Нещо седемместно
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Пинтев
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Нещо седемместно
VW Каравеле...е идеалното нещо...с приятели наехме едно за ски във Франция и много добре пътувахме и разхода беше добър.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Нещо седемместно
С твоите изисквания, директно минавам на варианта различни коли.
Re: Нещо седемместно
При така зададената задача гл-а е единственото дето бих си купил- дори и малко да надуя бюджета. Р- класата също е оферта но то си е Крайслер Пасифика миниван- лошо няма, но ако ще си возя семейството ще наблегна на сигурноста е гл- а е като крепост. За цените- аз моя го продадох в изрядно състояние на 150к мили за $7к преди 3 години. Сега ясно, че в родината са по- скъпи, но веднъж се купува- нали? Като казах Крайслер - ако може да се намери от новите Додж дюранго което си е гл но с американски двигател и по- постно изпълнение... не зная как вървят по нашите ширини като цени...
Мой си размисли де- не бих си позволил компромиси с разни недомислици. Секвоята също е оферта, но са им слаби диференциалните и раздатката- $$$$
Мой си размисли де- не бих си позволил компромиси с разни недомислици. Секвоята също е оферта, но са им слаби диференциалните и раздатката- $$$$
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Нещо седемместно
Сега ще избухна с предложение Fiat Multipla. Най-новата, която можеш да намериш.
В бюджета се вместват 2-3.
Доказано надеждни дизелови мотори. Някои бензинови идват със заводска газова.
6 човека пътуват комфортно.
На мен лично фейслифта ми е доста симпатичен.
Аз съм бивш ползвател на Bravo от тия години, което още е в семейството - купено ново, за 9 години е влизало в бокса единствено за сервизиране и боядисване.
В бюджета се вместват 2-3.
Доказано надеждни дизелови мотори. Някои бензинови идват със заводска газова.
6 човека пътуват комфортно.
На мен лично фейслифта ми е доста симпатичен.
Аз съм бивш ползвател на Bravo от тия години, което още е в семейството - купено ново, за 9 години е влизало в бокса единствено за сервизиране и боядисване.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 720
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Нещо седемместно
Кой знае къде си гледал за бус под наем, че да изядеш такова дърво
https://rentavan.bg
Ето ти го решението за бус под наем - супер точни и коректни. Гъвкави са и правят всякакви гимнастики за да са доволни всички. Единствено ти остава идването до София за да го вземеш, но пък имат охраняем паркинг където да си оставиш твойта кола. Аз миналата година взех най-големия товарен за 4к км пътуване (София - Кьолн - София) - 500лв ми беше наема
https://rentavan.bg
Ето ти го решението за бус под наем - супер точни и коректни. Гъвкави са и правят всякакви гимнастики за да са доволни всички. Единствено ти остава идването до София за да го вземеш, но пък имат охраняем паркинг където да си оставиш твойта кола. Аз миналата година взех най-големия товарен за 4к км пътуване (София - Кьолн - София) - 500лв ми беше наема
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Нещо седемместно
Съгласен съм с теб. Това е най-евтините решение.Don_Diego написа:Кой знае къде си гледал за бус под наем, че да изядеш такова дърво
https://rentavan.bg
Ето ти го решението за бус под наем - супер точни и коректни. Гъвкави са и правят всякакви гимнастики за да са доволни всички. Единствено ти остава идването до София за да го вземеш, но пък имат охраняем паркинг където да си оставиш твойта кола. Аз миналата година взех най-големия товарен за 4к км пътуване (София - Кьолн - София) - 500лв ми беше наема
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Нещо седемместно
ukelichko написа:Ще ми се да е повече кола, отколкото бус,
Това ме подсети за Митсубиши Грандис
https://m.mobile.bg/details/11547739030725289
Не съм карал и нямам идея как са като проблеми и ремонти, но са ми били интересни винаги
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Нещо седемместно
Дълго Vito 2006-2010, това нещо е неразрушимо. Поне 111cdi или v6 150 коня от по-късните. Окачване брутално здраво и евтино 300-400лв шарнири, накрайници биалетки тампони на стабилизираща щанга (мейле). Автоматите са им доста здрави, но леко глупави. V6 мотора върви доста прилично. За возия здравина и всичко останало да се сравняват с виваро и трафик е абсурдно. Късо вито (compact) вози доста по зле от дългото. Отпред, ако се возят повече от 2ма души (шофьора + още двама) повече от 30мин е ужас. Разхода на 111 cdi автомат е 8-10, на ръчка литър надолу при смесено каране.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Нещо седемместно
shlosera написа:Дълго Vito 2006-2010, това нещо е неразрушимо.
Кафявата чума не е съгласна,че е неразрушимо
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Нещо седемместно
То кафявата чума каквото и да пипне го мори...немо написа:shlosera написа:Дълго Vito 2006-2010, това нещо е неразрушимо.
Кафявата чума не е съгласна,че е неразрушимо
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Нещо седемместно
В този бюджет спокойно се взима Соренто 7 места с 2.2 дизел 197 коня и автомат. Приятел караше такава, произведена 2011 година. И той с две деца, и горе-долу със същото приложение я ползваше. Не се е оплаквал никога, даже след нея наскоро си взе следващия модел и пак е доволен. Каза, че поддръжката не е нещо особено, а щом я ползва в София и разходът го устройва. Намират се по 15-17 хиляди...
Re: Нещо седемместно
С риск да ме наплюят - +1 за най-евтиния ГЛ, който намериш.
Сега отворих - почват от 17к и можеш и по цвят да си ги избираш.
От няколко години съм сменил стратегията с автомобилите и напук на всичко взимам най-евтиното от модела, ако се продава заради някакъв проблем - още по-добре.
Конкретно при ГЛ-а - 3.2 мерцедесов дизел който се слага на всичко, от Ц до Ес класа, части бол навсякъде. Здрав е и кара много.
Кутия - 7г, аз не я харесвам като поведение, мудна ми е при кикдаун, но пък носи на пробег. Имат драми с ''мозък'' (така си му казват майсторите...), навсякъде ще ти цитират цени от 1 до 2к. Може и да са поевтинели вече нещата, но до преди няколко години бяха такива цифрите. Ремонтът е 0.50ст за калай, не се оставяй да те пързалят.
Въздушното - възглавниците вече са по 350лв рециклирани и карат много, даже не го броя за компромис.
Двигател, кутия, окачване ... какво друго остана за износване по тоя варел, дето да струва пари?
Пазари си един за 16, предвиди 2-3-4 от начало да го обиколиш от всякъде и да смениш каквото не ти хареса и си патрон.
Като съживиш основните възли на колата, шансът да думне нещо от ел.модули и т.н. е точно толкова, колкото при същата, ама купена за над 30к.
Салони също се съживяват успешно, ако е леш. Друг от ударен също е вариант.
Не е за всеки тоя неотъпкан път, но в момента търкалям ф01, което като тегля чертата не е минало 17к със всичко, докато мой приятел с една скъпо купена по начало А4 Б8 3.0тди вече гони 30к, а я има от 3 месеца.
Сега отворих - почват от 17к и можеш и по цвят да си ги избираш.
От няколко години съм сменил стратегията с автомобилите и напук на всичко взимам най-евтиното от модела, ако се продава заради някакъв проблем - още по-добре.
Конкретно при ГЛ-а - 3.2 мерцедесов дизел който се слага на всичко, от Ц до Ес класа, части бол навсякъде. Здрав е и кара много.
Кутия - 7г, аз не я харесвам като поведение, мудна ми е при кикдаун, но пък носи на пробег. Имат драми с ''мозък'' (така си му казват майсторите...), навсякъде ще ти цитират цени от 1 до 2к. Може и да са поевтинели вече нещата, но до преди няколко години бяха такива цифрите. Ремонтът е 0.50ст за калай, не се оставяй да те пързалят.
Въздушното - възглавниците вече са по 350лв рециклирани и карат много, даже не го броя за компромис.
Двигател, кутия, окачване ... какво друго остана за износване по тоя варел, дето да струва пари?
Пазари си един за 16, предвиди 2-3-4 от начало да го обиколиш от всякъде и да смениш каквото не ти хареса и си патрон.
Като съживиш основните възли на колата, шансът да думне нещо от ел.модули и т.н. е точно толкова, колкото при същата, ама купена за над 30к.
Салони също се съживяват успешно, ако е леш. Друг от ударен също е вариант.
Не е за всеки тоя неотъпкан път, но в момента търкалям ф01, което като тегля чертата не е минало 17к със всичко, докато мой приятел с една скъпо купена по начало А4 Б8 3.0тди вече гони 30к, а я има от 3 месеца.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Нещо седемместно
Семейната ми кола е т5 Караве дълга база с 2.5 130кс. Много удобна кола за пътуване.Автомата е хубав,до към 300к,после иска ремонт.Моя беше поломен и ремонта ми излезе 2500 ойро в Полша.В Норвегия искаха 5300 На дълго гори около 8,ама аз карам като пенсионер.По магистралата реядко вдигам повече от 130 и то ако карам в Германия примерно Има много опции за тунинг и допълнително оборудване. Ако бюджета стига търсиш т5 Мултиван.
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana