Относно дилърската програма Premium selection
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Здравейте, колеги !
За да не пускам нова тема ще изровя тази от миналата година.
Наскоро си закупих автомобил внос от Германия от дилър на БМВ
с две години гаранция BMW Premium Selection.
Миналата седмица колата пристигна и след като я регистрирах
реших да отида до БМВ Варна за да им представя гаранцията и да съм сигурен
че ще ми бъде призната за в бъдеще ако се наложи нещо да се ремонтира.
За съжаление оттам ми беше казано че ако има някакви текущи ремонти
за срока на гаранцията аз трябва да си платя при тях а после да си търся
съответно парите от немския дилър на БМВ.
Това така ли е наистина или нещо ме будалкат от Varna Cars ?
Пускам това мнение за втори път , не знам защо не излезе предния път.
За да не пускам нова тема ще изровя тази от миналата година.
Наскоро си закупих автомобил внос от Германия от дилър на БМВ
с две години гаранция BMW Premium Selection.
Миналата седмица колата пристигна и след като я регистрирах
реших да отида до БМВ Варна за да им представя гаранцията и да съм сигурен
че ще ми бъде призната за в бъдеще ако се наложи нещо да се ремонтира.
За съжаление оттам ми беше казано че ако има някакви текущи ремонти
за срока на гаранцията аз трябва да си платя при тях а после да си търся
съответно парите от немския дилър на БМВ.
Това така ли е наистина или нещо ме будалкат от Varna Cars ?
Пускам това мнение за втори път , не знам защо не излезе предния път.
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Сигурен ли си, че си разбрал правилно.
Премиум селекшън гаранцията е един вид застрахова.Все едно каско за повреди. Едва ли е към немския дилър, а по скоро към някое застрахователно дружество.
Плащаш за ремонта, после с фактурите при него за осребряване. Така поне е за тези закупени от БГ.
Втория вариант е с една декларация, че дилъра може да си търси парите от застрахователите, и когато одобрят разхода правят ремонта, но така се чака.
И аз гледам тези от германия с гаранция и ми е много интересно дали настина това е случая.
Премиум селекшън гаранцията е един вид застрахова.Все едно каско за повреди. Едва ли е към немския дилър, а по скоро към някое застрахователно дружество.
Плащаш за ремонта, после с фактурите при него за осребряване. Така поне е за тези закупени от БГ.
Втория вариант е с една декларация, че дилъра може да си търси парите от застрахователите, и когато одобрят разхода правят ремонта, но така се чака.
И аз гледам тези от германия с гаранция и ми е много интересно дали настина това е случая.
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Ами мисля че точно това ми обясняваха от Варна Карс - това което си написал за първия случай със застраховката.
Тоест аз трябва да си търся парите впоследствие от застрахователя, който предполагам е някаква немска компания,
а не от немския дилър на БМВ от когото съм закупил колата така ли да го разбирам?
Ще прикача като мога самия документ за застраховката за да се види точно какво е.
Щото уж Премиум Селекшън, проверена по нам си колко показателя и 360 градуса пък се оказа
че трябва да сменям тампони на предни носачи и кой знае какво ще излезе още скоро.
Тоест аз трябва да си търся парите впоследствие от застрахователя, който предполагам е някаква немска компания,
а не от немския дилър на БМВ от когото съм закупил колата така ли да го разбирам?
Ще прикача като мога самия документ за застраховката за да се види точно какво е.
Щото уж Премиум Селекшън, проверена по нам си колко показателя и 360 градуса пък се оказа
че трябва да сменям тампони на предни носачи и кой знае какво ще излезе още скоро.
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Това е документа който имам за тази гаранция.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- kasho
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: Nürnberg, Bayern
- Пол: Мъж
- Кара: F30 LCI 320d XDrive ex E46 330xd
- Мечтае да кара: Porsche Cayenne, BMW X5
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Според текста горе в документа получваш гаранцията от Garantiegeber-a. По-надолу в секцията Garantiegeber е посочена тази фирма Wolter & Steiner, които са всъщност фирма-дилър на БМВ, но не и самия концерн БМВ.
Ще погледна довечера в моите документи да видя при мен кой дава гаранцията, че мойта също беше Premium Selection
Ще погледна довечера в моите документи да видя при мен кой дава гаранцията, че мойта също беше Premium Selection
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Българските май всички са към wagas. Няма клон в България , така че не е много голяма разликата. Разправия си е като цяло, не е като фабричната гаранция.
Поне някой дилъри се навиват, те да се разправят с цялата бумащина, но пък така се чака и за неотложни ремонти не е добре.
Поне някой дилъри се навиват, те да се разправят с цялата бумащина, но пък така се чака и за неотложни ремонти не е добре.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Premium selection автомобилите просто отговарят на определени условия, като да са до 10 г и 150 000 км мисля, с пълна сервизна история. Това е имено заради гаранцията, която няма нищо общо с BMW AG.
BMW няма заложен интервал за смяна на вериги.
BMW няма заложен интервал за смяна на вериги.
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Ясно, значи да се приготвя да пия една студена
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Не напротив. Връщат пари, няма проблем, пазиш си всички фактури и им ги пращаш. Евентуално може да ти изискат и някой друг документ, минала смяна на масло в интервал. Просто си е повече разправия от това да си оставиш колата и да я направят като с фабричната гаранция.
Това при условие, че дилъра не иска да се занимава, ако иска нещата минават през него, но пък е по-бавно.
Най-добре се чуй с човека посочен в гаранцията като контакт и предполагам ще ти обясни.
Това при условие, че дилъра не иска да се занимава, ако иска нещата минават през него, но пък е по-бавно.
Най-добре се чуй с човека посочен в гаранцията като контакт и предполагам ще ти обясни.
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Е дано тогава да стане така както казваш
От БМВ Варна изрично ми казаха че аз трябва да се занимавам с това връщане на парите, тях не ги интересува.
А дали ремонта трябва задължително да е направен в официален сервиз на марката или мога да отида където искам ?
От БМВ Варна изрично ми казаха че аз трябва да се занимавам с това връщане на парите, тях не ги интересува.
А дали ремонта трябва задължително да е направен в официален сервиз на марката или мога да отида където искам ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Да, вероятно ще искат да е в официален сервиз, че да им е сигурна работата....
Иначе.... гаранцията от BMW, при Premium Selection, може да е само за автомобили, които са под 5г възраст. Т.е. да се прихване официална гаранция към самите BMW. На автомобил на 7 години това просто няма как да се случи и е съвсем нормално да е през външен "застраховател", както е и нормално Varna Cars да отказват каквато и да е съпричастност
Иначе.... гаранцията от BMW, при Premium Selection, може да е само за автомобили, които са под 5г възраст. Т.е. да се прихване официална гаранция към самите BMW. На автомобил на 7 години това просто няма как да се случи и е съвсем нормално да е през външен "застраховател", както е и нормално Varna Cars да отказват каквато и да е съпричастност
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Благодаря на всички за разясненията
Да се надявам че няма да се налага да минавам през цялата схема за нещо по сериозно по колата !
Да се надявам че няма да се налага да минавам през цялата схема за нещо по сериозно по колата !
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Какво не е покрито от примиум селекшън:
(a) Chassis and Body Equipment. Rattles, squeaks, adjustments, water entry, paint work
damage, rust, glass, windows, convertible top including windows and frames, chrome
parts, general seal, door seals, seat rails and decorative strips. All other items within the
vehicle that are subject to wear and tear and discolouration i.e. seat covers, carpets,
door trims etc are also excluded.
(b) Clutch. Linkages, burnt out parts, clutch linings and any damage due to wear and tear
of the friction surfaces
(c) Cooling system. Topping up of the cooling system itself.
(d) Overheating. Any damage caused by the failure to react immediately to warning
devices in the vehicle, including the temperature and coolant level indicator.
(e) Drive line. Gaskets, rubber compound parts and constant velocity boots.
(f) Electrical system. This includes the lighting systems, batteries, all bulbs (with the
exception of Xenon and LED), spark plugs, fuses and wiring that has become loose,
lost contact or burned out.
(g) Engine including cylinder head. Maintenance/wear and tear items including all
gaskets, O-rings, rubber compound parts, (PVC) crankcase ventilating valve
and system.
(h) Exhaust system. All exhaust components where the damage or failure is caused by
impact or abrasion.
(i) Fuel system. Injectors, linkages, cables and any repair work due to pollution or
contamination of the vehicles fuel.
(j) Heating and air-conditioning systems. The removal of any air-conditioning odour,
refrigerant top up/re gassing.
(k) Transmission, transfer case DKG and rear axle. External linkages, gaskets, seals and
rubber components. Premium selection warranty cover will not replace parts for simple
noise related issues.
(l) Safety system including air bags. Activation and de-activation of airbag system
and damaged seat belt fabric which is faded, frayed, worn or has been subject of
external influence.
(m) Suspension (including air suspension). Pipes, linkages, standard shock absorbers,
and mounts.
(n) Steering and suspension. Power steering belts, external linkages, joints, hoses,
bushes, seals and shock absorber mounts, rubber compound parts and swivel pins.
Shock absorbers and coil springs. Any adjustment repair work required to align or
remove noise related issues.
(o) Comfort electrics. CD/DVD player, remote keys, batteries, mobile phone hand set.
Loose connections, faded buttons and other wear and tear items, software updates
and ULF, TCU upgrades. Television screens, monitors and instrument clusters will
be covered by the warranty only when there are more than eight missing pixels.
Components and systems will only be covered by the warranty if these items are
original factory equipment.
(p) Consumable materials. Consumables materials used simply for top up purposes i.e.
coolant, A/C gas, brake fluid etc. The warranty does cover material costs where there is
a failed part involved e.g.. Coolant in the case of a water pump replacement.
(q) Wheels and tyres. Wheels and tyres (Tyre warranty is the responsibility of the tyre
manufactures).
(r) Programming. Any software updates and vehicle reprogramming unless that is required
as the result of a failure which is covered by this warranty.
(s) Braking system. Brake pads, discs, drums, lines, and any form of adjustment or
maintenance.
BMW Premium Selection® Warranty - Your Obligations
Warranty repairs are likely to be quickly and effectively carried out if you:
• Remember to have your vehicle serviced and repaired by an Authorised BMW Dealer.
If a non-Authorised BMW Dealer has serviced your vehicle a claim may be rejected if,
in BMW’s opinion, the cause of the defect is, in whole or part, due to the use of nonapproved
parts or inadequate servicing or repairs.
• Report any defects to your Authorised BMW Dealer as quickly as possible. A minor
defect corrected now could prevent you from being inconvenienced in the future.
All repairs and/or replacements carried out under this warranty must be performed by or
through an Authorised BMW Dealer. All replaced parts become the property of BMW.
In order to enjoy the warranty benefits set out in this booklet the owner must:
(a) Make the vehicle available to an Authorised BMW Dealer, during normal working hours,
to enable relevant service and maintenance work to be performed, when indicated by
the Service Interval or Mileage Indicator, as outlined in the BMW owner’s handbook.
(b) Comply with all instructions and recommendations in the BMW owner’s handbook
and BMW service handbook for the vehicle.
(c) Take all necessary steps to prevent and minimise any damage to the vehicle in the
event of any defect or failure, and adhere to vehicle warning systems
(a) Chassis and Body Equipment. Rattles, squeaks, adjustments, water entry, paint work
damage, rust, glass, windows, convertible top including windows and frames, chrome
parts, general seal, door seals, seat rails and decorative strips. All other items within the
vehicle that are subject to wear and tear and discolouration i.e. seat covers, carpets,
door trims etc are also excluded.
(b) Clutch. Linkages, burnt out parts, clutch linings and any damage due to wear and tear
of the friction surfaces
(c) Cooling system. Topping up of the cooling system itself.
(d) Overheating. Any damage caused by the failure to react immediately to warning
devices in the vehicle, including the temperature and coolant level indicator.
(e) Drive line. Gaskets, rubber compound parts and constant velocity boots.
(f) Electrical system. This includes the lighting systems, batteries, all bulbs (with the
exception of Xenon and LED), spark plugs, fuses and wiring that has become loose,
lost contact or burned out.
(g) Engine including cylinder head. Maintenance/wear and tear items including all
gaskets, O-rings, rubber compound parts, (PVC) crankcase ventilating valve
and system.
(h) Exhaust system. All exhaust components where the damage or failure is caused by
impact or abrasion.
(i) Fuel system. Injectors, linkages, cables and any repair work due to pollution or
contamination of the vehicles fuel.
(j) Heating and air-conditioning systems. The removal of any air-conditioning odour,
refrigerant top up/re gassing.
(k) Transmission, transfer case DKG and rear axle. External linkages, gaskets, seals and
rubber components. Premium selection warranty cover will not replace parts for simple
noise related issues.
(l) Safety system including air bags. Activation and de-activation of airbag system
and damaged seat belt fabric which is faded, frayed, worn or has been subject of
external influence.
(m) Suspension (including air suspension). Pipes, linkages, standard shock absorbers,
and mounts.
(n) Steering and suspension. Power steering belts, external linkages, joints, hoses,
bushes, seals and shock absorber mounts, rubber compound parts and swivel pins.
Shock absorbers and coil springs. Any adjustment repair work required to align or
remove noise related issues.
(o) Comfort electrics. CD/DVD player, remote keys, batteries, mobile phone hand set.
Loose connections, faded buttons and other wear and tear items, software updates
and ULF, TCU upgrades. Television screens, monitors and instrument clusters will
be covered by the warranty only when there are more than eight missing pixels.
Components and systems will only be covered by the warranty if these items are
original factory equipment.
(p) Consumable materials. Consumables materials used simply for top up purposes i.e.
coolant, A/C gas, brake fluid etc. The warranty does cover material costs where there is
a failed part involved e.g.. Coolant in the case of a water pump replacement.
(q) Wheels and tyres. Wheels and tyres (Tyre warranty is the responsibility of the tyre
manufactures).
(r) Programming. Any software updates and vehicle reprogramming unless that is required
as the result of a failure which is covered by this warranty.
(s) Braking system. Brake pads, discs, drums, lines, and any form of adjustment or
maintenance.
BMW Premium Selection® Warranty - Your Obligations
Warranty repairs are likely to be quickly and effectively carried out if you:
• Remember to have your vehicle serviced and repaired by an Authorised BMW Dealer.
If a non-Authorised BMW Dealer has serviced your vehicle a claim may be rejected if,
in BMW’s opinion, the cause of the defect is, in whole or part, due to the use of nonapproved
parts or inadequate servicing or repairs.
• Report any defects to your Authorised BMW Dealer as quickly as possible. A minor
defect corrected now could prevent you from being inconvenienced in the future.
All repairs and/or replacements carried out under this warranty must be performed by or
through an Authorised BMW Dealer. All replaced parts become the property of BMW.
In order to enjoy the warranty benefits set out in this booklet the owner must:
(a) Make the vehicle available to an Authorised BMW Dealer, during normal working hours,
to enable relevant service and maintenance work to be performed, when indicated by
the Service Interval or Mileage Indicator, as outlined in the BMW owner’s handbook.
(b) Comply with all instructions and recommendations in the BMW owner’s handbook
and BMW service handbook for the vehicle.
(c) Take all necessary steps to prevent and minimise any damage to the vehicle in the
event of any defect or failure, and adhere to vehicle warning systems
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Да беше написал "нищо не покрива" - щеше да е по-лесно
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Mollov написа:Да беше написал "нищо не покрива" - щеше да е по-лесно
всъщност покрива почти всичко. първото изречение на всеки параграф е "темата" (окачване, двигател, електроника и тн) и след това е какво не се покрива.
един вид - "Engine including cylinder head. Maintenance/wear and tear items including all gaskets, O-rings, rubber compound parts, (PVC) crankcase ventilating valve and system." означава, че всичко по двигателя освен консумативи и гарнитури, семеринги, гумени части и системата за вентилиране на блока е покрито. един вид ако духнеш гарнитурата на главата не е покрито, но ако строшиш бутало или разтегнеш верига е покрито...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани