Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kasho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: Nürnberg, Bayern
- Пол: Мъж
- Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
- Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5
Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Сондирам за мнения и отзиви относно МЛ втора генерация (т.нар w164). По разни ревюта препоръчват най-много 320CDI версията с 6-цилиндровия V-образен дизел. От бензините препоръчват да се вземе след фейслифта. На мен ми трябва като втора кола, с която жената да вози дечурлигата. Ще се кара не повече от 5000 км на година, та като че ли повече клоня към бензин, ама в край на сметка каквото изпадне. Та въпроса ми е - трошливи ли са като двигатели и окачване? Какви проблеми може да се очакват?
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
То с 5000км/година, ако вземеш в добро състояние... не знам колко години ще го караш, че да създава проблеми. То маслото ще го сменяш от старост, не от километри.
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
kasho написа:Сондирам за мнения и отзиви относно МЛ втора генерация (т.нар w164). По разни ревюта препоръчват най-много 320CDI версията с 6-цилиндровия V-образен дизел. От бензините препоръчват да се вземе след фейслифта. На мен ми трябва като втора кола, с която жената да вози дечурлигата. Ще се кара не повече от 5000 км на година, та като че ли повече клоня към бензин, ама в край на сметка каквото изпадне. Та въпроса ми е - трошливи ли са като двигатели и окачване? Какви проблеми може да се очакват?
тоя ом642 дизелов мотор трябва много да се пазиш от него... разтеглят ангренажни вериги и им протичат семерингите на масления радиатор... и двете са скъпи (и неизбежни) поправки не тези. изобщо не си мисли да е по-нов (на тия дето се налива пикня в багажника) защото там има други пак скъпи проблеми с помпата и нагревателя.
бензиновите са здрави. окачването е здраво. аирматика - компресора, задните възглавници и предните амотерсьори (в този ред) са консумативи- компресора на 80-100к км, задните възглавници на 120-140к км, предните амортесьори от 140к нататък според тормоза. раздатката има навика да разтяга веригата и да чупи обтегача...
търси си бензинов в6. като цяло особено за немци са надеждни.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
За 5000км на година дизелът е абсолютно безсмислен.
Въздушните възглавници ги рециклират вече на поносима цена, макар че не всичките са с въздух.
Въздушните възглавници ги рециклират вече на поносима цена, макар че не всичките са с въздух.
I love the sound of V8 in the morning...
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
На M272 (350) бензин също има някой проблеми.
Феновете казват 320cdi или 500 бензин.
Феновете казват 320cdi или 500 бензин.
Последна промяна barty на 19 Май 2019, 21:02, променена общо 1 път
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Аз гласувам за ML63 Другото е спрЕла работа
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 274
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Този отговор чаках
- kasho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: Nürnberg, Bayern
- Пол: Мъж
- Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
- Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Ако беше за мен - напълно съм съгласен с вас. Ама аз го търся за жената, да вози децата. Гоня надеждност и сигурност. И голям багажник
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Отново ML63
Тъкмо децата ще пристигат по - бързо
kasho написа:Ако беше за мен - напълно съм съгласен с вас. Ама аз го търся за жената, да вози децата. Гоня надеждност и сигурност. И голям багажник
Тъкмо децата ще пристигат по - бързо
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Nickelback написа:Аз гласувам за ML63 Другото е спрЕла работа
- ARR_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
barty написа:На M272 (350) бензин също има някой проблеми.
Феновете казват 320cdi или 500 бензин.
Моделите с номер на двигателя (М272) преди 30 468993 (последните 8 цифри) често имат проблеми балансиращия вал.
Моделите след 2008 уж са наред и като цяло е здрав мотор.
Добре е да се обърне внимание как сменя скоростите - трябва да е плавно без "удари" и лашкане, но това си важи за всички автомати.
За airmatic-a колегите казаха, аз бих търсил такава с нормално окачване.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
От мен също глас за МЛ500.
Като слабо място - кутиите, защото са от първите 7Г-троници.
Зет прави платката там на 120К км реални.
Също така, ако е 500 - въздуха може да даде ядове, но тук ги рециклират, там при теб сигурно също има.
Като цяло аз бих искал за себе си - фейс, 500 с 5.5 мотора - 388 коня. ЖелезО са.
Като слабо място - кутиите, защото са от първите 7Г-троници.
Зет прави платката там на 120К км реални.
Също така, ако е 500 - въздуха може да даде ядове, но тук ги рециклират, там при теб сигурно също има.
Като цяло аз бих искал за себе си - фейс, 500 с 5.5 мотора - 388 коня. ЖелезО са.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- AVK
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 14.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: Porsche Carrera GT
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Bexim написа:От мен също глас за МЛ500.
Като слабо място - кутиите, защото са от първите 7Г-троници.
Зет прави платката там на 120К км реални.
Също така, ако е 500 - въздуха може да даде ядове, но тук ги рециклират, там при теб сигурно също има.
Като цяло аз бих искал за себе си - фейс, 500 с 5.5 мотора - 388 коня. ЖелезО са.
+1
И тук трябва да се провери номера на мотора, като трябва да е след 2739 30 088611
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Те са го казали по-горе: дизел 320 цди или 350 цди за фейса и 500 за бензина.
Близо година имах такъв, като изключим колко тромав беше тоя кенеф, проблеми не съм имал, опааа изгоря някакво реле на компресора, от там и той даде фира, ремонта се върза към 500 лв.
По мое време само на едно място правеха възглавниците и цените бяха високи, сега са много поносими и няма смисъл да се взима на пружини.
Доста лашка, като в лодка, но това е нормално за тия "джипки".
Разхода си е от 15 нагоре.
Близо година имах такъв, като изключим колко тромав беше тоя кенеф, проблеми не съм имал, опааа изгоря някакво реле на компресора, от там и той даде фира, ремонта се върза към 500 лв.
По мое време само на едно място правеха възглавниците и цените бяха високи, сега са много поносими и няма смисъл да се взима на пружини.
Доста лашка, като в лодка, но това е нормално за тия "джипки".
Разхода си е от 15 нагоре.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Отзиви за Мерцедес ML 2-ра генерация (w164)
Взимай си смело 320 цди-то ако ще е преди фейса и това е. На добри цени са вече, окачването стана ясно че и на въздух да си рециклират на доста места кадърно и поносимо (личен опит). Да 7г троника е от първите ама като я покараш ако няма дертове, може да се подсигуриш да си смениш маслото с консумативите и да си му знаеш историята, също ъпдейтват и софтуера. Един приятел продаваше такава и щях да си махам едната кола да взема нея, ама после пък една позната я купи, убива я с каране градско/извънградско и там някакъв датчик на турбината прави и чистиха/регенерираха ДПФ, което ми е странно защото крака й тежи и да се запуши така рязко 15-20 на 100 гори при нея ами жена ти ако е спокоен шофьор ще мирише нафтата, със предния собственик съм говорил дава около 10 все пак 4х4 постоянно, аз съм карал 350-то блутека ама там новости а у и с нормално каране не гори много, ама там пък и АдБлу слагаш ..
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2