Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от DLVasilev » 29 Май 2018, 17:13

vld написа:
DLVasilev написа:
vld написа:Разбирам те колега на 140 ти е крайно дискомфортно в лимузините които караш, те не са конструирани за висока скорост, трябва да ги караш бавно и лекичко за да изкарат още 30-40 години....
Що не си вземеш наистина една дачия, тя поне е евтина хаби малко и няма да ти е жал да и даваш газ :mhihi:
Оп то май не си струва много, че те повече от 150 не вдигат и тамън като ги вдигнеш си стигнал до морето :mhihi:

Развиват си достатъчна скорост. Освен това аз коли не пазя, че гледам си останал с грешно впечатление :winky: Като се строшат ги правя своевременно, но не им треперя. То аз не знам дали ще изкарам още 30 години :mhihi:
Гледам караш Е61, та що да взимам Дачия като за теа пари има Ешаесеиено :mhihi:
И все пак не разбрах с какво и къде ти бръкнах, но явно ти си от тези, за които говорех. Както и да е, жив и здрав да си, не искам да споря и да се карам с никого :bchug:

Е как с какво, от изказването ти останах с впечатление, че 140 са ти много на магистралата и искаш да го направят 120 така ли е или не ?
А от кои съм аз, според теб, че това не ми стана ясно?
Аз за себе си написах, подавам си газ но разумно, не ми пречат каращите по бавно, тоест съобразявам се с тях.
На мен ми пречат ограниченията на безумни места, там където са сложени само и единствено за хранилка на полицаите и пълнене на хазната от снимки ;)
Всичко останало си е ОК в България с изключение на настилката пътната сигнализация и указателните табели :mhihi:

Обяснявам: 140 на мен са ми добре, дори доста често карам и с повече стига да няма голям трафик. Все пак безопасността е преди всичко. Друг е въпроса една голяма част от колите в какво състояние са и колко могат. Например от миналата седмица от отбивката за пазарджик излезе лада 2106 с 4 различни гуми(като размер), за състоянието на кормилна и спирачна система ме е страх да си помисля. Това, което ме дразни мен лично са така нашумялите напоследък летящи с 180+ с постоянно премигващи дълги, на които целия свят им пречи. Та ако сега ограничението е 140 и те летят така и създават предпоставки за беля, то на ограничение 160 те ще са с 200 и пак ще им пречи някой. Т.е. Те са на принципа "Аз съм безсмъртен и ограничения за балъци" За малоумните ограничения съм съгласен. Доста от тях са поставени там някога и после са забравени, но сега се възползват от това
Изображение
ATR-42/72

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 29 Май 2018, 18:20

Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции.. :banghead:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alx » 29 Май 2018, 18:48

Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции.. :banghead:


Този ТИР ако беше карал със 75-80 (примерно) дали щеше да избяга в насрещното? Само питам.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Jordana » 29 Май 2018, 18:55

Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от drifty » 29 Май 2018, 19:08

Аз Тирове със 75км/ч не съм виждал скоро да се движат. Редовно докато карам в града по околовръстното някой тир се набива зад бронята ми и чак ме хваща страх с тия скапани 60 коня, че не мога да избягам и ако стане нещо ще ме сгъне на 18. А пък по пътя ми за работа, на прочутата хранилка на Търново хилс, аз карам с 60, и те ме изпреварват все едно съм спрял..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 29 Май 2018, 19:33

alx написа:
Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции.. :banghead:


Този ТИР ако беше карал със 75-80 (примерно) дали щеше да избяга в насрещното? Само питам.

А с колко е карал? Виж под какъв ъгъл е влезнал в насрещното.
https://btvnovinite.bg/bulgaria/povdiga ... akija.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 30 Май 2018, 2:02

Vanqu1sh написа:Сега даваха по новините по повод катастрофата от вчера, при която ТИР мина през мантинелата и уби младо семейство, че мантинелите на магистралата могли да спрат коли до 1,5 тона. Такива които могат да спрат камиони се слагали само на мостове и бензиностанции.. :banghead:


Нашите мантинели винаги са били пълен ташак. Доста хора си отидоха заради това.
Най-добре е бетонни блокове, защото е и по-безопасно да удариш такъв вместо мантинела, но сигурно е доста по-скъпо... нямам идея.
Интересно, че в София в града почнаха да редят такива от известно време. Имам спомен, че съм виждал някъде.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж
Кара: мъсквич

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от 3186 » 30 Май 2018, 6:59

Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250


70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от ildivvy » 30 Май 2018, 7:49

Jordana написа:Какво ще стане какво ще стане ...ще им пломбират брояча и на тях на 130 и с това ще приключи филма . Вместо да искаме навсякъде да има такива магистрали ние се борим и там да ги затворят .


Не съм имал това в предвид! Нямам нищо против да имат право да карат без ограничение по техните магистрали! Въпроса е,че успяват да си поддържат контрола по останалите пътища както трябва! При тях май няма толкова нарушения,както и брутални неспазвания на закона!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Jordana » 30 Май 2018, 8:30

3186 написа:
Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250


70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.

Става въпрос за време за реакция , два обекта отдалечени на 200 метра един от друг кога ще се срещнат по-бързо ? Когато и двата вървят със 70 един срещу друг или ако само единия се движи ? Ако пък за енергията на удара някой има съмнения от изхода на челната среща тир с автомобил , може да пише на Myth Busters . Аз нямам такова съмнение , въпреки третия закон автомобила ще бъде размазан . :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж
Кара: мъсквич

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от 3186 » 30 Май 2018, 8:47

Откъм време за реакция е вярно, че ще е по-малко. Но така генерализирано 70 + 70 = 140 не е вярно :) Разбира се, че има значение и масата на колите :angel:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Lenco » 30 Май 2018, 9:37

Защото е Германия.
Интересно ми е защо се произвеждат автомобили с мощност над 100кс, които са явна предпоставка за нарушение, и защо повече от девиците във форума си купуват такива.
И в България последно време има доста участъци, където може да се кара с 250, лошото, че след това идват участъци, където и 50 е много.
Не съм фен на високите скорости, обичам да карам с 120-130 по магистралата и да слушам музика, но няма по-голямо удоволствие, след като барото с Q7 ти светка от километър, в следващия километър да му обясниш, че не е бил прав, като му запалиш врата до към 220-230, и да му помахаш с 250 с 30 годишната кочина, опасно, но яко.

Alx e прав за повечето неща, но пистата малко се различава от реалния живот, където всеки момент може да ти налети ТИР или както преди време утрепаха мъж, жена и дете, които бяха спрели в аварийната лента.
Изображение


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Bogat-Beden » 30 Май 2018, 11:56

прост народ- слаба държава..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Lenco » 30 Май 2018, 13:31

Bogat-Beden написа:прост народ- слаба държава..

:yes: Точно и ясно, че и написано.
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Top Gun Maverick » 30 Май 2018, 20:10

3186 написа:
Jordana написа:Този тир удря първо кола на подръжката или съоръжение някакво не стана много ясно , след което прескача в насрещното . 30 тона тир и със 70 пак ще мине през тая мантинела като луда крава . Да не говорим че тук става въпрос за челен сблъсък , и 70 на единия и 70 на другия е 140 и никакво време за реакция ако си заспал зад волана . Тираджията вероятно е заспал , това е версията за момента . Случая няма много връзка с обсъждания въпрос щото тировете не вдигат 250


70 на единия и 70 на другия не е 140, а 70, според 3-тия закон на Нютон. Даже и в Myth Busters бяха го демонстрирали със сблъсък на 2 трошки.

Много точно, това и аз съм го гледал и то преди доста време. 70+70 пак си е 70. 70 в стена вече е различно от 70 в мантинела или в нива. И да, 70 за камиона е едно, а за колата съвсем друго.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook