Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Модератор: Общи модератори
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
steeN написа:In_Memoriam написа:Точно това ми е мисълта, че са единици пишещите в темата карали на подобие на писта и най-вероятно никой, който е карал на истинска писта
Buttonwillow фалшива писта ли е? И ако става въпрос на мен карането на писта не ми е толкова интересно изобщо.
Единствено имам желание да отида да се врътна на ринга някой ден, но поради географски ограничения не съм стигал още.
Браво, голем си Значи си причислен към единиците, може да спиш спокойно.
Сега ако си кажеш и времето да видим колко е бърза 3та серия
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Братленца, недейте така ...
Искате ли да пусна една тема бензин или дизел за да изпуснем парата там
Искате ли да пусна една тема бензин или дизел за да изпуснем парата там
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Пасивно агресивно пише за мен... после се сърди като му отговоря. Няма смисъл, пусни аз там няма да пиша
Не знам. Много лично го приеха всички, не ми е ясно защо... Аз лично съм разочарован, че БМВ обясняваха как никога няма да направят 7М серия, а реално сегашните 5ци са точно тва.
Nickelback написа:steeN написа:Въпроса е тоз човек, ако се качи в друга кола тогава кво ще прави по-скоро тука
Може би в F90 М5..? Сигурно няма да се справи срещу E92-ката или..? Разбираш ли накъде бия?
Не знам. Много лично го приеха всички, не ми е ясно защо... Аз лично съм разочарован, че БМВ обясняваха как никога няма да направят 7М серия, а реално сегашните 5ци са точно тва.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Те БМВ много неща казват ама сега излиза х7, а 22 инча джанти се губят в новото х5, което има 4 режима за ТЕЖЪК офроуд и скоростен лост с кристали
Не е по темата ама дали
Не е по темата ама дали
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
In_Memoriam написа: Голям кеф също правят насраните физиономии на шофьори със "спортни" 3ки
Голям и дооооста скъп кеф, предполагам.
Дай една снимка под капака и зад джантите, да се порадваме на бързо-стоково е39
И аз обяснявам на колегите, че БМВ произвеждат доста бързи 318-ки, но вече не ми се връзват.
200 кг са разлика от около 1 сек от 0 до 100, при еднакви мотори.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
In_Memoriam написа:Самият факт, че е на стълбичката говори колко много има да папкаме като шофиране, кога да спираме и как да въртим геврека преди да циврим колко са ни тежки колите. Така че е все тая дали е първи или втори, идеята е ясна каква е
Това е потвърдено многократно и особено ясно на тези, които са ходили да карат на писта
Който си мисли, че може да кара и колата му е виновна --> жестоко се лъже!!! (+100кг от сетъпа са все тая, като уменията не са на макс)
Nickelback написа:Аз лично съм си направил изводите, както и всеки от вас може би
дано сме си ги направили... а те са, че сме далеч от истината при сериозното каране
------------
факт - по-лек автомобил се кара по-лесно и има по-добър потенциал за бързо шофиране
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
steeN написа:Nickelback написа:Може би в F90 М5..? Сигурно няма да се справи срещу E92-ката или..? Разбираш ли накъде бия?
Не знам. Много лично го приеха всички, не ми е ясно защо...
С две думи - технологията компенсира до голяма степен масата. Това имам в предвид. Чети надолу.
Lenco написа:200 кг са разлика от около 1 сек от 0 до 100, при еднакви мотори.
Това за какви коне мотор говорим и каква маса вземаме за база, че много бакалско ми е така написано..?
vicho написа:Nickelback написа:Аз лично съм си направил изводите, както и всеки от вас може би
дано сме си ги направили... а те са, че сме далеч от истината при сериозното каране
------------
факт - по-лек автомобил се кара по-лесно и има по-добър потенциал за бързо шофиране
Карали са се по-лесно, да, когато не е имало тракшън системи, активни окачвания, хубави гуми и т.н. При нормална настилка (разбирай чиста) една тежка кола, с правилните размери гуми, има идентично сцепление като една лека такава с пропорционално по-малки (сток) гуми. Лошото при тежката кола (особено, ако е с висок център на тежеста) е, че по-лесно губи контактно петно с асфалта поради body roll-а. Но там идват активните окачвания, както казах, прецизния torque vectoring, адекватните спирачки и т.н. Примера с хикса е показателен
Скоро идват и ADAS системите и масата става все по-малък фактор за съвременния рейсър уонаби. Говорим за заводски коли...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Nickelback написа:Lenco написа:200 кг са разлика от около 1 сек от 0 до 100, при еднакви мотори.
Това за какви коне мотор говорим и каква маса вземаме за база, че много бакалско ми е така написано..?
Тя темата си е бакалска, но конкретно около 190 коня при 1200кг и 1400кг, става въпрос за един и същ мотор, като по-лекото тръгва по-лошо и има с 20км/ч по висока максимална скорост, и времена от 0 до 100 - 6 и 7сек.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Така да, но важи в сравнително малък диапазон. А бе... сложно е
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
5цата е също толкова динамична, колкото 3ката.
200кг разлика не се усещат.
5цата вози също толкова добре, като 7цата.
Под 75кг трябва задължително 1чка.
Задната седалка на 3ката е за хора без крака.
Нещо друго да добавим като универсално правило, че да има на какво да се забавляват идните поколения?
200кг разлика не се усещат.
5цата вози също толкова добре, като 7цата.
Под 75кг трябва задължително 1чка.
Задната седалка на 3ката е за хора без крака.
Нещо друго да добавим като универсално правило, че да има на какво да се забавляват идните поколения?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Който кара Е65 е гъзар (Бог), останалите са простолюдие!!!
"Нора Недкова"
"Нора Недкова"
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Nickelback написа:steeN написа:Nickelback написа:Може би в F90 М5..? Сигурно няма да се справи срещу E92-ката или..? Разбираш ли накъде бия?
Не знам. Много лично го приеха всички, не ми е ясно защо...
С две думи - технологията компенсира до голяма степен масата. Това имам в предвид. Чети надолу.Lenco написа:200 кг са разлика от около 1 сек от 0 до 100, при еднакви мотори.
Това за какви коне мотор говорим и каква маса вземаме за база, че много бакалско ми е така написано..?vicho написа:Nickelback написа:Аз лично съм си направил изводите, както и всеки от вас може би
дано сме си ги направили... а те са, че сме далеч от истината при сериозното каране
------------
факт - по-лек автомобил се кара по-лесно и има по-добър потенциал за бързо шофиране
Карали са се по-лесно, да, когато не е имало тракшън системи, активни окачвания, хубави гуми и т.н. При нормална настилка (разбирай чиста) една тежка кола, с правилните размери гуми, има идентично сцепление като една лека такава с пропорционално по-малки (сток) гуми. Лошото при тежката кола (особено, ако е с висок център на тежеста) е, че по-лесно губи контактно петно с асфалта поради body roll-а. Но там идват активните окачвания, както казах, прецизния torque vectoring, адекватните спирачки и т.н. Примера с хикса е показателен
Скоро идват и ADAS системите и масата става все по-малък фактор за съвременния рейсър уонаби. Говорим за заводски коли...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
ти за 1бр обиколка ли говориш или !?
щото да има тежки коли даващи време ... до момента в който им свършат гумите, а те свършват, прегряват много по-бързо от на една по-лека кола
за ежедневно каране най-добре е да си вземеш мотора с най-голям дипазон в който има торк и вади коне ... това е истината ... защото има много мотори които вадят отлична пикова мощност , но реално през деня няма къде да влезеш в тия обороти , за това и топ машините масово вече са турбо, защото 90% от купувачите които не ги е еня за пистата, са много, много по-доволни когато има изобилие от въртящ момент още на 1500-4000рпм , защото те си перкат ежедневно с тях
нз защо човек би се наказал с варел със високооборотен мотор за ежедневка ... ако имаш пари ... ако нямаш каквото такова ... ама ако имаш ... вземаш си супер седан за през деня и една готова рейсинг машина и платформа и кеф ти да си караш през деня с клима, масаж и тишина ... кеф ти на пистата да реве и да реагира като ощипано
не е някаква философия или кой знае колко сложно ... изисква само $$$$
сиромашките филми "кола за през деня и за събота и неделя" са дълги, тъжни истории, понякога завършващи с хепиенд, но най-често с трагични резултати
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
vicho написа:Който кара Е65 е гъзар (Бог), останалите са простолюдие!!!
"Нора Недкова"
А казала ли е, че Е60 е кола за простолюдието
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
Knoxville_ написа:vicho написа:Който кара Е65 е гъзар (Бог), останалите са простолюдие!!!
"Нора Недкова"
А казала ли е, че Е60 е кола за простолюдието
Не... разни нинджи из форума се идентифицират с Маймун Пешо и за тях, който кара трета серия е селяк и бедняк, а те са голямото доброУтро... Това просто го добавих към списъка на колегата stocky
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Какво толкова харесвате в 3та серия на БМВ (Е36/Е46/Е9*)
За тва БМВ се напъват да правят композитни шасита ли, щото теглото няма значение? Пуснете си тема защо харесвате 5ците и там се развихряйте, не в темата за 3ките.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ildivvy, ivanski_2, Jorixa