Регистрация КАТ
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Регистрация КАТ
Здравейте,колеги имам питаме относно прехвърляне на кола която е с регистрация в друг град,и в КАТ дървеница ще ми предстой сменяне освен на талони и номера,ако колата има валиден техн преглед трябва ли да се минава канал отново и каква е процедурата,понеже до сега съм купувал коли само със Софийска регистрация
- 6apa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: Регистрация КАТ
Регистрацията е ясна канал би трябвало да минеш, но и преглед трябва с новите табели след регистрацията .
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: Регистрация КАТ
Ами ако МПС-то под въпрос е мотор? И самото упражнение сложно ли е,защото като съм вадел само талони е лесно,да знам как да се настроя.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Регистрация КАТ
Трябва да имаш валиден преглед и застроховка, канал се минава за сверка на рама и номер на двигателя.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Регистрация КАТ
Ако не съвпадат номерата на мотор и рама с тия в талона - няма да ти е приятно. Макар че на мен не ми гледаха номер на мотора като купувах 39ката, ама зависи и дали са на кеф.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Регистрация КАТ
drifty написа:Ако не съвпадат номерата на мотор и рама с тия в талона - няма да ти е приятно. Макар че на мен не ми гледаха номер на мотора като купувах 39ката, ама зависи и дали са на кеф.
Ппц го пишат и го гледат. Само наще още не са разбрали, че мотор се сменя
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Регистрация КАТ
Да бе, знам, че им е трън в очите. Даже ми се е случвало като купих мега безлична кола - астра ф 1.4 моно, да ме карат да минавам канали, въпреки, че колата беше с Търновска регистрация и не сменях регистрацията, а само талоните. Но ми направи впечатление като взех 39ката, че погледна само рамата, понеже стоях до колата. Още повече, че не е минавала канал въобще, единствено свериха номер рама с това в талона. Съответно и минах цялата процедура по регистрация за малко над 2 часа, с чакането по опашките
- e36monsta
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 8.01.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
- Мечтае да кара: 2002 tii
Re: Регистрация КАТ
Да не отварям нова тема,някой който е ходил в КАТ софия скоро да каже,при регистрация на мпс с регистрация от друг град какъв е процеса,пак ли се пускат документите в сграда 1 там на гишетата за смяна на талони?
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Регистрация КАТ
6apa написа:...но и преглед трябва с новите табели след регистрацията .
Хм, а това защо? Прегледът нали е за една година. Защо да трябва нов преглед/стикер след смяна на регистрацията? Примерно за гражданската се издава анекс, ако се прехвърли/пререгистрира.
Или само в София ли е така? Питам, защото наскоро купих кола на софийски табели и веднага я регистрирах на мое име в Плевен. Там погледнаха само номера на шасито, но не са ми сменяли стикера за прегледа (стои си този от КАТ София за първоначален). Талончето за прегледа е със старата регистрация, но имам купища документи, с които да докажа, че става дума за една и съща кола. Или пропускам нещо?..
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Регистрация КАТ
Аз моята я регистрирах март 2018та, а прегледа си го минах края на юни чак, също сменях регистрация от Хасковска към Търновска.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Регистрация КАТ
Да не отварям нова тема, но от технотест София ме отсвириха за узаконяване. От М21 минавам на М51 и при положение, че цялата интервенция се прави с оригинални части без побългаряване ми казаха, че не се допускало такава промяна в конструкцията, пък в същото време куцо и сакато слагат каквото намерят и при тях става номера. Та явно няма да стане номера и ще трябва да се оправям по друг начин. Да заличавам ли номерата на М51-то или да пренабивам на него номерата от М21-то? Или да си карам така докато не се заядат с мен някъде по пътищата?
ATR-42/72
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Регистрация КАТ
DLVasilev написа:Или да си карам така докато не се заядат с мен някъде по пътищата?
Карай си, ако колата не бие на очи шанса да имаш проблем е минимален.
Re: Регистрация КАТ
Пращаха ли те за документ от представител на БМВ за "техническите данни на мотора" и в какви модели е вграждан.
От известно време забелязвам, че масово "късат" без значение от ситуация и как е напраавена колата в опит да получат рушвет.
Варианта да намериш "човек" и да си платиш рушвета обмисляш ли го(дори отговорът да е "Да" не мога да помогна). Чети внимателно документацията, ако все пак успееш да минеш технотеста. "Позволяват си" да грешат данни на мотора, та се налага и после в КАТ да търсиш втори "човек". С две думи схемата е много дебела
От известно време забелязвам, че масово "късат" без значение от ситуация и как е напраавена колата в опит да получат рушвет.
Варианта да намериш "човек" и да си платиш рушвета обмисляш ли го(дори отговорът да е "Да" не мога да помогна). Чети внимателно документацията, ако все пак успееш да минеш технотеста. "Позволяват си" да грешат данни на мотора, та се налага и после в КАТ да търсиш втори "човек". С две думи схемата е много дебела
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Регистрация КАТ
c04 написа:DLVasilev написа:Или да си карам така докато не се заядат с мен някъде по пътищата?
Карай си, ако колата не бие на очи шанса да имаш проблем е минимален.
Не лачено Е28 хич не бие на очи. Виждаш го, ама го няма
TheDriver написа:Пращаха ли те за документ от представител на БМВ за "техническите данни на мотора" и в какви модели е вграждан.
От известно време забелязвам, че масово "късат" без значение от ситуация и как е напраавена колата в опит да получат рушвет.
Варианта да намериш "човек" и да си платиш рушвета обмисляш ли го(дори отговорът да е "Да" не мога да помогна). Чети внимателно документацията, ако все пак успееш да минеш технотеста. "Позволяват си" да грешат данни на мотора, та се налага и после в КАТ да търсиш втори "човек". С две думи схемата е много дебела
Не са ме пращали никъде. Директно ме отписаха. За човек там нямам, имам в КАТ, но нещо не ми се занимава с тяхните глупости. Щамповам си номерата от стария мотор и каквото пише в талон това пише и на блока. Колата няма да се продаде така или иначе, та все тая за другото. Просто исках да съм изряден, но като не може не може
ATR-42/72
Re: Регистрация КАТ
Здравейте колеги. И аз вече съм във филма с регистрацията в КАТ. Купувам мицубиши л200 от търговец с фактура, той е сменил двигателя с друг за което е приложил всички документи. Отивам в КАТ за регистрация и тъкмо съм минал всички процедури за около 4ч. и идва началника и казва: опа проблемче, не става. Обясни ми, че по немския талон колата е 178к.с. а донора е 136к.с., гледам талоните и найстина е така. Питам какво да правя и отговора беше-платформа,технотест и пак обратно.Питам ги това голям проблем ли е, при положение че и двата мотора са един тип 4Д56, но изобщо не ме чуха. Отивам на технотест и момчето ми обясни, че моторите са еднакви разликата идва от електрониката а моята си е старата и к.с. съответно са си тези по оригиналния талон и технотеста отпада.Вече съм леко отегчен и питам как да процедирам нататък. Момчето звънна директно на началника на КАТ и му обясни всичко и, че не вижда проблем за регистрацията.Викам си супер и отивам за номера. Да ама не. Пак същия господин излиза и ми иска удостоверение от Мицубиши, че на това купе се вгражда двигател тип 4Д56.Леко изненадан го питам дали това не е видно от оригиналния талон в който типа е същия, но не, не ставало ясно. И пак обратно, сега чакам 2 седмици срок за удостоверението и ще опитам пак.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани