Анкета: Тунингована или сток!?
Модератор: Общи модератори
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
аз гласувах за "сток".
стрийт колите като цяло се класират доста ниско в житейския списък с приоритети. ще обясня- ако имаш смислен живот с хубави цели, семейство, бизнес или там каквото мислиш че ти осмисля живота и те прави по-стойностен човек- просто возилото няма да ти е приоритет. това го гарантирам колкото и абсурдно да звучи за някои хора... от друга страна ако колата ти е приоритет и е едно от най- важните неща в живота - съм почти сигурен, че всъщност си никой и водиш доста посредствен живот и возилото ти е един вид бягство и е това което те кара да се чувстваш по-различен (и по- важен) в очите на другите. знам - защото съм минал през тази фаза. виноват.
като написах горното- трябва да уточня- има разбира се и няколко (в случаен ред) изключения:
ако си фен на бързото каране и ходиш често на писта - тогава е съвсем в реда на нещата да търсиш как да си направиш състезателния автомобил по- бърз. ако го правиш същото но за уличния си автомобил в най-добрия случай виж първия параграф.... в най- лошия случай си за бой... или за затвор.
ако ти харесва колата която имаш, но не ти харесва визията й - разбирай джанти, да я смъкнеш малко - дребни неща.
ако просто обичаш да ровиш за предизвикателството... но с едното условие да не й станеш роб - щото тогава пак- виж ми първия параграф.
та сега, на този етап- така ги виждам нещата.
стрийт колите като цяло се класират доста ниско в житейския списък с приоритети. ще обясня- ако имаш смислен живот с хубави цели, семейство, бизнес или там каквото мислиш че ти осмисля живота и те прави по-стойностен човек- просто возилото няма да ти е приоритет. това го гарантирам колкото и абсурдно да звучи за някои хора... от друга страна ако колата ти е приоритет и е едно от най- важните неща в живота - съм почти сигурен, че всъщност си никой и водиш доста посредствен живот и возилото ти е един вид бягство и е това което те кара да се чувстваш по-различен (и по- важен) в очите на другите. знам - защото съм минал през тази фаза. виноват.
като написах горното- трябва да уточня- има разбира се и няколко (в случаен ред) изключения:
ако си фен на бързото каране и ходиш често на писта - тогава е съвсем в реда на нещата да търсиш как да си направиш състезателния автомобил по- бърз. ако го правиш същото но за уличния си автомобил в най-добрия случай виж първия параграф.... в най- лошия случай си за бой... или за затвор.
ако ти харесва колата която имаш, но не ти харесва визията й - разбирай джанти, да я смъкнеш малко - дребни неща.
ако просто обичаш да ровиш за предизвикателството... но с едното условие да не й станеш роб - щото тогава пак- виж ми първия параграф.
та сега, на този етап- така ги виждам нещата.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Витанов написа:
Бавареца? Той ли беше с онази злобна е12ка с турбо?
Това му е от аватара, по-голяма снимка не можах да намеря.
alx, я раздуй пак как те бяха тоували със стоковицата. Все се сещам за този случай
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Corvette ZR1.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
alx написа:ако просто обичаш да ровиш за предизвикателството... но с едното условие да не й станеш роб - щото тогава пак- виж ми първия параграф.
Има и още
Например, защото искаш да подобриш нещо несъвършено и да го направиш по-близко до съвършеното
Аз например като видя недостатъци у една моя вещ, инструмент, каквото и да било, и ако виждам потенциални подобрения, които съм в състояние да направя просто ги правя
Дали ще е кола, компютър, домакински уред, аудиотехника, измервателен или друг инструмент, то подлежи на подобрение. Обичам нещата да имат потенциал, а дали ще ги използвам на лимита, по-слабо ме вълнува И така
А че обичам да ровя, ей така, за предизвикателството - да, обичам, няма спор
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Хаха, ти приличаш на един познат. Той каквото и да си купи, първо го разглобява, за да види какво може да "оправи".
Ако изменим малко бюджета, бих помислил за нещо като долното. Но няма да е толкова лъскаво, за да лъже с външен вид
Руснаците също имат интересна разработка
A ако изменим много бюджета, ето една стоковица.
https://www.ebay.com/itm/1989-BMW-M3-/2 ... 3639292401
Ако изменим малко бюджета, бих помислил за нещо като долното. Но няма да е толкова лъскаво, за да лъже с външен вид
Руснаците също имат интересна разработка
A ако изменим много бюджета, ето една стоковица.
https://www.ebay.com/itm/1989-BMW-M3-/2 ... 3639292401
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
BMW_POWER написа:Хаха, ти приличаш на един познат. Той каквото и да си купи, първо го разглобява, за да види какво може да "оправи".
И аз съм бил така, но с годините разбрах, че никога не постигам искания резултат, поне - не в очакваната степен и винаги се разочаровам... Оправя една характеристика на изделието и му разваля (почти) всички останали... Та вече не вярвам в ТНТМ*-то...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* ТНТМ - Техническо и Научно Творчество на Младежта (б.а.)
Excellent! Steven is my name!
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
И аз бях някога така и сега имам доста тунингована кола, но след всичките време, нерви и пари, честно казано следващата я искам сток, готова или с минимални подобрения.
Така бях и с компютрите - яко overclock, занимавки и т.н. - вече просто hi-end и приключваме, пак готово.
С телефоните същата работа - Android, custom rom-ове, ала бала и накрая пак не е ОК -> нов iPhone
Според мен с годините и повечето доходи на човек спира да му се занимава все да прави нещо бюджетно и да си доказва (на себе си или на другите), че ще е по-добро от високият клас, от производителя (в повечето случаи спорно или просто няма да е )
За колите единствено за състезателните няма как да стане, защото там е малко нелепо (BMW M6 GT3, не стига че няма интериор, ами за един кейдж, спирачки и KW окачване [образно казано, знам че ще има и още малки детайли] - 300-400к евро...). Та там може би си заслужава да си го правиш ти като проект, освен ако не искаш да се пускаш директно в GT3 шампионатите, където може би ще я искат готова от БМВ, с хомологация
Така бях и с компютрите - яко overclock, занимавки и т.н. - вече просто hi-end и приключваме, пак готово.
С телефоните същата работа - Android, custom rom-ове, ала бала и накрая пак не е ОК -> нов iPhone
Според мен с годините и повечето доходи на човек спира да му се занимава все да прави нещо бюджетно и да си доказва (на себе си или на другите), че ще е по-добро от високият клас, от производителя (в повечето случаи спорно или просто няма да е )
За колите единствено за състезателните няма как да стане, защото там е малко нелепо (BMW M6 GT3, не стига че няма интериор, ами за един кейдж, спирачки и KW окачване [образно казано, знам че ще има и още малки детайли] - 300-400к евро...). Та там може би си заслужава да си го правиш ти като проект, освен ако не искаш да се пускаш директно в GT3 шампионатите, където може би ще я искат готова от БМВ, с хомологация
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Rainbow написа:Според мен с годините и повечето доходи на човек спира да му се занимава все да прави нещо бюджетно и да си доказва (на себе си или на другите), че ще е по-добро от високият клас, от производителя (в повечето случаи спорно или просто няма да е )
Това е!
Аз с коли малко съм се занимавал, но в моторджийския форум съм се нагледал на "тунинзи" - то не са пауър-комадери, разни измислени или избушени кюнци, шифтъри, трансплантации на по-широки джанти, изкормване на EXUP-a и оная система за свеж въздух в кривките, ръчкане по карбуратори, самоделен RAD с ПВЦ-тръби от железарията, абе целия цирк... То е ясно, че тия "подобрения" ги правят предимно хлапета без пари и си мислят, че с някаква китайска кутийка за 20 долара ще вдигнат "вървенето" двойно - все едно миналата през 5 човека умряла 600-ка ще стане супербайк... Разплаче ли се някой, че моторът му започнал да прави проблеми, първият ми въпрос е: Къде си ръчкал и какво си кичил по него последно? И обикновено познавам...
Особено ме кефят "рейсинговите" доработки - къси ръкохватки и лостчета, изхвърлят се балансьорите и после - демпфер на рулето, метални стъпенки, рязане и изхвърляне на мигачи и огледала (щото ти повишават челното съпротивление, разби'иш ли...), естествено - без кюнец или само с резонаторна тръба (с 80 км/час да реве като излитащ F-16), със сликови гуми през дупките и чакъла на пътя, също стойките се изхвърлят да не тежат - подпираш си мотора по дърветата, ама иначе е "рейсинг"...
Excellent! Steven is my name!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
куад турбо дизел хикс драйв с чип(с) и зловеща кутия
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Алкс малко хора ще те разберат.
За мен единственият приемлив „тунинг” като цивилен шофьор е смяна на фабричните джанти.
Туй то.
За мен единственият приемлив „тунинг” като цивилен шофьор е смяна на фабричните джанти.
Туй то.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Не разбирам защо се изключва възможността, на някои хора да им доставя удоволствие да модифицират?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Аз бих си взел едно стоково Е38 ALPINA B12 6,0 E-KAT.
https://www.alpina-automobiles.com/file ... B12_60.jpg
Определено ще е проблем с намирането, но пък ще си заслужава търсенето
https://www.alpina-automobiles.com/file ... B12_60.jpg
Определено ще е проблем с намирането, но пък ще си заслужава търсенето
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
-Някое Ауди РС4 б5 комби за 20евра и лек тунинг за още 5-10евра 600магарета, неща повече
-Някай мерцедес 124ка чочоне 25евра сьс суап 5,5 компресор 500коня от w211 лек тунинг по мотор и окачване. Трябва да изглежда безобидна
-мерцедес w203 ц32 комби 5-6 евра и друг компресор и окачване още 5 евра Перфектния слиипьр
- Бмв е39 комби 2-3евра с 3д битурбо от е60 фейслифт насьскан до 400коня целия проект едвали ще надхвьрли 10евра
Идеи колкото искаш, нали мечтите са безплатни Но като цяло си падам по sleeper автомобили За това твьрдо сьм за тунинг
-Някай мерцедес 124ка чочоне 25евра сьс суап 5,5 компресор 500коня от w211 лек тунинг по мотор и окачване. Трябва да изглежда безобидна
-мерцедес w203 ц32 комби 5-6 евра и друг компресор и окачване още 5 евра Перфектния слиипьр
- Бмв е39 комби 2-3евра с 3д битурбо от е60 фейслифт насьскан до 400коня целия проект едвали ще надхвьрли 10евра
Идеи колкото искаш, нали мечтите са безплатни Но като цяло си падам по sleeper автомобили За това твьрдо сьм за тунинг
- Petrolhead
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.11.2009
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
z
Последна промяна Petrolhead на 11 Юни 2020, 8:51, променена общо 1 път
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Анкета: Тунингована или сток!?
Nickelback написа:С риск да разбуня духовете, да питаН за един прОател..
Имате едни 50-100к и искате бегачка (вие преценете какъв да е бюджета, но отбележете сумата, за която си мислите) - какво ще си купите - сток бегуна, направена от завода (нова/стара - каква точно?) или ще си вземете нещо доказало се като платформа за част от парите и ще налеете останалото за тунинг?
Айде давайте, че е нещо скучно у форумата
Дръжте се прилично
За какво ще се ползва бегуната? Защото вече живеем във времена, където се дани с дизелови шестци в права линия дърпат доста чистокръвни спортни коли.
Също въпросът е - нова или стара кола. Бюджетът стига за ново 140и или Фокус РС, но първите спортни коли започват от 140 000лв за корвет или гол на пушка Кайман.
И ако е това на което повечето (по неволя) сме фенове - 2ра ръка, моторът атмосферка или турбо. На първия няма много смисъл да се пипа по харда... Та и друго - какъв точно тунинг - силов, "техничен", естетически....
За да не съм на контра - ако ми се даваха 50-100к за кола за раздаване на газ, бих взел Корвет Стингрей - може да не е много бърз, но и на мен не ми трябва повече. Ако гледаме цена/сила/възможност за тунинг - не мисля че нещо може да стигне употребяван Нисан ГТР, не на последно място и заради АВДто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани