GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
Колеги,на тази автоматична скоростна кутия(GA6HP19Z) на е90 сменя ли се маслото или е не,имам в предвид от завода как го дават.Поздрави!
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
От завода го дават да не бърникаш там.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Нищо не пречи да караш и така и после да дадеш 5000-10000 лева на BMW за ремонти и части. Автоматик повече от 60 000км с едно масло е рисковано, а повече от 80 000 км вече си е руска рулетка, от 80 000 до 100 000 км си е Божа работа и вече над 100 000 км е за най-набожните, баровците, балъците и късметлийте (такива дето са оцелели след самолетна катастрофа)
С други думи не пести 400-500 лева, после да не се бръкнеш десеторно!!!!! Срамота е на такива скъпи и хубави коли да се пести от тази операция. А за това дето BMW препоръчва да не се сменя, питайте някой от колегите със строшена кутия
С други думи не пести 400-500 лева, после да не се бръкнеш десеторно!!!!! Срамота е на такива скъпи и хубави коли да се пести от тази операция. А за това дето BMW препоръчва да не се сменя, питайте някой от колегите със строшена кутия
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
vwfan написа:Нищо не пречи да караш и така и после да дадеш 5000-10000 лева на BMW за ремонти и части. Автоматик повече от 60 000км с едно масло е рисковано, а повече от 80 000 км вече си е руска рулетка, от 80 000 до 100 000 км си е Божа работа и вече над 100 000 км е за най-набожните, баровците, балъците и късметлийте (такива дето са оцелели след самолетна катастрофа)
С други думи не пести 400-500 лева, после да не се бръкнеш десеторно!!!!! Срамота е на такива скъпи и хубави коли да се пести от тази операция. А за това дето BMW препоръчва да не се сменя, питайте някой от колегите със строшена кутия
Колега,не е въпроса в пестенето,доста е глупаво да си го помислиш според мен,въпроса е в това че на много места четох че след смяна на маслото кутията прави проблем.Идеята е защо производителя казва да не се сменя а всъщност трябва според някой,нещо не схващам коя фирма ще си бие по реномето с подобни препоръки и гаранция от 100000км а както казваш ти 80000км си е руска ролетка,и като ти думне на 80000км кутията,какво правим,т.е. ние знаем-в сервиза,гаранцията,нова АСК и готово,но производителя ,не ми се вярва да са такива баламурници каквито ги изкарваш,все пак БМВ не е коя да е марка,нали?!Незнам,не ми се вързват нещо нещата
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
Точно че караме скъпи коли не си позволяваме да ги човъркаме ( както преди си човърках Е36-цата) и за това са периодичните сервизни прегледи - като има нещо те ще си го видят ако преди това не ми е изпищяло на таблото. Аз съм се доверил изцяло на опита на BMW, който са натрупали до 2008-ма година.
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
Huku написа:Точно че караме скъпи коли не си позволяваме да ги човъркаме ( както преди си човърках Е36-цата) и за това са периодичните сервизни прегледи - като има нещо те ще си го видят ако преди това не ми е изпищяло на таблото. Аз съм се доверил изцяло на опита на BMW, който са натрупали до 2008-ма година.
И аз мисля че така е най-добре,колега
Re: GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
galant написа:Huku написа:Точно че караме скъпи коли не си позволяваме да ги човъркаме ( както преди си човърках Е36-цата) и за това са периодичните сервизни прегледи - като има нещо те ще си го видят ако преди това не ми е изпищяло на таблото. Аз съм се доверил изцяло на опита на BMW, който са натрупали до 2008-ма година.
И аз мисля че така е най-добре,колега
Аз пък, не мисля. Немалко са хората във форума, които се оплакват от счупени кутий. Разгледайте дори само този подфорум да видите, че има поне 2-3 теми на хора с развалени кутий. А какъв е опита на BMW до сега, питайте някой със Е53, преди фейслифта - много положителни мнения ще чуете за автоматика Друго опита на BMW във кутийте показа един сериозен провал, наречен SMG. Трето след като BMW не си правят сами кутийте (като мерцедес приммерно), автоматиците които ползват често се слагат в модели на други марки. Как другите марки препоръчват смяна на малслото в кутийте на 60 000 км. а BMW карат доживот с едно масло?????? Да не са открили "ТАЙНАТА" в производството на ATF или нещо друго супер секретно????
Явен пример е автоматика в моя Passat B5 1.8T, който е едно към едно с автоматика във BMW E46 320i/330i преди феислифта. Защо VW казват смяна масло на 60 000 км, BMW e Lifetime маслото, при положение, че кутията е 1 към 1 на 100%??? Volkswagen са по-големи тарикати и цакат клиентите със ненужни манипулаций за 200-250 евро на всеки 60 000 км, или BMW са по-големи тарикати и цакат клиентите си със манипулаций за по 3000-4000+ евро след изтичане на гаранциония срок на колата, както е във 99% от случайте????
Кой е крив и кой е прав??? ZF кутията във Audi Q7 e много подобна на GA6HP19Z (просто тази е специално разработена за BMW от ZF) , ха познайте дали на Q7, не му се сменя маслото на кутията???? Друг е момента, че Q7 е известен с проблеми в кутийте, но това е по-скоро по вина на Volkswagen и конструктивни недомислици.
Ако мислите, че греша - поправете ме.
Последна промяна Kickdown на 12 Яну 2009, 17:18, променена общо 1 път
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
vwfan написа:galant написа:Huku написа:Точно че караме скъпи коли не си позволяваме да ги човъркаме ( както преди си човърках Е36-цата) и за това са периодичните сервизни прегледи - като има нещо те ще си го видят ако преди това не ми е изпищяло на таблото. Аз съм се доверил изцяло на опита на BMW, който са натрупали до 2008-ма година.
И аз мисля че така е най-добре,колега
Аз пък, не мисля. Немалко са хората във форума, които се оплакват от счупени кутий. Разгледайте дори само този подфорум да видите, че има поне 2-3 теми на хора с развалени кутий. А какъв е опита на BMW до сега, питайте някой със Е53, преди фейслифта - много положителни мнения ще чуете за автоматика Друго опита на BMW във кутийте показа един сериозен провал, наречен SMG. Трето след като BMW не си правят сами кутийте (като мерцедес приммерно), автоматиците който ползваг често се слагат в модели на други марки. Как другите марки препоръчват смяна на малслото в кутийте на 60 000 км. а BMW карат доживот с едно масло?????? Да не са открили "ТАЙНАТА" в производството на ATF или нещо друго супер секретно????
Явен пример е автоматика в моя Passat B5 1.8T, който е едно към едно с автоматика във BMW E46 320i/330i преди феислифта. Защо VW казват смяна масло на 60 000 км, BMW e Lifetime маслото, при положение, че кутията е 1 към 1 на 100%??? Volkswagen са по-големи тарикати и цакат клиентите със ненужни манипулаций за 200-250 евро на всеки 60 000 км, или BMW са по-големи тарикати и цакат клиентите си със манипулаций за по 3000-4000+ евро след изтичане на гаранциония срок на колата, както е във 99% от случайте????
Кой е крив и кой е прав??? ZF кутията във Audi Q7 e много подобна на GA6HP19Z (просто тази е специално разработена за BMW от ZF) , ха познайте дали на Q7, не му се сменя маслото на кутията???? Друг е момента, че Q7 е известен с проблеми в кутийте, но това е по-скоро по вина на Volkswagen и конструктивни недомислици.
Ако мислите, че греша - поправете ме.
Съгласен съм,но няма логика да си създават лош имидж,какво пречи да препоръчат смяна,не е хиляди евро смяната на масло,нали?
Re: GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
galant написа:vwfan написа:galant написа:Huku написа:Точно че караме скъпи коли не си позволяваме да ги човъркаме ( както преди си човърках Е36-цата) и за това са периодичните сервизни прегледи - като има нещо те ще си го видят ако преди това не ми е изпищяло на таблото. Аз съм се доверил изцяло на опита на BMW, който са натрупали до 2008-ма година.
И аз мисля че така е най-добре,колега
Аз пък, не мисля. Немалко са хората във форума, които се оплакват от счупени кутий. Разгледайте дори само този подфорум да видите, че има поне 2-3 теми на хора с развалени кутий. А какъв е опита на BMW до сега, питайте някой със Е53, преди фейслифта - много положителни мнения ще чуете за автоматика Друго опита на BMW във кутийте показа един сериозен провал, наречен SMG. Трето след като BMW не си правят сами кутийте (като мерцедес приммерно), автоматиците който ползваг често се слагат в модели на други марки. Как другите марки препоръчват смяна на малслото в кутийте на 60 000 км. а BMW карат доживот с едно масло?????? Да не са открили "ТАЙНАТА" в производството на ATF или нещо друго супер секретно????
Явен пример е автоматика в моя Passat B5 1.8T, който е едно към едно с автоматика във BMW E46 320i/330i преди феислифта. Защо VW казват смяна масло на 60 000 км, BMW e Lifetime маслото, при положение, че кутията е 1 към 1 на 100%??? Volkswagen са по-големи тарикати и цакат клиентите със ненужни манипулаций за 200-250 евро на всеки 60 000 км, или BMW са по-големи тарикати и цакат клиентите си със манипулаций за по 3000-4000+ евро след изтичане на гаранциония срок на колата, както е във 99% от случайте????
Кой е крив и кой е прав??? ZF кутията във Audi Q7 e много подобна на GA6HP19Z (просто тази е специално разработена за BMW от ZF) , ха познайте дали на Q7, не му се сменя маслото на кутията???? Друг е момента, че Q7 е известен с проблеми в кутийте, но това е по-скоро по вина на Volkswagen и конструктивни недомислици.
Ако мислите, че греша - поправете ме.
Съгласен съм,но няма логика да си създават лош имидж,какво пречи да препоръчат смяна,не е хиляди евро смяната на масло,нали?
Печалба колега, печалба. Резервните части са много сериозен приход за компанията. И както казах този проблем в 99% от случайте след изтичане на гаранцията. Най-дългата гаранция, която предлагат BMW е 6 години или 150 000 км. при това срещу сериозно доплащане от страна на клиента. Колата няма проблем за тези 6 години и 150 000км. Но след това тази кола - унищожава ли се, рециклира ли се??? Ми не продава се, обаче първоначалния собственик който е дал 100 000 лева за колата е доволен и след 5 години отива пак в BMW и им дава нови 100 000 или дори повече лева, нали така??? А след това ядовете на следващити собственици не го интересуват нито него, нито BMW. Защото те не си купуват нова кола от магазина за 100 000 лева, но пък си купуват резервни части от BMW
- Huku
- ПотенЦял
- Мнения: 876
- Регистриран на: 27.04.2006
- Местоположение: 100лицата
- Кара: и се вози едновременно...пкхх
GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
Добре, обещавам че ше си го смена.
Re: GA6HP19Z,сменя ли се маслото??
vwfan написа:
Печалба колега, печалба. Резервните части са много сериозен приход за компанията. И както казах този проблем в 99% от случайте след изтичане на гаранцията. Най-дългата гаранция, която предлагат BMW е 6 години или 150 000 км. при това срещу сериозно доплащане от страна на клиента. Колата няма проблем за тези 6 години и 150 000км. Но след това тази кола - унищожава ли се, рециклира ли се??? Ми не продава се, обаче първоначалния собственик който е дал 100 000 лева за колата е доволен и след 5 години отива пак в BMW и им дава нови 100 000 или дори повече лева, нали така??? А след това ядовете на следващити собственици не го интересуват нито него, нито BMW. Защото те не си купуват нова кола от магазина за 100 000 лева, но пък си купуват резервни части от BMW
в това няма много логика защото цените на 5+ годиншните БМВ-та говорят друго. Особено сравнени с другите марки.
Иначе и аз съм на мнение, че няма лайфтайм масло - по-добре е да се сменя. Същото е и за маслата лонглайф за двигателите, които карат по 30 000 и повече км
- galant
- младши ентусиаст
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
А бе и аз съм готов да го сменя ама нали споменах че четох оплаквания точно след смяна,това ме безпокои,а не 500-600лева за масло,после да не стане така-да би мирно седяло не бе чудо видяло-,затова ако някой е сменял маслото на тази кутия да пише,къде,какво масло и т.н.,то иначе може да си чешем пръстите по цял ден.
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани