Автоматиците...

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 14 Апр 2009, 23:36

То хубаво, ма говориме за други коли тука :)

Понеже не съм разбирач на тема спирачки, не ми се иска да хвърля маса пари за спирачки и да спра в багажника на някой, не дай Боже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 15 Апр 2009, 8:45

И аз не разбирах почти нищо, не твардя и че сега разбирам много. Това което разбрах е че няма универсални накладки:

Ако са меки спират много добре освен в дивашко каране (примерно на писта). Освен това меките накладки запушват дупките на надупчените дискове и малко обезмислят наличието им.

Твърдите накладки - по добри са от меките само в гранични режими при вдигане на високи температури - спортно катане с много завои, писта. В ежеднвеното каране спират по лошо от стандартните меки (това ми го признаха производители на спортни китове)

Размера на диска е от голямо значение за усилието при спиране, особено от висока скорост

Нарязаните дискове премахват праха м/у диска и накладката, остъргват накладката, спират по добре от стандартните

Дискове с дупки - охлаждат се по добре,но само до тук - много по шумни при спиране, с меки накладки се запушват, с твърди - трябва загряване

Абе, нема пълно щастие - не може с един хардуер да спираш добре и при ежеднвено каране и при спортно, както не може и окачването хем да е спортно хем да е комфортно

Аз ако бях на теб колега абсикс, бих сменил само дисковете с нарязани (хубави обаче). Размера на твоите е достатъчно голям.
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 15 Апр 2009, 9:09

Съвсем ме хвърлихте в музиката :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 19 Апр 2009, 14:25

при мен го имаше това стържене при спиране с малки скорости, точно от запечени накладки, в сервиза ги свалиха и прешкуркаха за да се отнеме прегорелия слой; след това няма проблеми

абсолютно точно е обяснението на наскоксан, за което го поздравявам, но честно казано ми се струва непрактично това превключване на предавките по задръстванията, аз просто свикнах с мисълта, че рано или късно пак ще се наложи да се отнеме прегорелия слой на накладките (не знам защо при мен само задните скърцаха)
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 19 Апр 2009, 18:02

Според мен целия проблем идва оттам, че си палиш накладките докато са нови и след това почват да скърцат и да се износват доста по бързо защото феродото се изпича и после се рони. Пробвай като сложиш нови накладки пътвите 100 -150 км, да не спираш рязко и да избягваш това приплъзване по светофарите, въобще да не ги товариш много.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 29 Апр 2009, 2:02

Не ми се четеше цялята тема, но ако колегата още има проблем със скърцането да ми се обади да му го реша.... след празниците.
ПП. Ще се видим на Събора.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 14 Май 2009, 12:41

Кажете къде да ида да ги прешкурят или това може да стане във всеки сервиз?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 15 Май 2009, 21:59

absix написа:Кажете къде да ида да ги прешкурят или това може да стане във всеки сервиз?


и сам можеш да си го направиш, ако си мераклия, не е нещо сложно, свалят се накладките и се минават със шкурка, първо с по-груба, после с по-дребна, така пада прогорения слой и така.. :) :)
No bling at the Ring

Предишна

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook