Vespa GTS 300 и впечатленията от този скутер
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Vespa GTS 300 и впечатленията от този скутер
В този мрачен ден върнах набързо спомените от топлите дни и веднага ги свързах с една любима за мен моторетка, а именно Vespa GTS 300.
Mинах през доста мотори, докато стигнах до веспата и то случайно след едно мое посещение в Италия.
Там се влюбих в този мотор.
Като се върнах тук заразглеждах обявите и си купих първата ми Vespa GT 200 Granturismo.
Моторът беше сив, изподран и аз го пребоядисах червен, като този от снимката. Добре се получи боята, но много скоро го продадох на мой приятел.
В последствие купих друга веспа гт 200 и нея я боядисах червена, ревизирах я с нови гуми и всичко неработещо да проработи... и пак мой приятел ми я купи...
Вече исках да пробвам GTS300 Super и се сдобих с такава, бялата на снимката.
Пак я пребоядисах за да ми е като нова, обслужих я. Лек тунинг дори и направих.
Отакато я взех 2 пъти изкарах това лято другият си мотор Yamaha wr 450 SM ..
С Веспата обикалях доста и извънградско и градско, и като я погледна ми остава погледа по това "заухаво" моторче с ретро дизайн...
Това лято ходих до Виена и там ми направи също впечатление, че карат веспи повече дори от италианците Навсякъде по улиците имаше такива.
Червената веспа от снимката също я боядисах и я купи мъж на средна възраст и то с голям мерак.
За града сутерът е чудесен, маневрен и побира каска open face под седалаката и една 1/2 (динена кора). Има жабка отпред за ръкавици, инструменти, документи и телефон (портфеил).
Под седалакта в една дупка имат дъждобран за седлаката. Ако вали навън да не просмуква влага и да мокри задника.
Максималната скорост е 120 км/ч при няколко веспи 300 кубика тествано. Аз сложих слайдъри (подобие на ролки във вариатора) на D-r Pulley. Определено има ефект и се усеща.
По-новите Веспи дори са с АБС на спирачките.
От към окачване мога да кажа, че мотора е стабилен и има добро пътно поведение (отзад се регулира твърдостта на амортисьорите).
Разход градско в София 3,8/100 извънградско 3,6/100 със 100 октана бензин.
С двама човека пак добре си върви стига жена ви да не е прекалявала с тортите
Като цяло двигателят е здрав и прост от към сглобка, инжекциона е доста по-икономичен от карбуратора. Без ремонт тия двигатели карат до 100 000 км. Аз имах на 64 000 км Веспа и вървеше отлично.
Сега с нетърпение очаквам времето да се стопли и да покарам
Поръчал съм си и оригинален ауспух, който смятам да разрежа и "тунинговам". Пробвах с отворен ауспух Scorpion red power- Carbon, но беше много шумен и ме дразнеше.
Гледам в София доста подобни веспи се навъдиха, явно ретро дизайна си казва своето
Със сигурност Веспата е технически превъзхождана от доста други японски макси скутери, но пък дизайна, простота на обслужване и сглобка ме грабнаха.
Замислям се за JCosta вариатор, но дори и така с газ си превърта задната гума.
Не ме разбирайте погрешно: ускорението и е напълно достатъчно за да ви изстреля доста пред колите на светофарите в трафика.
Ползвам и слюда в по-хладното време и е голямо удобство.
Като недостатък мога да дам 12 цоловите гуми.
При по-големи дупки е опано, иначе с предишната ГТ200 бях минал по черния път от Железница до Сателитната станция, което си е жяло постижение, но повече не бих опитал
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- mi6obmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 12.05.2009
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, Е53
- Мечтае да кара: ново
Re: Vespa GTS 300 и впечатленията от този скутер
Супер са! Аз все пак заложих на ретро японец: Honda shadow 90. Е като двутактов мотор гори повечко 4,5л и върви до 85, но ми върши страшотна работа в града. Не съм пипал нищо по него. Само бенз с масло и гас до дупка. Също с малки джантички. То студеното сега започва . Колко е тя зимата 3-4 месеца !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Re: Vespa GTS 300 и впечатленията от този скутер
Еий ако знаеш как ме кефи точно тая Веспа! Аз имах различни скутери, но все ми бяха бавни, особено Хонда Джаз 250 и исках нещо хем мощно, хем късичко, щото тия макси скутери са дълги като леки коли. Понеже имам 25 км извънградско до София и после из града, та хем да е бърз, хем да е малък. Разкажи още нещо, двигателят на Пиаджо е перфектен, един от монтьорите ми е фен и постоянно прави ремонти на разни хора. Аз съм голям фен на Ямаха Криптон , Хонда Инова, Сузуки Адрес, обаче са ми много бавни, иначе направо съм влюбен в тях.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Vespa GTS 300 и впечатленията от този скутер
Мордехай написа:Еий ако знаеш как ме кефи точно тая Веспа! Аз имах различни скутери, но все ми бяха бавни, особено Хонда Джаз 250 и исках нещо хем мощно, хем късичко, щото тия макси скутери са дълги като леки коли. Понеже имам 25 км извънградско до София и после из града, та хем да е бърз, хем да е малък. Разкажи още нещо, двигателят на Пиаджо е перфектен, един от монтьорите ми е фен и постоянно прави ремонти на разни хора. Аз съм голям фен на Ямаха Криптон , Хонда Инова, Сузуки Адрес, обаче са ми много бавни, иначе направо съм влюбен в тях.
Ямаха Криптон , Хонда Инова, Сузуки Адрес в Гърция масово ги карат, изглеждат ми много практични със скорости 4т 125сс и икономични машини. За София може би няма да са подходящи предвид трафика и нуждата да "избягаш" от потока с колите.
Относно двигателят им се води М45 и е изключително здрав, монтира се в много моторетки от Piaggio групата. Може да се кара с автомобилно масло, понеже не е със съединител и не изисква специални спецификации за фрикционност на двигатели с мокър съединител.
Интересен е тунинга. Mallosi предлагат доста тунинг части по двигателя, от 125сс може да я направиш на 285сс, имат порнтани глави, клапани и агресивни разпределителни валове.
Акрапович предлагат специално за Веспа ауспуси. Вариатора, ако се смени с на Mallosi или Polini пак има ефект от към ускорение.
Релано погледнато Vespa GTS300 няма нужда от подобен тунинг, върви доста прилично и икономично.
Мой съсед си купи Honda SH 300i доста нова и преди да сменя ремъка и ролките правихме стартове, Веспата го биеше, но от към спиране хондата беше с по къс спирчен път предвид факта, че е с двойна спирачна помпа (задейства и двете колела на %) При по новите с АБС и тракшън контрол това ще е решено.
Разхода и на двата мотора е идентичен (Хондата е по-бърза на максимална скорост) предвид по-големите колелета.
Инче Веспата пали много лесно, няма общо с карбураторните модели. Инжекциона си е страхотна екстра.
Фара и свети добре нощно време и мигачите са с отлична видимост.
Направи ми впечатление (може би заради ниският център на тежестта) в дефилето по завойте се отпускам и лягам доста повече отколкото със супермотото...
Позицията на седлаката е по-изправена и за градско е отлично от към видимост, но пак ще кажа преди всичко дизайнът им ме спечели
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани