Относно дилърската програма Premium selection
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Относно дилърската програма Premium selection
На мен по Premium Selection гаранция са ми оправяли гарнитурки, скърцания в интериора и т.н. дребни неща. Винаги в Мкар Пловдив са третирали колата с Premium Selection гаранция точно така, както и другите ми коли, които са в заводската си гаранция. Това с гаранцията към външен доставчик на услугата не се казваше Premium Selection преди време, но аз се възползвах от Premium Selection автомобил преди 9г.
- BMWX3F25
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 30.12.2017
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 40d, X3 F25 20d
- Мечтае да кара: Х5 G05
Re: Относно дилърската програма Premium selection
Вчера отправих запитване по пощата до немския дилър на БМВ от когото закупих автомобила и вижте какво са ми отговорили :
"Dear sir, please contact the company "Real Garant" (Premium Selection Garantie). phone: 0715 985 3503
They will give you information about the contect of your guarantee because not every car part is included.
Thereafter you can contact us for a date. Because your guarantee details we don´t need any other documents."
Тия да не очакват че след като уредя формалностите с посочената застрахователна компания ще тръгна до техния сервиз
в Германия да ми правят ремонта ? Нещо не знам дали аз не разбирам или техния английски се е бъгнал от гугъл транслейта.
"Dear sir, please contact the company "Real Garant" (Premium Selection Garantie). phone: 0715 985 3503
They will give you information about the contect of your guarantee because not every car part is included.
Thereafter you can contact us for a date. Because your guarantee details we don´t need any other documents."
Тия да не очакват че след като уредя формалностите с посочената застрахователна компания ще тръгна до техния сервиз
в Германия да ми правят ремонта ? Нещо не знам дали аз не разбирам или техния английски се е бъгнал от гугъл транслейта.
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани