Идва ли края на дизелите
Модератор: Общи модератори
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Идва ли края на дизелите
alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Идва ли края на дизелите
Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Идва ли края на дизелите
In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
Супер са си. Едва ли всеки може да си позволи да се вози с такива коли, особено ако кара по над 40к км на година. За това дизела за мен е супер вариант. Не си го представям обаче в кола от типа на S купе.
Re: Идва ли края на дизелите
In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
Нито са джипове, нито са спортни коли е тва им е.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Идва ли края на дизелите
alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
При малолитражките, тотално беше изоставен бензиновия мотор. Дизелите ги засилваха през 2 години, технологията им дръпна цял век напред, при бензиновите се чудеха само как смъкнат 0.3л надолу разход - загубена кауза. Аз съм на бензиновия мотор, но разликата която реално има значение е 320и или 320д, 330и срещу 330д. Като се сравни положението в Е46 и Ф30 (там е 328и)се вижда за какво говоря.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Идва ли края на дизелите
Няма да е много напред във времето,когато ще се заговори и за вредните емисии на бензина, така че ....все сме от едната страна барикадата. Мисля че по-големия проблем, е "техническия" преглед, който "минаваме" (точно така минаваме)....Ако една кола било то евро 2,3,4 или 5 покрива напълно емисиите заложени от производителя, какъв е проблема ? Друг е въпроса че дори катализаторите са отрязани, камо ли дпф-и и т.н. Тази сутрин пътуваме с хлапето за училище и по Драган Цанков един пасат ТДИ от 90-те като подаде газ съвсем се стъмни пред мен.....ето това не е нормално колеги. Хората чакат от страни на спирката , нашия дава газ на "чипнатия" милионник и всичко става в кюмюр....да де ама нали детето ти ще чака после на тази спирка и ще ходи по този тротоар. Много сме зле, поне да се минава нормален преглед, нищо че е евро 1 бараката, поне да си покрива нормите от производителя. Нямам нищо против старите автомобили даже имам любими модели, но имам много против избушените и крайно неподдържани кошари. Колкото и стар да е авто парка, ако е технически изправен и минава редовно технически преглед, ситуацията ще е далеч по-добра, от пушещ като парен локомотив стар дизел или пушещ в синьо-сивата гама бензин. И в двата случая започва да пари на очите...
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Идва ли края на дизелите
Kurtov написа:In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
Нито са джипове, нито са спортни коли е тва им е.
Може ама в града много шофьори на "спортни коли" си гледат в краката дали са дали газ
Иначе дизел в купе на SUV не е нещо особено икономично, а не се мести и наполовина от гореизброените. От друга страна при дизела двигател, окачване, трансмисия са в пъти по-кекави, та аз лично не я разбирам тази логика, но всеки си решава според това колко кара на година.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Идва ли края на дизелите
In_Memoriam написа:Kurtov написа:In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
Нито са джипове, нито са спортни коли е тва им е.
Може ама в града много шофьори на "спортни коли" си гледат в краката дали са дали газ
На Калояново форумните състезатели с бегачките също
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Идва ли края на дизелите
In_Memoriam написа:Kurtov написа:In_Memoriam написа:Vanqu1sh написа:alekangg написа:Една ли успя да намериш? И за това атоматично печките стават по-бързи от бензина ли??
Не са по-бързи от бензина, но модерните дизели имат много хубава динамика и в комбинация с бърза кутия са много приятни за ежедневна употреба. Разхода мисля, че няма какво да го коментираме. Иначе аз лично съм фен и на дизел и на бензин и според мен най-много зависи от конкретната кола. Ако е джип или някое комби бих предпочел да е дизел, за спортна кола винаги бензин.
Какво им е на Grand Cherokee SRT, X5M, Cayenne Turbo и G63
Нито са джипове, нито са спортни коли е тва им е.
Може ама в града много шофьори на "спортни коли" си гледат в краката дали са дали газ
Иначе дизел в купе на SUV не е нещо особено икономично, а не се мести и наполовина от гореизброените. От друга страна при дизела двигател, окачване, трансмисия са в пъти по-кекави, та аз лично не я разбирам тази логика, но всеки си решава според това колко кара на година.
Така е, всеки си има различни виждания.
За някои хора е нормално да дадат същите пари и да купят някое Порше, или м3 примерно и да карат на писта. За други е нормално да са баровци пред дискотеката и да дават газ в града.
БМВ и всички останали производители гледат да им угодят, защото в този изкривен свят има много болни мозъци с пари и накрая се раждат такива недоразумения като x6 и подобни.
Извинявам се ако съм засегнал някой, но не виждам с какво е по-добро x6 от x5 .
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Идва ли края на дизелите
Същото с което 6цата е по-добра от 5ца. Това че на теб не ти харесва, но в същото време се продава изключително добре, въпреки липсата на техническо превъзходство, трябва да ти говори, че все пак има причина.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Идва ли края на дизелите
acho.rs написа:Същото с което 6цата е по-добра от 5ца. Това че на теб не ти харесва, но в същото време се продава изключително добре, въпреки липсата на техническо превъзходство, трябва да ти говори, че все пак има причина.
По-готина е.
Re: Идва ли края на дизелите
acho.rs написа:Същото с което 6цата е по-добра от 5ца. Това че на теб не ти харесва, но в същото време се продава изключително добре, въпреки липсата на техническо превъзходство, трябва да ти говори, че все пак има причина.
причината е, че по европата сте непрактични гъзари и формата бие функцията всеки път.
в щатите х6-цата е с огромни намаления през цялата година и никой не я купува сравнено с х5-цата... докато за един ден в родината човек може да види повече х6ци на пътя от колкото за цял месец в америка... и всичките с големите (315?) гуми отзад...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Идва ли края на дизелите
alx написа:acho.rs написа:Същото с което 6цата е по-добра от 5ца. Това че на теб не ти харесва, но в същото време се продава изключително добре, въпреки липсата на техническо превъзходство, трябва да ти говори, че все пак има причина.
причината е, че по европата сте непрактични гъзари и формата бие функцията всеки път.
в щатите х6-цата е с огромни намаления през цялата година и никой не я купува сравнено с х5-цата... докато за един ден в родината човек може да види повече х6ци на пътя от колкото за цял месец в америка... и всичките с големите (315?) гуми отзад...
Май и при CLS е доста подобна ситуацията- при аналогична моторизация, е с осезаемо по-висока цена на вторичния пазар спрямо Е-клас например..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Идва ли края на дизелите
Пак се отнесохте... По същата логика си вземете грозна жена, че върши същата работа... А в повечето случаи и повече...
Като във всяка тема и тук ще го напиша.
Просто в България всеки си мисли, че той е прав и неговото мнение е най-вярно.
Няма такъв филм! Всеки си има гледна точка, чувства, желания и се стреми да ги задоволи. За това има и различни коли, жени, дрехи, филми и пр.
Като във всяка тема и тук ще го напиша.
Просто в България всеки си мисли, че той е прав и неговото мнение е най-вярно.
Няма такъв филм! Всеки си има гледна точка, чувства, желания и се стреми да ги задоволи. За това има и различни коли, жени, дрехи, филми и пр.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Идва ли края на дизелите
alx написа:acho.rs написа:Същото с което 6цата е по-добра от 5ца. Това че на теб не ти харесва, но в същото време се продава изключително добре, въпреки липсата на техническо превъзходство, трябва да ти говори, че все пак има причина.
причината е, че по европата сте непрактични гъзари и формата бие функцията всеки път.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани