Рекламация на кола

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.04.2009

Мнение от dihris » 11 Авг 2009, 9:04

kubica написа:и пак по темата: к'во стана с таз кола накрая, оправиха ли я или още скърца..?.. :shock: :?: :roll:


Ми тя май не е скърцала колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 11 Авг 2009, 11:42

kubica написа:и пак по темата: к'во стана с таз кола накрая, оправиха ли я или още скърца..?.. :shock: :?: :roll:


Ако беше спрела щеше да има отделна тема и бира на корем у кръчмата ми.
Ама не, скърцоти си целата, не е преставала за съжаление

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.04.2009

Мнение от dihris » 11 Авг 2009, 12:12

X5 E70 написа:
kubica написа:и пак по темата: к'во стана с таз кола накрая, оправиха ли я или още скърца..?.. :shock: :?: :roll:


Ако беше спрела щеше да има отделна тема и бира на корем у кръчмата ми.
Ама не, скърцоти си целата, не е преставала за съжаление


аз говорех за моята :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 11 Авг 2009, 13:07

dihris написа:
X5 E70 написа:
kubica написа:и пак по темата: к'во стана с таз кола накрая, оправиха ли я или още скърца..?.. :shock: :?: :roll:


Ако беше спрела щеше да има отделна тема и бира на корем у кръчмата ми.
Ама не, скърцоти си целата, не е преставала за съжаление


аз говорех за моята :)


Опс, моя грешка, извинявай :D

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.04.2009

Мнение от dihris » 11 Авг 2009, 13:24

X5 E70 написа:
dihris написа:
X5 E70 написа:
kubica написа:и пак по темата: к'во стана с таз кола накрая, оправиха ли я или още скърца..?.. :shock: :?: :roll:


Ако беше спрела щеше да има отделна тема и бира на корем у кръчмата ми.
Ама не, скърцоти си целата, не е преставала за съжаление


аз говорех за моята :)


Опс, моя грешка, извинявай :D


:D ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 15.12.2008
Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
Пол: Мъж
Кара: E90 318i 143PS
Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят

Мнение от kubica » 11 Авг 2009, 22:15

опс, аз питах за Е70-ката на колегата с кръчмата... :shock:
ако верно ше има бира, да звънкам на Жоро от Камор да "извадят" капата дето е скрита в колата от ден първи... 8) :P :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.08.2009

Мнение от sky » 15 Авг 2009, 0:06

Специално се регистрирах, за да споделя какво ми се случи на мен.

Искам само да вметна, че колата не е БМВ, но пък вижте какво отношение получих. Ако това което приказвате за сервизите е истина, просто незнам къде ще му излезе края. А бях на косъм да си взема нова кола от официален дилър.


Темата е копирам от ауди форума
------------------------------------------------------

Купих си Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro 2005. Отивам в уговорения ден да си взимам колата. Всичко върви по план, но като влязах в офиса и почнаха проблемите.
Първо ми казаха идваш късно (10.30), незнаем дали ще станат номерата за днеска. След около час чакане и оглеждане на всички А6-ци в шоурума (Dusseldorf) ми казаха, че ще станат за днеска. Бях се уговорил да направят смяна на масло и маслен филтър и да сменят езика на компютъра. Всичко добре, вкараха колата в сервиза и за 30 мин. бяха готови, обаче номера няма още.

Почна се голямато чакане. Започнахме да разглеждаме и А8-те. Доста приличен автомобил, но не бих си взел такава кола. Както и да е, към 15.00 номерата бяха готови заедно с всички документи, колата сервизиране и за мое щастите Shell беше на гърба на шоурума.

Към 15.30 вече бяхме на магистралата и пътуваме за Австрия. В германия ни хвана много гаден дъжд и неможеше да се кара бързо. Както и да е с 120-130 към 23.00 влязохме в Австрия. Тук трябва да спомена, че автомобила е просто перфектен за каране на дълъг път. Доста комфортен и с BOSE е направо кеф да я караш.

И тук идва най-интересната част. На 200км от Виена, както си слушаш хубаво музика ми светна лампата на маслото. Брех мама му стара, веднага отбих и слизам да видя какво става (преди това видях табела за бензиностанция след 20 км). Отварям капака но нищо не се види в тоя мрак. Влязох в колата запалих, лампата не светна, помислих си нещо компютъра се шашнал. Намалих малко темпото и от 130-140 намалих на 90-100 да можем да се доберем до бензиностанцията. Добрахме се някак без да светне тая лампа, ама трябва да вземем масло някакво и в този момент се сещам, че забравих да питам какво масло са сложили. Брех ами сега се чудя какво да взема. Само си спомнях от тука, че трябваше да е 507.00 ама като незнам 5х30 или 0х40 и стоя и мисля и незнам какво да правя. А не смея да тръгна без масло да не светне лампата, че няма бензиностанции много. Отворих капака и гледам швабите сложили картонче на ABS, жълто шел и отметнали 5х30 507.00. Тия шваби не били толкова загубени. През това време си викам какъв боклук взех, немога да се добера до нас, пък нова кола на 4 год. почти. Сега се вкарахме в джаза. Ама в такова време към 1 сутринта няма много време за мислене. Взех 1л. от въпросното масло (30 евро литъра) и запрашихме към Виена. Плана беше да спим там и на другия ден продължаваме. Да ама не, след около 50км каране с 90-100, не смеех с повече да карам, пак светва лампата. Викам си работата става дебела. Вънка мрак и нищо се невиди. Слизам пак, гледам няма нищо. Погледнах компа да не се е шашнал, влизам и давам контакт ама лампата не изгасва. Няма начин трябва да се долива. Долях около 400 мл и пак продължихме. До Виена някъде оставаха около 150 км. През тези 150 км долях около 2л масло. Накрая се добрахме до един хотел и казах, тука спираме и утре ще му мислим. Отивам в хотела, обаче пълен. Няма и една свободна стая. В 2 сутринта и повредена кола нямаш много избор. Набучихме климата на 28 градуса, опънахме седалките и нали е комби 2-та с брат ми се опънахме вътре и така в 6.30 от студ се събуждаме. Отварям капака, гледам цялата кола омаслена ама до ушите с масло. Отдолу под кората към 200мл масло. Почнах да псувам и викам как баш на мен да ми се случи и какъв боклук съм взел и най-кофтито как ще се приберем още 1000 км с тази кола. Отидох в хотела и им казвам, пичове дайте адреси на най-близките ауди официални сервизи. Оказаха се точни и ми дадоха 4-5 адреса. Първия на 20 км, палим колата и еваш еваш се добрахме в 6.50 сутринта. Сервизите отварят в 7.00. Влизам вътре и почвам да им говоря на английски, обаче никой не вдява и дума. Мама му стара няма да стане тъй. Обадих се на един познат който говори немски и му обясних каква е ситуацията и му дадох на тоя тъп шваба да говори. След около 20 мин молене и уговорки и като чуха, че става дума за V6 и казаха, ами... най-рано в понеделник. Викам си ей ся ще го ядем. Парите на свършване и не се знае какво ще излезе. Помолих ги за друг адрес на сервиз. Хората се оказа услужливи и ми дадоха някакъв адрес. Пак на 20км от там където бяхме. Нямаш избор палиш и някакси трябва да се добереш. Добрахме се с 300 зора. Сервиза се оказа един от големите в района. Влизам аз вътре и им казвам, колата е в масло. Отнякъде изтича! Вкарват я вътре и отварят масления филтър. Гледат гуменото пръстенче скъсано. Викам си ако е това направо сме лесни, сложиха нов филтър , измиха двигателя и отдолу купето (75 евро за услугата) и я оставихме да поработи така 20 мин. Теч няма.

Тръгнахме към 11.00 от Виена към Унгария. След 50 км каране, пак светва лампата!!! Направо ми идваше да се закопая. Хайде обратно в сервиза да гледат какво става. Вкарваме я пак в бокса. Ония гледат и казват, момче днеска няма да стане твойта работа, най-рано в понеделник, а беше петък слетобяд. Обаче нямаш избор. Оставих я и тръгнахме да си търсим хотел за уикенда.

Е тук идва най-интересната и най-хубава част.

Приемчика се оказа много точен пич и вика, момчета сега ще ви дам една рент кола (VW Polo на 7500 км), колкото да може да се придвижвате и да си намерите хотел. По принцип вземаме 30 евро на ден , но на вас няма да ви искаме пари. Направо останах втрещен. Не очаквах такава постъпка от тях. Та така 2 дена във Виена ми се сториха като цяла седмица. Идва понеделник, вкараха колата в сервиза, запалиха двигателя и почнаха да гледат с фенерчетата откъде изтича масло. Да ама на обороти не изтича, просто си работи перфектно двигателя. Австриеца каза, ще караме тогава да видим какво ще стане. Сложи едни служебни номера и тръгнахме да караме. След около 10км каране се прибираме в сервиза, отваряме капака и гледаме пак. След дълго говорене на немски и съветване с още 2-ма майстори казха, проблема е в кутията на масления филтър в която се слага самия филтър. За тия които имат 3.0 ТДИ или са виждали знаят за коя кутия говоря. Сега ще се режат глави си помислих. Отивам при приемчика и питам какво ще правим сега? Колата е взета от германия и масло и филтър са сменени там от официалния им сервиз. По принцип в Германия или Австрия ако си купиш кола от официален дилър си имаш гаранция 6 месеца. Той ми каза, че и аз трябва да имам такава. Не бях много сигурен ама дано имам. Приемчика както вече казах готин пич, каза дай ми координати аз ще се свържа да питам дали имаш гаранция. М/у другото ремонта се оказа 1000 евро. Нямаха я тази кутия но с доставка на следващия ден.

През това време си викам, тия от Германия едва ли ще платят. Ама пък може да се опита. След около цял ден чакане, пича идва и ми вика - Колата ти няма гаранция, обаче си направил сервиз при тях и им обяснил, че може да се пренатегнали капачката на масления филтър, следствие на сервиза в Германия. Искаха му и снимки на частта. Викам си почнаха да се опъват и 1000 евро не ми мърдаха. Пратихме им снимки и чакахме мениджъра им на сервиза да се обади от там да каже дали ще платят за сервиза.

Честно казано не очаквах такова отношение от австрийците, отнесоха се към мен сякаш съм купил нова кола в гаранция още. На другия ден (вторник) отивам в сервиза и тоя пич ме изненада приятно, спокойно от Германия ще поемат разноските за ремонта. Направо дет не ми падна ченето. Така ми олекна и се зарадвах, че сякаш бяха ми подарили подарък за нова година. Незнам тоя какво е говорил и ония как са се навили да платят ремонта, но ме спаси това , че съм направил сервиз в официален дилър, защото колата нямаше гаранция.

---------------------------------------------------------

Само да отбележа, че от тогава до сега съм минал 7000 км без никакви проблеми. А в сервиза в Австрия нищо не съм платил, даже и за труда. Всичко си уредиха по служебен път.

Дано това отношение към клиентите дойде по-бързо и тука. Неможе премиум коли за по над 100000 лева, да те разиграват и правят на маймуна. А иначе продавачите правят всякакви врътки само и само да ти продадат автомобила.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 15 Авг 2009, 0:16

Аз пък веднъж спуках гума и мкар ми услужиха с гума с джанта.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1853
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: София
Пол: Жена
Мечтае да кара: F32 M4

Мнение от ((:BuKcu:)) » 15 Авг 2009, 10:55

Ако такова нещо ти се случи тука в България, не с 1000евро, ми с 5000 ще увиснешсигурно и ще те мотат 10 години докато се разбере кой да плати и т.н :help:

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook