Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
Re: Защо в Германия може с 250?
Във всяка кастрофа на две МПС-та има мачкан и мачкащ и кои кои е зависи само от теглото...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- E.5KOV
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 18.05.2017
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E-klasse, BlueTec, 2017
Re: Защо в Германия може с 250?
Прави ли ви впечатление, че тук в България шофьорите масово не знаят, че спирането в аварийната лента на автомагистрала е абсолютно забранено, освен ако техническа повреда не те принуди да направиш това. Тази забрана се прекрачва със завидна лекота без хората да се замислят, че се изправят пред огромен риск там да погубят колата си или много често и живота си. Масово се спира в аварийната лента да се почине, да се изпикае детето, да се пуши цигара или пък да се види нещо дето тропа по колата и т.н и т.н. Абсолютно всяка седмица, пътните помощи докарват по една размазана кола с N броя ранени или загинали от спиране в аварийната лента на автомагистрала. Не ме питайте къде го виждам това и ли от къде го знам. А за движението или пък изпреварването през аварийната лента изобщо не искам и да започвам коментари. Това за мен е върха на наглостта и безочието у някои колеги на пътя...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
Така е, аз също забелязвам, че всеки си спира където му хрумне.
Това се наблюдава и в градовете, масово си позволяват спиране преди крастовище или след него, което е 100% забранено под 30 метра ако не се лъжа.
За извън населени места незнам как е описано в закона, но аз лично спазвам едно неписано правило а именно след завой не спирам никога, защото знам, че някой бързак просто ще ме отнесе....
Това се наблюдава и в градовете, масово си позволяват спиране преди крастовище или след него, което е 100% забранено под 30 метра ако не се лъжа.
За извън населени места незнам как е описано в закона, но аз лично спазвам едно неписано правило а именно след завой не спирам никога, защото знам, че някой бързак просто ще ме отнесе....
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
5 метра преди/след кръстовище не се спира/паркира.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Защо в Германия може с 250?
Онзи ден ги гледах едни кавали, ударили се на пътя Бяла- Русе. Има ремонт, обозначен със знаци и един помел няколко спрели коли. Основният коментар беше: "Ами то само някакви знаци за ремонт имаше, нямаше човек който да предупреждава, нямаше нищо друго." Явно до всеки знак трябва да има човек със запалена факла да указва, че там има нещо.
Re: Защо в Германия може с 250?
Нещата като цяло са въпрос на култура, но тя не е свързана само с автомобилите... Лошото е, че тази култура се изгражда доста трудно и до голяма степен със сериозни санкции.
При нас за всяко нарушение вероятността да ни се размине е 90 % , а при тях може би е обратно пропорционалното 10 %...
Само като пример...работя в сфера в която имам наблюдения върху чужденци дошли да правят бизнес у нас .... ами не са много по-различни от нас, защото като мине малко време и се ориентират в родната действителност и стават същите наглеци и тарикати като нас! Защо ?!? Ми защото може и вече знаят, че ще им се размине!
При нас за всяко нарушение вероятността да ни се размине е 90 % , а при тях може би е обратно пропорционалното 10 %...
Само като пример...работя в сфера в която имам наблюдения върху чужденци дошли да правят бизнес у нас .... ами не са много по-различни от нас, защото като мине малко време и се ориентират в родната действителност и стават същите наглеци и тарикати като нас! Защо ?!? Ми защото може и вече знаят, че ще им се размине!
Re: Защо в Германия може с 250?
boris_dy написа:Нещата като цяло са въпрос на култура, но тя не е свързана само с автомобилите... Лошото е, че тази култура се изгражда доста трудно и до голяма степен със сериозни санкции.
При нас за всяко нарушение вероятността да ни се размине е 90 % , а при тях може би е обратно пропорционалното 10 %...
Само като пример...работя в сфера в която имам наблюдения върху чужденци дошли да правят бизнес у нас .... ами не са много по-различни от нас, защото като мине малко време и се ориентират в родната действителност и стават същите наглеци и тарикати като нас! Защо ?!? Ми защото може и вече знаят, че ще им се размине!
Ето това.
Родината ще я оправи този които оправи процеса престъпление -> наказание
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Защо в Германия може с 250?
В България може с до 160 (165 по километраж ) За по-ниска скорост почти няма кой да си играе да те снима. Стационарните камери и те така са настроени. Глобата с 20км/ч отгоре е 50лв и май има някакви отстъпки ако се плати до 1-2 седмици. За това последното не съм сигурен, последната ми глоба за скорост беше някъде преди 3 години, със 112 на ограничение 80 преди единия от тунелите на Струма (като съм почти убеден, че са ме снимали преди знака 80, защото предимно тия ограничения в тунелите ги спазвам и ме минават като спрял) и като платих 1 седмица след връчването глобата беше към 60лв.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо в Германия може с 250?
alx написа:boris_dy написа:Нещата като цяло са въпрос на култура, но тя не е свързана само с автомобилите... Лошото е, че тази култура се изгражда доста трудно и до голяма степен със сериозни санкции.
При нас за всяко нарушение вероятността да ни се размине е 90 % , а при тях може би е обратно пропорционалното 10 %...
Само като пример...работя в сфера в която имам наблюдения върху чужденци дошли да правят бизнес у нас .... ами не са много по-различни от нас, защото като мине малко време и се ориентират в родната действителност и стават същите наглеци и тарикати като нас! Защо ?!? Ми защото може и вече знаят, че ще им се размине!
Ето това.
Родината ще я оправи този които оправи процеса престъпление -> наказание
Е как да стане, като всеки един от тия дето ни "оправят" е супер издънка?
Поредното доказателсто е заместник кметицата дето я хванаха с рушвет...
А я хванаха, защото е избрана от народа а не е посочена от партията майка...
Кой да ни оправи ако не се оправим сами?
Какво нещо е това политиката, че един нормален няма ей това немога да разбера?
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Vra4anin написа:А прави ли ви впечатление, как всички тук във форума ги разбираме нещата, знаем закона перфектно, спазваме го, абе пичове карачи сме отвсякъде. А всички извън форума са идиоти
Аз съм убеден, че и този който е спрял в аварийната да пикае, този минал на червен светофар и този, който не е пуснал пешеходеца на зебрата пак смята, че знае закона и се мисли за супер шофьор. Това което прави (нарушението) е "само за малко" или "само този път", иначе не е такъв .
Да си премерим актовете за нарушения ако искате. Колко хора ще се наложи да спрат да пишат тогава?
Ще се почне с оправданията... ама аз минавам 1 милион километра... ама аз несправедливо съм глобяван...
Така, че по-добре да не ни прави впечатление
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Защо в Германия може с 250?
https://www.facebook.com/memes/videos/2886122121405356/
Междувременно тази седмица ходих до Македония и колона от 20 коли ми изкочи в лява лента на магистралата, защото напред имаше катастрофа и на пичовете не им се е чакало явно.
Също така миналия уикенд при случая с обърнатата цистерна на Тракия хората масово си караха в аварийната лента в насрещното. Тъпите фуражки не следят за такива дребни нарушения.
Междувременно тази седмица ходих до Македония и колона от 20 коли ми изкочи в лява лента на магистралата, защото напред имаше катастрофа и на пичовете не им се е чакало явно.
Също така миналия уикенд при случая с обърнатата цистерна на Тракия хората масово си караха в аварийната лента в насрещното. Тъпите фуражки не следят за такива дребни нарушения.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
Ситуацията с германските магистрали може да се нарече пълен вандализъм . Няма как иначе да бъде , тъй като тези германски племена - вандалите , населяват района от доста векове .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо в Германия може с 250?
От радиото:
Във Франция гласували намаляване максималната скорост на движение по двулентов път от 90 на 80. Така щели да спасяват по техни изчисления около 300 души годишно. Франция май били с най-лоши резултати в ЕУ като брой умрели, тука не чух точно какво цитирха, дали проценти, дали просто брой хора важното бе скоростта. Само в Дания, Швеция и Холандия мисля пак били 80 и там броя на жертвите бил най-малък, нещо такова.
Във Франция гласували намаляване максималната скорост на движение по двулентов път от 90 на 80. Така щели да спасяват по техни изчисления около 300 души годишно. Франция май били с най-лоши резултати в ЕУ като брой умрели, тука не чух точно какво цитирха, дали проценти, дали просто брой хора важното бе скоростта. Само в Дания, Швеция и Холандия мисля пак били 80 и там броя на жертвите бил най-малък, нещо такова.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- alekangg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Top Gun Maverick написа:От радиото:
Във Франция гласували намаляване максималната скорост на движение по двулентов път от 90 на 80. Така щели да спасяват по техни изчисления около 300 души годишно. Франция май били с най-лоши резултати в ЕУ като брой умрели, тука не чух точно какво цитирха, дали проценти, дали просто брой хора важното бе скоростта. Само в Дания, Швеция и Холандия мисля пак били 80 и там броя на жертвите бил най-малък, нещо такова.
Пак си чул зле
http://www.worldlifeexpectancy.com/caus ... y-country/
и тука
https://etsc.eu/euroadsafetydata/
На втората пробвах с данните от МВР за 2016 в България и всичко е точно.
Та колко да са зле, средно за Европа са. Трите червени страни няма да ги коментираме обаче, тук може с 140 законно по лунните пътища..
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Защо в Германия може с 250?
Ами не е пак, понеже не се сещам за написани от мен неща, които съм чул зле, без да го отбележа както сега, че не съм сигурен.
А и ставаше дума за конкретното в новината - минават от 90 на 80.
Сега потърсих новината в нета, ставало дума за второстепенни пътища без разделителна линия в средата:
http://trip.dir.bg/news.php?id=26768905
А и ставаше дума за конкретното в новината - минават от 90 на 80.
Сега потърсих новината в нета, ставало дума за второстепенни пътища без разделителна линия в средата:
http://trip.dir.bg/news.php?id=26768905
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани