Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Модератор: Общи модератори
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Лошото е че страдат и много хора които единствената им вина е че са зад волана . Преди години един познат блъсна колоездач в ситуация като тая на колегата dr.peshev. Резултата счупена ръка и тоя с колелото го съди и се влачиха дела с години като накрая го осъди за бая пара по онова време . Помня че беше го запорирал накрая , отказа се ГО и го съди в гражданско дело и в хода на това дело вадеше някакви налудничави експертизи за комоцио , загуба на паметта и разстройство на съзнанието от удара .Работата с тия шебеци на колела е не да ги пазиш , а точно обратното човек да се пази от тях .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Във вело форум влизали ли сте да прочетете какво мислят за автомобилите всеки си гледа от неговата камбанария и го боли дедовия за останалите. Каква БГ класика...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Тия предложения за промени от министерствените групи трябва да седна да ги събера всичките и да ги напиша в една книга. Книгата ще се казва "Най-сериозните тъпотии, които някога сте чели", като последната страница ще бъде извинение на всички, които са ги прочели за изгубеното време.
Имам чувството, че има челиндж или надпревара в НС за максимално кратко време да се измисля максимално дебилно предложение и да го внасят за четене
Имам чувството, че има челиндж или надпревара в НС за максимално кратко време да се измисля максимално дебилно предложение и да го внасят за четене
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
madafaka_donkele написа:Пффф, па да умират, евал съм ги...така или иначе 99.99% от двуколесните са за там
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Велосипеда е едно бързо средство за предвижване в града и лесно за прибиране паркиране. Замислете се един 10км маршрут в натоварен час в София колко ви отнема с висенето по задръстванията и колко би ви отнело да яхнете колелото и със средна скорост 15-20км/ч. да ги минете тея 10км. Масово шофьорите нямат култура един към друг камо ли към двуколесните. Ако живеех в София кола рядко щях да използвам. Живея в Мездра на 20км от Враца, наложи ми се известно време да живея във Враца. За 8 месеца всеки ден ходех на работа в Мездра с колелото въпреки двата автомобила всеки ден по 50км за отскок. Равносметката, е че с велосипеда взимах разстоянието в посока за около 45-50мин като бях супер тонизиран след такова каране, а с колата и с нормално каране е 25-30.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Аз в София не бих карал колело, щото ми се живее Иначе преди време изкарах няколко години с колело да ходя на работа, приятно е, но трябва да има условия.
В Бургас примерно също бих карал, но не и в голямото село.
В Бургас примерно също бих карал, но не и в голямото село.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Никога не съм знаел колко олигофрени имало тук......
Не разбирам, когато убиете някой как по-точно ще ви топли мисълта, че вие, с колата, сте бил с предимство или в правото си???
Не разбирам, когато убиете някой как по-точно ще ви топли мисълта, че вие, с колата, сте бил с предимство или в правото си???
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Това не е колело, над 250 вата е МПС
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
vlad0 написа:Никога не съм знаел колко олигофрени имало тук......
Не разбирам, когато убиете някой как по-точно ще ви топли мисълта, че вие, с колата, сте бил с предимство или в правото си???
Пълно е с тотално кретени. Някои добре прикрити, но както се вижда - понякога се разкриват. Такива постове откворено трябва да се трият и да се банва автора, за доволен период. Станахме по-зле от квартална футболна агитката след 10тата бира
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
KUM4o написа:Велосипеда е едно бързо средство за предвижване в града и лесно за прибиране паркиране. Замислете се един 10км маршрут в натоварен час в София колко ви отнема с висенето по задръстванията и колко би ви отнело да яхнете колелото и със средна скорост 15-20км/ч. да ги минете тея 10км. Масово шофьорите нямат култура един към друг камо ли към двуколесните. Ако живеех в София кола рядко щях да използвам. Живея в Мездра на 20км от Враца, наложи ми се известно време да живея във Враца. За 8 месеца всеки ден ходех на работа в Мездра с колелото въпреки двата автомобила всеки ден по 50км за отскок. Равносметката, е че с велосипеда взимах разстоянието в посока за около 45-50мин като бях супер тонизиран след такова каране, а с колата и с нормално каране е 25-30.
Пич няма смисъл....в цяла европа хората яко си карат колела,и въздуха им е по чист и няма такива идиотски задръствания и са по усмихнати само в БГ това се смята за едва ли не порок!половината тук са яхнали по една баварска кошница и се мислят за голямата работа /жалко за марката/
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
И какво се получава, след като не могат колоездачите да ги накарат да научат правилника за движение по пътищата, решиха, че е по-лесно да им дадат всички права, че да не се налага да учат... Сега като се замисля, малко като при един друг етност се получават нещата...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
steeN написа:Аз в София не бих карал колело, щото ми се живее
аз карах 2 пъти това лято...
"не те видях"
и те така...
продадох колелото! стига ми толкова
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
Моите 5 стотинки по темата - без да съм чел коментарите.
Когато съм с колата, пращам колелата на тротоара. Когато вървя пеша, ги пращам на улицата
Когато съм с колата, пращам колелата на тротоара. Когато вървя пеша, ги пращам на улицата
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Колоездачите стават "трамваи" – с предимство навсякъде
И аз съм така - като карам колата, псувам двуколесните и текезесарите, с колелото псувам шоферите, а когато съм с мотора - всички наред...
Аз си ходя на работа с колелото, всяка сутрин е следобед, няколко години вече, и досега проблеми не съм имал. Имам фар и мигащ стоп отзад, но това за жилетка и каска ми идва в повече... Тия още малко ще започнат да ме проверяват и за алкохол, егати... Иначе си карам съвсем нормално - оглеждам се, давам сигнали с ръка, престроявам се за завой. И да - редовно изпреварвам колоната отдясно, когато мога. Ако някой ми завижда - да остави колата и да натисне педалите, сутрин по тъмно и в отрицателни температури. Ама гледам, че много желаещи няма...
Абе много се палите - това са само идеи за обсъждане, а и статията е написана тенденциозно. Журналята просто ви подават стръвта и вие веднага кълвете - колко гадни копелета са тия с велосипедите. Щели да имат предимство "като трамваи" - е това изобщо не си го представям, как ще стане на практика...
Аз си ходя на работа с колелото, всяка сутрин е следобед, няколко години вече, и досега проблеми не съм имал. Имам фар и мигащ стоп отзад, но това за жилетка и каска ми идва в повече... Тия още малко ще започнат да ме проверяват и за алкохол, егати... Иначе си карам съвсем нормално - оглеждам се, давам сигнали с ръка, престроявам се за завой. И да - редовно изпреварвам колоната отдясно, когато мога. Ако някой ми завижда - да остави колата и да натисне педалите, сутрин по тъмно и в отрицателни температури. Ама гледам, че много желаещи няма...
Абе много се палите - това са само идеи за обсъждане, а и статията е написана тенденциозно. Журналята просто ви подават стръвта и вие веднага кълвете - колко гадни копелета са тия с велосипедите. Щели да имат предимство "като трамваи" - е това изобщо не си го представям, как ще стане на практика...
Excellent! Steven is my name!
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Don_Diego