Качествен реглаж в София
Модератор: Общи модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Качествен реглаж в София
Ауто Мици, под метрото в Обеля са. Ползвал съм ги с 36цата, 46цата и 60ката и съм доволен. Повече от веднъж не ми се е налагало да се връщам за волан на 100% центриран, но те ми се връзват и ми дават да се кача да си го застопоря аз.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Качествен реглаж в София
Аз па си ходя в Дианата, че ми е на път. НЕ съм имал проблеми, а и си е с ф-ра и имаш право на рекламация.
Хм,хм...
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Качествен реглаж в София
Разходи се до Дружба, колегите посочиха къде
Човекът, който работи при адаша там е много способен
Човекът, който работи при адаша там е много способен
- Centurione
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M5 E39
Re: Качествен реглаж в София
BaDxBoY написа:pinko_23 написа:FaceOff написа:От личен опит, и от много познати, с които съм говорил, силно препоръчвам Стефан Пищронев, до тунела на Люлин
Ходил съм при него и воланът беше на криво, не съм особенно доволен.
Аз също препоръчвам тунела в Люлин.
Там и аз съм ходил преди години и не съм имал никакви проблеми. Единствено си спомням че беше малко трудно да си запишеш час.
Live forever or die trying
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Качествен реглаж в София
+1 глас за Дружба, три мои коли са ми правили, винаги съм бил много доволен.
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Качествен реглаж в София
FaceOff написа:Не ми се вярва да не може да ти настрои било фабрични, било каквито искаш параметри..
Защо не споделиш повече, ще е интересно
Ами по спомен ставаше въпрос за следните настройки -20 на страна и по +6 отпред, мойте бяха +2 отпред от едната страна и +3 от другата, отзад бяха -13 и -17. Когато му казах че искам точно тези ( -20 отзад и +6) ми каза че отзад за него по-добре не може да се направят, без дори да е пробвал. Отпред почна да ми вади различни теории че не трябва да е така, по програма не е зададено толкова, извън нормите е, гумите ми ще се износят за по-малко от 1000 км и други причини да не свърши работата. Като го видях с какво желание се опитва да ме разкара си платих за закачането само и си тръгнах.
Re: Качествен реглаж в София
При Стефан тия неща не минават. И аз преди години с една е36-ца дрифтачка го бях карал да ми направи малко по-различни настройки и не ме и доизслуша дори, хем сме познати
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Качествен реглаж в София
Друго нещо ми прави лошо впечатление и не помня при предишни реглажи да се е получавало така. Като пусна волана и колата отива в съседната дясна лента. Теста го правя на новата отсечка на околовръсното след Казичене посока Ботевградско шосе. Понеже често минавам оттам помня, че със стария реглаж колата си вървеше направо без никакво усилие откъм волана от моя страна, но пък никога не съм си правил експерименти да пускам волана. Утре ще проверя и налягането на гумите как е, защото като ми правиха реглажа не го провериха.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Качествен реглаж в София
dextuar написа:Друго нещо ми прави лошо впечатление и не помня при предишни реглажи да се е получавало така. Като пусна волана и колата отива в съседната дясна лента. Теста го правя на новата отсечка на околовръсното след Казичене посока Ботевградско шосе. Понеже често минавам оттам помня, че със стария реглаж колата си вървеше направо без никакво усилие откъм волана от моя страна, но пък никога не съм си правил експерименти да пускам волана. Утре ще проверя и налягането на гумите как е, защото като ми правиха реглажа не го провериха.
Taм вече се оформят коловози....
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Качествен реглаж в София
Не разбирам как да тълкувам това...cod-cdbp написа:dextuar написа:Друго нещо ми прави лошо впечатление и не помня при предишни реглажи да се е получавало така. Като пусна волана и колата отива в съседната дясна лента. Теста го правя на новата отсечка на околовръсното след Казичене посока Ботевградско шосе. Понеже често минавам оттам помня, че със стария реглаж колата си вървеше направо без никакво усилие откъм волана от моя страна, но пък никога не съм си правил експерименти да пускам волана. Утре ще проверя и налягането на гумите как е, защото като ми правиха реглажа не го провериха.
Taм вече се оформят коловози....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Качествен реглаж в София
Като негодувание срещу качеството на асфалта.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Качествен реглаж в София
Това е мястото в Дружба, каквото съм закарал, никога не е имало кусури.
6+ са пълни тъпаци, защото имат едни метални скоби, които на джанти без забележки обелиха на места бордовете
Sent from my iPhone using Tapatalk
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Качествен реглаж в София
Не ми се искаше да го казвам, но понеже сигурно още 1000 пъти някой ще каже за мястото в Дружба, точно там правих реглажа. А сега може ли някакви други предложения?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Качествен реглаж в София
dextuar написа:Не ми се искаше да го казвам, но понеже сигурно още 1000 пъти някой ще каже за мястото в Дружба, точно там правих реглажа. А сега може ли някакви други предложения?
Overdrive?
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Качествен реглаж в София
Ако си с оригинални джанти на БМВ отиди в Камор, но да плащаш пак за извършена зле услуга в друг сервиз е лоша идея. Там имат скоби, които захващат на 5 фабрично пробити точки в джантите
Волана най-лесно ще го разбереш дали е центриран на прав път без хоризонтална денивелация, но предполагам знаеш това.
Отделно и аз в Експреса се връщах за доизправяне на волана, в тоя случай ти стоиш горе в колата, държиш го с ръка както според теб трябва да е - оня отдолу стяга и си ходиш да тестваш.
Имай предвид, че волана може да стои леко насрани и заради гума. Не само да е мека, но и да “дърпа” в определена посока. Може да минеш през гумаджия от ранга на Симеон в Обеля, за да види дали случайно някоя гума няма да ти покаже повече от обичайните нютон стонойсти.
За да избегнеш препоръката на сервиз, в който си ходил и си недоволен, а подозираш за добър - може би е идея с него да започнеш в поста.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Волана най-лесно ще го разбереш дали е центриран на прав път без хоризонтална денивелация, но предполагам знаеш това.
Отделно и аз в Експреса се връщах за доизправяне на волана, в тоя случай ти стоиш горе в колата, държиш го с ръка както според теб трябва да е - оня отдолу стяга и си ходиш да тестваш.
Имай предвид, че волана може да стои леко насрани и заради гума. Не само да е мека, но и да “дърпа” в определена посока. Може да минеш през гумаджия от ранга на Симеон в Обеля, за да види дали случайно някоя гума няма да ти покаже повече от обичайните нютон стонойсти.
За да избегнеш препоръката на сервиз, в който си ходил и си недоволен, а подозираш за добър - може би е идея с него да започнеш в поста.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани