Въпрос за чиповете
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за чиповете
Някой слагал ли си е чип на Х3 2,0i бензин? Много е спъната... само 150 коня... а е и все още гаранционна. Дайте съвет за чип евентуално
Доколкото знам на бензиновите двигатели чипа не оказва толкова голяма разлика както при дизеловите. Иначе сме слагали на Е60 525d и ефекта наистина е добър , само трябва да оцелиш правилната версия на чип , защото първия чип , който поставихме беше с прекалено силна версия и с голямо повивение на въртящия момент и изби турбото , но след сменихме турбото и махнахме този чип и поставиме по слаба версия в друга тунинг фирма досега е нямали проблеми с колата.
///sasho написа:Доколкото знам на бензиновите двигатели чипа не оказва толкова голяма разлика както при дизеловите. Иначе сме слагали на Е60 525d и ефекта наистина е добър , само трябва да оцелиш правилната версия на чип , защото първия чип , който поставихме беше с прекалено силна версия и с голямо повивение на въртящия момент и изби турбото , но след сменихме турбото и махнахме този чип и поставиме по слаба версия в друга тунинг фирма досега е нямали проблеми с колата.
а откъде да си взема такъв въобще и другото което е дали ще ми върви гаранцията на колата? май трябва да е от официален дилър или и аз незнам
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
dihris написа:///sasho написа:Доколкото знам на бензиновите двигатели чипа не оказва толкова голяма разлика както при дизеловите. Иначе сме слагали на Е60 525d и ефекта наистина е добър , само трябва да оцелиш правилната версия на чип , защото първия чип , който поставихме беше с прекалено силна версия и с голямо повивение на въртящия момент и изби турбото , но след сменихме турбото и махнахме този чип и поставиме по слаба версия в друга тунинг фирма досега е нямали проблеми с колата.
а откъде да си взема такъв въобще и другото което е дали ще ми върви гаранцията на колата? май трябва да е от официален дилър или и аз незнам
HAMANN KENNFELDOPTIMIERUNG
Elektronische Leistungsoptimierung durch
Umprogrammierung der Serienmotronic
Für BMW X3 2.0i
Ca. 10 PS / 7 kW Mehrleistung,
ca. 10 Nm Drehmomentzuwachs
V/max ca. 202 km/h (Serie 198 km/h)
Die angegebenen Werte können sich abhängig von
Motorbasis, Fzg.-Ausstattung, Getriebe, Übersetzung,
Rad/Reifen-Kombination etc. verändern. Um die
optimale Leistung bei Ottomotoren zu erreichen,
muss die Kraftstoffart Super Plus 98 ROZ verwendet
werden.
Това е от сайта на Hamann Гаранцията не ти пада, качва 10 к.с, с 10 Nm повече, и ще струва майка си и баща си
dihris написа:///sasho написа:Доколкото знам на бензиновите двигатели чипа не оказва толкова голяма разлика както при дизеловите. Иначе сме слагали на Е60 525d и ефекта наистина е добър , само трябва да оцелиш правилната версия на чип , защото първия чип , който поставихме беше с прекалено силна версия и с голямо повивение на въртящия момент и изби турбото , но след сменихме турбото и махнахме този чип и поставиме по слаба версия в друга тунинг фирма досега е нямали проблеми с колата.
а откъде да си взема такъв въобще и другото което е дали ще ми върви гаранцията на колата? май трябва да е от официален дилър или и аз незнам
За втория чип ползвахме тази фирма:
http://www.vimaxtuning.com/
тя е на този Колега , може да се свържеш с него , а той ще ти обясни какво предлага:
http://bmwpower-bg.net/forums/profile.p ... ile&u=3502
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
absix написа:///sasho написа:Доколкото знам на бензиновите двигатели чипа не оказва толкова голяма разлика както при дизеловите...
Ъхъ.... те затова карат N54 (335/135) бензинки над 440 коня на гумите в момента
Което в проценти прави към +40%...
Не говоря за Х3, а принципно за изказването...
Изказването е вярно, доколкото приемаш, че бензиновите двигатели са атмосферни, а дизеловите са турбо.
За да е правилно, трябва да е "на атмосферните не оказва толкова голяма разлика, колкото на тези с принудително пълнене".
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
absix написа:
Ъхъ.... те затова карат N54 (335/135) бензинки над 440 коня на гумите в момента
Е баце сега кажи и, че 335i няма турбина(и) и привършваме темата... Пича иска да прави чипс тунинг на атмосферен матор... дали ще е бензин или дизел, все тая.... прираста е малък... според мен не си заслужава, освен ако не е някъв по-специален и доказал се софтвер, който има сми да флашваш... вече като отидеш на турбо (принудително пълнене), тогава пак дали е бензин или дизел няма значение - прираста е сериозен...
Според мен това Х3 щом е гаранционно... не го пипайте... щото в момента, в който колата се наложи да е в сервиза и от там "забележат" промяната - гаранцията е туто ла финито...
Mollov написа:absix написа:
Ъхъ.... те затова карат N54 (335/135) бензинки над 440 коня на гумите в момента
Е баце сега кажи и, че 335i няма турбина(и) и привършваме темата... Пича иска да прави чипс тунинг на атмосферен матор... дали ще е бензин или дизел, все тая.... прираста е малък... според мен не си заслужава, освен ако не е някъв по-специален и доказал се софтвер, който има сми да флашваш... вече като отидеш на турбо (принудително пълнене), тогава пак дали е бензин или дизел няма значение - прираста е сериозен...
Според мен това Х3 щом е гаранционно... не го пипайте... щото в момента, в който колата се наложи да е в сервиза и от там "забележат" промяната - гаранцията е туто ла финито...
Пичка колеги за п**** става въпрос
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ясно... съвсем НЕ познах значи
Да, наистина няма смисъл... колата ще върви малко повече в ниските обороти, но това е (почти) всичко... някаква реална полза за тия 500-1000лв няма да има... а гаранцията ще падне сигура, освен ако "оптимизацията" не се направи в "оторизиран тунер", като например Hamann.... ма там ще е бая по-скъпо...
Да, наистина няма смисъл... колата ще върви малко повече в ниските обороти, но това е (почти) всичко... някаква реална полза за тия 500-1000лв няма да има... а гаранцията ще падне сигура, освен ако "оптимизацията" не се направи в "оторизиран тунер", като например Hamann.... ма там ще е бая по-скъпо...
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Смисъл от чипа няма да има никакъв, а и особено ако е в гаранция само ще се прецакаш като после почнат нещата за ремонт. Х3то не е кола дето е измислена да върви, и не я ръчкай много, не и се отразява добре. Казвам ти го като човек който кара Х3 втора година. Ако искаш да върви сменяй джипа за друго.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани