Тунинг, мапери и други животни...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от madafaka_donkele » 03 Юни 2019, 21:47

bai_ILIA написа:Може да мериш в Маднес за моя сметка :D И ще си кажеш мнението. Пред теб в детайли, ВИП услуга с пълен достъп...


Te тАва е най-големия проблем на БГ мапери/тунери и по това се различават от тези на запад от България - трябва да сте си дружки, иначе не става. Хем скубят х4-х5, сравнено с "наши хора", хем си оставят ръцете. Аз съм звънял и разпитвал директно(не по форуми) и хийд и UPG(като ги имаше) и някои други хем за части, хем за труд и почти винаги са ми обявявали някакви просто невъзможни цени. Сега верно, че не сме кръвни братя и те трябва да ядат, ама тва да действаш, като кръчмар на родното черноморие на принципа ден година храни... :nono:

Проблем 2 - срокове. Уж го има на сайта, поръчваш и се почва...абе можем да ти го доставим, ама след 2 месеца и то ако дойдеш утре да оставиш 50% капаро :mhihi: Дооообре бате, ей са, аз за 2 месеца от щатите ще си го поръчам на тройно по-ниска цена :mhihi: Или тва и тва за колко време ше стане? Е, ти са закъде бързаш, оставяш колата тука 2-3 месеца и (може и) да стане :mhihi: Ше си взема 2-ра кола само за да се наканиш да се раздвижиш :mhihi: Човек, ако не знае, ще каже брех, този прави по 5 коли на месец, не му остава време да си почеше гъза :mhihi:

Проблем 3 - нулева координация и довереност между отделните тунери/мапери. Питаш може ли да оставиш колата да ѝ се направят окачване, спирачки, малко хардуер по мАтора и накрая мап. Бате не знам, закарай я еди къде си да ти направят едното, правят го, бате са я закарай един къде си да ѝ направят другото. Е, батиното, ако не работя никъде и имам възможност да обикалям, като улично псе улиците по цял ден да я карам наляво и надясно :mhihi: Реално никой няма някакви доверени партньори, които да препоръча и да каже например остави колата, ние работим с този и този, те ще направят това и това и накрая ние онова и ще дойдеш да си вземеш готовата кола.

Проблем 4 - най-големия след 1 - нулева гаранция, както за вложените части така и за направените интервенции. Винаги е виновен някой друг, но никога мапера/тунера :mhihi: Ако се вдигне малко врява по форумите от кумова срама се поема отговорност и се закрепва положението, колкото да му се затвори устата на вдигащия врява и после се тръби още 2г. виждате ли колко сме коректни, поехме отговорност в случката преди 2г. А колко коли счупихте в промеждутъка не се споменаваме :mhihi:

Всеки може да потърси в гугъл колко народ е изпищял от "известните" тунери/мапери. Има недоволни и от маднеса, и от брезелчо, и от digital tuning и т.н. Тъпото е не, че въпросните са шматки и не могат, а точно обратното, могат, но вече дали от прекалена разглезеност, дали от небрежност или нещо друго просто не го правят, като хората, а колкото да отбият номера и съответно се пропускат разни детайли и моторите на хората изпърдяват.

2 лични примера от UK с 2 фирми UK-ски. И двете препоръчани от дрифтуъркса. Звъня на едните и питам какви са ми опциите за мунинг на 335-ица. 15-20мин. пича ми обяснява всякакви опции за от леко пипната до напълно модната кола. Само бюджетните чипове с малкото съпортващ хардуер бяха 3-4 вида. Най-бруталната опция мисля беше closed-deck строукнат мАтор. Естествено всичко се прави от тях с гаранция, съпорт по време и след гаранцията, хубави и истински отстъпки(не тип "само за наши хора"). Вторите бяха небезизвестните личфийлд. Най-най за нисани в UK, а май и в Европа. Тях ги питах за един SX200. Горе-долу пак по същия начин. Спокойно за 15-20мин. ти дават 1500 опции от 500 до 150 000 GBP :mhihi: Няма ела остави капаро или сега не мога да говоря, ела в офиса, ама не днес, ама айде другата седмица, ама остави колата сега за 5 години и предплати тука едни 50% още преди да сме почнали и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от Nickelback » 03 Юни 2019, 22:07

madafaka_donkele написа:...

Ах колко добре структурирано! Аз съм леко афектиран, та и да исках нямаше как да го разпиша така добре :mhihi: 100% в десетката е всичко :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от немо » 04 Юни 2019, 7:09

Ще разкажа една история,за достоверността на която гарантирам на 100%,имена обаче няма да споменавам...

Мой приятел си купува една турбо легенда от края на 80-те и началото на 90-те с идеята да я позасили просто за собствен кеф.Става въпрос за 2л. турбо-мотор,много популярен и тунингован по цял свят.
Решава да се довери на известен в нашия град тунингист,който е започнал долу-горе преди 10 год. да се занимава точно с тоя мотор.
Каква е била уговорката не знам,но знам,че колата се прави почти година и половина.За това време колко пари са наринати с точност не знам,но съм абсолютно сигурен,че от страна на моя човек в нито един момент не е имало:Ама това много скъпо,измисли нещо друго....Тунингистът казва:трябва това,моя човек вади пари и дава!

В един момент колата е завършена,ходила е на дино,настроена и т.н. По спомен 400+ коне на колела.

През 2016 го навивам моя да се разходим до Класикрейсинга на Калояново, един уикенд със жените да сменим обстановката малко....

Автомобилът се държи в едно село на 30-тина километра от града.Моят човек я докарва без проблеми,дал газ по пътя насам 1-2 пъти.Лично го гледах как пред тях източи каквото имаше в резервоара (колата е с външна помпа) и наля 10-тина литра пресен бензин,да има за движение преди да тръгнем.
Така,тръгваме ние към Калояново,колата е заредена до горе,движим се в пакет,без извращения при каране,няколко пъти на колата и се дава газ,колкото да се изкефи и толкова.Пристигаме (минати са около 300км.) и моя човек ми казва:абе знаеш ли,че аз един резервоар изхарчих.
Минава събитието,междувременно сме ходили до Пловдив да намерим точната бензиностанция и да заредим от правилното горива до горе,щото предстои да пътуваме обратно.

Така,на връщане минаваме през Габрово,ама не през центъра,ами по един леко заобиколен маршрут,където има едно дъъъълго изкачване.Точно там моя човек се захапва с един ML AMG и аз ги губя от поглед,съответно не го настигам,докато се приберем.

На другия ден се виждаме,к'во става,всичко наред ли е?
Абе като стигнахме до (едно село на 40км. от крайната цел) колата изведнъж си смени звука.Прибрах се криво-ляво,ще я нося на тунингиста да видим какво става.

Няма да ви отегчавам повече,крайният резултат се оказа,че буталата са за кофата,причина за което според тунингиста е....СТАР БЕНЗИН :bowdown: :bang: :dummy:

Понеже тук има хора,които разбират ще съм благодарен да ми се обясни как след почти 2 резервоара изгорени и 500+км. мотор се чупи от стар бензин?

Естествено колата се прави отново,като моят човек отново си плаща като поп.

Край!
Последна промяна немо на 04 Юни 2019, 7:42, променена общо 1 път
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от ildivvy » 04 Юни 2019, 7:35

Би било интересно да чуем и гледната точка на някой тунинг-майстор с мнение по темата...Може да заприлича на онази тема с покупко-продажбата на автомобили!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от Nickelback » 04 Юни 2019, 8:23

немо написа:Ще разкажа една история,за достоверността на която гарантирам на 100%,имена обаче няма да споменавам...

Мой приятел си купува една турбо легенда от края на 80-те и началото на 90-те с идеята да я позасили просто за собствен кеф.Става въпрос за 2л. турбо-мотор,много популярен и тунингован по цял свят.
Решава да се довери на известен в нашия град тунингист,който е започнал долу-горе преди 10 год. да се занимава точно с тоя мотор.
Каква е била уговорката не знам,но знам,че колата се прави почти година и половина.За това време колко пари са наринати с точност не знам,но съм абсолютно сигурен,че от страна на моя човек в нито един момент не е имало:Ама това много скъпо,измисли нещо друго....Тунингистът казва:трябва това,моя човек вади пари и дава!

В един момент колата е завършена,ходила е на дино,настроена и т.н. По спомен 400+ коне на колела.

През 2016 го навивам моя да се разходим до Класикрейсинга на Калояново, един уикенд със жените да сменим обстановката малко....

Автомобилът се държи в едно село на 30-тина километра от града.Моят човек я докарва без проблеми,дал газ по пътя насам 1-2 пъти.Лично го гледах как пред тях източи каквото имаше в резервоара (колата е с външна помпа) и наля 10-тина литра пресен бензин,да има за движение преди да тръгнем.
Така,тръгваме ние към Калояново,колата е заредена до горе,движим се в пакет,без извращения при каране,няколко пъти на колата и се дава газ,колкото да се изкефи и толкова.Пристигаме (минати са около 300км.) и моя човек ми казва:абе знаеш ли,че аз един резервоар изхарчих.
Минава събитието,междувременно сме ходили до Пловдив да намерим точната бензиностанция и да заредим от правилното горива до горе,щото предстои да пътуваме обратно.

Така,на връщане минаваме през Габрово,ама не през центъра,ами по един леко заобиколен маршрут,където има едно дъъъълго изкачване.Точно там моя човек се захапва с един ML AMG и аз ги губя от поглед,съответно не го настигам,докато се приберем.

На другия ден се виждаме,к'во става,всичко наред ли е?
Абе като стигнахме до (едно село на 40км. от крайната цел) колата изведнъж си смени звука.Прибрах се криво-ляво,ще я нося на тунингиста да видим какво става.

Няма да ви отегчавам повече,крайният резултат се оказа,че буталата са за кофата,причина за което според тунингиста е....СТАР БЕНЗИН :bowdown: :bang: :dummy:

Понеже тук има хора,които разбират ще съм благодарен да ми се обясни как след почти 2 резервоара изгорени и 500+км. мотор се чупи от стар бензин?

Естествено колата се прави отново,като моят човек отново си плаща като поп.

Край!
Така да се счупи мотор... не знам :dunno: Смеси гледал ли е твоят човек? А че тунингарчето е за бой е ясно като бял ден...
ildivvy написа:Би било интересно да чуем и гледната точка на някой тунинг-майстор с мнение по темата...Може да заприлича на онази тема с покупко-продажбата на автомобили!
Ми айде де :ok: Обикновено траят като пръднал в рейс. Еле па ако ги питаш нещо конкретно, което им е технически непонятно за обяснение - покриват се като мишки :mhihi:
Какво да кажат... ще кажат, че българчето няма пари и се цигани, което си е доголяма степен вярно, ама не може отношението да е еднакво към всички... тц...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 525d

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от kikko » 04 Юни 2019, 8:27

madafaka_donkele написа:
bai_ILIA написа:Може да мериш в Маднес за моя сметка :D И ще си кажеш мнението. Пред теб в детайли, ВИП услуга с пълен достъп...


Te тАва е най-големия проблем на БГ мапери/тунери и по това се различават от тези на запад от България - трябва да сте си дружки, иначе не става. Хем скубят х4-х5, сравнено с "наши хора", хем си оставят ръцете. Аз съм звънял и разпитвал директно(не по форуми) и хийд и UPG(като ги имаше) и някои други хем за части, хем за труд и почти винаги са ми обявявали някакви просто невъзможни цени. Сега верно, че не сме кръвни братя и те трябва да ядат, ама тва да действаш, като кръчмар на родното черноморие на принципа ден година храни... :nono:

Проблем 2 - срокове. Уж го има на сайта, поръчваш и се почва...абе можем да ти го доставим, ама след 2 месеца и то ако дойдеш утре да оставиш 50% капаро :mhihi: Дооообре бате, ей са, аз за 2 месеца от щатите ще си го поръчам на тройно по-ниска цена :mhihi: Или тва и тва за колко време ше стане? Е, ти са закъде бързаш, оставяш колата тука 2-3 месеца и (може и) да стане :mhihi: Ше си взема 2-ра кола само за да се наканиш да се раздвижиш :mhihi: Човек, ако не знае, ще каже брех, този прави по 5 коли на месец, не му остава време да си почеше гъза :mhihi:

Проблем 3 - нулева координация и довереност между отделните тунери/мапери. Питаш може ли да оставиш колата да ѝ се направят окачване, спирачки, малко хардуер по мАтора и накрая мап. Бате не знам, закарай я еди къде си да ти направят едното, правят го, бате са я закарай един къде си да ѝ направят другото. Е, батиното, ако не работя никъде и имам възможност да обикалям, като улично псе улиците по цял ден да я карам наляво и надясно :mhihi: Реално никой няма някакви доверени партньори, които да препоръча и да каже например остави колата, ние работим с този и този, те ще направят това и това и накрая ние онова и ще дойдеш да си вземеш готовата кола.

Проблем 4 - най-големия след 1 - нулева гаранция, както за вложените части така и за направените интервенции. Винаги е виновен някой друг, но никога мапера/тунера :mhihi: Ако се вдигне малко врява по форумите от кумова срама се поема отговорност и се закрепва положението, колкото да му се затвори устата на вдигащия врява и после се тръби още 2г. виждате ли колко сме коректни, поехме отговорност в случката преди 2г. А колко коли счупихте в промеждутъка не се споменаваме :mhihi:

Всеки може да потърси в гугъл колко народ е изпищял от "известните" тунери/мапери. Има недоволни и от маднеса, и от брезелчо, и от digital tuning и т.н. Тъпото е не, че въпросните са шматки и не могат, а точно обратното, могат, но вече дали от прекалена разглезеност, дали от небрежност или нещо друго просто не го правят, като хората, а колкото да отбият номера и съответно се пропускат разни детайли и моторите на хората изпърдяват.

2 лични примера от UK с 2 фирми UK-ски. И двете препоръчани от дрифтуъркса. Звъня на едните и питам какви са ми опциите за мунинг на 335-ица. 15-20мин. пича ми обяснява всякакви опции за от леко пипната до напълно модната кола. Само бюджетните чипове с малкото съпортващ хардуер бяха 3-4 вида. Най-бруталната опция мисля беше closed-deck строукнат мАтор. Естествено всичко се прави от тях с гаранция, съпорт по време и след гаранцията, хубави и истински отстъпки(не тип "само за наши хора"). Вторите бяха небезизвестните личфийлд. Най-най за нисани в UK, а май и в Европа. Тях ги питах за един SX200. Горе-долу пак по същия начин. Спокойно за 15-20мин. ти дават 1500 опции от 500 до 150 000 GBP :mhihi: Няма ела остави капаро или сега не мога да говоря, ела в офиса, ама не днес, ама айде другата седмица, ама остави колата сега за 5 години и предплати тука едни 50% още преди да сме почнали и т.н.


Абсолютно точно! :yes:
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от stony1 » 04 Юни 2019, 8:41

Няма да се впускам в коментари относно постиженията на родните мапери. Работа свършена на принципа "Проба-грешка" е нещото, което винаги ме е дразнело и отвращавало, както и работа всършена по картини и клипове, гледани в интернет пространството.
Скромното ми мнение, е че човек не трабва да се захваща с нещо без предварително да е предвидил, пресметнал, изчислил, заложил какъв да бъде крайният резултат, какви са критериите и ограниченията, които са заложени при реализацията и не на последно място - научната обосновка, все пак и железата си имата живот и търпимост на глупави/безразсъдни подходи.
Дано се включи някой мапер наистина разбиращ от физични закони и писане на софтуер и да ни осветли по някои въпроси, заради които вече 3та година едни части отлежават и не са влзли в мотора на колата, а аз не искам много, просто един лек строук, но с кадърно написан софтуер.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от stony1 » 04 Юни 2019, 8:55

Nickelback написа:
ildivvy написа:Би било интересно да чуем и гледната точка на някой тунинг-майстор с мнение по темата...Може да заприлича на онази тема с покупко-продажбата на автомобили!
Ми айде де :ok: Обикновено траят като пръднал в рейс. Еле па ако ги питаш нещо конкретно, което им е технически непонятно за обяснение - покриват се като мишки :mhihi:
Какво да кажат... ще кажат, че българчето няма пари и се цигани, което си е доголяма степен вярно, ама не може отношението да е еднакво към всички... тц...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Българчето няма пари е както вярно, така и невярно. Не може да се слагат под общ знаменател всички. Вярно е, че при голяма част от родните собственици на автомобили желанието е повече от възможностите (финансови и ....), но този, които иска да си "пипне" колата не го прави с пръдя. Съществува обаче и един феномен, който трудно проумявам - дори човек да разполага с пари в нашата мила родина не е гаранция, че нещата ще се случат, да не кажа, че в 70% от случаите не само не се случват, но и стават по-зле.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от Nickelback » 04 Юни 2019, 9:16

Абсолютно съм съгласен - има хора, които с ограничен бюджет правят нещо с нелош краен резултат и качество, но има и такива, които наливат с кофи и все нещо не е като хората...

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от немо » 04 Юни 2019, 9:33

Nickelback написа:Така да се счупи мотор... не знам :dunno: Смеси гледал ли е твоят човек? А че тунингарчето е за бой е ясно като бял ден...


На моя човек не му е работата да гледа смеси,той си плаща и трябва да има някакъв резултат насреща.Като отново подчертавам,че каквото е поискано е купено,няма такива :Имам 5к. може ли да стане 400к.с. с тези пари.
На тунингарчето му сипах един път във ФБ,но не получих ясен отговор на въпроса дали тая кола има функционираш кнок-контрол,ами основно дрън-дрън,та пляс и всякакви други глупости да се самооневини.
Което мен най-много ме дразни,щото ми е ясно,че грешки стават....,но е от ОГРОМНО значение сгрешилия как реагира след като се разбере,че има грешка.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 742
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X3 G01 LCI 30e

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от Rainbow » 04 Юни 2019, 10:46

Моята кола бих казал, че е прилично тунингова, като не ми е първата с тунинг, но май ще ми е последната :mhihi:

Положението в България е трагично според мен. За всичко трябва сам да си четеш, да видиш дали пасва, да си вземеш частите и накрая обикновено да се молиш някой да ги сложи и да се надяваш да не си остави ръцете (случаи много). И преди съм го казвал - завиждам на хората, какви проекти правят в САЩ/Германия/UK (главно в САЩ) и как ги изпипват. И тук говорим обикновено за неща, за първи път правени в света!

Тук редовният отговор, който ще чуе някой почнал с тази тематика е "това е трудно, не знам дали ще стане, не мога да ти гарантирам, не ми се занимава, виж някой друг и т.н.". Гаранция Франция е ясно от самото начало :mhihi:
Цените за българският стандарт също са скандални. Ще дам пример с елементарен ремонт - смяна на тампоните на диференциал на 335-цата ми (предни и задни, общо 3 броя), като цените са само за труд.
Сервиз 1 - 240 лева; Сервиз 2 - 300 лева; Дару Кар - 237 лева с отстъпката за стари коли. Какво и защо стана? Ама за разликата от 1 и 2, последните ми дават 2 година гаранция, измиват ми колата, пазят я и мога да си я гледам докато работят по нея, имам фактура и истинска сервизна история на колата и мога да платя и с карта, не само кеш, защото някой укрива доходи...

На предната ми 330-ка трябваше да се преправят лапата на мотора заради разплетени колектори. От цяла София се навиха на 2-3 места с много уговорки.

За мап според мен масово се ползват готови карти и това е. Ако искаш нещо къстъм забрави... Естествено винаги има изключение и примерно Маднес и Audi RS колите са добър пример. На моята кола в момента нещо различно от JB4/MHD + евентуално remote mapper като trebila, никога няма да сложа...

За цените и нашите хора също не ми се говори чак. Но да кажем, че тунинга в моята кола (като части и подбран монтаж) срещу същият с части и труд от известен сервиз в София щеше да е х2-х3 в цената, което обяснява защо толкова хора не им се занимава. За частите и капарото - нормално, в малка държава и пазар като нашата никой няма да държи тунинг неща на склад. Аз имах/имам възможността да внасям доста тунинг неща за БМВ, но не знам дали въобще ми се занимава, като ще е главно разправии и не много голяма печалба, а клиенти за окачване от 5k+ например едва ли има много :mhihi:

В крайна сметка за мен извода е, че следващата ми кола искам да е сток, с остатъчна гаранция и да си я правя в официалният сервиз :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от vicho » 04 Юни 2019, 10:49

Колко човека могат да настроят бензинова кола в България, че гледам има поне 50 дизелови мапера :mhihi: :mhihi: :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от Моджо » 04 Юни 2019, 11:02

vicho написа:Колко човека могат да настроят бензинова кола в България, че гледам има поне 50 дизелови мапера :mhihi: :mhihi: :mhihi:

И атмосферна!
Хм,хм...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.09.2007
Кара: BMW E46

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от raid » 04 Юни 2019, 11:05

По темата с маперите, препоръчвал съм и съм си слагал името само зад един, беше най-големия - Тони Келеша :bowdown:
Стотици коли излязоха от там, доста от първите бързи бензини, първия бърз дизел и т.н.
Не се сещам, да е имало подобни драми, дилеми, виновен/невинен и т.н.
Последна промяна raid на 12 Юни 2019, 21:01, променена общо 1 път
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art." - Chris Bangle

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Тунинг, мапери и други животни...

Мнение от stony1 » 04 Юни 2019, 12:51

немо написа:
Nickelback написа:Така да се счупи мотор... не знам :dunno: Смеси гледал ли е твоят човек? А че тунингарчето е за бой е ясно като бял ден...


На моя човек не му е работата да гледа смеси,той си плаща и трябва да има някакъв резултат насреща.Като отново подчертавам,че каквото е поискано е купено,няма такива :Имам 5к. може ли да стане 400к.с. с тези пари.
На тунингарчето му сипах един път във ФБ,но не получих ясен отговор на въпроса дали тая кола има функционираш кнок-контрол,ами основно дрън-дрън,та пляс и всякакви други глупости да се самооневини.
Което мен най-много ме дразни,щото ми е ясно,че грешки стават....,но е от ОГРОМНО значение сгрешилия как реагира след като се разбере,че има грешка.

Грешки стават и се поправят, но има един много важен момент. От какво е породена грешката? Ако е породена от незнанието на индивида, който се занимава с дадена дейност, то той е за разстрел! Такива грешки са най-опасните, обикновено са с тежки последици, а някои от тях и непоправими/необратими.
На такъв индивид, колкото и да му сипваш той ще ти отговаря като латерна - просто толкова знае, да не говорим, че няма необходимата теоретична подготовка и дори не разбира 50% от това, което му сипваш. Казано накратко - такива инДжинери са много опасни.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Е.Димитров

Последни теми
Facebook