Тол камери, свинетки и глоби
Модератор: Общи модератори
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Картата е за маршрут, които трябва да завършиш в рамките на 24ч от издаването на картата.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3925
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Като чета какви приходи има от ТОЛ системата първите дни, това чудо с поддръжката не могат да го избият сума години ако не вдигнат цените Тия стотици милиони + поддръжката и заплатаджиите всъщност нямат избиване, ако не вдигнат цените 2-3-4 пъти
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тол камери, свинетки и глоби
В резултат на измененията на Закона за движение по пътищата и Наредбата за смесена система за таксуване на различните категории пътни превозни средства, от 01.03.2020 се въвежда тол-таксуване в България. Прилагането на тол-такси при товарните автомобили пряко засяга куриерския и транспортния бранш.
В тази връзка, следвайки принципа за прозрачност и предвидимост на цените, СПИДИ ще приложи приетите в Европа практики за въвеждане на допълнителна „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ на ниво палет или междуградска пратка – свързана само с размера на таксата въведена от държавата.
Какво има да избиват? Това не е търговска фирма да търси как да реализира най-добрата услуга и печалба. Парите са платени я от бюджет, я от кой знае къде и съответно от обръч фирми за доставка на оборудване, съоражения и софтуер. От тук натам, кво падне е все кяр.
В тази връзка, следвайки принципа за прозрачност и предвидимост на цените, СПИДИ ще приложи приетите в Европа практики за въвеждане на допълнителна „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ на ниво палет или междуградска пратка – свързана само с размера на таксата въведена от държавата.
zAcK написа:Като чета какви приходи има от ТОЛ системата първите дни, това чудо с поддръжката не могат да го избият сума години ако не вдигнат цените Тия стотици милиони + поддръжката и заплатаджиите всъщност нямат избиване, ако не вдигнат цените 2-3-4 пъти
Какво има да избиват? Това не е търговска фирма да търси как да реализира най-добрата услуга и печалба. Парите са платени я от бюджет, я от кой знае къде и съответно от обръч фирми за доставка на оборудване, съоражения и софтуер. От тук натам, кво падне е все кяр.
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Щото всичко го карат с камиони сигурно? Доста от колите са им под 3,5 тона и те са на старата винетка, да не говорим, че и за големите отпада винетката. Но поводът е чудесен да се вдигнат цените.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Министърката обеща че ако не изкарат 800 милиона от ТОЛ системата до края на годината ще има цените нагоре . Ставаме европа вече , още малко остана ...
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Има ли значение? Крайния потребител ще плати всичко. Още няколко стотинки на всеки един от нас дневно. Умножено по няколко милиона човека.ID A написа:Щото всичко го карат с камиони сигурно? Доста от колите са им под 3,5 тона и те са на старата винетка, да не говорим, че и за големите отпада винетката. Но поводът е чудесен да се вдигнат цените.
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 241
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Тол камери, свинетки и глоби
https://auto.dir.bg/news.php?id=27571674
Нещо, което поне аз одобрявам.
Не знам защо тъпите журналя само за магистралите са писали.
Би трябвало навсякъде да може да се засича средната скорост между две камери.
Нещо, което поне аз одобрявам.
Не знам защо тъпите журналя само за магистралите са писали.
Би трябвало навсякъде да може да се засича средната скорост между две камери.
Re: Тол камери, свинетки и глоби
bum_bum написа:Има ли значение? Крайния потребител ще плати всичко. Още няколко стотинки на всеки един от нас дневно. Умножено по няколко милиона човека.ID A написа:Щото всичко го карат с камиони сигурно? Доста от колите са им под 3,5 тона и те са на старата винетка, да не говорим, че и за големите отпада винетката. Но поводът е чудесен да се вдигнат цените.
Да де ама малко прекаляват. При 0.07ст на км примерно, един камион на спиди/еконт товари 1000 пратки. Тия камиони возят между центровете. Пример давам с Враца-София линията: 122км примерно по 0.07ст на км. прави 8.54 тол такса разделено на 1000 е равно на 0.00854лв на пратка. Е дали не се оливат всички превозвачи?
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Пак има вариант тези примерно 1000 пратки да ги карат с бус до 3.5 тона, съответно да е с винетка и тола да не го касае. Освен това по спомен карат до средата на пътя и се претоварват на място срещуположните линии.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Със сигурност си прав, че ще доведе до оптизмизации. А и е крайно време да се приключи с тези баничарки навсякъде.
100% ... за мен това си изцяло опортюнистичен протест да се изнудва държавата за някакви данъчни отстъпки и подобни. Успешно яхнаха общественото мнение.
хештаг асфалта-не-се-яде
KUM4o написа:bum_bum написа:Има ли значение? Крайния потребител ще плати всичко. Още няколко стотинки на всеки един от нас дневно. Умножено по няколко милиона човека.ID A написа:Щото всичко го карат с камиони сигурно? Доста от колите са им под 3,5 тона и те са на старата винетка, да не говорим, че и за големите отпада винетката. Но поводът е чудесен да се вдигнат цените.
Да де ама малко прекаляват. При 0.07ст на км примерно, един камион на спиди/еконт товари 1000 пратки. Тия камиони возят между центровете. Пример давам с Враца-София линията: 122км примерно по 0.07ст на км. прави 8.54 тол такса разделено на 1000 е равно на 0.00854лв на пратка. Е дали не се оливат всички превозвачи?
100% ... за мен това си изцяло опортюнистичен протест да се изнудва държавата за някакви данъчни отстъпки и подобни. Успешно яхнаха общественото мнение.
хештаг асфалта-не-се-яде
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тол камери, свинетки и глоби
За илюстрация при сега действащата тарифа на ТОЛ СИСТЕМАТА:
- разстоянието от София до Пловдив е 126 км и ще се таксува 13.86 лв. за камион 5+ оси и ЕВРО 6, което ще се отрази в допълнителната „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 39 ст. за ЕВРОПАЛЕТ и 58 ст. за ИНДУСТРИАЛЕН ПАЛЕТ
- разстоянието от София до Варна е 405 км и ще се таксува 40.50 лв. за камион 5+ оси и ЕВРО 6, което ще се отрази в допълнителната „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 1.26 лв. за ЕВРОПАЛЕТ и 1.86 лв. за ИНДУСТРИАЛЕН ПАЛЕТ
2. За междуградските пратки с услуги Стандарт 24 часа, Експрес и Икономични, въвеждаме осреднена „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 4 (четири) ст. на пратка до 31.5 кг и 10 (десет) ст. на пратка за междуградските куриерски пратки над 31.5 кг. При калкулацията използваме вътрешната статистика за средния пробег на камионите 5+ оси с ЕВРО 6, с които транспортираме междуградските куриерски пратки и средния брой куриерски пратки които се транспортират с такъв камион.
Това е калкулацията на Спиди. Вярна или не, увеличението е факт. На база разходите си за куриери при текущите нива аз ще давам към 150лв годишно отгоре. На фона на оборота не е много. Но, какво ще видя за тия 150лв? Оправени пътища ли, истинска магистрала? Не вярвам.
Както споменах, помня времена в които ходех до Варна за 40лв нафта, в двете посоки. Без винетка, с 8лв данък и без ГО. Сега това удоволствие струва 100лв само нафта при същия разход на гориво. Данък, ГО и винетка дори и да не ги смятам, никак не вярвам, че пътя до там е станал 250% по-добър.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Тол камери, свинетки и глоби
bum_bum написа:
Както споменах, помня времена в които ходех до Варна за 40лв нафта, в двете посоки. Без винетка, с 8лв данък и без ГО. Сега това удоволствие струва 100лв само нафта при същия разход на гориво. Данък, ГО и винетка дори и да не ги смятам, никак не вярвам, че пътя до там е станал 250% по-добър.
Малко звучиш като носталгик по соца. Само отбелязвам.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Тол камери, свинетки и глоби
bum_bum написа:За илюстрация при сега действащата тарифа на ТОЛ СИСТЕМАТА:
- разстоянието от София до Пловдив е 126 км и ще се таксува 13.86 лв. за камион 5+ оси и ЕВРО 6, което ще се отрази в допълнителната „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 39 ст. за ЕВРОПАЛЕТ и 58 ст. за ИНДУСТРИАЛЕН ПАЛЕТ
- разстоянието от София до Варна е 405 км и ще се таксува 40.50 лв. за камион 5+ оси и ЕВРО 6, което ще се отрази в допълнителната „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 1.26 лв. за ЕВРОПАЛЕТ и 1.86 лв. за ИНДУСТРИАЛЕН ПАЛЕТ
2. За междуградските пратки с услуги Стандарт 24 часа, Експрес и Икономични, въвеждаме осреднена „НАДБАВКА ТОЛ-ТАКСА“ в размер на 4 (четири) ст. на пратка до 31.5 кг и 10 (десет) ст. на пратка за междуградските куриерски пратки над 31.5 кг. При калкулацията използваме вътрешната статистика за средния пробег на камионите 5+ оси с ЕВРО 6, с които транспортираме междуградските куриерски пратки и средния брой куриерски пратки които се транспортират с такъв камион.
Това е калкулацията на Спиди. Вярна или не, увеличението е факт. На база разходите си за куриери при текущите нива аз ще давам към 150лв годишно отгоре. На фона на оборота не е много. Но, какво ще видя за тия 150лв? Оправени пътища ли, истинска магистрала? Не вярвам.
Както споменах, помня времена в които ходех до Варна за 40лв нафта, в двете посоки. Без винетка, с 8лв данък и без ГО. Сега това удоволствие струва 100лв само нафта при същия разход на гориво. Данък, ГО и винетка дори и да не ги смятам, никак не вярвам, че пътя до там е станал 250% по-добър.
Явно помниш само парите. Аз помня двулентовите пътища (до Варна факт, още е такъв на много места) в не особенно добро състояние, катастрофите (челните), времето за пътуване х2 на много места и тн. Не знам дали е 250% по-добър, но и сметката не ти е много правилна...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Тол камери, свинетки и глоби
Днес на АМ Тракия една Х5ца ми направи впечатление, че чинно сваляше скоростта и караше с разрешената скорост под рамки на БГ Тола. Да не са започнали и оттам да идват честитки?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тол камери, свинетки и глоби
zAcK написа:Като чета какви приходи има от ТОЛ системата първите дни, това чудо с поддръжката не могат да го избият сума години ако не вдигнат цените Тия стотици милиони + поддръжката и заплатаджиите всъщност нямат избиване, ако не вдигнат цените 2-3-4 пъти
Интересно ми е как Швейцария, с приблизително същата площ, подобно население, подобен климат и ландшафт, смогва с тяхната по-евтина винетка, да има едни от най-добрите пътища в Европа.....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани