Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
acho.rs написа:Ммм, не съм много съгласен. Карал ли си лимузина/купе на Ягуар или Рейндж Роувър след 2010
Всичките модели съм ги карал, ганц ное от 2014 до 2017. Купи си такава и ще ти дадат карта за пътна помощ, пази си я в задния джоб, че ще ти потрябва, особено с RR
Иначе са много убави отвън и отвътре, новия Jag колкото и да е готина кола, XE-то е под 3er, XF-а пак не е толкова кола колкото е G30, XJL ми харесваше, но тая кола, ако я видиш по пътищата на България обърни нещо, щото си видял една от общо 2те и там няма смисъл да правим сравнение с G11/G12 и S-ката, ако си имаш някаква идея ценово колко им търсят
Най-хубавата им кола е F-Type, там просто емоционално ти влиза под кожата и може да ѝ простиш за всичко
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
acho.rs написа:.
Всичко разбрахме за ХК само не каза с колко сантиметра ти порасна откакто го караш тоя туч
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
b00st написа:acho.rs написа:Ммм, не съм много съгласен. Карал ли си лимузина/купе на Ягуар или Рейндж Роувър след 2010
Всичките модели съм ги карал, ганц ное от 2014 до 2017. Купи си такава и ще ти дадат карта за пътна помощ, пази си я в задния джоб, че ще ти потрябва, особено с RR
Иначе са много убави отвън и отвътре, новия Jag колкото и да е готина кола, XE-то е под 3er, XF-а пак не е толкова кола колкото е G30, XJL ми харесваше, но тая кола, ако я видиш по пътищата на България обърни нещо, щото си видял една от общо 2те и там няма смисъл да правим сравнение с G11/G12 и S-ката, ако си имаш някаква идея ценово колко им търсят
Най-хубавата им кола е F-Type, там просто емоционално ти влиза под кожата и може да ѝ простиш за всичко
Е аз това казах лимузина или купе на Ягуар. Мисълта ми е че отвътре, отвън и технически са Премиум. И като такива се усещат, въпреки досадни те недостатъци. Аз щях да пиша за разликата в усещането от Ф11 и Ягуара.
Като се прекача от едно в другото се усеща някак си повече съвършенство в 5цата, повече прецизност, но в същото време всичкият този перфекционизъм прави колата... скучна. Да не говорим, за гадната тенденция БМВ да изолират звука на хубавите си бензинови мотори.
На всички ни е ясно, че като евридейка БМВ е много пред английските автомобили. Аз не бих се разделил със инитуативният инфотеймънт, перфектната скоростна кутия, комфорта и ефективните двигатели. Също възможносттите за поддържане и индивидуализарне са несравними. Само като се замислих за кодинг на котака и ми стана лошо - кой и къде
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
b00st написа:acho.rs написа:Ммм, не съм много съгласен. Карал ли си лимузина/купе на Ягуар или Рейндж Роувър след 2010
Всичките модели съм ги карал, ганц ное от 2014 до 2017. Купи си такава и ще ти дадат карта за пътна помощ, пази си я в задния джоб,
Аз мога съвсем отговорно да заявя, че от 6 месеца притежание на една нова автобиогрсфия 4 месеца ковчега беше в оторизирания сервиз...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
Я дай малко ъпдейт на темата Колко км му навъртя, успя ли да се счупи, колко харчи
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
TNT написа:Я дай малко ъпдейт на темата Колко км му навъртя, успя ли да се счупи, колко харчи
Хаха - мнооо гори туа, сака си бутилката с гасс
Навъртях му много малко - има няма 4к км. Основно му подобрявам нещо. Например - ревизия на диф - два месеца, (уж) заради 1 месечна доставка на лагер. Оригиналните накадки скърцаха - след разправии, си ги смених с алтернативни - цена предни + задни 240лв Изобщо по хардуеръра има скандално евтини неща - дисковете алетернативна марка - мисля, че трябва да са към 400лв предни+задни. Стабилизиращи щанги по 30 паунда, носачи - 90 паунда . Амортисьор - колкото на Е46цата .
Джанти кривих, после зор докато намеря къде да ги изправят като хората, после се оказа една от новите гуми криви и тн. Има някакви шумове от тук от там, но честно казано нямам време да се занимавам. Сега съм се зарекал, че до есента само ще я карам. Другият уикенд и предстоят 1000км.
Като разход - градско 15-17/100 , извън между 9-10/100, ако пътя е скапан - може и на 8/100 да падне. Как се постига това ? - с извънземно дълги предавки. При 120 км/ч, на 6та съм с 2100 оборота. Лошото е и че 5та е безкрайна - теоритична максимална скорост на 5та - 290 км/ч.
1ва и 2ра са къси и колата потегля много мотивиращо, но на 3та пада по очи. 4та горе долу е адекватна. Очевадно колата си е правена за Гран Туризмо. Не мисля, че има смисъл от много повече мощност.
По-важното е че е адски красива, много приятна, за каране а адаптивното окачване и с изоболие от тяга около празни обороти. Изисква си обаче разправия, свободно време и ровене по форум и сайтове. А, да - от половин година на пазара в БГ няма нито една обява за ХК купе. В Германия има 100ина, на прилична цена.
ПС: кодиране на ХК? Тунинг на ХК? Модули/агрегати 2ра употреба? Ягуар обещство в България?
Последна промяна acho.rs на 20 Май 2019, 23:05, променена общо 1 път
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
тоя британски мазохизъм тепърва ще го развиваш. нищо, малък си още - незнаещ и пълен с оптимизъм фаза е (хубава). енджой
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
Жив ли е още
И аз имам малко мнение като на алх за британските автомобили, но този ми е интересен.
И аз имам малко мнение като на алх за британските автомобили, но този ми е интересен.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
alx написа:тоя британски мазохизъм тепърва ще го развиваш. нищо, малък си още - незнаещ и пълен с оптимизъм фаза е (хубава). енджой
Що пък Британски ? Искаш да кажеш Индийски.
Хм,хм...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)
Моджо написа:alx написа:тоя британски мазохизъм тепърва ще го развиваш. нищо, малък си още - незнаещ и пълен с оптимизъм фаза е (хубава). енджой
Що пък Британски ? Искаш да кажеш Индийски.
Да, индийски е - и Астън Мартин са индийски и много гадни коли.
Джага в жив и здрав - освен началните проблеми с които го бях взел друго не се е обаждало... А да - капеше пробката на скоростната кутия, но все пак е ZF HP6
Като цяло е мъка с частите защото повчето са само то Ягуар, които вече не са съвсем и при Мото Пфое. Както казвах и преди - някои неща са много евтини, други съвсем не . Да речем, че няма част, която да е по-скъпа от на Ф10. Сроковете за доставка на някои неща са бая дълги. Със сигурност не става за основна кола.
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани