Колата ми се запали в движение.Климатроник?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Колата ми се запали в движение.Климатроник?

Мнение от NGneer4eto » 14 Юли 2019, 9:43

Сериозно ли блокирала перка може да причини такава щета при Е90. Не мога да повярвам колко боклучести са почнали да правят новите брички.
Преди 10-на години си бях взел Голф 4 ТДИ 131 коня, и го карах 1 месец на жегата с климатик, но ми правеше впечатление, че на място изключваше климатика с леко свирене преди това. Когато отидох на сервиз се оказа, че перките изобшо не включват - блокът с релетата беше развален. Тогава климатикът е изключвал заради прегряване (или превишаване на налягането) по 20-30 пъти на ден в продължение на месец. След като оправих релетата, го ползвах още 7 години без да съм пипал нищо по компресора. Твърдите, че инженерите на БМВ (или Денсо) не са си направили труда да сложат защита против прегряване на компресора? Не ми се вярва тая работа. Според мен по-вероятната причина е някакво окъсяване на кабел. Също и ако блокира шайбата на компресора вероятно да протрие ремъка до запалване, но ми се е случвало такова нещо на служебен автомобил и имаше много миризма и малко пушек , но огън чак не. Ремъкът беше на парцал.
Да ти се запали колата заради отказала охлаждаща перка в 21 век ми се струва меко казано абсурдно. Затова търсете проблема другаде!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Колата ми се запали в движение.Климатроник?

Мнение от Jordana » 14 Юли 2019, 12:01

Компресори се влагат каквито дойде , не са само дензо компресорите а производителите им нямат общо с тия проблеми . Запалването става от блокирал компресор защото почва да приплъзва феродото на електромагнитния съединител . Там обикновено има омасляване , а бобината на електромагнита е в шайбата . И маслата могат да пламнат и електромагнита може да окъси и да запали кабели . В конкретния случай верятно е елперката или самия мотор който би трябвало да има вграден регулатор или блок с релета или сноп с кабели , един господ знае какво точно е било . Без да го огледа специалист е трудно да се каже .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook