Дилема между нов и стар автомобил
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Само да кажа, че има голямо значение пробега на година, колега горе каза 300лв подръжка, ама ако минава 50к + километра на година 100% няма да мине с толкова.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Благодаря на всички включили се.
Пак ще поясня, че става въпрос за избор за кола на жена ми. Изборът е базиран върху външния вид на колата и разхода на гориво в общи линии.
Новият автомобил дава възможност за по-прецизно разпределяне на разходите (месечни вноски), докато при употребявания, освен лизинга, стои на дневен ред и въпросителната със сумата по поддръжата и липсата на кола.
Пак ще поясня, че става въпрос за избор за кола на жена ми. Изборът е базиран върху външния вид на колата и разхода на гориво в общи линии.
Новият автомобил дава възможност за по-прецизно разпределяне на разходите (месечни вноски), докато при употребявания, освен лизинга, стои на дневен ред и въпросителната със сумата по поддръжата и липсата на кола.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Дилема между нов и стар автомобил
///M Power написа:Само да кажа, че има голямо значение пробега на година, колега горе каза 300лв подръжка, ама ако минава 50к + километра на година 100% няма да мине с толкова.
Абсолютно си прав, колегата е писал, че ще минава между 15 и 20 хиляди, аз минавам между 10 и 12 на година.
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Тайната е във утайката...се пееше в една песен...
Имаме много километри на година и следователно същите ни донасят доходи и ни е важно да можем да си вършим работата без спиране....нова кола според бюджета и нуждите.
Нямаме много километри....но ни се иска нова кола и имаме пари бол....тука е лесно....
Нямаме много километри....но ни се иска нова кола с броени пари.... е тука си ева мамата...
Всичко евтино е гаден пластмасов боклук и ново и старо.
Уж имаме пари примерно 30К лв и искаме ново....еми няма... или има ма ние не го искаме щото е боклук... със 2к каско на година и бонус фалос обслужвания във представителство.
Схемата е тегава и всеки си я смята сам както му е удобно.
Два примера от мен лично.
Шкода супърб 2020 2.0 турбо бенз.300+ магарета с пауъррррчипса и 4х4.
До тука за 18 месеца 130К километри с обслужвания и никакви сериозни ремонти.
Разцепва се от каране ама такова дето не е за по форумите.
За нова кола за парите си напълно оправдано си е дала своето за времето което се ползва.
Ядове не е дала сериозни никакви.След още малко КМ или я връщаш на около 40-50 хиляди изкупуване или я продаваш на вторичния пазар бързо,че ще и се радват на годината.
За мен напълно оправдан разход.
Моята баничарка ежедневка.
2013 фиат добло макси 2.0Д 135 магарета заводски.Сега повечко.
Уж дойде на 200К напълно запазена от всякъде през 2019.... освен от към двигател който се оказа....на 630к като го закачихме на компа.
Само главата беше нейна вече.Всичко друго при мен вън за 2 години и 70К километра.
Около 10К ремонти за турбота,маховици и абе всичко дето можа да се строши.
Сумарно колата е чудесна.Върши много работа,но се наложи да се рециклира цялата и от 12К отиде на 20+ за нула време.
Ако ми беше само тя щеше да е проблем да ходи по сервизи.Ама парк голям имам и други дето ми вършат работа.
За мен е оправдано предвид очакванията,че ще е читаво за парите си които не се сбъднаха.
Нова щеше да струва около 35-40 може и повече предвид,че е топ оборудване със най-голямата кабина,двигател и интериор.
За тия километри и време щеше да глътне горе-долу толкова за обслужване и каско.
Ми оправдано ми е да си я карам...
Ама някой карат дачия....която съм имал от чисто нова.... и не я пожелавам на никой....
Имаме много километри на година и следователно същите ни донасят доходи и ни е важно да можем да си вършим работата без спиране....нова кола според бюджета и нуждите.
Нямаме много километри....но ни се иска нова кола и имаме пари бол....тука е лесно....
Нямаме много километри....но ни се иска нова кола с броени пари.... е тука си ева мамата...
Всичко евтино е гаден пластмасов боклук и ново и старо.
Уж имаме пари примерно 30К лв и искаме ново....еми няма... или има ма ние не го искаме щото е боклук... със 2к каско на година и бонус фалос обслужвания във представителство.
Схемата е тегава и всеки си я смята сам както му е удобно.
Два примера от мен лично.
Шкода супърб 2020 2.0 турбо бенз.300+ магарета с пауъррррчипса и 4х4.
До тука за 18 месеца 130К километри с обслужвания и никакви сериозни ремонти.
Разцепва се от каране ама такова дето не е за по форумите.
За нова кола за парите си напълно оправдано си е дала своето за времето което се ползва.
Ядове не е дала сериозни никакви.След още малко КМ или я връщаш на около 40-50 хиляди изкупуване или я продаваш на вторичния пазар бързо,че ще и се радват на годината.
За мен напълно оправдан разход.
Моята баничарка ежедневка.
2013 фиат добло макси 2.0Д 135 магарета заводски.Сега повечко.
Уж дойде на 200К напълно запазена от всякъде през 2019.... освен от към двигател който се оказа....на 630к като го закачихме на компа.
Само главата беше нейна вече.Всичко друго при мен вън за 2 години и 70К километра.
Около 10К ремонти за турбота,маховици и абе всичко дето можа да се строши.
Сумарно колата е чудесна.Върши много работа,но се наложи да се рециклира цялата и от 12К отиде на 20+ за нула време.
Ако ми беше само тя щеше да е проблем да ходи по сервизи.Ама парк голям имам и други дето ми вършат работа.
За мен е оправдано предвид очакванията,че ще е читаво за парите си които не се сбъднаха.
Нова щеше да струва около 35-40 може и повече предвид,че е топ оборудване със най-голямата кабина,двигател и интериор.
За тия километри и време щеше да глътне горе-долу толкова за обслужване и каско.
Ми оправдано ми е да си я карам...
Ама някой карат дачия....която съм имал от чисто нова.... и не я пожелавам на никой....
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Аз карам от тия, дето са в графа ''кошмар'' Не теория де... 7ма серия на 10 години и вече 350к км
За последните 50к км (година и нещо в моя случай) извънредната поддръжка май е 50лв за един тампон на скоростната кутия. И не ми е първата такава, почти всички коли, които съм имал са били така.
Цената на т'ва спокойствие е един скъп и труден подход от самото начало. Още при взимането на колата веднага в сервиза, цялата предница + двигател и кутия на земята, сменяш всичко, което е тръгнало. Вериги на мотор, термостати, стартер, генератор, чистиш радиатори и т.н., окачване също - всичко, заради което може да те остави на пътя и не е безумно скъпо да се подмени с ново. Първоначално обслужване, ама както трябва. По този начин си ''гарантираш'' (до колкото може, естествено) едни 50-100 хил. безпроблемни километра за напред с премиум кола на ниска цена.
Не е за всеки, но е добър компромис.
Има и един друг въпрос за безопасността при удар с 2+ тона премиум и 1300кг въшка, който е редно да е на първо място при избора на кола, ама да не влизаме в тая тема. Само го загатвам, пък автора да си мисли.
За последните 50к км (година и нещо в моя случай) извънредната поддръжка май е 50лв за един тампон на скоростната кутия. И не ми е първата такава, почти всички коли, които съм имал са били така.
Цената на т'ва спокойствие е един скъп и труден подход от самото начало. Още при взимането на колата веднага в сервиза, цялата предница + двигател и кутия на земята, сменяш всичко, което е тръгнало. Вериги на мотор, термостати, стартер, генератор, чистиш радиатори и т.н., окачване също - всичко, заради което може да те остави на пътя и не е безумно скъпо да се подмени с ново. Първоначално обслужване, ама както трябва. По този начин си ''гарантираш'' (до колкото може, естествено) едни 50-100 хил. безпроблемни километра за напред с премиум кола на ниска цена.
Не е за всеки, но е добър компромис.
Има и един друг въпрос за безопасността при удар с 2+ тона премиум и 1300кг въшка, който е редно да е на първо място при избора на кола, ама да не влизаме в тая тема. Само го загатвам, пък автора да си мисли.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Дилема между нов и стар автомобил
grkv написа:Аз карам от тия, дето са в графа ''кошмар'' Не теория де... 7ма серия на 10 години и вече 350к км
За последните 50к км (година и нещо в моя случай) извънредната поддръжка май е 50лв за един тампон на скоростната кутия. И не ми е първата такава, почти всички коли, които съм имал са били така.
Цената на т'ва спокойствие е един скъп и труден подход от самото начало. Още при взимането на колата веднага в сервиза, цялата предница + двигател и кутия на земята, сменяш всичко, което е тръгнало. Вериги на мотор, термостати, стартер, генератор, чистиш радиатори и т.н., окачване също - всичко, заради което може да те остави на пътя и не е безумно скъпо да се подмени с ново. Първоначално обслужване, ама както трябва. По този начин си ''гарантираш'' (до колкото може, естествено) едни 50-100 хил. безпроблемни километра за напред с премиум кола на ниска цена.
Не е за всеки, но е добър компромис.
Има и един друг въпрос за безопасността при удар с 2+ тона премиум и 1300кг въшка, който е редно да е на първо място при избора на кола, ама да не влизаме в тая тема. Само го загатвам, пък автора да си мисли.
Дам с втора кола правя нещо подобно и няма грижи, но повечето хора не искат да ремонтират (особенно скъпи ремонти). То повечето и не карат много километри, та и за тях не е толкова оправдано.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Own написа:Благодаря на всички включили се.
Пак ще поясня, че става въпрос за избор за кола на жена ми. Изборът е базиран върху външния вид на колата и разхода на гориво в общи линии.
Новият автомобил дава възможност за по-прецизно разпределяне на разходите (месечни вноски), докато при употребявания, освен лизинга, стои на дневен ред и въпросителната със сумата по поддръжата и липсата на кола.
Един колега, вече го написа- колата трябва да осигурява и добра безопасност, не знам защо на това качество се обръща толкова малко внимание. Когато купуваш кола си представи как се удря в стълб да кажем с 60 км/ч. и какво става с човека в нея. Добре е това също да е критерий при избора ти.
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Аз за 15к км на година не бих си купил нова кола.
Бих си взел някоя Тойота Корола, или нещо подобно което влиза в бюджета.
Да, знам че за жените много голямо значение има външния вид на колата, но външния вид понякога лъже .
Бих си взел някоя Тойота Корола, или нещо подобно което влиза в бюджета.
Да, знам че за жените много голямо значение има външния вид на колата, но външния вид понякога лъже .
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Най-добрия вариант според мене е автомобил от официално представителство, на 2-3 години, до 40-50к километра, в гаранция. Чисто новия губи твърде бързо стойност.
Разпитай диларите, направи няколко тест драйва и си прецени. Понякога като те видят че си сериозен и си пред покупка, изкачат с доста добри оферти.
Разпитай диларите, направи няколко тест драйва и си прецени. Понякога като те видят че си сериозен и си пред покупка, изкачат с доста добри оферти.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Дилема между нов и стар автомобил
За да е рентабилно новия автомобил , трябва да е служебен , трябва да е разход за твоята фирма и трябва да си наясно че след 3 години ще го смениш за друг,щото търговеца ще ти барне една 20% отстъпка + ддс - и сметките излизат.Иначе покупка на нова кола , на физическо лице е самоубийство според мен.И много трудно се излиза от тоя кръг.Щото остатъчната стойност ти е едно 25% или 30% от цената, когато е бил нов.Да но вече е на 5 или 6 години , на 120 или 150к км и ти трябва да изсипеш една торба с пари за вече стара кола , та естествено не го правиш и взимаш новия модел.И пак яко вътре!
Сметките за физическо лице излизат с втора ръка 3-4 годишна на под 100к км с гаранция до края на лизинга.Пак си вътре , но много по-малко.
Това си е мое мнение на база информацията, която съм получавал от хора които са правили подобни грешки.
Сметките за физическо лице излизат с втора ръка 3-4 годишна на под 100к км с гаранция до края на лизинга.Пак си вътре , но много по-малко.
Това си е мое мнение на база информацията, която съм получавал от хора които са правили подобни грешки.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Jorixa написа:Най-добрия вариант според мене е автомобил от официално представителство, на 2-3 години, до 40-50к километра, в гаранция. Чисто новия губи твърде бързо стойност.
Такива коли излизат много рядко. Обикновено цената им не е толкова атрактивна.
Повечето са на 180 хил км+ пробег, с предстоящите скъпи ремонти. Това е мое наблюдение за около година. Или са на 5+ години, и не може да се вземат на нормален лизинг.
Говоря за среден клас. За малки или премиум коли нямам наблюдения.
Re: Дилема между нов и стар автомобил
Аз в такива случаи винаги оставям избора на нея.
Давам й съвети, но тя трябва да си я хареса и избере, колата ще е за нея. Не за мен, нито пък ще е семейна.
Аз бих и показал следните опции и тя да си избере:
- нова кола в този бюджет. но да разгледа всичко възможно в бюджета - Шкода, Рено, Пежо, Тойота и т.н.
Често дилърите дават страхотни отстъпки, които покриват обезценявато през първите 1-2 години.
- дърт “примиум” таласъм от авто салон, на същата цена.
- 2-3 годишен premium selection по-висок клас (от коя да е марка) в този бюджет. Само като пример, 2-3г 3та серия или още по-нова 1-чка
Давам й съвети, но тя трябва да си я хареса и избере, колата ще е за нея. Не за мен, нито пък ще е семейна.
Аз бих и показал следните опции и тя да си избере:
- нова кола в този бюджет. но да разгледа всичко възможно в бюджета - Шкода, Рено, Пежо, Тойота и т.н.
Често дилърите дават страхотни отстъпки, които покриват обезценявато през първите 1-2 години.
- дърт “примиум” таласъм от авто салон, на същата цена.
- 2-3 годишен premium selection по-висок клас (от коя да е марка) в този бюджет. Само като пример, 2-3г 3та серия или още по-нова 1-чка
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Дилема между нов и стар автомобил
58к км, 2016-та, автомат..... бивш рент-а-кар, но 15 евра...
https://www.autohaus24.de/gebrauchtwagen/cars?id=87322
или ръчка 2019-та...
https://www.autohaus24.de/gebrauchtwagen/cars?id=88079
https://www.autohaus24.de/gebrauchtwagen/cars?id=87322
или ръчка 2019-та...
https://www.autohaus24.de/gebrauchtwagen/cars?id=88079
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
Re: Дилема между нов и стар автомобил
carmanf1 написа:Аз в такива случаи винаги оставям избора на нея.
Давам й съвети, но тя трябва да си я хареса и избере, колата ще е за нея. Не за мен, нито пък ще е семейна.
Аз бих и показал следните опции и тя да си избере:
- нова кола в този бюджет. но да разгледа всичко възможно в бюджета - Шкода, Рено, Пежо, Тойота и т.н.
Често дилърите дават страхотни отстъпки, които покриват обезценявато през първите 1-2 години.
- дърт “примиум” таласъм от авто салон, на същата цена.
- 2-3 годишен premium selection по-висок клас (от коя да е марка) в този бюджет. Само като пример, 2-3г 3та серия или още по-нова 1-чка
Обиколихме всичките представителства, които си изброил. От всичко до момента и хареса най-много Джука.
Аз съм на мнение, че трябва да се спрем на нов автомобил, докато тя е на обратната страна.
Ако правилно съм разбрал, гаранцията покрива почти всичко по него, с изключение на обслужванията, нали така?
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани