За самолетите
Модератор: Общи модератори
- kasho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: Nürnberg, Bayern
- Пол: Мъж
- Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
- Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5
Re: За самолетите
D.Stanev написа:А Наоми Кембъл да си е забравяла сутиена в самолета на някой от форума?!
Тая циганка и с лайняна пръчка нема да я пипна...
- D.Stanev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i Touring
- Мечтае да кара: Мазерати
- Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.
Re: За самолетите
Е тя темата е "само" за самолети, а не как да "вдигнем" самолета...
BMW Crash master
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
Като за бабче си я бива още
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: За самолетите
Ще прецакате темата,а в нея има много потенциал
- D.Stanev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.10.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E 36 320i Touring
- Мечтае да кара: Мазерати
- Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.
Re: За самолетите
Ето така се вдига самолета в буквалния смисъл: https://www.youtube.com/watch?v=VCWjByenDsM
...сигурно щото е дизел... вероятно ремапнат
...сигурно щото е дизел... вероятно ремапнат
BMW Crash master
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: За самолетите
D.Stanev написа:Ето така се вдига самолета в буквалния смисъл: https://www.youtube.com/watch?v=VCWjByenDsM
...сигурно щото е дизел... вероятно ремапнат
MCAS-a досега три пъти да го беше пльоснал ..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
За некви тарамбуки се бяхме заговорили, та май и тия маймуни са яли банани:
Цък
А други са ги раздавали. Ако е вярно - :
Цялата статия е доста интересна. Цък
Третия свят и стандарт на бананови републики, а ?
Фолксвагените дали пушат нервно в ъгъла ?
Pilots flying Boeing’s 737 MAX for American Airlines and Southwest Airlines were not informed during training about a key change to an automatic system that’s been linked to the fatal crash of a Lion Air jet last month, according to pilot representatives at both airlines.
“We do not like the fact that a new system was put on the aircraft and wasn’t disclosed to anyone or put in the manuals,” he said in an interview. What’s more, he noted, Boeing and the Federal Aviation Administration have now warned “that the system may not be performing as it should.”...
He said his training on moving from the old 737 NG model cockpit to the new 737 MAX consisted of little more than a one-hour session on an iPad. The airline doesn’t have simulators specific to the MAX model.
“It is not in the American Airlines 737 Flight Manual … nor is there a description in the Boeing FCOM (Flight Crew Operations Manual). It will be soon.”
Цък
А други са ги раздавали. Ако е вярно - :
Flawed analysis, failed oversight: How Boeing, FAA certified the suspect 737 MAX flight control system
The safety analysis:
-Understated the power of the new flight control system, which was designed to swivel the horizontal tail to push the nose of the plane down to avert a stall. When the planes later entered service, MCAS was capable of moving the tail more than four times farther than was stated in the initial safety analysis document.
-Failed to account for how the system could reset itself each time a pilot responded, thereby missing the potential impact of the system repeatedly pushing the airplane’s nose downward.
-Assessed a failure of the system as one level below “catastrophic.” But even that “hazardous” danger level should have precluded activation of the system based on input from a single sensor — and yet that’s how it was designed....
The FAA, citing lack of funding and resources, has over the years delegated increasing authority to Boeing to take on more of the work of certifying the safety of its own airplanes.
... several FAA technical experts said in interviews that as certification proceeded, managers prodded them to speed the process. Development of the MAX was lagging nine months behind the rival Airbus A320neo. Time was of the essence for Boeing. ...When time was too short for FAA technical staff to complete a review, sometimes managers either signed off on the documents themselves or delegated their review back to Boeing.
The original Boeing document provided to the FAA included a description specifying a limit to how much the system could move the horizontal tail — a limit of 0.6 degrees, out of a physical maximum of just less than 5 degrees of nose-down movement.
After the Lion Air Flight 610 crash, Boeing for the first time provided to airlines details about MCAS. Boeing’s bulletin to the airlines stated that the limit of MCAS’s command was 2.5 degrees. “The FAA believed the airplane was designed to the 0.6 limit, and that’s what the foreign regulatory authorities thought, too,” said an FAA engineer. “It makes a difference in your assessment of the hazard involved.”
At a limit of 2.5 degrees, two cycles of MCAS without correction would have been enough to reach the maximum nose-down effect.
Цялата статия е доста интересна. Цък
“Both Boeing and the FAA were informed of the specifics of this story and were asked for responses 11 days ago, before the second crash of a 737 MAX last Sunday.”
Третия свят и стандарт на бананови републики, а ?
Фолксвагените дали пушат нервно в ъгъла ?
Ubi dubium, ibi libertas
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
Стана ми интересно и леко поразръчках нета. Ето какво е свършил, въпросният пилот на Балиндо, който е спасил предния полет :
Нищо не е чел, като гледам - директно е изтеглил шестица от тотото, в мъглата.
The only pilot which commented on background trimming during the three previous flights (which all seemed to have had the same problem) was the Captain on the Denpasar to Jakarta flight, the one before JT610. And he saw it as the normal trimming being confused by the speed and altitude measurement problems. He wrote in his log “ Airspeed unreliable and ALT disagree shown after takeoff. Speed Trim System also running to the wrong direction, suspected because of speed difference”.
He shut off the trim because he thought it better this way, but he did not identify the problem as a trim runaway. He thought it was Speed Trim working off bad information. Therefore he didn’t report trim runaway to the mechanics nor to his colleagues after the flight. Nor did any other of the five pilots who flew with the problem before JT610.
Нищо не е чел, като гледам - директно е изтеглил шестица от тотото, в мъглата.
Ubi dubium, ibi libertas
- Сондьора
- ентусиаст
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: За самолетите
След като се разбра, че обучението е 1ч на таблет за тоя модел боинг.... заеби.
Дано не летя на него, щото нема как да избирам
Дано не летя на него, щото нема как да избирам
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За самолетите
Не много добри новини от авиацията тази седмица. При авария на ударен хеликоптер AH-1Z Viper в Щата Аризона са загинали двама човека. На 23 февруари товарен самолет на Atlas Air се е разбил в Тексас. В Калифорния Cessna 414A се е врязала в частен дом. Петима загинали и трима ранени (винаги съм давал пример, че е по-вероятно да падне самолет върху теб, отколкото да спечелиш джакпота). Вчера (31 март) при катастрофа на лекомоторен Epic-LT в Германия е загинала Наталия Фильова. Председател на съвета на директорите на Групата компании S7. Там са авиокомпаниите S7 Airlines
https://en.wikipedia.org/wiki/S7_Airlines
https://en.wikipedia.org/wiki/S7_Airlines
- Пинтев
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: За самолетите
Падат като круши Всяка една секунда във въздуха има над 15000 самолета,и това са без тези малките лекомоторните който в САЩ си ги карат като коли.Много хора вече пътуват със самолети,в Азия...там около Хонг Конг за полети от по 1 час пускат 747 бойнга,и той е пълен.В момента голяма скорост набират Индийците..една от тяхна компания Indi GO в момента е поръчала 150 нови Айрбъса ..а ние с България айр имам 4 и то стари на по 12-15 години.
Re: За самолетите
аз за това харесвам влаковете, хайпърлууп, етц
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: За самолетите
acer написа:аз за това харесвам влаковете, хайпърлууп, етц
Влаковете статистически са много опасни...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: За самолетите
Hyper-loop поне на хартия изглеждат много доволно и няма много общо с влак
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Top Gun Maverick