жълто кормило с катинар - колата се заключи
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
жълто кормило с катинар - колата се заключи
Преди няколко дни светна на таблото жълто кормило с катинарче. Колата си вървеше нормално и смятах тази седмица да я закарам до сервиза. Вчера обаче светна в червено и отказа да запали. Сега седи на чорчик пред гаража и вероятно ще се кара на пътна помощ до Камор. Някой имал ли е подобен проблем и дали мога да я запаля за да я закарам на ход до сервиза поне.. Мама и стара на 25000км е. Купена е от Германия и нямам гаранция.
- quickshare
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Колега , аз го имах същия проблем на е90 , вкарвам ключа и не ебава да запали , дава катенарче. Пробваи няколко пъти , вади слагаи ключа, моита запалваше от 5тия 10тия път. Мисля , че беше от ключа , не помня вече оправиха ми го гаранционно.
It`s party time !
- vesko06
- старши ентусиаст
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
Да, разгледах чуждите форуми и се оказа, че е много типично за 3-ка и 5-ца произведени около 2005-2006г. наистина е "детска" болест и в БМВ знаят защо им горят ушите да не казвам че ги сърби и под гърба.. Проблема е вероятно в бъгове в софтуера до колкото разбрах на версиите преди 19.1. Опит с вкарване-изкарване на ключа, отключване-заключване, размърдване на волана, откачане на акомулатор, изчакване на 16 минути и т.н. - довело до успех при други, при мен беше без резултат. Накрая намерих камион закарах колата със 1000 зора (сещате се как я качих и свалих от пътната помощ с непалещ мотор, завити гуми и заключен волан). обадиха ми се след обяд с новината, че е някакъв модул (каса) който струва около 600лв. с монтажа и инсталиране на нов софт. До тук добре, обаче не е 100% сигурно че е от него а може да е и кормилната колона. Естествено ги нямат налично и колата ми ще откара гарантирано минимум 10 дни за едната част и ако не е от нея още толкова за следващата. Естествено никой и не спомена за безплатна смяна както например прочетох че е в Германия и Щатите. Баси....
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
muhata написа: обадиха ми се след обяд с новината, че е някакъв модул (каса) който струва около 600лв. с монтажа и инсталиране на нов софт. До тук добре, обаче не е 100% сигурно че е от него а може да е и кормилната колона.
Ти правилно ли разбра, че ти искат 600 лв за да сменят нещо за да пробват дали е от него?? Ако не е от него ще си го вземат ли обратно, отремонтирайки правилната част??:shock:
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
жълто кормило с катинар - колата се заключи
Абе май никой не разбира смисъла на локалния дилър. Естествено, че като не си си купил колата от него (и комисионната не е останала при него) ще те припикае за да не му пълниш сервиза с твойта трошка купена от "незнамсикояси" борса или ще ти одере кожата за да разбереш какво искам да ти кажа - не се надявайте на добро отношение от тукашните дилъри ако не сте си купили колата от тях.
absix написа:MaXimal написа:Все съм си мислил, че приемчиците приемат колите в сервизите, а не дилърите
Всъщност, ако си взел колата от тях, директно звъниш на тоя дет е прибрал комисионната и той се оправя по нататък с приемчика Поне аз така правя.
Явно в София е по-различно. Тук записваш си час по телефона ако е нещо по-сериозно. Оставяш колата на приемчика, казваш какво те тревожи и отиваш да си вземеш колата готова
При мен също се е получавало това,
няколко пъти и по специално след смяна
на кормилната щанга (по гаранция), но
се оправяше след като размърдам волана
и вкарам отново ключа...
Аз си го обяснявам с това, че автоматичното
заключване на волана просто не може да зацепи,
понякога и иска елементарно
да му се помогне малко...
няколко пъти и по специално след смяна
на кормилната щанга (по гаранция), но
се оправяше след като размърдам волана
и вкарам отново ключа...
Аз си го обяснявам с това, че автоматичното
заключване на волана просто не може да зацепи,
понякога и иска елементарно
да му се помогне малко...
MaXimal написа:absix написа:MaXimal написа:Все съм си мислил, че приемчиците приемат колите в сервизите, а не дилърите
Всъщност, ако си взел колата от тях, директно звъниш на тоя дет е прибрал комисионната и той се оправя по нататък с приемчика Поне аз така правя.
Явно в София е по-различно. Тук записваш си час по телефона ако е нещо по-сериозно. Оставяш колата на приемчика, казваш какво те тревожи и отиваш да си вземеш колата готова
А резервна кола? Тяхна тестова която да ползваш докато твоята е по вина на производителя в сервиза
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани