Защо в Германия може с 250?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Защо по Немските магистрали е разрешено с 250?

Имат хубави пътища
10
13%
Имат морал и дисциплина
22
29%
Имат високи глоби
1
1%
Автомобилните производители лобират
5
7%
Всички тези неща взети заедно
37
49%
 
Общо гласове : 75

Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Bogat-Beden » 24 Май 2018, 13:50

Нека някой от нисколетящите квалифицирани в транспортните науки, да пробва да кара с 80(недай си боже по-ниска скорост) на извънградско и пак да се включи компетентно за ограниченията по магистралата..
Абе хора, чувате ли се въобще, в Испания на онази изключителна инфраструктура са с 120 км/ч ограничения и за сериозно прескочилите го си има реални присъди(затвор), тука пак нашенецът знае повече от вземащите решения в най-развитата част на света :kuku:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Май 2018, 14:34

Пробвал съм с 80 дори със Зафирата, но ми изглежда все едно съм спрял, затова педала в ламарината, 120-140 на хубав извънградски път ми е ОК с нея. :mhihi: Анатемосайте ме сега.

Работата е да има контрол над хората. Това е откакто свят светува. Това е защото Испанците по принцип са аборигени и ако им разрешат подобно на Швабите да пляскат с 250 и няма да се получат нещата. В Германия да не би магистралите да са два пъти по-хубави от ХУБАВИТЕ в Испания? Не. В САЩ да не са и те два пъти по-кофти? Не. Обаче и там е 75-80 мили(мисля толкова беше в зависимост къде си)защото те 17 годишни вземат оръжие и изтребват куп народ, смятай ако на 16 им дадеш да карат с 250 какво ще е.
Та тука в Булгаристан отдавна съм казал, че е страната на неограничените възможности - 140 на магистрали, които на места са като излезли от ада, особено старите участъци от Тракия. Но Бойко каза, че и 140 е малко, по тези нови и хубави аутобани трябвало поне 160 да е. :mhihi:
И между другото като е кофти пътя си намалям, на вълните на Тракия да речем, а покрай мен прелитат. Значи не е до колко ти дават, а до преценка. :dunno:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от vld » 24 Май 2018, 16:44

Верно ли е казал, че 160 трябва да е? Ако го вдигнат на толкова ще е идеално :D скоро пътувах пак по Европа еми да малоумно е ограничението от 120 в Сърбия, с тия магистрални патрули дето се мотаят на всякъде бях принуден да я мина цялата Сърбия с 119 по гпс на темпомат еми няма такъв ужас, дразнещо бавно е това, особенно като знаеш че имаш да караш още 1500/600 км и трябва да се влачиш...
140/160 си е идеална скорост за каране при хубаво време. От какъв зор трябва да се влачиш? На някой като му се кара с 80 да слиза от магистралата и да се радва на ландшафта....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 24 Май 2018, 17:26

Bogat-Beden написа:Нека някой от нисколетящите квалифицирани в транспортните науки, да пробва да кара с 80(недай си боже по-ниска скорост) на извънградско и пак да се включи компетентно за ограниченията по магистралата..
Абе хора, чувате ли се въобще, в Испания на онази изключителна инфраструктура са с 120 км/ч ограничения и за сериозно прескочилите го си има реални присъди(затвор), тука пак нашенецът знае повече от вземащите решения в най-развитата част на света :kuku:

Даже за около година и половина бяха го смъкнали на 110км/ч понеже в Англия било толкова! По диагонал ти трябват 2 дни да я минеш..
Затвор няма, поне на практика, иначе на теория има за тези с 200+

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от alekangg » 24 Май 2018, 17:27

Top Gun Maverick написа:Пробвал съм с 80 дори със Зафирата, но ми изглежда все едно съм спрял, затова педала в ламарината, 120-140 на хубав извънградски път ми е ОК с нея. :mhihi: Анатемосайте ме сега.

Работата е да има контрол над хората. Това е откакто свят светува. Това е защото Испанците по принцип са аборигени и ако им разрешат подобно на Швабите да пляскат с 250 и няма да се получат нещата. В Германия да не би магистралите да са два пъти по-хубави от ХУБАВИТЕ в Испания? Не. В САЩ да не са и те два пъти по-кофти? Не. Обаче и там е 75-80 мили(мисля толкова беше в зависимост къде си)защото те 17 годишни вземат оръжие и изтребват куп народ, смятай ако на 16 им дадеш да карат с 250 какво ще е.
Та тука в Булгаристан отдавна съм казал, че е страната на неограничените възможности - 140 на магистрали, които на места са като излезли от ада, особено старите участъци от Тракия. Но Бойко каза, че и 140 е малко, по тези нови и хубави аутобани трябвало поне 160 да е. :mhihi:
И между другото като е кофти пътя си намалям, на вълните на Тракия да речем, а покрай мен прелитат. Значи не е до колко ти дават, а до преценка. :dunno:

Бай Ганя много обича да квалифицира другите, но ако испанците са аборигени, ние още живи маймуни.
В Испания има мнгоо малко магистрали, които да са дълги и прави, там няма равнини както е в Германия и като цяло има леки завои често. С над 200 постоянна не става на повечето места, трябва да се намаля.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Май 2018, 18:14

Виж сега, ако не беше едно време бай Ганя и хан Тервел, арабите щяха да глътнат половин Европа, точно както са глътнали цялата Испания и са я владели 7 века и отгоре частично и 5 века изцяло почти. Понеже арабския халифат се разпада на доста малки воюващи по между си кралства, затова сами се изяждат и се появяват разни кралства като Португалия, Леон, Арагон(част от което е било Каталуня, за която не знам как искат независимост след като НИКОГА в историята си не е била самостоятелно кралство дори)които сеприсъединяват към все пак съществуващи вече такива като Навара и на по-късен етап вече формират ранните Испански и Португалски кралства. Нас ни е прецакало географското положение и всичкото зло идвало в европа е минавало първо от тук. Но въпреки това нашето име си остана България и някак оцеляхме и сме единствената страна, която не смени името си през вековете като не се сещам з апо-стара държава на континента. Ти ако се чувстваш маймуна спрямо Испанците, аз далеч не и няма да приема принизяването на нацията ни защото ония са по-добре усторени материално и инфраструктурно. Тяхното робство свършва 15-ти век, а нашето почва 14-ти, после други са ни владели, та нормално е да сме по-назад в това отношение. Та там в Испания има сбор от толкова племена, че не можеш да ги преброиш дори и до ден днешен не са единни, като примера с Каталуня е само зрънце. Държавата дърпа напред когато арабите са прогонени от Европа и се обединяват там всичките им племенни кралства, царства, махали и паланки. От там започват едно мореплаване и завладяване на новия свят, колят и бесят населението където и да отидат само и само да им вземат златото. С това злато държавата дърпа напред и затова се развива икономически в голям времеви период, печели още и от географското си положение поради климата като произвежда разни плодове и т.н.
После са си впрегнали малко акъла та да правят поне хубава стомана. От толкова завладяване са заселили половината свят и благодарение на аборигенския си начин на живот през вековете да имат по брой деца колкото нашите роми. Ако не бяха чак толкова алчни обаче, сигурно конкуистадорите щяха да донесат доста повече злато в Испания, вместо корабите им да потъват из моретата и океаните от претоварване. Но и тях кризата ги удари почти като Гърция, не са баш като Германия, че да ми ги даваш за пример как сме 14 века след тях.

Щом сам казваш, че магистралите им са с доста завои и не толкова прави(макар държавата да е доста голяма на територия, тоест сигурно има всякакви)значи е оправдано да нямат ограничения над тези, а не защото скоростта по принцип е висока, но ти това даде з апример, че щом там не можело как тука ще може. Значи ние в България какво сме виновни, че там има завои, а по нашите магистрали почти липсват?

Който пита з аБойко и 160-то, по-скоро го каза на шега. Беше когато бе открил някаква поредна отсечка мисля от магистрала Марица или последната отсечка от Тракия там около Ямбол, която беше, но по смомен съвсем ясно се сещам как с усмивка каза, че по тези хубави магистрали и 160 било малко защото новите участъци били много добри, но все пак оставяли 140 и за 4 часа от София се стига спокойно до морето.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Bogat-Beden » 24 Май 2018, 20:49

Изображение
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Витанов » 24 Май 2018, 23:06

Аз редовно си я бъцам тристаиосемнаиШчицата с 220/230км. по околовръстния от Габрово към Търново, там по завоите след Борики особено залепям и 250км. Лошото е че няма къде да вкарам шеста мамка му, само 4та и 5та рък-брък без ръце оставам... Даже веднъж изтървах един завой, но късмета не ми изневери защото имаше за мое щастие една нива която успешно изорах някъде със 180км. и отново влязох в пътя. Е бях посъбрал малко треворлаци, но спрях на една чешмичка да я поосвежа малко. :) Колата де, аз си бях добре. Иначе по магистралата не я настъпвам много 100/110км. че ме е страх да карам бързо, а и гори много завалийчето. :)
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4216
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от ///M Power » 25 Май 2018, 15:12

vld написа:Верно ли е казал, че 160 трябва да е? Ако го вдигнат на толкова ще е идеално :D скоро пътувах пак по Европа еми да малоумно е ограничението от 120 в Сърбия, с тия магистрални патрули дето се мотаят на всякъде бях принуден да я мина цялата Сърбия с 119 по гпс на темпомат еми няма такъв ужас, дразнещо бавно е това, особенно като знаеш че имаш да караш още 1500/600 км и трябва да се влачиш...
140/160 си е идеална скорост за каране при хубаво време. От какъв зор трябва да се влачиш? На някой като му се кара с 80 да слиза от магистралата и да се радва на ландшафта....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Гледаш само от твоята камбанария, ако ти можеш със 160 останалите 90% не могат, но им е разрешено и те си мислят, че могат и става лошо за тях и за теб !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Vanqu1sh » 25 Май 2018, 15:14

А какво мислите за шофирането без фарове през нощта на извънградско или шофиране в настрещното на магистралата? Според вас адекватни ли са наказанията? За съжаление са ми се случвали и двете неща, първото доста повече. На един такъв без фарове се смазах да му присветкам, соча и още кво ли не, докато той ме псуваше като каруцар и не успя да се чатне, че няма фарове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от vld » 25 Май 2018, 15:55

///M Power написа:
vld написа:Верно ли е казал, че 160 трябва да е? Ако го вдигнат на толкова ще е идеално :D скоро пътувах пак по Европа еми да малоумно е ограничението от 120 в Сърбия, с тия магистрални патрули дето се мотаят на всякъде бях принуден да я мина цялата Сърбия с 119 по гпс на темпомат еми няма такъв ужас, дразнещо бавно е това, особенно като знаеш че имаш да караш още 1500/600 км и трябва да се влачиш...
140/160 си е идеална скорост за каране при хубаво време. От какъв зор трябва да се влачиш? На някой като му се кара с 80 да слиза от магистралата и да се радва на ландшафта....

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk


Гледаш само от твоята камбанария, ако ти можеш със 160 останалите 90% не могат, но им е разрешено и те си мислят, че могат и става лошо за тях и за теб !

Никой не е казал, че трябва да е задължително, просто да не е забранено да се движиш по бързо.
Защо трябва да се забранява нещо което не пречи на останалите?
Който не може със 160 да си кара със 120, аз понякога макар и рядко да ми се случва също карам по бавно, то си зависи и от колата с която пътуваш.
По тракия специално 140-160 си се пътува съвсем спокойно, на мен примерно не ми пречи да намалявам от време на време когато някой изпреварва с по ниска скорсот, неприятно е когато се изнесе в последния момент, но така или иначе обикновенно ги предвиждам и си намалявам предварително.
Случвало ми се е да ме пратят командировка по морето и за 2 дни разбирай понеделник тръгвам сутринта, вторник трябва да се върна, трябва да обиколя няколко обекта по южното черноморие и няколко на северното, че и работа да свърша....
Как става тая работа освен ако не разцепиш служебната по пътя :mhihi:
Вече не поемам подобни предложения, щото единия път ме снимаха на тракия със 170 и си платих глобата като пич, щото никой не го бърка, че съм бързал за да му свърша работа, а даже и въпроси ми задаваха, защо колата харчела 12 на 100 извънградско :mhihi:
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Май 2018, 18:54

Честно казано аз с коли, които не са бързи на магистралата не стъпвам, особено в пиковия летен сезон, да не говорим за някоя неделя следобед в посока изток-запад. :mhihi: На баща ми два пъти му отваряха багажника така след като се движи в КОЛОНА, тоест скоростта е малка, има задръстване и време за реакция. Със скорост 120 си е мъка защото в ляво не може да караш, а се случва и да настигнеш някой. Има куп хора каращи с твоята скорост или тази близка до нея, честно казано така ги виждам аз нещата в пъти по-опасни ПО НАШИТЕ магистрали, за чужди не говоря. Отделно предпочитам другите пътища защото са далеч по-живописни, а и вече са добре откъм настилка, да не говорим, че понякога по тях стига по-бързо ако бързам и без грам нерви. Полицаи също липсват почти, за сметка на хайуеите. :mhihi:

Vanqu1sh написа:А какво мислите за шофирането без фарове през нощта на извънградско или шофиране в настрещното на магистралата? Според вас адекватни ли са наказанията? За съжаление са ми се случвали и двете неща, първото доста повече. На един такъв без фарове се смазах да му присветкам, соча и още кво ли не, докато той ме псуваше като каруцар и не успя да се чатне, че няма фарове.

За извънграда не знам, но в града е ужас зимно време. И най-вече това са жени, като в много от случаите колите се движат на габарити. Светкам, мигам, никой. Ако си стоя до колата и идавам знак с рка, че са ги забравили ги пускат обикновено като се извиняват. Не всички обаче. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от steeN » 25 Май 2018, 21:41

Витанов написа:Аз редовно си я бъцам тристаиосемнаиШчицата с 220/230км. по околовръстния от Габрово към Търново, там по завоите след Борики особено залепям и 250км. Лошото е че няма къде да вкарам шеста мамка му, само 4та и 5та рък-брък без ръце оставам... Даже веднъж изтървах един завой, но късмета не ми изневери защото имаше за мое щастие една нива която успешно изорах някъде със 180км. и отново влязох в пътя. Е бях посъбрал малко треворлаци, но спрях на една чешмичка да я поосвежа малко. :) Колата де, аз си бях добре. Иначе по магистралата не я настъпвам много 100/110км. че ме е страх да карам бързо, а и гори много завалийчето. :)


Трябва да сложиш 6 скоростна да ти падне разхода малко :) 18ката има сила, няма страшно.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от DLVasilev » 26 Май 2018, 18:51

Даа само това трябва да стане- да вдигнат скоростта на магистралата. При 130 ограничение караш с 170 и пречиш на сума народ. После ще караш с 600 и пак ще пречиш на някой дето се опитва да догони звука. А германците могат с 250 защото заплатите, колите и пътищата им го позволяват, а и защото имат култура на пътя
Изображение
ATR-42/72

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо в Германия може с 250?

Мнение от vld » 27 Май 2018, 7:24

Разбирам те колега на 140 ти е крайно дискомфортно в лимузините които караш, те не са конструирани за висока скорост, трябва да ги караш бавно и лекичко за да изкарат още 30-40 години....
Що не си вземеш наистина една дачия, тя поне е евтина хаби малко и няма да ти е жал да и даваш газ :mhihi:
Оп то май не си струва много, че те повече от 150 не вдигат и тамън като ги вдигнеш си стигнал до морето :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: alx

Последни теми
Facebook