Защо в Германия може с 250?
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Защо в Германия може с 250?
Баща ми се върна одеве от Германия за пореден път и ме провокира това да пусна темата, плюс един тест на една кола, който направих по-рано и установих за пореден път, че нямаме много пътища за високи скорости. Бях го позабравил от година и половина това нещо.
Няма начин да не сте се замисляли над този въпрос някога. Масово в Европа ограниченията по магистрали са 120-130-140. Влизаш в Германия и бам...
Та защо е разрешено, защото имат добри пътища, защото имат морал, дисциплина и акъл като знаят кога, къде и какво може, защото имат високи глоби или... нещо друго?
Мислех си за морала, но реално в 90 милионна Германия със сигурност има 20 млн. паразита, които са от всякакви националности(особено тия с ориенталските имена) и ако разчиташ на техния морал, няма да стане или поне в голямата си част са като туземци в някои отношения.
След това реших, че са пътищата, но и другаде в Европа има пътища.
След това реших, че са глобите, но и другаде има глоби, че и по-големи.
Съвкупността от всичко това? Та реално за какво е според вас? Давайте идеи за да добавя нещо в анкетата ако се споменава често извън тия трите.
Идваше ми наум нещо и за разстоянията, но и другаде има такива. Има и хора във форума живяли и/или живеещи там, може да знаят нещо повече по въпроса.
Няма начин да не сте се замисляли над този въпрос някога. Масово в Европа ограниченията по магистрали са 120-130-140. Влизаш в Германия и бам...
Та защо е разрешено, защото имат добри пътища, защото имат морал, дисциплина и акъл като знаят кога, къде и какво може, защото имат високи глоби или... нещо друго?
Мислех си за морала, но реално в 90 милионна Германия със сигурност има 20 млн. паразита, които са от всякакви националности(особено тия с ориенталските имена) и ако разчиташ на техния морал, няма да стане или поне в голямата си част са като туземци в някои отношения.
След това реших, че са пътищата, но и другаде в Европа има пътища.
След това реших, че са глобите, но и другаде има глоби, че и по-големи.
Съвкупността от всичко това? Та реално за какво е според вас? Давайте идеи за да добавя нещо в анкетата ако се споменава често извън тия трите.
Идваше ми наум нещо и за разстоянията, но и другаде има такива. Има и хора във форума живяли и/или живеещи там, може да знаят нещо повече по въпроса.
Последна промяна Top Gun Maverick на 18 Май 2018, 19:44, променена общо 1 път
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Защо в Германия може с 250?
Исторически никъде не е имо ограничения на скоростта. Като родина на автомобила са си го издействали да нямат на разни места. Според мен си е културно.
Нашия лимит на магистралата е доста висок за стандартите на Европа също. Просто обичаме да си караме бързо
Нашия лимит на магистралата е доста висок за стандартите на Европа също. Просто обичаме да си караме бързо
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Защо в Германия може с 250?
Основно заради дисциплината и по-добрата им шофьорска подготовка, тук курсовете са та*ак работа
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Защо в Германия може с 250?
Това със нямането на ограничение е малко мит.
За да огаснат електронните табла с ограниченията , трябва да има умерен трафик , да е сухо времето , да няма мъгла.А къде тук няма трафик не знам , сухо е 20 дена в годината.Общо взето табалцата постоянно си светят на 120
За да огаснат електронните табла с ограниченията , трябва да има умерен трафик , да е сухо времето , да няма мъгла.А къде тук няма трафик не знам , сухо е 20 дена в годината.Общо взето табалцата постоянно си светят на 120
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: Защо в Германия може с 250?
Защото са имали Хитлер кратко и ясно.
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Защо в Германия може с 250?
Култура и начин на мислене. Гласувах с морал и дисциплина.
Преди няколко години ходих в Щутгарт, карахме по магистралите около града и после Щутгарт - Мюнхен - Залцбург. Голяма част от карането ни беше без ограничение, впечатление ми направиха 4-ма. Едно Ферари, две М5-ци и още едно БМВ, но не запомних какво ... с българска регистрация
Нашият шофьор също вдигна 200, за да ни начеше крастата
Според мен всичко е в мисленето им. Буквално 1-ци са тези, които си изцеждат колите докрай по обществените пътища. Просто е прието, че разумната скорост е около 150-160. Наясно са и какво ще се случи при инцидент с по-висока скорост и явно не им се рискува. Масовото ми впечатление беше такова - в дясната лента се движат камионите, в средната коли със скорост 120-140 и вече бързащите пердашат в лявата. И на магистралата всички бяха доста толерантни и даваха вид на спокойни и небързащи за никъде. Има знак, че след 5 километра се стеснява платното и ще се кара в аварийната и най-дясната и всички започват да се престрояват, а не чакат последния момент и да предреждат. Сетете се дали се образуват задръствания.
В самия Щутгарт обаче беше друга бира, прекосявахме го сутринта към 11 и следобед към 16, там беше ужас, но няма да разкавам, тъй като не е това темата
Мисля, че ако масово започне да се кара с някакви високи скорости (разбирай над 200), ще им сложат и масови ограничения. Т.е. де факто е позволено с 250, защото са много малко тези, които се опитват да го направят.
Преди няколко години ходих в Щутгарт, карахме по магистралите около града и после Щутгарт - Мюнхен - Залцбург. Голяма част от карането ни беше без ограничение, впечатление ми направиха 4-ма. Едно Ферари, две М5-ци и още едно БМВ, но не запомних какво ... с българска регистрация
Нашият шофьор също вдигна 200, за да ни начеше крастата
Според мен всичко е в мисленето им. Буквално 1-ци са тези, които си изцеждат колите докрай по обществените пътища. Просто е прието, че разумната скорост е около 150-160. Наясно са и какво ще се случи при инцидент с по-висока скорост и явно не им се рискува. Масовото ми впечатление беше такова - в дясната лента се движат камионите, в средната коли със скорост 120-140 и вече бързащите пердашат в лявата. И на магистралата всички бяха доста толерантни и даваха вид на спокойни и небързащи за никъде. Има знак, че след 5 километра се стеснява платното и ще се кара в аварийната и най-дясната и всички започват да се престрояват, а не чакат последния момент и да предреждат. Сетете се дали се образуват задръствания.
В самия Щутгарт обаче беше друга бира, прекосявахме го сутринта към 11 и следобед към 16, там беше ужас, но няма да разкавам, тъй като не е това темата
Мисля, че ако масово започне да се кара с някакви високи скорости (разбирай над 200), ще им сложат и масови ограничения. Т.е. де факто е позволено с 250, защото са много малко тези, които се опитват да го направят.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо в Германия може с 250?
steeN написа:Исторически никъде не е имо ограничения на скоростта. Като родина на автомобила са си го издействали да нямат на разни места. Според мен си е културно.
Нашия лимит на магистралата е доста висок за стандартите на Европа също. Просто обичаме да си караме бързо
Това не е верно . Хитлер налага ограничения на скороста за автомобилите в цяла Германия за да се пестят ресурси . И дори за необразован безхаберник е ясно че разхода на гориво масло и износване на гуми както и съсипването на настилката е различно при 50км и при 100 км в час .
Не знам каква родина на автомобила са , но Лондон първоначално автомобилите са имали ограничение нещо от рода на 10км в час .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Защо в Германия може с 250?
Всички тези неща взети заедно
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Защо в Германия може с 250?
Според мен е психология - пътищата са ок, ясн ое че може и с 300 да караш, ако колата ти го позволява, но ако има ограничение това ще е предпоставка да стане като тук - ~90% карат на ограничението 5% - изобщо не ги интересува и дават газ до ламарината, и още 5% карат с колкото им е комфортно на тях самите(обикновено 110-120).
Ако толкова ти е зор да си начешеш крастата за скорост занеш, че има моменти, когато можеш да го направиш и това по никакъв начин няма да е нарушение на правилата, през останалото време явно има причина да има ограничение.
Впечатлявал съм се как на междуселски криволичещ път в Германия ограничението е 100. Нама начин да поддържаш тая скорост, без да си с вратите напред по завоите, но никой не го прави и хората си карат с 60-70, което е нормалното за такъв път.
П.С. по повод ограниченията - хайденякой да тръгне от Рим за Неапол по магистралата и да преброи колко коли карат с 120 - всичко живо е с 160 и нагоре
Ако толкова ти е зор да си начешеш крастата за скорост занеш, че има моменти, когато можеш да го направиш и това по никакъв начин няма да е нарушение на правилата, през останалото време явно има причина да има ограничение.
Впечатлявал съм се как на междуселски криволичещ път в Германия ограничението е 100. Нама начин да поддържаш тая скорост, без да си с вратите напред по завоите, но никой не го прави и хората си карат с 60-70, което е нормалното за такъв път.
П.С. по повод ограниченията - хайденякой да тръгне от Рим за Неапол по магистралата и да преброи колко коли карат с 120 - всичко живо е с 160 и нагоре
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Защо в Германия може с 250?
Онзи лудият Хитлер си е казал...
- Аааа,,,имам проблем с куките много дебът в храстете за глоби,я да махна ограниченията за скорост.Ма. ..им
- Аааа,,,имам проблем с куките много дебът в храстете за глоби,я да махна ограниченията за скорост.Ма. ..им
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Защо в Германия може с 250?
В Германия лобито на автомобилните производители е много силно. Както знаем наред с другите автомобили там се произвеждат коли с голям двигателен потенциал и те заемат не малък пазарен дял.
Дори да произведеш нещо перфектно трудно ще го реализираш на пазара, ако няма условия за ползването му.
Имам приятели, които живеят в Европа и специално минават отвреме-навреме в Германия точно заради това.
Дори да произведеш нещо перфектно трудно ще го реализираш на пазара, ако няма условия за ползването му.
Имам приятели, които живеят в Европа и специално минават отвреме-навреме в Германия точно заради това.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Защо в Германия може с 250?
Използват лявата лента за изпреварване, а не за пътуване....и повечето го спазват.
Колите им са технически изправни.Пътищата също...
Колите им са технически изправни.Пътищата също...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Защо в Германия може с 250?
Ограниченията по магистралите не са само за безопасност. Всяка бяла държава има магистрали по които може да се кара безопасно с поне 160.
Скоростта е ограничена заради икономия на гориво. По чичуво време ограничението е било 100, а по-късно и 80 поради тая причина.
Скоростта е ограничена заради икономия на гориво. По чичуво време ограничението е било 100, а по-късно и 80 поради тая причина.
Re: Защо в Германия може с 250?
bum_bum написа:Ограниченията по магистралите не са само за безопасност. Всяка бяла държава има магистрали по които може да се кара безопасно с поне 160.
Скоростта е ограничена заради икономия на гориво. По чичуво време ограничението е било 100, а по-късно и 80 поради тая причина.
Не знам, ама на Тракия ако кача на поне 160 ще излетя в дерето. На Струма след Лукойла има едно леко завиване в лявата лента с адски пропадания на пътя, където хем минавам през ден, хем всеки път едвам удържам колата с 120-130 ..
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Защо в Германия може с 250?
Защото тук, това няма как да стане, после ще има типично балкански неща ..
Ся че тоя с бусчето е за бой яко, факт, ама тука наистина ше го бият, па може и нещо друго
https://www.youtube.com/watch?v=LgAbagQ ... be&t=3m53s
Ся че тоя с бусчето е за бой яко, факт, ама тука наистина ше го бият, па може и нещо друго
https://www.youtube.com/watch?v=LgAbagQ ... be&t=3m53s
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани