Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Че това 325и ти върви колкото ремапната 320д, него не знам защо го слагаш в уравнението. 123д с ремап е супер количка, но едва ли ще търпи на издевателства като някое Е36.BaDxBoY написа:Какво мислите за 1ца купе ? Една 123д предполагам, че ще е доста по-фън от е90 325и и 330д
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
dextuar написа:Че това 325и ти върви колкото ремапната 320д, него не знам защо го слагаш в уравнението. 123д с ремап е супер количка, но едва ли ще търпи на издевателства като някое Е36.BaDxBoY написа:Какво мислите за 1ца купе ? Една 123д предполагам, че ще е доста по-фън от е90 325и и 330д
Ами слага го, защото е по-бързо и много по-фън от 123д. Като тегло също са близки, така че...
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Надали ще е по-бързо и по-фън от 325i, при положение, че в сток вид сигурно е еднакво бързо като ускорение, а след ремап не остава никаква база за сравнение. А има и 135i където фънът e next level.
Доста хора, по-карачи от нас, са установили, че именно 1-чката и 2-ката носят тоя дух на по-старите и по-леки BMW-та и запълват тази празнина, която се отваря с "порастването" на 3-та серия.
Иначе аз лично нямам нищо против "порастването" на 3-ката, така става по-приложима за много нужди, но в същото време се стараят да задържат високото ниво на fun factor. Като се замисля с e36-цата ми беше доста тегаво да карам 5-6 часа без да спирам, докато с e90-ката почти не усещам умора при по-дългите преходи.
Доста хора, по-карачи от нас, са установили, че именно 1-чката и 2-ката носят тоя дух на по-старите и по-леки BMW-та и запълват тази празнина, която се отваря с "порастването" на 3-та серия.
Иначе аз лично нямам нищо против "порастването" на 3-ката, така става по-приложима за много нужди, но в същото време се стараят да задържат високото ниво на fun factor. Като се замисля с e36-цата ми беше доста тегаво да карам 5-6 часа без да спирам, докато с e90-ката почти не усещам умора при по-дългите преходи.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Нещо ги бъркаш галактиките - едното е 3 литров амтосферен бензин, другото е 2л дизел. Ако скоростите са ръчни, разликата е още по-голяма.. . След ремапа, след газта и метна не са задължителни величини за всеки човек
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
По каталог и двете са 7.1 от 0-100 (автомат и 2-те). 1цата трябва да е 100-тина кг. по-лека. Почти сигурен съм, че ако ги наредиш една до друга ще вървят на равно в стоков вид, 14 съмнителни коня не са голямо предимство.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Честно казано, между 1-ца купе и е90 или е92, бих избрал 1-цата. Интериора е 100% идентичен, разликата в габаритите е минимална, а вървенето и усещането ще са доста пъти по-добре от 3-ката.
На външен вид също е уникална кола. Нормалната 1-ца хечбек ми е най-противното нещо, 1-цата купе е в съвсем другата крайност.
https://www.mobile.bg/11520165201383907
като не гледаме двигателя, за 11 000 надали може човек да си вземе подобно изглеждащо БМВ. е93 почват от 18 000лв, е92 от над 15 000лв.
https://www.mobile.bg/11501274594531049
Това на писта предполагам че ще разсипе всяка една 3-та серия дори и от М серията.
На външен вид също е уникална кола. Нормалната 1-ца хечбек ми е най-противното нещо, 1-цата купе е в съвсем другата крайност.
https://www.mobile.bg/11520165201383907
като не гледаме двигателя, за 11 000 надали може човек да си вземе подобно изглеждащо БМВ. е93 почват от 18 000лв, е92 от над 15 000лв.
https://www.mobile.bg/11501274594531049
Това на писта предполагам че ще разсипе всяка една 3-та серия дори и от М серията.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
drago9205 написа:По каталог и двете са 7.1 от 0-100 (автомат и 2-те). 1цата трябва да е 100-тина кг. по-лека. Почти сигурен съм, че ако ги наредиш една до друга ще вървят на равно в стоков вид, 14 съмнителни коня не са голямо предимство.
Някой ден, като покараш 3литров шестак с ръчни скорости, ще разбереш за какво ти говоря.
ПС: еднакви са на тегло, съсипахте се от глупости, щом със 135и започнаха да шляпат и Мки, нещата отидоха на 7ми клас в междучасието.
Последна промяна acho.rs на 25 Сеп 2018, 17:09, променена общо 2 пъти
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
и малко коньеве
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
BaDxBoY написа:https://www.mobile.bg/11501274594531049
Това на писта предполагам че ще разсипе всяка една 3-та серия дори и от М серията.
Ако си мислиш, че е или леко, или много върви, или се управлява лесно без шпер си в голяма грешка.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Ако беше прочел, че има шпер, и ти нямаше да си в грешкаIn_Memoriam написа:BaDxBoY написа:https://www.mobile.bg/11501274594531049
Това на писта предполагам че ще разсипе всяка една 3-та серия дори и от М серията.
Ако си мислиш, че е или леко, или много върви, или се управлява лесно без шпер си в голяма грешка.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
dextuar написа:Ако беше прочел, че има шпер, и ти нямаше да си в грешкаIn_Memoriam написа:BaDxBoY написа:https://www.mobile.bg/11501274594531049
Това на писта предполагам че ще разсипе всяка една 3-та серия дори и от М серията.
Ако си мислиш, че е или леко, или много върви, или се управлява лесно без шпер си в голяма грешка.
Значи ще припадне с една идея по-малко.
Тази конкретно има шпер, но повечето не. Любимото ми е да се сравняват модифицирана със сток кола.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Добре, разликата е 40к.с. в полза на м3 , мноооого нютони в полза на 1-цата и около над 150 кг в полза на 1-цата. Защо да не са на кантар ?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Ако има окачване 1цата (не ю-FK-a), може, вижда се че спирачки има.
Но при модифицираните автомобили е крайно критичен кой е модифицирал. Защото концепцията на доста хора е странна, не редко модифицирани автомобили са почти толкова бавни колкото и ОЕМ.
Не казвам, че в случая е така, само обръщам внимание.
Ако човека който поръчва/прави модовете е в час с карането няма проблем да постигне резултата който обсъждате.
Но кабрио, с гуми дженерал и ел салон надали е трак концепция. Ама хора всякакви.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Но при модифицираните автомобили е крайно критичен кой е модифицирал. Защото концепцията на доста хора е странна, не редко модифицирани автомобили са почти толкова бавни колкото и ОЕМ.
Не казвам, че в случая е така, само обръщам внимание.
Ако човека който поръчва/прави модовете е в час с карането няма проблем да постигне резултата който обсъждате.
Но кабрио, с гуми дженерал и ел салон надали е трак концепция. Ама хора всякакви.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
acho.rs написа:Top Gun Maverick написа:Ачо, проверих само 330д, разликата там е 80 кила в полза на 90-ката. Добавяме и самите размери като виждане(колкото и да не му отдаваш значение)добавяме и всичките глезотии вътре и нещата може да станат и по-грозни. Което не прави Ф30 по-лоша кола, но със сигурност това вече не е тройка и не е по-хубавата тройка най-вече.
На повечето места я дават с еднакво тегло. Освен това е и значително по-бърза. Ти имал си достъпно добър поглед върху Ф30 330д - поне 200-300км. Не се заяждам, интересно ми е.
Не, но върху 435д гран купе. Иначе Ф30 330д съм карал екс драйв, един приятел(оня дизела, който сега е и с М6)беше взел на жена си. Карах я сигурно 20-на километра да усетя как набира и т.н. карал съм и старата му Е90330д ремапната и без ДПФ(ако трябва да сме честни)карал си старата му фейсова Е90 пак 330д стокова, честно ти казвам изводите, които мога да направя от раз са:
Много по-добра кутия на Ф30, на светлинни години пред другата. Като поведение Е90-ките бяха в пъти по-добре(но бяха с М окачване)а на вървеж заради екса Ф30-ката след 100 просто умираше. Затварвнето на вратата...8 от 10 възможни за Е90, 3 от 10 за Ф30. Това дрънчи като главата на тенекиения човек от "Магьосникът от Оз". Без да ми го казва той като седнах и затворих и направо спрях да дишам. Отворих и затворих пак да не ми се е причуло нещо и той се смее и вика "слушаш вратата, нали, няма такава отврат".
Честно, ако мога да сложа кутията от Ф30 в Е90 и последната става истински завършена кола. Що се отнася до килограмите, ами гледал съм ръчка Е90 срещу Ф30 автомат , обаче и вида на колите ми ги увеличава в главата.
BaDxBoY написа:Добре, разликата е 40к.с. в полза на м3 , мноооого нютони в полза на 1-цата и около над 150 кг в полза на 1-цата. Защо да не са на кантар ?
Добре де, пак турбо баран мотор срещу атмосферен сток.
Не може да сравнявате ликьор с ракия, да налеете в първото едно шише спирт и да казвате, че хваща колкото ракията. Някак нередно е.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
1цата къде я намесихте тука, вътре е тясно, багажник няма и материалите са по-скапани. Навигацията е с дисплей от тамагочи, то си е градска кола, не става за комфортно пътуване извънградско като Е9x. А да си вземеш E82 вместо Е92 финансово безсмислена постъпка, понеже цените са същите почти, двигателите са същите, само получаваш по-малка кола. Освен ако не търсиш 135i, заради това, че ще върви като отвързано, но това е единственото изключение.
Последна промяна b00st на 26 Сеп 2018, 9:29, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]