Тунинг, мапери и други животни...
Модератор: Общи модератори
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Тунинг, мапери и други животни...
vicho написа:ползват жокер - "обади се на Адлер Ауто"
Ползват жокер "плати си членския внос" на едни батки от чужбинско с определени туулчета, софтуер и ноухау за тия новите плейстейшъни... и така
Пак колегата да пита там, ма нема кой да му каже де
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Тунинг, мапери и други животни...
bai_ILIA написа:От Русия с любов!!
Какво гледаме тук? На кой от плейстейшъните са наляли готов мап ли Браво, големи са програмисти що се отнася до проекти, които се срещат всеки ден, но една проста Е60ка почти на вакуум защо не могат да мапнат без да хвърли котва след два ръна 100-250? А ако налягането не е половин бар, а един как ще се оправят със заводското ЕКУ?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Тунинг, мапери и други животни...
In_Memoriam написа:..а един как ще се оправят със заводското ЕКУ?
Е тука е ключа от бараката Има една серия ЕКУ-та на БМВ от едни години, които са особено тегави и непредсказуеми Колкото по-нови стават, толкова по-сложни стават, но и неминуемо по-лесни за анализ и ривърс инженеринг, просто щото туулинга е Туулинг вече и информацията от ЕКУ-то, която се връща като обратна връзка по "едни други канали" (не OBD-то) е мнооого по-детайлна. Не е нужно да мислиш и да се чудиш, както е било едно време, както Тони Келеша е трябвало да прилага евристика, едва ли не, че да разбере какво се случва в тия кутийки. ТАлафон на колела, дето разправят колегите ми от другия отдел
Последна промяна Nickelback на 04 Юни 2019, 19:03, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тунинг, мапери и други животни...
Nickelback написа:vicho написа:ползват жокер - "обади се на Адлер Ауто"
Ползват жокер "плати си членския внос" на едни батки от чужбинско с определени туулчета, софтуер и ноухау за тия новите плейстейшъни... и така
Пак колегата да пита там, ма нема кой да му каже де
Е то без туулчета и софтуер може ли Питам понеже си нямам идея. Едните плейстейшъни, другите вехтории, коли са...В крайна сметка пак не ме разбра, но здраве да е...Ще видим Зендера къде ще мапва новия мотор. В коя държава и КОЙ ще налива готов софт с модерни туулчета. Питам и не ми отговоряш на въпроса...Нали си запознат в детайли защо ме държиш в невидение, колега?
Последна промяна bai_ILIA на 04 Юни 2019, 19:09, променена общо 2 пъти
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Тунинг, мапери и други животни...
bai_ILIA написа:Nickelback написа:vicho написа:ползват жокер - "обади се на Адлер Ауто"
Ползват жокер "плати си членския внос" на едни батки от чужбинско с определени туулчета, софтуер и ноухау за тия новите плейстейшъни... и така
Пак колегата да пита там, ма нема кой да му каже де
Е то без туулчета и софтуер може ли Питам понеже си нямам идея. Едните плейстейшъни, другите вехтории, коли са.
Виж, аз не омаловажавам постигнатото като резултати Но повече е въздух под налягане всичко и неистов маркетинг. Не помня Келеша да е правил такива рекламни кампании навремето, па да речеш не е останал без клиенти
Понеже нещо намекна, че са ме върнали... Не, не са. Не е било сметнато за необходимо да се отиде при тях просто. Дори напротив. Просто фейлнаха на техническото интервю Но за сметка на това бяха така добри да натъртят колко пари ще струвало НАЧАЛНО Ми който е балък да ги дава тия пари, както казах варианти бол
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Тунинг, мапери и други животни...
bai_ILIA написа:Nickelback написа:vicho написа:ползват жокер - "обади се на Адлер Ауто"
Ползват жокер "плати си членския внос" на едни батки от чужбинско с определени туулчета, софтуер и ноухау за тия новите плейстейшъни... и така
Пак колегата да пита там, ма нема кой да му каже де
...В крайна сметка пак не ме разбра, но здраве да е...Ще видим Зендера къде ще мапва новия мотор. В коя държава и КОЙ ще налива готов софт с модерни туулчета. Питам и не ми отговоряш на въпроса...Нали си запознат в детайли защо ме държиш в невидение, колега?
Спри да си едитваш и триеш постовете по сто пъти и може би ще го изчета целия някой път
Да, Зендера за момента се гласи да мапва при същите. Явно не иска да се занимава с чужденци, щото сигурно няма вече нерви човека. Нещо подобно като с ризите дето му ги набиваха в Латвия Толкоз няма къде по света, та точно там (тука отварям скоба за ризите - едни ризи не мо'е да набиеме като хората на местна почва, тц тц тц. Еле па на S85...)
Но Зендера си е твърдоглав (аз лично не го разбирам) и си продължава със стария сетъп почти и тия ризи са нововъведението. Но на S85, хм... питай там, колко се понасят Ама може да се чуе преди да си питал де
Успех пожелавам като цяло (от сърце наистина, защото колата се прави с мерак), но дано да е за по-дълго от предния път Просто концепцията е сгрешена изначало
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Тунинг, мапери и други животни...
bai_ILIA написа:Едните плейстейшъни, другите вехтории, коли са...
Добре, ще се перефразирам. Защо не могат да мапват вехтории? Минало е предостатъчно време, за да са ги разучили достатъчно ама пак не им се получава нещо Смятам, че точно при вехториите си проличава кой колко струва като мапер.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тунинг, мапери и други животни...
Да се занимаваш с БМВ Е60 М5 по принцип трябва да си много твърдоглав. На Венци му надувах главата на тема БМВ преди години и накрая си взе Е60 М5 Огромна грешка. Признавам си, уникална кола е да я караш, но да притежавам такава незнам какво трябва да се е случило с главата ми...Спортът иска жертви
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Тунинг, мапери и други животни...
bai_ILIA написа:Да се занимаваш с БМВ Е60 М5 по принцип трябва да си много твърдоглав...
Което пък има своя уникален чар и е уникален проект като цяло Достойно е за уважение, все пак
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Тунинг, мапери и други животни...
Да, помня каква радост беше като я съживи от 457 коня в началото, с магариите и тунека стана 545 ЖИВИ коня. И после станаха модерни некви комби коли дето с 2000лв вдигаш 200 коня...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- немо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 191
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Тунинг, мапери и други животни...
Да попитам като невежа:едно ЕКУ (с достатъчно функции) и изцяло отворено ,т.е. да можеш да си го програмираш както си искаш не дава ли възможност на човек(знаещ и грамотен) да изгради управление на какъвто и да е ДВГ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Тунинг, мапери и други животни...
немо написа:Да попитам като невежа:едно ЕКУ (с достатъчно функции) и изцяло отворено ,т.е. да можеш да си го програмираш както си искаш не дава ли възможност на човек(знаещ и грамотен) да изгради управление на какъвто и да е ДВГ?
Изцяло отворено е само мегасмъртчето Всичко останало е с proprietary фърмуер и софтуер, демек не мож ги пипаш и струват една торба пари. Иначе от ECU до ECU, има голяма разлика. Има piggyback ECU-та, дето се връзват за фабричния комп и управляват само няколко неща, например гориво, запалване и т.н. Другите вече са standalone ECU-та. Те струват хептен майка си и баща си и по правило се слагат на много добре направени коли. Могат да управляват всичко каквото се сетиш, оттам и наименованието standalone.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Тунинг, мапери и други животни...
немо написа:Да попитам като невежа:едно ЕКУ (с достатъчно функции) и изцяло отворено ,т.е. да можеш да си го програмираш както си искаш не дава ли възможност на човек(знаещ и грамотен) да изгради управление на какъвто и да е ДВГ?
Всичко може ако си платиш качествено за такова, което да не влияе негативно на празния ход и паленето. Въпросът кой ще го настрои обаче пак остава.
58 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: alekangg