За самолетите
Модератор: Общи модератори
Re: За самолетите
Пише за поне 13 жертви, не за една :
[qoute] At least 13 people were killed [/qoute]
[qoute] At least 13 people were killed [/qoute]
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: За самолетите
///eMo написа:https://www.foxnews.com/world/russia-moscow-plane-fire-sheremetyevo-airport
Друг инцидент от днес, 78 души на борда, пишат за 1 жертва и 4 ранени. Проблемът се е появил при излитането.
https://m.dir.bg/dnes/intsidenti/patnic ... inal-video
Sent from my iPhone Х using Tapatalk
Няма вече BMW
- ARR_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: За самолетите
BBC и CNN съобшават за поне 41 загинали
https://www.bbc.com/news/world-europe-48171392
https://www.cnn.com/2019/05/05/europe/russia-airplane-fire/index.html
https://www.bbc.com/news/world-europe-48171392
https://www.cnn.com/2019/05/05/europe/russia-airplane-fire/index.html
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Въпросния сухой 100 се е запалил във въздуха малко след излитането . Поискал е аварийно кацане и на втория заход е успял да кацне , което и се вижда на видеото .Оцелелите са изкарали невероятен късмет че аварията става веднага след излитането и самолета има възможност за аварийно кацане .
Статистиката за безопасност ми се струва доста неправилно тълкувана за авиотранспорта , подчертавам транспорта защото ако сравним вероятноста да згинете в авиотранспортна катастрофа и такава като пътник в обществения транспорт на земята малко е съмително лететнето да е по безопасно .
Катастрофите с лични автомобили не би трябвало да влизат в тая статистика , а де сравняват с броя авиокатастрофи с НЕ пътнически самолети , бойни транспортни и спортни такива .
Статистиката е разтегливо понятие , зависи от какъв ъгъл се гледа на нея може да показва чашата наполовина празна или наполовина пълна - въпрос на интерпретация
Статистиката за безопасност ми се струва доста неправилно тълкувана за авиотранспорта , подчертавам транспорта защото ако сравним вероятноста да згинете в авиотранспортна катастрофа и такава като пътник в обществения транспорт на земята малко е съмително лететнето да е по безопасно .
Катастрофите с лични автомобили не би трябвало да влизат в тая статистика , а де сравняват с броя авиокатастрофи с НЕ пътнически самолети , бойни транспортни и спортни такива .
Статистиката е разтегливо понятие , зависи от какъв ъгъл се гледа на нея може да показва чашата наполовина празна или наполовина пълна - въпрос на интерпретация
Последна промяна Jordana на 06 Май 2019, 16:07, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Superexstatic
- младши ентусиаст
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: За самолетите
Не си личи да гори преди кацането.
https://twitter.com/bazabazon/status/11 ... 7598651393
Може би версията с мълнията, която изкарва от строя уредите ще се окаже вярна. Кацане с такива подскоци и скорост не виждам как може да стане при работещи уреди(освен ако пилотите не са на по 5 ракии). А реално оттук става трагедията. Чупи колесниците и всичко си ебава майката
https://twitter.com/bazabazon/status/11 ... 7598651393
Може би версията с мълнията, която изкарва от строя уредите ще се окаже вярна. Кацане с такива подскоци и скорост не виждам как може да стане при работещи уреди(освен ако пилотите не са на по 5 ракии). А реално оттук става трагедията. Чупи колесниците и всичко си ебава майката
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
Крайно време е кутиите за багажа да се заключват при аварийни ситуации. Хората горят живи, щото некви дебили не мо'ат да се откъснат от бохчите ...
Ubi dubium, ibi libertas
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: За самолетите
Superexstatic написа:Кацане с такива подскоци и скорост не виждам как може да стане при работещи уреди(освен ако пилотите не са на по 5 ракии).
Все пак говорим за Русия, може и на шише водка да са били...
Веднъж в "Разследеане на самолетни катастрофи" по NG даваха случай с руски самолет. Автопилотът го забива в хълм или ливада без никакво противодействие от пилотите. После се оказа, че капитанът бил пиян, сложил 10-12 годишния си син на капитанското място, а той легнал да спи...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: За самолетите
Аха, а втория пилот къде е бил?drago_pavlov написа:Superexstatic написа:Кацане с такива подскоци и скорост не виждам как може да стане при работещи уреди(освен ако пилотите не са на по 5 ракии).
Все пак говорим за Русия, може и на шише водка да са били...
Веднъж в "Разследеане на самолетни катастрофи" по NG даваха случай с руски самолет. Автопилотът го забива в хълм или ливада без никакво противодействие от пилотите. После се оказа, че капитанът бил пиян, сложил 10-12 годишния си син на капитанското място, а той легнал да спи...
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1074
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: За самолетите
Много правдоподобен анализ от руски авиационен журналист на катастрофата в Шереметиево (на руски) - https://www.youtube.com/watch?v=tWDdRIGl0gM
Както се вижда от видеото самолетът е в нормална конфигурация за кацане - спуснат колесник и пълна крилна механизация (предкрилки и задкрилки). Непосредствената причина е грубо кацане след няколко "подскока", които в авиацията са по-известни по името "козел". Това е автоколебателно движение с нарастваща амплитуда около напречната ос на самолет по класическа схема с триопорен колесник с носова стойка когато опре първо носовата стойка. Опирайки основните стойки действат като трамплин и изстрелват самолета енергично нагоре. Инстинктивната реакция на пилота е да натисне носа надолу, но това е доказано, че съвпада с полупериода на колебанието т.е. пилотът реагира точно в горната точка на колебанието и просто засилва още повече носа надолу след подскока. Следва опиране пак носовия колесник първо и още по-груб удар на основните. Ако издържат следва още по-енегичен подскок, ако не обикновено се случва, това което виждаме на видеото. Спасението е само едно - пълна газ на моторите и дърпане на носа нагоре за да мине машината на втори кръг още след първия подскок. Каквито и откази да са имали непосредствената причина за бедствието е пилотска грешка. SSJ-100 още е сурова машина с проблематична експлоатация, но в случая причината не е нито в дизайна, нито техническа неизправност.
Човекът засяга и друг съществен пропуск, в случая на летищните аварийни служби. Като се знае, че има аварийно кацащ самолет всички пожарни, линейки и каквото там трябва нормално трябва да чакат на подходите към пистата. Първата пожарна идва над минута след като машината е спряла и е започната евакуация. За спокойствие на пътуващите през летище София мога ви уверя, че нашите са много по в час поне в това отношение.
Както се вижда от видеото самолетът е в нормална конфигурация за кацане - спуснат колесник и пълна крилна механизация (предкрилки и задкрилки). Непосредствената причина е грубо кацане след няколко "подскока", които в авиацията са по-известни по името "козел". Това е автоколебателно движение с нарастваща амплитуда около напречната ос на самолет по класическа схема с триопорен колесник с носова стойка когато опре първо носовата стойка. Опирайки основните стойки действат като трамплин и изстрелват самолета енергично нагоре. Инстинктивната реакция на пилота е да натисне носа надолу, но това е доказано, че съвпада с полупериода на колебанието т.е. пилотът реагира точно в горната точка на колебанието и просто засилва още повече носа надолу след подскока. Следва опиране пак носовия колесник първо и още по-груб удар на основните. Ако издържат следва още по-енегичен подскок, ако не обикновено се случва, това което виждаме на видеото. Спасението е само едно - пълна газ на моторите и дърпане на носа нагоре за да мине машината на втори кръг още след първия подскок. Каквито и откази да са имали непосредствената причина за бедствието е пилотска грешка. SSJ-100 още е сурова машина с проблематична експлоатация, но в случая причината не е нито в дизайна, нито техническа неизправност.
Човекът засяга и друг съществен пропуск, в случая на летищните аварийни служби. Като се знае, че има аварийно кацащ самолет всички пожарни, линейки и каквото там трябва нормално трябва да чакат на подходите към пистата. Първата пожарна идва над минута след като машината е спряла и е започната евакуация. За спокойствие на пътуващите през летище София мога ви уверя, че нашите са много по в час поне в това отношение.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: За самолетите
Ами те си казаха в официалното изявление , предполагаемата причина ниска квалификация на екипажа и технически проблем на самолета .
Нещо подобно като случая с боинг , но там виновните са герои по дефолт а тук виновните са си просто виновни ...по дефолт също
Нещо подобно като случая с боинг , но там виновните са герои по дефолт а тук виновните са си просто виновни ...по дефолт също
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
Тия пА са едни официални казвачи - ум да ти зайде.
Първо, не беше ясно какъв е самолета, нито авиокомпанията.
После, го е ударила мълния, но се оказа, че наоколо май е нямало такива атмосферни условия.
След това - пожара във въздуха.
Всички бяха живи и го евакуирали за 55 секунди, като световният стандарт бил 90.
...
...
...
Единият от пилотите мъцна, че загубили радио връзка, но после я възстановили и ... пас.
Добре че се появиха разни, знайни и незнайни, кадри, че още щеше да е мъгла в Шереметиево.
Дотук разбрахме, че на руската сглобка с китайски FBW и боинг консултанти, директния ѝ режим е бая груб и тегав за джойстик. А и че колесниците му влизат директно в резервоарите в крилата, въпреки че е сертифициран от ЕАSА . Даже май не е за сефте :
Да го приземяват и тоя !!!
Първо, не беше ясно какъв е самолета, нито авиокомпанията.
После, го е ударила мълния, но се оказа, че наоколо май е нямало такива атмосферни условия.
След това - пожара във въздуха.
Всички бяха живи и го евакуирали за 55 секунди, като световният стандарт бил 90.
...
...
...
Единият от пилотите мъцна, че загубили радио връзка, но после я възстановили и ... пас.
Добре че се появиха разни, знайни и незнайни, кадри, че още щеше да е мъгла в Шереметиево.
Дотук разбрахме, че на руската сглобка с китайски FBW и боинг консултанти, директния ѝ режим е бая груб и тегав за джойстик. А и че колесниците му влизат директно в резервоарите в крилата, въпреки че е сертифициран от ЕАSА . Даже май не е за сефте :
Да го приземяват и тоя !!!
Ubi dubium, ibi libertas
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: За самолетите
DaGa написа:Аха, а втория пилот къде е бил?drago_pavlov написа:Superexstatic написа:Кацане с такива подскоци и скорост не виждам как може да стане при работещи уреди(освен ако пилотите не са на по 5 ракии).
Все пак говорим за Русия, може и на шише водка да са били...
Веднъж в "Разследеане на самолетни катастрофи" по NG даваха случай с руски самолет. Автопилотът го забива в хълм или ливада без никакво противодействие от пилотите. После се оказа, че капитанът бил пиян, сложил 10-12 годишния си син на капитанското място, а той легнал да спи...
На мястото си:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_593
А случаят с алкохола се оказа друг:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_821
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: За самолетите
Каква Русия???
http://znews.bg/zritelni-testove/28-svy ... t-v-kanada
https://www.mediapool.bg/dvama-piyani-k ... 51815.html
Имаше и още, ама не ми се рови.
http://znews.bg/zritelni-testove/28-svy ... t-v-kanada
https://www.mediapool.bg/dvama-piyani-k ... 51815.html
Имаше и още, ама не ми се рови.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: За самолетите
BMW_POWER написа:http://znews.bg/zritelni-testove/28-svy ... t-v-kanada
Купонът е започнал преди да стигнат до Канкун
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани