жълто кормило с катинар - колата се заключи
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
X5 E70 написа:MaXimal написа:absix написа:MaXimal написа:Все съм си мислил, че приемчиците приемат колите в сервизите, а не дилърите
Всъщност, ако си взел колата от тях, директно звъниш на тоя дет е прибрал комисионната и той се оправя по нататък с приемчика Поне аз така правя.
Явно в София е по-различно. Тук записваш си час по телефона ако е нещо по-сериозно. Оставяш колата на приемчика, казваш какво те тревожи и отиваш да си вземеш колата готова
А резервна кола? Тяхна тестова която да ползваш докато твоята е по вина на производителя в сервиза
Нямам спомен някоя от колите да е седяла повече от ден. Само веднъж май и тогава не искахме друга кола.
Ти правилно ли разбра, че ти искат 600 лв за да сменят нещо за да пробват дали е от него?? Ако не е от него ще си го вземат ли обратно, отремонтирайки правилната част??
Muhata:
Да радвам се, че и ти разбра изумлението ми
Абе май никой не разбира смисъла на локалния дилър. Естествено, че като не си си купил колата от него (и комисионната не е останала при него) ще те припикае за да не му пълниш сервиза с твойта трошка купена от "незнамсикояси" борса или ще ти одере кожата за да разбереш какво искам да ти кажа - не се надявайте на добро отношение от тукашните дилъри ако не сте си купили колата от тях.
Muhata:
Не мисля. Постараха се но явно такива са възможностите им
А резервна кола? Тяхна тестова която да ползваш докато твоята е по вина на производителя в сервиза
Muhata:
Нямах нужда но никои и не попита за такава екстра
РЕЗУЛТАТА:
След точно седмица ми се обадиха, колата беше оправена със смяна на тази каса ( ел.блок за 522лв) и програмирана наново. На километър от сервиза светнаха 3 грешки - DTC, за налягането в гумите и още нещо. на следващият ден отново бях в Камор но трябваше да я оставя защото всички диагностици били на обучение.... след 2 дни я взех и проблема се оказа в незабележимо изкривен волан в ляво при което програмата отчита проблем. В крайна сметка -реглаж и сега е ............ OK
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: жълто кормило с катинар - колата се заключи
Здравейте.Желая на всички здраве,късмет и безаварийни километри през Новата 2010та .Наложи се да изкопая тази тема защото и при мен се появи същият символ с червен волан и катинар.Автомобилът е Е92 2007год. 218p.s.Това се появи на 31.12 вечерта.но за разлика от колегата аз нямам никакви проблеми със стартирането на мотора,пали си нормално,но символът си стои.Разбирасе днес успях да посетя сервиз на BMW.Първо да отбележа,че става дума за сервиз на BMW в Германия.И така не можаха да кажат от какво точно е проблема,но вариантите са два 1-смяна на софтуер 250-300евро и 2-смяна на електронен блок на стойност 400евро и труд 380-400евро.И така в понеделник пак съм там за да установят проблема на 100%.Естественно се надявам да се размина само със софтуер,но........ще пиша по-късно как се е развил проблема.
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: жълто кормило с катинар - колата се заключи
И така проблема е решен с препрограмиране,което беше извършено за около 5ч. на стойност 261е.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани