Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от KoolyO » 03 Сеп 2018, 8:49

Честито и само безаварийно!
Колицата си е тръпка.
Чакаме "ревю"-то!
P.S. 11.7 :shock: Това е перфектно. Аз V8 ците тука и със супер лежерно, полу и междуградско под 13-13.5 не мога да сляза.
Laugh...
And the world laughs with you.
Cry...
And the world laughs louder!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от acho.rs » 03 Сеп 2018, 17:45

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от acho.rs » 03 Сеп 2018, 18:25

На кратко какви са първите впечателния след 700км:
Първо започвам с негативното защото то е много малко. Най-неприятният момент е параноята, дали колата ще се окаже толкова трошлива, колкото се говори. На историята на моя екземпляр малко му се губят корените, проверих само по вин (демек поти нищо) и все още не е минала обстоен преглед. За сега няма тревожно признаци, освен заподозрян разход на масло. Предстои да се види.
Първият реален минус са скърцанията в интериора - чуват се от доста места. Предстои кръстоносен поход срещу отрстраняванията им. Други дреболии са малкият сенник, който поради огромната врата не може да се ползва срещу слънце отстрани, подлаканикът не е на мясототи и реално липсва такъв и .... това е.
Сега положителното - ВЪНШНИЯТ ВИД - трябва да се види на живо за да се проуеме колко е красива тази кола. Дълга е 4.8м широка 1.9м и висока 1.3 - мисля че говори достатъчно. Предната броня е малко спорна, но с таква от XKR нещата ще си дойдат на място.
Задницата с огромните арки на калниците и падащият покрив във формата на капка са разтапящи окото на всеки ценител - да, тази плавна линия коства половин метър дължина и превръща задните седалки в тапициран багажник, но толкова красиво :twisted: Самият багажник е огромен (за класа) ако подбреше по-плоски куфари може да натовариш много багаж - а с такава кола, ще искаш да пътуваш . Вътрешното пространство е разточително, аз съм 1.87 и над главата ми има над една педя. Позицията на седене е средно ниска. Седалките се регулират в 16 посоки, вкл регулируема странична опора.
Звук - първоначално писах, че е тиха, но това е до 2000 обортота, след това звука става доста приятен. Предсоти да кача видео. След 4000 оборота си е направо спортен. Звука за мен винаги е бил важен и е бил част от характера на една кола. А тази пее- не е рокаджия, но звука е винаги на мясотото си и приятен. На място при форсиране е страхотен.
Кутията - ЗФ с пера на волана, 6 степенна, в спортен режим подава междинна газ при сваляне на предавките. Винаги знае кога да превключи сама, забавянето при смяна с планки е символично.

Двигател - бомба! Изобилие от торг в ниските, няма притеснения да катери хълмове на 1500 оборота, което е и обичайнията режим на работа. Градско кутията го държи между 1200-1600 - дизелови стойонсоти, като минуса е само че тогава мотора не се чува. След 4000 както казах звука става як, след 6200 оборота мотора произвежда основно звук :mhihi:
Пътно поведение - тук останах много приятно изненадан. Джага е много комфортен, на прави отсечки дори леко "плува" на пътя и си мислех, че колата е прекалено мека - но в завои котака си променя изведнъж характера - застава абсолютно неутрално, без накланяне и без недозавиване :shock: Много странно на фона на първоначалните впечателения, но карах по много завои и колата дава уникална увереност. Не съм провокирал кой знае колко, но и на обратни завои (фиби) със 70 км/ч колата почти не се накланя. Обратната връзка не е като в Е46, но все пак волана е директен... И няма скапаното затягане в завои като на всички нови коли :ok: Сцеплението е на добро ниво и се радвам, че не скочих на ХК-Р - дори със Конти Спорт Контакт и 275ци, при рязко потегляне на нашия асфалт 300те коня имат при проблеми със сцеплението . След 5 часа пътуване из Родопите, изобщо не усещах умора. Багажника събра 3 малки куфара и две големи торби с багаж. Разхода - 9.9/100 :shock: Все пак предстои да бъде сверен борда по метода пълно/пълно. Всичко това показва ясно, че целта - луксозно ГТ със спортен характер е постигната. Не мисля, че има нужда от още мощност. Може би в белите страни със "шумният грапав" асфалт без 2см прах на него - да! Тук в БГ с две отсечки по 50 км където можеш да караш бързо - не. А, да - не знам как на хартия го дават малко по-бърз от 330и ама реално 200 се подминават доста по-бързо от 330ка. Но както казах, колата не те провокира да караш с 300 км/ч.

Цялата концепция на колата я тласка между БМВ и Бентли - серийно идва всичко възможно, след 2010та най-слабият мотор е 5.0 388кс, серийно алкантара на таван, кожа навскъде, вкл и таблото, всичко е тапицирано, никъде няма гола пластмаса, махагон полиран до маниакланост, серийни ксенон, навигация, някакво адаптивно окачване което прави магията с пътното поведение, регулация на седалката във всички възможни посоки, охладжане и подгряване на салон,волан, ел регулация на волана (да, тва вече е излишно) 18ки 275ци, и още не мога да се сетя какво. Това за кола 2ра ръка е много яко, защото като тръгнеш за БМВ и се почва драмата с това дали на яката кола, не са метнали седалки с механичен катапулт или на готиното кожено рекаро ще ти замръзне гъза зимата. Остава само колата да излезе надеждна, за да имам време да се радвам на всичко това.
Последна промяна acho.rs на 25 Сеп 2018, 17:01, променена общо 1 път

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от alx » 03 Сеп 2018, 23:55

Мисля, че щом ти харесва и ти е влязла под кожата- това е най- важното. Да си я караш с кеф и да не ти вгорчава живота много :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 19.02.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e90 320d '06
Мечтае да кара: f06 640

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от enerdjy » 04 Сеп 2018, 10:50

Колега днес те видях, когато минаваше през гр.Сърница.Колата е брутална :yes: Безаварийно :driving:
"If one day speed kills me don't cry because i was smiling" - Paul Walker

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Jaguar XK 4.2 (ХК 150 - 2007-2014)

Мнение от Kurtov » 07 Сеп 2018, 15:09

enerdjy написа:Колега днес те видях, когато минаваше през гр.Сърница.Колата е брутална :yes: Безаварийно :driving:


Тъкмо ще му тества окачването :lol: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от acho.rs » 24 Сеп 2018, 22:33

Благодаря за поздравленията. Ще напиша още малко впечатления (които никой не ми е искал) :

Смених дискове, накладки и масло+ филтри в Ягуар/Ленд Роувър. (Благодарности на Рандито :yes: ) Обърнаха ми доста внимание, както приемчика така и техника, които ми обясни доста неща, направо не е за вярване, предвид че в официални сервизи, дори не разбираш какво са правили. Да речем, че някои от нещата за минали приключения на колата, ми се щеше да не ги разбирам, но така е като се ровиш :confused:
Цените на дисковете и накладките странно се оказах точно на 50% от тези на Ф11ката, което ако не беше трицифрената разценка за труд на час, щеше да ги направи направо евтини. По-важното е че колата технически е наред, окачването издържа 1500км скапани пътища и дупки а разхода (ако е верен борда) е абсолютно сензационен за британска спортна кола. Извънградско е между 8 и 10, като на тесни пътища със 90-100 падна на момент и на 7,5/100 :shock: :shock: :shock: Градския варира между 13 и 18/100 . Колата върви с огромна лекота, като разбира се това донякъде се дължи отчасти на лекият волан и педал на газта.
Като стана въпрос за вървене - предавките явно ги е редил американец. Някои от тях са леко неадекватни. Още по-странно е на задна скорост, ако има малък бордюр - малко да подадеш повече и изведнъж скача като луда.
Сцепление при рязко потегляне - такива неща са непозната материя за котака :driving: Мога да нарисувам София по качество на асфалта. Между различни булеварди разликата е огромна. При средна газ на потегляне подскача приятно, но изкаш ли да тръгнеш по-здраво, нищо не се случва ... Поне не поднася много при превъртене - или има някаква електронна блокировка на дифа или широките гуми дават повече сигурност. Сега като сложа новите зимни гуми, може и да има подобрение.

Обощено, като усещане колата е много приятна, ръмжаща, ниска и широка, подобна на Астън Мартин и също толкова рядка гледка. За сега основно я заглеждат деца - нямам дете което да не се обръща и да сочи, забавно е. 5цата и преди 2 години, не съм видял дори 1 човек да я загледа :mhihi: Звука е много як, само му трябва малко засилване. Мисля, че определно са търсили прилика с рев на хищно животно. Безкрайният списък с екстри (повечето серийни) е нещо много приятно - още по-приятно е че всички работят :mhihi: . Комфорта на возене, продължава да изненадва. Поведението в завои е много странно на фона този комфорт и ме кара да се чудя дали и Адаптив Драйв на БМВ е токлова добър.
Разбира се колата не е мечта - късите светлини са на свещници (ще пробвам да го оправя), по дупки интериора скърца от тук от там, чува се и един гаден шум от таблото пред волана - същия го имаше и Е46цата но се оправяше с доволен удар с ръка - тук не работи. Просто си го има. И за да има още повече тръпка - имат някакъв малоумен проблем - понякога сутрин копчето за старт (червен бутон) се държи странно и трявба да го натискаш няколко пъти за да запали. Описано е в лонг тъм тест преди 10 години на CAR Magazine, но това не го прави по-малко дразнещо. Това е за сега. Ако някой нещо го интересува - да пита :ok:

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от c04 » 24 Сеп 2018, 23:48

acho.rs написа:Благодаря за поздравленията. Ще напиша още малко впечатления (които никой не ми е искал) :

Не сме искали, но пък са ми интересни и ги чета с удоволствие.Ще чакаме още. Дано слуша котака :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от Jordana » 25 Сеп 2018, 7:48

Vra4anin написа:Колата е красива. Виждал съм на живо този модел още през 2008/2009, когато излезна, тъмно зелена беше. Този разход за който казваш.... браво. Направо не е за вярване.

Имам един въпрос на който не знам дали някой би ми отговорил де. Конструктивен въпрос, свързан с купето. Как са го направили това мамка му! Мисля, че само още една друга такава кола (с такава конструкция) съм виждал и тя също е английска - бентли континентал гт. Предполагам има още коли по този начин, просто не съм се заглеждал. Говоря за следното. Загледайте се в тавана на колата, там няма лайсни служещи хем за отвеждане на водата, хем да скриват сглобката/пункшвайц заварките между тавана и страничните панели. Т.е. при тази кола (както и при бентли континентал гт) тавана и страничните панели са практически един цял детайл :shock: Или аз греша или това е ебаси сложната за изпълнение конструкция. Каква е тази преса да направи огромна П-образна конструкция с такива финни извивки :dunno:


https://www.youtube.com/watch?v=wd_fYKb2IbE
Бая бирени кенчета отиват за един такъв :dunno:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от acho.rs » 25 Сеп 2018, 10:08

Не знам, но явно си е някаква британска традиция. Визуалния и конструктивният двойник е по-скоро Астън Мартин ДБ9 - трудно можеш да ги различиш, най-вече задната част и линията за която говориш. Красотата и дизайна диктуват правилата в тези коли и това ме радва най-много. Няма място за задни седалки, предницата е 3 метра (в ДБ9 практическия няма и багажник) - няма
проблем. Алуминият е скъп - няма проблем.

Друго важно което не споменах е позицията на мотора - както знаем, при Ауди е между фаровете, ако могат и рег табела ще сложат на него, за да има място в салона. При БМВ е малко по-добре, но пак е напред. В Джага 8мака си е точно на мястото - почти зад бомбетата, но не е фронт мидъл енджин като Корвет, например.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от немо » 25 Сеп 2018, 10:32

Vra4anin написа:Докато XK-а и бентлито... ляв панел + таван + десен панел = това всичко е едно парче, а не три отделни. :) Как се случват там нещата ми е мисълта.

Три отделни елемента са.На мястото на снадката остава фуга 2-3 мм. която се залива с бронзов припой.След като се шлайфа става равно,няма нужда от силикон,кит,лайстни и др.такива.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от TNT » 25 Сеп 2018, 19:06

acho.rs написа: Цените на дисковете и накладките странно се оказах точно на 50% от тези на Ф11ката,

Сигурен съм, че ще има и други такива "несъответствия". Ще е интересно да споделиш. И като цяло какви са разходите. Къде е страшно :mhihi:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от b00st » 28 Сеп 2018, 12:51

acho.rs написа:Благодаря за поздравленията. Ще напиша още малко впечатления (които никой не ми е искал) :

Смених дискове, накладки и масло+ филтри в Ягуар/Ленд Роувър. (Благодарности на Рандито :yes: ) Обърнаха ми доста внимание, както приемчика така и техника, които ми обясни доста неща, направо не е за вярване, предвид че в официални сервизи, дори не разбираш какво са правили. Да речем, че някои от нещата за минали приключения на колата, ми се щеше да не ги разбирам, но така е като се ровиш :confused:
Цените на дисковете и накладките странно се оказах точно на 50% от тези на Ф11ката, което ако не беше трицифрената разценка за труд на час, щеше да ги направи направо евтини. По-важното е че колата технически е наред, окачването издържа 1500км скапани пътища и дупки а разхода (ако е верен борда) е абсолютно сензационен за британска спортна кола. Извънградско е между 8 и 10, като на тесни пътища със 90-100 падна на момент и на 7,5/100 :shock: :shock: :shock: Градския варира между 13 и 18/100 . Колата върви с огромна лекота, като разбира се това донякъде се дължи отчасти на лекият волан и педал на газта.
Като стана въпрос за вървене - предавките явно ги е редил американец. Някои от тях са леко неадекватни. Още по-странно е на задна скорост, ако има малък бордюр - малко да подадеш повече и изведнъж скача като луда.
Сцепление при рязко потегляне - такива неща са непозната материя за котака :driving: Мога да нарисувам София по качество на асфалта. Между различни булеварди разликата е огромна. При средна газ на потегляне подскача приятно, но изкаш ли да тръгнеш по-здраво, нищо не се случва ... Поне не поднася много при превъртене - или има някаква електронна блокировка на дифа или широките гуми дават повече сигурност. Сега като сложа новите зимни гуми, може и да има подобрение.

Обощено, като усещане колата е много приятна, ръмжаща, ниска и широка, подобна на Астън Мартин и също толкова рядка гледка. За сега основно я заглеждат деца - нямам дете което да не се обръща и да сочи, забавно е. 5цата и преди 2 години, не съм видял дори 1 човек да я загледа :mhihi: Звука е много як, само му трябва малко засилване. Мисля, че определно са търсили прилика с рев на хищно животно. Безкрайният списък с екстри (повечето серийни) е нещо много приятно - още по-приятно е че всички работят :mhihi: . Комфорта на возене, продължава да изненадва. Поведението в завои е много странно на фона този комфорт и ме кара да се чудя дали и Адаптив Драйв на БМВ е токлова добър, зимата се появяват едни звуци, лятото други :mhihi:
Разбира се колата не е мечта - късите светлини са на свещници (ще пробвам да го оправя), по дупки интериора скърца от тук от там, чува се и един гаден шум от таблото пред волана - същия го имаше и Е46цата но се оправяше с доволен удар с ръка - тук не работи. Просто си го има. И за да има още повече тръпка - имат някакъв малоумен проблем - понякога сутрин копчето за старт (червен бутон) се държи странно и трявба да го натискаш няколко пъти за да запали. Описано е в лонг тъм тест преди 10 години на CAR Magazine, но това не го прави по-малко дразнещо. Това е за сега. Ако някой нещо го интересува - да пита :ok:

Винаги има нещо в английските коли, което да ги отделя от немския премиум. Все нещо не им достига да блеснат сред тях, примерно или са супер трошливи, визирам новите JLR модели, или ако не са пък има нещо да те дразни винаги - например тези скърцания от интериора, характерни за бранд като Ford или Opel. Лично аз това се кефя, че за пръв път в Е92-то не ми пукат корите, не трябва да ги оправяш ти, интериора не е от лего и не тропа на пластмаса някъде, докато досега в предишните Е36 и Е46 по паветата си беше симфония.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от acho.rs » 28 Сеп 2018, 13:28

Ммм, не съм много съгласен. Карал ли си лимузина/купе на Ягуар или Рейндж Роувър след 2010 :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Jaguar XK 4.2 (Х150 - 2007-2014)

Мнение от bum_bum » 28 Сеп 2018, 13:37

Аз карах някаква джипка Ягуар с един приятел, че искаше да си купува ама за тест драйва си забравил книжката :mhihi:

Багажника скърцаше яко, но пък за сметка на това музиката не работеше.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: slavi7575

Последни теми
Facebook