Бардал - Хадо
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бардал - Хадо
Аз от друга страна не смятам, че добавките са глупава идея.
Още повече в сравнения като тези, че формула 1 не употребявали добавки. Все едно знаете какво слагат в маслата на тея автомобили.
Сто процента съм сигурен, че маслото, което слагат в тея двигатели няма нищо общо с маслата, които се продават по магазините, че дори и да са най-скъпите и качествени. Вероятно самите масла са обработени по специален начин, каквато всъщност е и самата идея на добавките.
Аз съм ползвал и пробвал всякакви добавки, разбира се не на някакъв случаен принцип а след четене по наши и чужди форуми и разбира се мои лични познания.
Трябва да кажа, че голяма част от пробваните добавки си работят добре и се справят чудесно с ролята, за която са избрани.
Примери на работещи добавки мога да кажа са следните случаи (имена не помня, няма и да правя реклама).
Имах шумна скоростна кутия, не ми се сваляше да я отварям да видя кой лагер е (разбира се, не става като по рекламите "течен майстор", агрегата не трябва да е напълно умрял), реших да сменя като начало маслото. Смених маслото, шума намаля съвсем леко, в границите на въображаемото. Сложих добавка за скорости, след около 2000 километра шума намаля чувствително, почти нямаше шум и самите скорости започнаха да влизат удивително добре.
Други примери имам и с кофти работещ (не равномерно) дизел от старите мотори (не комънрейл), слагах му добра нафта, но нямаше ефект, след слагане на добавки в горивото, двигателя се оправи и започна да работи много добре.
Слагал съм и добавки в мотора и двигателя е работил чудесно.
Разбира се, не всички добавки работят както е написано. Слагал съм добавки за теч на рейка (бяха се спекли семерингите на рейката), чиято идея на самата добавка е да направи семерингите по-еластични и един вид да ги раздуе. Ами не работеше. Дори я тествах в буркан и семеринг за да видя дали ще го направи по-еластичен. Тази не работеше.
Друга добавка, която не трябва да се слага е такава, за спиране на течове в радиатора. Спира течовете, ако са някакви миниатюрни пробиви, но проблемите, които създава са по-големи. Сложих такава добавка, след време започна да грее мотора и го отворих. Добавката беше позапушила разни магистрали и поради тая причина нямаше добро охлаждане. Доста си поиграх, докато се почисти и то не можа да се изчисти на 100%.
Още повече в сравнения като тези, че формула 1 не употребявали добавки. Все едно знаете какво слагат в маслата на тея автомобили.
Сто процента съм сигурен, че маслото, което слагат в тея двигатели няма нищо общо с маслата, които се продават по магазините, че дори и да са най-скъпите и качествени. Вероятно самите масла са обработени по специален начин, каквато всъщност е и самата идея на добавките.
Аз съм ползвал и пробвал всякакви добавки, разбира се не на някакъв случаен принцип а след четене по наши и чужди форуми и разбира се мои лични познания.
Трябва да кажа, че голяма част от пробваните добавки си работят добре и се справят чудесно с ролята, за която са избрани.
Примери на работещи добавки мога да кажа са следните случаи (имена не помня, няма и да правя реклама).
Имах шумна скоростна кутия, не ми се сваляше да я отварям да видя кой лагер е (разбира се, не става като по рекламите "течен майстор", агрегата не трябва да е напълно умрял), реших да сменя като начало маслото. Смених маслото, шума намаля съвсем леко, в границите на въображаемото. Сложих добавка за скорости, след около 2000 километра шума намаля чувствително, почти нямаше шум и самите скорости започнаха да влизат удивително добре.
Други примери имам и с кофти работещ (не равномерно) дизел от старите мотори (не комънрейл), слагах му добра нафта, но нямаше ефект, след слагане на добавки в горивото, двигателя се оправи и започна да работи много добре.
Слагал съм и добавки в мотора и двигателя е работил чудесно.
Разбира се, не всички добавки работят както е написано. Слагал съм добавки за теч на рейка (бяха се спекли семерингите на рейката), чиято идея на самата добавка е да направи семерингите по-еластични и един вид да ги раздуе. Ами не работеше. Дори я тествах в буркан и семеринг за да видя дали ще го направи по-еластичен. Тази не работеше.
Друга добавка, която не трябва да се слага е такава, за спиране на течове в радиатора. Спира течовете, ако са някакви миниатюрни пробиви, но проблемите, които създава са по-големи. Сложих такава добавка, след време започна да грее мотора и го отворих. Добавката беше позапушила разни магистрали и поради тая причина нямаше добро охлаждане. Доста си поиграх, докато се почисти и то не можа да се изчисти на 100%.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бардал - Хадо
alx написа:Моето скромно мнение е, че и двете масла не можеш да им стигнеш границите на писта, пък на улицата съвсем.
На улицата със сигурност, но на кола без маслен охладител не мисля, че е особено трудно да й прегрееш маслото на писта.
- Cosmos36
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 22.04.2019
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: E32/E38
- Детайли за колата: 320i M50TU, 1994, stock
Re: Бардал - Хадо
От около година ползвам Verylube добавка за прочистване за бензинови двигатели. Слагам 10 милилитровата тубичка преди 20ка бензин 95 и старата кола си променяше звука, намаляше вибрациите и по-бързо падаше до нормални обороти на студен старт. Слагах и на 36-цата, като нямам все още достатъчно километри с нея, но първата комбинация от 20 литра 100-октанов + добавката много ми допадна. Сега последно съм на 95 без добавка (зареждам само от една бензиностанция) и разлика има - но най-вероятно е от бензина
Така или иначе на другата кола определено се усеща разлика, за това и си го ползвам от време на време. Пише, че прочиства инжекцион, филтър, ала-бала и т.н.
Така или иначе на другата кола определено се усеща разлика, за това и си го ползвам от време на време. Пише, че прочиства инжекцион, филтър, ала-бала и т.н.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бардал - Хадо
Винаги ми е било интересно как добавките почистват горивни филтри
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Бардал - Хадо
zAcK написа:Винаги ми е било интересно как добавките почистват горивни филтри
Всичко почистват, слагаш в горивото и маслото и не сменяш ни него, ни филтрите
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Бардал - Хадо
zAcK написа:Винаги ми е било интересно как добавките почистват горивни филтри
Като го пробият и насъбралата се утайка изтече навън.
Хм,хм...
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Бардал - Хадо
Някой, който е пробвал фюлерина на Бардал да каже дали е останал доволен?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Бардал - Хадо
zAcK написа:Винаги ми е било интересно как добавките почистват горивни филтри
Или прави дупка в него да мине всичко или разтваря боклуците до размери а могат да минат през филтъра
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Бардал - Хадо
r19 написа:Някой, който е пробвал фюлерина на Бардал да каже дали е останал доволен?
Намалява чувствително разхода на масло при сериозно каране, пробвано вече втора смяна.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Бардал - Хадо
То от бардал до бардал има много голяма разлика. За кой от всичките говорите?
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бардал - Хадо
SpeedyMan написа:То от бардал до бардал има много голяма разлика. За кой от всичките говорите?
Тоя дето отпушва филтри
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Бардал - Хадо
Доволен съм много от Liqui Moly - DIesel Common rail за отпушване на дюзи. Едно сипване в резервоара на Е46-цата и след още един резервоар без добавка направих замерване. Показателите на дюзите паднаха от 1.0 най-високата на 0.3 най-високата. От тогава през 3-4 месеца си правя по един резервоар с добавката и показателите на дюзите са все още под 0.5.
- krasigarchev
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.10.2013
- Местоположение: Мелник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E91 320d
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Бардал - Хадо
Здравейте колеги,
От 2 седмици карам е91 320д 163 коня,
Намериха корекция на дюзите с диагностика и решихме да сложим bardahl diesel injection restorer 11.
Преди добавката стойностите бяха
Цил1 1.70
Цил2 0.70
Цил3 -1.00
Цил4 - 1.30
След 30те минути форсиране на място резултатите са
Цил1 1.50
Цил2 -1.00
Цил3 0.70
Цил4 - 0.80
Има още близо половин резервоар, как мислите дали след каране е възможно да паднат още тези стойности.
Колата е с ДПФ и за сега налягането преди него е в норми.
От 2 седмици карам е91 320д 163 коня,
Намериха корекция на дюзите с диагностика и решихме да сложим bardahl diesel injection restorer 11.
Преди добавката стойностите бяха
Цил1 1.70
Цил2 0.70
Цил3 -1.00
Цил4 - 1.30
След 30те минути форсиране на място резултатите са
Цил1 1.50
Цил2 -1.00
Цил3 0.70
Цил4 - 0.80
Има още близо половин резервоар, как мислите дали след каране е възможно да паднат още тези стойности.
Колата е с ДПФ и за сега налягането преди него е в норми.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Бардал - Хадо
krasigarchev написа:След 30те минути форсиране на място резултатите са
Имали да патят тия коли
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: Бардал - Хадо
Аз в тая тема всеки път като видя нов пост дето хвали някой от тези боклуци и айкю-то ми пада с 1 точка
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани