Конфликти на пътя
Модератор: Общи модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Конфликти на пътя
vicho написа:немо написа:В тоя ред на мисли ако на нерегулирано кръстовище стоят Х5М,Е60М5 и Е30М3 кой е с предимство? п.п. всичките са черни
e30-ската понеже струва колкото другите две взети заедно х 2 ...
е, ако хайде да не е толкова- дори да е иво ... ама колкото х5м може и да струва...
по темата- аз също спадам към "бавните" шофьори дето гледат да спазват правилата... 50-60 в града... 120 на магистрала... до сега не са ми правили проблеми ама и аз гледам да не се пречкам нарочно...
на пътя с другите хора дето 97% от тях не могат да карат ако се засилят- толкоз смея...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Конфликти на пътя
Вуйчо написа:и всъщност малцина са тези осмеляващи да се заяждат с някой каращ G класа, именно защото никой не иска да го турат на майка му
бе да ти кажа не съм съгласен. аз в родината карам две коли- едната е 20тина бона, другата... повече. не съм усетил някаква голяма разлика в поведението на околните като ги карам двете. на 20-боновата може да ми бибитнат на някой светофар ако се заблея малко като светене зелено (с другата никой не ми е бибиткал още), ама толкова...
всичко е "прожектирана" и съответно "възприета" агресивност и какво имаш да доказваш на себе си... аз така ги виждам нещата. колкото по-малко имаш да доказваш- толкова си по-напред с материала.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Конфликти на пътя
^^^ Съгласен съм с Вуйчо, много добре описан сюжет.
Re: Конфликти на пътя
Значи най-евтиния вариант да съм боК е да взема една Ф-ка 316 Незнам мен ми се струва леко смешно тея определения с колите, карал съм евтина кола , карал съм и с десен волан сега карам що годе нова кола , карам и служебна хептен нова не съм забелязал някаква драстична промяна на участниците в поведението спрямо мен. Така и аз не правя разлика ако трябва да пусна примерно някоя Фиестичка 96 година или някое S class coupe, все ми е тая
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Конфликти на пътя
черен и чист не се слагат в едно изречение... особено в София
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Конфликти на пътя
Направо една катафалка - още повече ще бягат всички
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Конфликти на пътя
Вуйчо написа:но с е90 все още вАжиш (ако си с f30, ако ще и 316d да е, на теб ще гледат като на киборг); с w210 си те смятат вече за селянин дошъл до градО да си напазарува от лидъл на промоция, но с w212 си барон.
Да, цигански барон, поне да беше някое Е500 или айде в лошия случай 350 CDI
От миналата седмица...
Заплахите бяха стандартните, като преди това много хубаво беше прегрял клаксона все едно от 5 минути седя там и му преча да избомби цялата колона разбираш ли Обясних му най-културно, че кара в насрещното и не може да има каквито и да е било претенции, че съм го "бавел", щото се прави на тарикат и изпреварва цялата колона. Не мисля, че ме разбра...
Последна промяна Dextuar на 06 Ное 2019, 11:30, променена общо 2 пъти
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: Конфликти на пътя
Стара, мръсна и работна също има възпиращ ефект и всички бягат. Знаят, че собственикът и не би се поколебал да я вкара в хубава чиста кола
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Конфликти на пътя
Аз като каращ искрящо чиста кола в 99% от времето смея да твърдя, че бягам от всякакви конфронтации, но се случва и да стигна до такава от време на време
Разказвал ли съм историята за велосипедиста дето се заби в мен на един светофар и после хвърли колелото по мен.....няолко пъти
Разказвал ли съм историята за велосипедиста дето се заби в мен на един светофар и после хвърли колелото по мен.....няолко пъти
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Конфликти на пътя
Интересна дискусия се заформи.
Така като гледам, на Декстъра видеото обобщава доста голяма част от мненията. Те такъв заслужава онзи с мултиплата да не се свие, а цялата колона да не го пуснете, та да стои там известно време. Ама и така няма да му дойде акъла на мангала. Но колкото повече им се позволява да правят такива неща, толкова повече ги правят.
С това каква кола караш и как те възприемат също съм напълно съгласен. Моите винаги са били евтини и стари, но въпреки това се усеща разлика когато съм карал астрето и когато се подвизавам в 39ката, въпреки, че е на 20 години. Явно черният цвят и гъзарската регистрация имат все още някаква остатъчна стойност, въпреки годинките на колата.
Относно комплексите - донякъде съм съгласен, донякъде не напълно. Съдя по себе си. Аз си имам своите комплекси, пък и честно казано, не са малко. Преживял съм и този период да искам по-скъпа кола, за да съм един вид гъзар. Тогава 36ците още бяха вървежни тук. Моята беше лилава и с осеманеески жанси. Като цяло нарушавах определени параграфи на правилника, но никога не съм имал за цял да дразня или преча на останалите. За жалост, както доста хора изразиха мнение, от отсрещната страна винаги се намираше някой, който да те изкара извън нерви. Съответно не им оставах длъжен и една вечер се прибрах с повреден механизъм за повдигане на стъклото на 36цата /купе/. Сам си го изпросих, но както казах и в началото на темата, буквално ме изхвърлиха от пътя. След това по стечение на обстоятелствата "деградирах" до 20 и нещо годишен опел астра, постен като боб чорба, с най-малкия мотор за модела. Пънал съм се по светофари с разни коли, които как така ще минат пред мен, като идват от лента за ляв завой, пък продължават напред и разни подобни. На разни такива нахални индивиди не съм цепил басма, като са ме засичали и клаксони съм надувал и прочие, съответно няколко пъти отсрещните не го приемаха радушно. Повечето такива ситуации са възниквали, когато ме засекат или ми отнемат предимството, аз като направя глупост и ми свирят пускам аварийни и се извинявам - не се сещам някой да ми прави проблеми след това. В един момент си дадох сметка, че всичко това е пълна тъпня и няма смисъл да си тровя нервите, съответно от тогава съм много по-щастлив шофьор После взех 39ката, там вече можех да се пъна с по-голямата част от трафика и да се правя на интересен, ама колата я купих с идеята да и се кефя докато карам и нямам грам желание да се изнервям на тъпи изпълнения - съответно сега ползвам клаксон ако вече ще ме ударят и когато се появи някой с черен джиБ /или нещо такова/, го оставям да си кара по пътя. Снощи дори ми отнеха предимство на едно от големите кръстовища в града - "колегата" ме видя, но най-невъзмутимо си мина пред мен и не направи дори опит да спре, съответно караше и доста бързо, за да може адекватно да спре. Аз бях излязал за лежерно шофиране, та карах с може би 30-40км и спрях почти веднага. Имах време да му видя примитивното лице, което тъпо ме гледаше докато преминава. Замислих се дали има смисъл да му свиря, бързо реших, че няма. Пък и имаше ли смисъл да събудя някой от близките жилища /00:30 вечерта/, за да се помъча да покажа на някого, че е сгрешил. И те така.
Не съм сигурен до колко съм прав и до колко либералното ми поведение е добро и дали по такъв начин не насърчавам подобно изкривено поведение, но наистина предпочитам да си спестя нервите и да се насладя на шофирането.
Така като гледам, на Декстъра видеото обобщава доста голяма част от мненията. Те такъв заслужава онзи с мултиплата да не се свие, а цялата колона да не го пуснете, та да стои там известно време. Ама и така няма да му дойде акъла на мангала. Но колкото повече им се позволява да правят такива неща, толкова повече ги правят.
С това каква кола караш и как те възприемат също съм напълно съгласен. Моите винаги са били евтини и стари, но въпреки това се усеща разлика когато съм карал астрето и когато се подвизавам в 39ката, въпреки, че е на 20 години. Явно черният цвят и гъзарската регистрация имат все още някаква остатъчна стойност, въпреки годинките на колата.
Относно комплексите - донякъде съм съгласен, донякъде не напълно. Съдя по себе си. Аз си имам своите комплекси, пък и честно казано, не са малко. Преживял съм и този период да искам по-скъпа кола, за да съм един вид гъзар. Тогава 36ците още бяха вървежни тук. Моята беше лилава и с осеманеески жанси. Като цяло нарушавах определени параграфи на правилника, но никога не съм имал за цял да дразня или преча на останалите. За жалост, както доста хора изразиха мнение, от отсрещната страна винаги се намираше някой, който да те изкара извън нерви. Съответно не им оставах длъжен и една вечер се прибрах с повреден механизъм за повдигане на стъклото на 36цата /купе/. Сам си го изпросих, но както казах и в началото на темата, буквално ме изхвърлиха от пътя. След това по стечение на обстоятелствата "деградирах" до 20 и нещо годишен опел астра, постен като боб чорба, с най-малкия мотор за модела. Пънал съм се по светофари с разни коли, които как така ще минат пред мен, като идват от лента за ляв завой, пък продължават напред и разни подобни. На разни такива нахални индивиди не съм цепил басма, като са ме засичали и клаксони съм надувал и прочие, съответно няколко пъти отсрещните не го приемаха радушно. Повечето такива ситуации са възниквали, когато ме засекат или ми отнемат предимството, аз като направя глупост и ми свирят пускам аварийни и се извинявам - не се сещам някой да ми прави проблеми след това. В един момент си дадох сметка, че всичко това е пълна тъпня и няма смисъл да си тровя нервите, съответно от тогава съм много по-щастлив шофьор После взех 39ката, там вече можех да се пъна с по-голямата част от трафика и да се правя на интересен, ама колата я купих с идеята да и се кефя докато карам и нямам грам желание да се изнервям на тъпи изпълнения - съответно сега ползвам клаксон ако вече ще ме ударят и когато се появи някой с черен джиБ /или нещо такова/, го оставям да си кара по пътя. Снощи дори ми отнеха предимство на едно от големите кръстовища в града - "колегата" ме видя, но най-невъзмутимо си мина пред мен и не направи дори опит да спре, съответно караше и доста бързо, за да може адекватно да спре. Аз бях излязал за лежерно шофиране, та карах с може би 30-40км и спрях почти веднага. Имах време да му видя примитивното лице, което тъпо ме гледаше докато преминава. Замислих се дали има смисъл да му свиря, бързо реших, че няма. Пък и имаше ли смисъл да събудя някой от близките жилища /00:30 вечерта/, за да се помъча да покажа на някого, че е сгрешил. И те така.
Не съм сигурен до колко съм прав и до колко либералното ми поведение е добро и дали по такъв начин не насърчавам подобно изкривено поведение, но наистина предпочитам да си спестя нервите и да се насладя на шофирането.
- ///eMo
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Конфликти на пътя
Откакто съм с кола със затъмнени прозорци се преродих.. клаксони и присветкания има веднъж на високосна от някой много голям нервак . Сравнението ми е със стара и голяма кола за 300лв, с която също си имат едно на ум, както и с малка градска количка, с която направо те прескачат сякаш те няма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани