хората основен ремонт си правят сами"
Боли ме г*за пичове ,като имате свободно време занимаваите се с основен ремонт на "москвичите"
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Крушките на очичките се сменят доста лесно.
Ако да речем сменяш лявата, навиваш волана на дясно и развиваш подкалника и го сваляш, по спомен болтчетата и гайките бяха 8 и 10 мм. След като си свалил подкалника ще видиш една кутийка с 2 болта, по спомен бяха Torx 10, развиваш ги и дърпаш, мисля че имаше 2 щипки които държат кутийката, или пък капачето беше с щипки а самата крушка вътре беше с болтчета / не си спомням много добре не беше вчера, но ще се ориентираш/ и така махаш кабелчетата слагаш новата и по обратния път.
Ако да речем сменяш лявата, навиваш волана на дясно и развиваш подкалника и го сваляш, по спомен болтчетата и гайките бяха 8 и 10 мм. След като си свалил подкалника ще видиш една кутийка с 2 болта, по спомен бяха Torx 10, развиваш ги и дърпаш, мисля че имаше 2 щипки които държат кутийката, или пък капачето беше с щипки а самата крушка вътре беше с болтчета / не си спомням много добре не беше вчера, но ще се ориентираш/ и така махаш кабелчетата слагаш новата и по обратния път.
Re: Проблем Е90
TUZara` написа:Значи от няколко месеца ме мъчат няколко проблема и рових рових и така и не намерих...
1.Единия ми ринг на бухалските очи спря да свети.Реших да взема от тук бели крушки около 90-100лв. бяха,но от там идва пиниза,че грам не знам как се сменят.Рових рових и няма и няма в търсачката.Намерих тема за смяна на крушка за друго там отклонени потребители казаха и по някоя дума за габарити,че трябвало да се сваля подкалника и от там ставало.Завивало се курмилото на дясно за ляв калник и обратно и така ли е и как се сменя?
2.Клаксона ми просто спря да работи ... бушон ли ще да е не знам,но най-вероятно имам изгорял бушон.Кой номер е и къде се намират бушоните на Е90.Гледах под капака - не ги намерих.Гледах около волана - същия резултат..Погледнах и в жабката да не са като при Е46 и там сякаш ги нямаше.Къде се намират и ако има преведена схема на бушоните ще съм ви благодарен или поне на английски па ще я превеждам някак и ще я споделям с вас.
3.На единия стоп габаритната светлина явно е изгоряла и не свети,но от там сякаш е включил на нещо като "Авариен режим" на стоповете и се е пуснала самичка друга светлина на същия стоп - дефакто заместител.Най-вероятно това е за заднни стопове за мъгла-тази секция която стои точно под фабричната ... Грешки не ми дава за игорели крушки нито за ангелските очи нито за стопа а не може борда да няма чек.Като на Е36 ли е отзад с капак и си се сменя обикновенно или е по-сложно,че не съм заглеждал.
това е за сега ако има проблем нещо друго пак ще питам в същата тема да не отварям 100 теми.
Колега, ето малко и от моя личен опит:
1. Angel eyes ринговете - смяната им (цената на труда) при официалния дилър струваше 20 лева. За половин час пих кафе с кола (торти нямаха за съжаление ) и сичко беше готово. И да, компютърът ми мрънкаше постоянно докато не смених габарита.
2. Волана - не съм имал такъв проблем, но ако е бушона ще ти го сменят за 10 лева примерно.
3. И на мен ми изгоря заден стоп - имах крушка под ръка и колкого и да не съм майстор взех и си я смених за 5 мин. Само да отбележа, че компютъра не мрънкаше за изгорялата крушка.
И в заключение - моято гледна точка, която може да не съвпада с твоята. Ако не си навъртре с нещата, така че да оправиш нещата сам БЪРЗО И КАЧЕСТВЕНО, то просто не си струва. Ако примерно работиш за 20 лева на час смяната при дилъра ще ти "струва" 1 час - ако се захванеш сам може да ти "струва" цял ден.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани