Range Rover L322 мнения
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Range Rover L322 мнения
bum_bum написа:Винаги ми е било адски жалко как може един от най-красивите джипове да е възможно най-големия дъргел.
Точно. Не ми се пише сега, но бягай от него, ако не искаш един не мърдащ хамбар.
Re: Range Rover L322 мнения
Вуйчо написа:Аз пък напук на всички ти казвам "купи го". Аман от форумни умници, които нито имат реален опит (но иначе знаят, че било "кенеф"), нито могат да завият болт в тиква, но иначе "знаят" и дават акъл.
Щом ти е влезнал под кожата, имаш финансова възможност да купиш, експлоатираш и правиш - няма какво да чакаш. Живота е за да се живее, не за да слушаш другите форумни нинджи според чиито мнения обикновено ти не би трябвало да има какво да ядеш, ебеш, караш и дори няма смисъл да живееш.
Купуваш и ще видиш какво е, докато ти изнася го държиш, като ти писне го пускаш на цена за отърваване и/или бартер и това е, ножа е дървен. И на части накрая да го пуснеш, пак ще върнеш пари. Ще загубиш няколко хиляди лева накрая, какво толкова Като идеш в двата метра тези пари там няма да ти трябват. Останал съм с впечатлението и че си технически грамотен човек, сам би могъл да правиш доста неща, което е голям плюс.
Гледай и преценявай адекватно. Успех.
изобщо не съм съгласен с тебе щото тука форумни нинджи дето ги поназнайват нещата, ама... съм абсолютно съгласен с тебе
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Range Rover L322 мнения
Незнам дали става въпрос за същия модел Рендж Р или за предния модел модел, но един комшия кара такова изделие. Двигателя му работи като ТДС на БМВ и доде го караше активно и паркираше в градинките през бордюрите после сума ти време близо година седя килнат на една страна с изтекло огромно петно масло под него. Сега гледам пак го е вкарал в движение.
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
Re: Range Rover L322 мнения
Жена, кола и телевизор се купуват по външен вид. Скритите дефекти се виждат после. Ето забавно видео със смяна гарнитура на колекторите (важи и за ремонт на турбо и т.н.)
Преди доста време alx отряза тази марка тотално, сега се е преместил от другата страна. Какво да кажа? Колега, взимай го, пък после ще разказваш ... Може пък всички да са лъжци
Преди доста време alx отряза тази марка тотално, сега се е преместил от другата страна. Какво да кажа? Колега, взимай го, пък после ще разказваш ... Може пък всички да са лъжци
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Range Rover L322 мнения
Вуйчо написа:Аз пък напук на всички ти казвам "купи го". Аман от форумни умници, които нито имат реален опит (но иначе знаят, че било "кенеф"), нито могат да завият болт в тиква, но иначе "знаят" и дават акъл.
Щом ти е влезнал под кожата, имаш финансова възможност да купиш, експлоатираш и правиш - няма какво да чакаш. Живота е за да се живее, не за да слушаш другите форумни нинджи според чиито мнения обикновено ти не би трябвало да има какво да ядеш, ебеш, караш и дори няма смисъл да живееш.
Купуваш и ще видиш какво е, докато ти изнася го държиш, като ти писне го пускаш на цена за отърваване и/или бартер и това е, ножа е дървен. И на части накрая да го пуснеш, пак ще върнеш пари. Ще загубиш няколко хиляди лева накрая, какво толкова Като идеш в двата метра тези пари там няма да ти трябват. Останал съм с впечатлението и че си технически грамотен човек, сам би могъл да правиш доста неща, което е голям плюс.
Гледай и преценявай адекватно. Успех.
Мисля, че това е единственият човек, който успя да ми свири на струните на душата
Едно време слушах приказки и лафове за форд. Карах служебен фокус 3 години - нищо общо. Доста адекватна кола.
След това слушах как е39то било върха на инженерната мисъл и купиш ли си е39 забравяш за всичко, щото разход 3/100, поддръжка стотинки, лукс и комфорт съизмерими с фестивала в Кан. Нищо общо. Дадох 1500 лв за 4ри амортисьора Закс, дадох 500 лв за чисто нови м тех пружини, дадох 600 лв за дискове с накладки, дадох 1400 лв за цяла предница и задница и пак си остана боклик.
След това си припомних разни стари шлагери за п****, мачка и нз кво си още, че били френски ножки и не ставали, и са тъпи, гадни и трошливи ... Купих си берлинго, после още едно и после партнер. Нищо общо с това което бях чул. Имам ги и 3те до ден днешен и не съжалявам нито за секунда, че съм ги взел.
Така, че ... l322 ще е, само че от тея за по 12-15 000 лв, а не за 6500 . Може пък да я улуча
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Range Rover L322 мнения
BMW_POWER написа:Жена, кола и телевизор се купуват по външен вид. Скритите дефекти се виждат после. Ето забавно видео със смяна гарнитура на колекторите (важи и за ремонт на турбо и т.н.)
Преди доста време alx отряза тази марка тотално, сега се е преместил от другата страна. Какво да кажа? Колега, взимай го, пък после ще разказваш ... Може пък всички да са лъжци
Къде видя да съм се преместил? мнението си ми е същото- за мене това е най- нещастната "примиум" марка на света предназначена за хора които имат пари, (като ги купуват нови, щото на старо са без пари така или иначе), но всъщност нищо не разбират от возила или някой ги е излъгал и са в процес на събуждане (и са горди като поп на моторетка като го карат, но всъщност е за продан... от 2 години насам)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Range Rover L322 мнения
alx написа:Къде видя да съм се преместил? мнението си ми е същото- за мене това е най- нещастната "примиум" марка на света предназначена за хора които имат пари, (като ги купуват нови, щото на старо са без пари така или иначе), но всъщност нищо не разбират от возила или някой ги е излъгал и са в процес на събуждане (и са горди като поп на моторетка като го карат, но всъщност е за продан... от 2 години насам)
Не си се преместил, ама подкрепи Врачанина
Скъпа играчка за богати хора.
2019 RANGE ROVER DIESEL HSE
Lease for $1,298 Per Month for 48 months
$9,999 Down Payment
5.99% Lease APR
Удоволствието да го карам ще ми се върже $72 303 за 4 години. После го връщам.
Цената е преди таксите
https://www.landroverottawa.net/en/land ... ntario-en/
Баси, на мене моргиджа ми е по-евтин
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Range Rover L322 мнения
Голем мерак беше , но след няколко дена отлежаване на идеята и анализиране на 3те дена сняг в годината, които имаме в Пловдив - разума каза да си купя на евридейката четири чисто нови kumho-та, нови чистачки и зимна течност ... и да си спестя останалите 11640 лв от екземпляра, който си бях харесал + разходите по въвеждане в експлоатация
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Range Rover L322 мнения
Със старите коли е така. Зависи преди теб кой как я е карал(експлоатирал) и как я е поддържал(обслужвал). Е36-цата ми е италианка с м40б18. Еми и до днес си е много надеждна. Е не е изтребител, но и не съм очаквал да е. Сегашната х3 също е италианка....да видим какво ще се окаже. Имам го едва от 4 месеца и не смея да давам оценка, смятам че е още рано. Но и двете са били в горния ценови диапазон на пазара в момента на покупката. И са изглеждали и вървели както трябва по време на огледа и съм знаел, че гаранция.... Франция;) Късмет просто.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Range Rover L322 мнения
Имал съм 3г. Спорт, което си е Дискавъри от тия години. Макар и да не съвпадат нещата с големия рейндж на 100%, то е достатъчно да прецени човек скача ли му се в тоя филм.
Моят беше с най-масовия дизел - 2.7. Мотора е уж фордовски, но е същия, който се слага и на пежо/ситроен/ягуар, разликата е, че при колите е битурбо и с ДПФ, тук поне беше сингъл турбо без дпф. Вървеж - отвратителен, 190к.с. на 2.5 тона. Трудно се наемаше, но пък си поддържаше 160 с лекота и вътре си беше супер.
Кутия - ЗФ, там нещата са ясни, слага се на всичко - е60, 4ф и т.н.
раздатка - американска, на асфалт не, ама при повечко газ на сняг вие, та се чува от три преки.
Дифове - вият, винаги. Между 80 и 140 вътре си се чуваше и си искаше малко усилване на музиката, над 140 утихваха. След 2-3 проби на други се оказа, че моите вият най-малко и си им е проблем на всичките.
Цялостно усещане - вътре, макар и грозновато не даваше усещане за ниско качество на материали, но като шофьор - вие, мучи, не върви и под 12 на дълго не съм успявал да го сваля и с 90-100. При 160 - 14, твърдо. Като цяло е отврат за асфалт.
За офроуд, ако го прежалиш е Бог - помпи се, с аварийното помпене става страшно висок, блокажи на диф, на раздатка - може много, наистина, ама с читави гуми, а сложиш ли ''читави гуми'' забравяш за асфалта и става малко или-или... което е тъпо, или по-скоро прави тия блокажи и ала-бала изцяло ненужни. С тях и без тях, с асфалтовите 20ки и на равна поляна не можеш да излезеш ако е леко влажно.
Има особености много, и то все лоши. За всичко си биеше авариен режим, а при него аварийния режим значи купето кляка на земята, скоростите остават на една предавка и двигателя няма пауър. При мен имаше произволни аварийни режими без обяснение, някои път по 2 месеца нищо, друг път до морето спирам да гася 10 пъти с майката на уста....
Аз се разминах без да давам големи пари по него и без много висене по сервизи, но винаги бях на нокти. Лошото е, че след всичко пак бих си купил, но бензинов и малко по-нов.
Моят беше с най-масовия дизел - 2.7. Мотора е уж фордовски, но е същия, който се слага и на пежо/ситроен/ягуар, разликата е, че при колите е битурбо и с ДПФ, тук поне беше сингъл турбо без дпф. Вървеж - отвратителен, 190к.с. на 2.5 тона. Трудно се наемаше, но пък си поддържаше 160 с лекота и вътре си беше супер.
Кутия - ЗФ, там нещата са ясни, слага се на всичко - е60, 4ф и т.н.
раздатка - американска, на асфалт не, ама при повечко газ на сняг вие, та се чува от три преки.
Дифове - вият, винаги. Между 80 и 140 вътре си се чуваше и си искаше малко усилване на музиката, над 140 утихваха. След 2-3 проби на други се оказа, че моите вият най-малко и си им е проблем на всичките.
Цялостно усещане - вътре, макар и грозновато не даваше усещане за ниско качество на материали, но като шофьор - вие, мучи, не върви и под 12 на дълго не съм успявал да го сваля и с 90-100. При 160 - 14, твърдо. Като цяло е отврат за асфалт.
За офроуд, ако го прежалиш е Бог - помпи се, с аварийното помпене става страшно висок, блокажи на диф, на раздатка - може много, наистина, ама с читави гуми, а сложиш ли ''читави гуми'' забравяш за асфалта и става малко или-или... което е тъпо, или по-скоро прави тия блокажи и ала-бала изцяло ненужни. С тях и без тях, с асфалтовите 20ки и на равна поляна не можеш да излезеш ако е леко влажно.
Има особености много, и то все лоши. За всичко си биеше авариен режим, а при него аварийния режим значи купето кляка на земята, скоростите остават на една предавка и двигателя няма пауър. При мен имаше произволни аварийни режими без обяснение, някои път по 2 месеца нищо, друг път до морето спирам да гася 10 пъти с майката на уста....
Аз се разминах без да давам големи пари по него и без много висене по сервизи, но винаги бях на нокти. Лошото е, че след всичко пак бих си купил, но бензинов и малко по-нов.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Range Rover L322 мнения
След дълго мислене и лутане ... накрая дилемата се реши.
Рейндж Роувъра отпадна .. след това се появи идея за 2008ма импреза wrx ... после и тя отпадна ... после намерих едно ауди 80 купе куатро с 2.3 петак 20 клапана ... което в последствие се оказа 4 цилиндрова, 20ка ... и от днес вече мога да кажа, че мирясах ... купувайки доста свеж екземпляр и натоварен с екстри е46 комбей xi ...
Рейндж Роувъра отпадна .. след това се появи идея за 2008ма импреза wrx ... после и тя отпадна ... после намерих едно ауди 80 купе куатро с 2.3 петак 20 клапана ... което в последствие се оказа 4 цилиндрова, 20ка ... и от днес вече мога да кажа, че мирясах ... купувайки доста свеж екземпляр и натоварен с екстри е46 комбей xi ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Range Rover L322 мнения
Честито. Една от малкото теми за размисъл за покупка на кола, която тема завършва все пак наистина с покупка.
И с много важна екстра тази кола - без номер на двигател. Ако си мераклия, ще може да си садиш (мотори) и да никнат (коньове ) и ако ти писне в един момент продаваш и всичко ще си е легално
И с много важна екстра тази кола - без номер на двигател. Ако си мераклия, ще може да си садиш (мотори) и да никнат (коньове ) и ако ти писне в един момент продаваш и всичко ще си е легално
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Range Rover L322 мнения
Вуйчо написа:Честито. Една от малкото теми за размисъл за покупка на кола, която тема завършва все пак наистина с покупка.
И с много важна екстра тази кола - без номер на двигател. Ако си мераклия, ще може да си садиш (мотори) и да никнат (коньове ) и ако ти писне в един момент продаваш и всичко ще си е легално
Благодаря !
То, тоя мотор с тая турбина си излиза фабрично на 1 бар, г-н Полицай
Не, всъщност мразя импулсивните покупки, а тази е точно такава.
Просто много ми се искаше нещо с което да мога да ходя да се радвам на снега в планината, без да вдигам на крак багеристите в околността при настъпили неочаквани обрати и непредвидени обстоятелства.
А и който е карал 4x4 на сняг знае, че емоцията е нищо общо сравнена само със задно на сняг
При рейндж и субару дребни ремонти лягат колкото едно цяло е46 xi.
Ауди не можах да намеря каквото исках, а и знам, че дори и да го намеря няма да ми се дават толкова пари.
Не мисля, че сгреших. А и да съм сгрешил .. жената доста я хареса и съм сигурен, че няма да откаже да я джътка
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Range Rover L322 мнения
Честито. Правилната марка
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2