Френски Лъ"Ф"

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от dan-dam » 29 Авг 2018, 20:50

Сестра ми има седаново(1.4 бензин) купено чисто ново. Много безпроблемно и икономично “нещо”. Не бих го нарекъл автомобил. На Около 100К реални е(само тя си го е карала) и почти нищо не е ремонтирано по него. Но нито върви, нито спира, нито завива. Виждал съм такова ударено отпред в дясно и му нямаше половината предница...
Гледам жената ще вози детето... Хора, не си возете децата в такива консерви!... Просто съвет.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от PolandBall » 29 Авг 2018, 21:29

dan-dam написа:Сестра ми има седаново(1.4 бензин) купено чисто ново. Много безпроблемно и икономично “нещо”. Не бих го нарекъл автомобил. На Около 100К реални е(само тя си го е карала) и почти нищо не е ремонтирано по него. Но нито върви, нито спира, нито завива. Виждал съм такова ударено отпред в дясно и му нямаше половината предница...
Гледам жената ще вози детето... Хора, не си возете децата в такива консерви!... Просто съвет.


Вярно е, че са кашкавал. Едното нашо го удариха отпред с около 50км/ч. и буквално беше леща. Крив рог, нов преден пакак и още доооста неща.
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от TNT » 29 Авг 2018, 23:40

dan-dam написа: Хора, не си возете децата в такива консерви!... Просто съвет.

Особено с тва движение, където ПТП-тата са ежедневие... нещо поне с размерите на Голф.

От двама познати с 206 - и двете пълен кенеф. Едното май 2 хди беше, другото чистия дизел. Той харчи много, ама за сметка на това от 0-100 ги прави за... никога :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от barty » 30 Авг 2018, 6:06

TNT написа:
dan-dam написа: Хора, не си возете децата в такива консерви!... Просто съвет.

Особено с тва движение, където ПТП-тата са ежедневие... нещо поне с размерите на Голф.

От двама познати с 206 - и двете пълен кенеф. Едното май 2 хди беше, другото чистия дизел. Той харчи много, ама за сметка на това от 0-100 ги прави за... никога :mhihi:


Подкрепям! В България трябва да се карат сигурни коли, т.е. големи и яки коли.
Настръхвам като видя жена с деца с такава консерва, при мисълта че може да я помете някоя "патка" с Жип.
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 27.01.2013
Пол: Мъж
Кара: димяща проходима катафалка
Детайли за колата: now "08 e61 530xd
ex "07 е91 330xd

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от antonpau » 30 Авг 2018, 7:51

Опа, бях пропуснал момента с детето. В такъв случай отивай на 307 или Фокус, да има нещо повече от 1 въздушна възглавница :mhihi: С тия пари и за някое Волво можеш да се класираш :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от Е.Димитров » 30 Авг 2018, 8:05

Като допълнение за 307 хди 68 коня(вярно, инфото ми е само от колата на жената, на която аз лично и навъртях около 40к километра).
Жената си я купи чисто нова 2003 година и беше поддържана само в сфа, като поддръжката се изразяваше само в смяна на масло. Смяната на масло, с някакво тяхно пълна синтетика и го даваха за 25к километра с филтър и смяна излизаше около 100 лева.
Когато го продадохме, беше на около 148к километра и за това време му беше сменено само тампони на носачите, излизат около 25 лева парчето и смяната още около 70-80 лева за двата. Ангренажен ремък разбира се, пистов, ролката на пистовият (ролка и пистов ремък около 40 лева и се сменя за 10 минути без намеса на майстор) , задни амортисьори и акумулатор.
На 307 ците имат детски болести, когато се нагрее малкото табло с показанията на радио и външна температура, не се виждат числата, мисля, че на печата след 2004 година тоя проблем е решен.
Волана се бели яко, и кола на 140к километра, волана и изглежда, все едно е на 500к километра, но с претапициране се решава проблема. Електрониката също не им е сила, но и в сервиза на пежо не им разбират и директно предлагат замяна, а така наречените "ком" модули са неоснователно и безумно скъпи. Но 99% от случаите не става въпрос за "ком" модул. Такъв бе случая с клаксона на това пежо. Изчезна клаксона и на диогностика в пежо ми обявиха, че трябва да се смени "Ком" модула, щото там бил проблема. Тая част струва 600 лева. След четене във форуми, се оказа, че не е това...просто се зачистват клемите на клаксона дето са на волана и всичко е точно :mhihi: .
Иначе е икономичен, снимал съм разхода, с пълен резервоар и тръгване към Гърция, изминах 1150 километра (около 4,3/100), вярно, не съм го карал с над 120 км, но пък беше натоварен с багаж. Обачеее, като тръгваш да отминаваш си има схема. Първо преценяваш този пред теб, дали няма да вдигне повече от 100 км/ч, после гледаш дали няма насрещно движение поне до хоризонта и да не е баир, после, ако е лято, изключваш климатика, ръгаш на трета и газ... Но за жена, тая кола си е перфектна!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Чирпан / Синеморец
Пол: Мъж
Кара: квоту има
Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от c7aH4eB » 30 Авг 2018, 8:47

Понеже виждам, че се споменава 307-ца зимата се бях заинтересувал за такава кола и като цяло се препоръчва фейса. Уш изчистени проблеми с електрониката, а и на мен ми е по-готин с новата броня и халогените, но така и не се стигна до покупка :mhihi: Двигателя пак 1.4 1.6 около 90 к.с. няма смисъл за твоите цели повече коне, данъци и т.н.
308-цата също е приятна кола, но там вече по-нова година и май надхвърляме бюджета :wave: Само не ми харесва на тея Пежа или въобще полу-автомата дали е така, че от 1-ра до 3-та като караш се усеща превключването по-тежко и по баир, като пуснеш спирачката не държи ами тръгва :kuku: иначе пера по волана, 6 скорости голяма работа :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от host » 30 Авг 2018, 8:57

колеги да не ви развалям хубава тема за Пежо ... ама внимавайте с бюджета да не излезе, че сте си купили Пежо на цената на един хубав е46 компакт ... да знам, че БМВ е калпава марка и във форума НИКОГА никой не препоръчва да се купи БМВ при какъвто и да е бюджет - щото винаги има Дачия, Форд, Рено, Пежо, Ягуар, Мерцедес и т.н. които ВИНАГИ са по-добре от БМВ - ама все пак с тия цени дето коментирате грозното компактче също е опция (без гнусния си бензин с валвтроника)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1966
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от barty » 30 Авг 2018, 9:47

host написа:колеги да не ви развалям хубава тема за Пежо ... ама внимавайте с бюджета да не излезе, че сте си купили Пежо на цената на един хубав е46 компакт ... да знам, че БМВ е калпава марка и във форума НИКОГА никой не препоръчва да се купи БМВ при какъвто и да е бюджет - щото винаги има Дачия, Форд, Рено, Пежо, Ягуар, Мерцедес и т.н. които ВИНАГИ са по-добре от БМВ - ама все пак с тия цени дето коментирате грозното компактче също е опция (без гнусния си бензин с валвтроника)

Мислех да предложа Компакт, Е36 или Е46 но си замълчах да не ме :ranting: :mhihi:
Иначе със сигурност Компакта е по-добрият вариант
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от frizzante » 30 Авг 2018, 10:00

Имам познат който имаше бензиновото 206 1.4. Като цяло знам, че винаги имаше някакви неща за оправяне по нея, всевъзможни глупости, но нищо сериозно като повреда и цена. Било то нещо ще хлопа, някой бутон ще спре да работи, радиатор ще текне, термостати сменя няколко, датчици, перки не въртяха, релета, нещо по окачването, течове на едно и друго, ниски обороти-високи обороти...и тнт. Абе няма да ти е скучно. НО не го е оставяла на пътя никъде. Проста кола. Искам да кажа, че си иска внимание и най-вероятно ще трябва да се качваш на нея чат пат за да усетиш нещо има ли което жената не забелязва. За вървене - не чакай. Разход около 7 съм го чувал да казва. За газ не знам, защото така и не се накани да и сложи преди да я продаде. Още си я карат хората.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от Е.Димитров » 30 Авг 2018, 10:12

host написа:колеги да не ви развалям хубава тема за Пежо ... ама внимавайте с бюджета да не излезе, че сте си купили Пежо на цената на един хубав е46 компакт ... да знам, че БМВ е калпава марка и във форума НИКОГА никой не препоръчва да се купи БМВ при какъвто и да е бюджет - щото винаги има Дачия, Форд, Рено, Пежо, Ягуар, Мерцедес и т.н. които ВИНАГИ са по-добре от БМВ - ама все пак с тия цени дето коментирате грозното компактче също е опция (без гнусния си бензин с валвтроника)

Нека аз да кажа, защо не се препоръчва БМВ.
Съвсем сериозно, но тази марка/кола не е за всеки човек. Все пак това е висок клас кола и си иска висок клас обслужване, не е "лада" за да и сложиш всякаква част и да върви. Много добре знаеш, че не става да се кара с всякакво масло, филтри, накладки. Иска си своето, защото после форума се пълни с теми "мотора тропа", " светнаха ми лампите" " прекъсва" и тн.
Иска си хубава нафта/бензин и навременно обслужване.
Обратно на това, българският ни манталитет иска да кара с масло от лидъл, накладки от турция, ама най-евтините, шарнири и дискове, тампони и тн от "женският пазар", гуми 3-4 та употреба, ама с "баси грайфера чуек", и не на последно място, трябва си и човек, който ги разбира тея коли. Все едно, да си вземеш някакъв страхотен кон, който обаче да го гледаш с кофти храна, да не го гледаш здравословно и да го караш да оре нивата неуморно.
Така че, поради тази причина се коментират дачии, форд, рено, пежо и тн, щото са някакви "магарета", може да го храниш с каквото намериш, а само с чук, тел и клещи може да направиш всякакъв ремонт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от Jordana » 30 Авг 2018, 11:21

Тия пежаци , коментираните са си пълни кенефи с множество дребни проблеми както фабрични така и тещущо възникващи но са евтини и лесно се ремонтират . Аз не виждам какво толкова се очаква от такъв клас автомобил ? Частите не са толкова съкпи , не е задължително да купуваш от СФА части . Предни амортисьори са под 80лв , има едни тампони на носачите дето се разбиват , биалетки и шарнирен болт . Тия неща са под 80лв за цялата предница . Моторите им са добри и икономични - става въпрос за конкретния дизел . Преди имах рено клио с атмосферен дизел 68кс гореше 5 градско , купето се съсипа и си взех ситроен . Пежо ситроен е почти едно и също , разликите са козметични . Аналога на това пежо е С3 със същия мотор . Човек като си купува такава кола на старо я купува точно за това - лесно да се подържа и да не товари бюджета . Просто колата която се взема трябва да е задължително изправна и всичко да си работи в нея както трябва и няма да имате проблеми .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от enerdjy » 30 Авг 2018, 12:48

Аз като бивш собственик на 206 и сега като караш 307 бих му предложил 307-цата.
По-здрава ходова част (на 206 всяка година сменях носачи и биалетки) отделно на 307 шарнири се сменя отделно от носача и заради тъпия шарнир не се купува цял носач както при 206.
При 307 също липсва проблема с торсиона.Аз за 80к км го правих веднъж в Пежо за цена около 450 лв.Става за един ден и получаваш гаранция, а и после забравяш за тоя проблем.Задните амортисьори в Пежо бяха около 50лв/бр.
Аз за повечето неща първо проверявам при официалния дилър понеже някой път нещата не са с голяма разлика от към пари.
За 206 бих казал, че не е лоша кола но винаги имаше какво да се прави при нея, а и винаги тропаше нещо но никога не ме е оставяла на пътя :mhihi:
Аз бях с 1.6 109к.с. с газ и честно казано двигателя е супер.Гори повече но на газ не се забелязва.Сега при 307 пак съм със същия двигател и понеже е по тежка динамиката не е толкова добра но от гледна точка на здравина е перфектен.
Обслужването е евтино.Аз винаги съм ги карал с Тотал за 40лв + филтри 30-40 лв и съм нямал проблеми.
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от steeN » 30 Авг 2018, 15:19

Е то е евтина количка, не може да има някави очаквания за нея. За 1000 лв. ще стане като нова, ако двигателя не е занемарен.
Еквивалента е VW Polo. И двете са за да стигнеш от А до Б по максимално икономичен начин.
Иначе Голф винаги е класиката... но Пежото не е изобщо лоша кола за парите си.
307 си е Голф класа.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Френски Лъ"Ф"

Мнение от hacker4eto1 » 30 Авг 2018, 15:59

Благодаря ви колеги много за изчерпателните ви отговори .. аз също предложих компакт .. предложих и седан знам и болестите знам им нещата ... ама с жената не мога да споря.. не та не.. Ако не си хареса пежо ще си хареса ситроен ц3 то същото.. както и да е.. ще видя и някое 307 аз найстина съм склонен повече за по-голяма кола именно заради безопостността на пътниците.. а най -вече на млад шофер с дете.. Да пази господ..
Ще видя какво ще направим тая събота по автокъщите .. предпочитам да дам повече пари за старо но запазено.. колкото е възможно де..
Мерси пак колеги за инфото
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook